aktualizace počtu registrací na motorkáři.cz k 21.4.2020
MT-07 105x
Moto Cage 6x
Tracer 700 27x
Tenere 700 15x
XSR 700 9x
XSR 700 Xtribute 1x
Naposledy editováno 21.04.2020 11:31:08
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
CB600 píše: R7 už jsem právě viděl na živo a vypadá pěkně. Jízdní pozice je rize sportovní. Na okruhu (spíše menším) s tím legrace bude. R6 už není homo, tak co jiného, aby se s tím dalo prolítnout i po silniciPotěší i použité komponenty/výbava (radiální pumpa, lepší podvozek, QS), škoda že tot nenabízí jako MT07 SP.
Dost se šušká, že by měla bejt představená R9. A co Aprilia RS 660? Taky malej dvouhrnek, ale o dost víc koní. I když už sem slyšel pár kritik na její (ne)kvalitu.. Ital no..
RS je taky ale dalších 65 papírů. Víc výkonu, nežli těch 54 kW, mi netřeba. U nové MT07 bych ocenil lepší dávkovatelnost přední brzdy. Má hodně ostrej nástup a pak spíš pozvolnej. Proto mě lákala ta radiálka. Spojka též ostrej záběr. Jsem jedinej komu při podřazování hlavně při nižších RS píská zadní pneu .
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
Na 07 mě bolívá zadek po jízdě, když usednu na CRF, tak je to balzám. A to mám předpětí na nejméně. Mohl by s tím pomoci ten origo set komfortní sedačky (řidič + spolujezdec), nemá někdo zkušenost? Moc tomu ale nedávám a dát na slepo desetičento se mi nechce To je ta deformace ze sportů, kde se se sedí spíš na předku a na rukou, než na zadku
Naposledy editováno 07.07.2022 19:01:17
Airhawk vypadá zajímavě, ale zas za trojku. No musím s tím něco udělat, zatím začnu ekonomicky s kusem uřízlé karimatky. No jinak teda mohu říct, že na posez zlatý VeeFeRo. Jen škoda, že je to rozměrově a hmotnostně takový hovado Musím někde zkusit tu R7, asi by to pro mě bylo komfortnější
Na CRF jdu do stupaček jen v náročné pasáži, kdy už reálně hrozí katapultáž ze sedla.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
Model Hornet Concept pohání zcela nový řadový dvouválcový osmiventilový motor Unicam o objemu 755 ccm. Nově vyvinutý motor s výkonem 67,5 kW při 9 500 ot./min a točivým momentem 75 Nm při 7 250 ot./min bude pokračovatelem dědictví vysokootáčkového modelu Hornet s vzrušující razancí v nejvyšších otáčkách. Dostatek točivého momentu je k dispozici i ve středním rozsahu, což zajišťuje akceleraci, která zpříjemňuje každý okamžik. Kombinace nerovnoměrného průběhu zapalování klikového hřídele po 270° a pečlivě navrženého výfukového systému navíc přináší charakteristický pocit pulzování – a velmi zábavný zvuk.
Papírově dobré. Krutově takřka stejné s MT07, výkonově jinde. Přesazená klikovka...řadovej dvojvál dnes hold nejinak. Podvozek předpokládám USD s radiálama, kord když to dávají už i na CB500. Dá se čekat i fullLED a QS minimálně nahoru.... Tak pokud to nezmršej hmotností, tak tu mám novou štiku v rybníku střední objemové třídy (Z650, SV650,MT07, ?Trident).
Naposledy editováno 22.09.2022 20:57:44
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
(Nejblíž k tomu ze současné produkce má Kawasaki Z900RS, ale je titěrně malá a zpracování žalostné ... a za mne nejkrásnější motorku všech dob, Hondu CB1100EX, přestali vyrábět.)
WildOne píše: Přiznávám, že na trhu v současné době (od zavedení Euro 5) není jediná motorka, která by se mi líbila tak, že bych o ní byť jen uvažoval. Mám pořád to XSR z roku 2018, a dokud nebude na trhu retro s kolébkovým rámem, kulatým předním světlem a řadovým čtyřválcem o objemu cca litr od japonské značky, změna se nekoná.
(Nejblíž k tomu ze současné produkce má Kawasaki Z900RS, ale je titěrně malá a zpracování žalostné ... a za mne nejkrásnější motorku všech dob, Hondu CB1100EX, přestali vyrábět.)
Já tu Kawu Z900RS tuhle prohlížel naživo a vypadá to fešně, ani mi nepřišla nějaká malá. Jo neni to mastodont typu GSX 1400 atd. Jinak klasiky dělaj pěkný Triumphy ty Bonnie nebo Speed Twin, Thruxton a tak, ale jsou to dvouválce. Možná časem Indove s něčim vyjedou, už se pustili do střední třídy s tim Interceptorem, třeba časem vyjedou i s nějakou velkoobjemovou 4V klasikou ala XJR nebo to CB...
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
Použití UNIcam v rozvodu u takového motoru je taky docela unikum. Jako důvod beru, že chtějí šetřit hmotnost už od motoru.
Naposledy editováno 27.09.2022 12:25:18
CB600 píše: SS. Kdyby dali hliníkovou kyvku a rám, tak by to neurazilo. Jekl by byl horší no . Výkonově je to téměř jako Tuono 660, což je špička ve třídě. Ale to souvisí i s tou hmotností a ta se bez použití lehkých slitin nedosáhne.
Použití UNIcam v rozvodu u takového motoru je taky docela unikum. Jako důvod beru, že chtějí šetřit hmotnost už od motoru.
No ona třeba MT-07 taky nemá rám ani kyvku z hliníku a i tak je etalonem nízké hmotnosti, kolem 180kg s plnou nádrží. Ale kyvka je aspoň pěkně prostorově tvarovaná a mohutná a ne strohý jekl jako má třeba NC 750. Ono taky to hliníkový šásko podstatně zvedá cenu, a ten novej Hornet bude spíš cílit mezi "rozpočtovky" jako je NC nebo třeba 07, Z 650 atd Ale třeba se mýlim a bude to spíš prémiovka nižší třídy jako Aprilka Tuono 660. Taky záleží, jestli Honda nechává v nabídce CB 650R. No jsem na to zvědav. Unicam jednovačkovou hlavu používá i Africa Twin ne? Potažmo její klony Rebel a NT. Honda tenhle systém dost využívala u svých mx a enduro modelů, tak to chtěj nějak vytěžit. V rámci úspor výrobních nákladů to asi má nějakej smysl.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
Ocel vyhrála, překvapila zadní 160 mm guma. Design se hodně umravnil oproti skicám a tak mi hodně připomíná CB500. 190 kg je stále příjemná hodnota.
Naposledy editováno 04.10.2022 10:12:25
https://www.motocent...-led-svetla-plus.htm
https://www.motocent...edni-led-blinkry.htm
Díky za rady
CB600 píše: Tak finíto: https://hondanews.e..._source=hondanews.eu
Ocel vyhrála, překvapila zadní 160 mm guma. Design se hodně umravnil oproti skicám a tak mi hodně připomíná CB500. 190 kg je stále příjemná hodnota.
Docela nechápu ten masivní hejt české veřejnosti. Za mě v pohodě motorka, sice designově docela tuctová, to je pravda, ale parametry váha, výkon hodně zajímavý. A cena atraktivní, za mě
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
Naposledy editováno 25.10.2022 21:16:21
nebyly přijaty jednoznačně kladně a jakej se staly bestsellerem. A nadruhou stranu motorky u kterejch se na diskuzí slintá a pěje chvála, tk ty potkat v provozu je svátek..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tracer 7 2017 - nefunkční displej Yamaha Tracer 7 / 700 | Tracer_7 | 2 | 25.9.2024 v 19:09 Zdenekkkkk |
Dynamo (stator a rotor) Yamaha MT-07 | Frankie8 | 4 | 9.9.2024 v 11:38 Frankie8 |
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 3 | 8.9.2024 v 13:19 skaza55 |
obleceni na endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700 | Norik11 | 86 | 7.9.2024 v 07:10 assassin |
Nastavení tvrdosti zadního tlumiče Yamaha Tenere 700 | vr46. | 3 | 4.9.2024 v 16:52 Krautkopf |