Update 2023 - v daleké Argentině to možná nebude kdovíco, tak budu pokračovat a nezaložím nové vlákno.
Naposledy editováno 06.11.2023 19:52:31
Kategorie E1 - 2T nebo 4T do 250 ccm
E2 - 4T 255-450 ccm
E3 - 2T nad 255 ccm, 4T nad 455 ccm
Mr.Dreamer píše: Bezva, díky za reportáž, hned bych si ty tratě projel ... třetinovou rychlostí .
ISDE z pohledu amatéra, na Husqvarně pro Dakar. Jestli to byla nejrozumější volba stroje, o tom se dám pochybovat, ale asi to za tu zkoušku stálo. Těch 30-40 kg navíc je tam poznat, zvlášť, když sprchlo.
Dám sem všech šest dní, kde je vidět, jak to postupně ve Francii gradovalo a jak spojovačky nebyly pro spoustu jezdců vůbec jednoduché. Ti nejlepší asi neměli problém, ale rozhodně nepřijížděli na start zvláštních zkoušek odpočatí. Tak to má být.
1 reakcí na tento příspěvek ISDE 2022 a 2023
1 reakcí na tento příspěvek ISDE 2022 a 2023
Když to stihneš, je to dobré.
Když neé, máš za každou započatou minutu šedesát bodů.
No a v té časovce može byt zvláštní zkouška - například motokros a nebo "klasika".
Nic z toho se nesmí trénovat, kros si možeš projít pěšky a "klasika" je tajná - kde je a jak vypadá zjistíš v prvním kole - si ju projedeš a měří se v kole následujícím.
Tyto zkoušky se měří na setiny a hodnocení je co vteřina, to bod.
Takže když nechytneš nic na trati, tak pořadí se určuje podle zvláštních zkoušek.
Vítěž je ten nejrychlejší s nejmenším počtem bodů a tomu se do výsledků počítá "nula" a všem za ním se do pořadí počítá bodový rozdíl...
Jó, trofík minutu chytit nesmí...
Kdo se nekdy okolo soutěží enom otřel, sakra ví, jak je to těžké a aby se ta minuta nechytla, jaký musí byt onen dotyčný střelec.
Na druhé straně - když máš výkonnost né zrovna špičkovů a třebas jedeš jako jednotlivec, né v týmu, tak si možeš jet podle svýho, nerozbít si tlamu a soutěž dojet.
Takže aj na tych zvláštních zkouškách nemusíš trapovat přes vint.
Protože pořadí či případný úspěch se počítá až v cíli (mimo jiné v 6D je jezdec klasifikovaný po šesti etapách, závěrečnů zkoušku jet už nemusí - sice dostane balík bodů jak sviňa...ale je tam!), to, že nekdo odpadne z druhého místa...první den...to je spíš osel než dobrý jezdec.
Ale zas flákat se nedá, páč spíš bylo za zpoždění v kterémkoliv bodě soutěže oproti ideálnímu času o 60 minut diskvalifikace (teď je to, tuším, minut třicet...), takže trochu jet musíš...
1 reakcí na tento příspěvek ISDE 2022 a 2023
Ariete píše: Řády pro Enduro v PDF
To není tak hrozné, když nám DEKRA přikázala i pro běžné rozjížďky dodržován pravidla Aple Adria, tak to byla nekonečná šňůra dokumentu, odkazujícího se na dokument, odkazujícího se na dokument..., navíc psané nepochopitelně kostrbatě. I když koukám, že i tady se odkazují na přílohy, tak je to možná také záživné .
1 reakcí na tento příspěvek ISDE 2022 a 2023
V Assenu rok nato jel čs. trofík - a v něm Katroš - páč Slovensko (asi) eště nemělo (sem to neštudoval, tak pardon) oficiální zastoupení ve FIMu...takže eště nepostavili žádný slovenský tým...
Dějiny sů nekdy rychlejší, než administrativa .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tlumič KYB - škrábance Beta RR Enduro 300 2T | SasukeBeta | 3 | 4.8.2024 v 20:29 kokoška. |
Beta 300 RR - Po zahřátí prokluzuje... Beta RR Enduro 300 2T | SasukeBeta | 2 | 3.8.2024 v 07:16 Norous123 |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jak nafoukat gumy Beta RR Enduro 300 2T | ondra-krajon | 2 | 29.11.2023 v 07:17 Bugs |
Regulátor dobíjení na rr390, 18 Beta RR Enduro 450, Beta RR Enduro 400, Beta RR Endu... | Olihňos | 4 | 18.10.2023 v 10:34 yasty |