1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: Tak to rád slyším. Není to nic na závody, ale pro běžné ježdění do práce by to mohlo udělat službu.
Ještě si trochu hraju s myšlenkou na kabrio SLK, ale od podzimu do jara bych asi happy nebyl :)
To má strejda už strašně let, má to kompresor, ne turbo, je to takový nízký, mně to nic neříká, ale potíže s tím nemá.
Jo a není to plátěná střecha, ale skládací pevná.
Je to snad 20 let starý.
Naposledy editováno 16.11.2022 20:03:30
PetrXX píše: Tak to rád slyším. Není to nic na závody, ale pro běžné ježdění do práce by to mohlo udělat službu.
Ještě si trochu hraju s myšlenkou na kabrio SLK, ale od podzimu do jara bych asi happy nebyl :)
... kabrio SLK? to asi ne ze...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
E tak kecám, starší fakt byly s pevnou
Naposledy editováno 16.11.2022 20:24:22
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 16.11.2022 22:55:48
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Brutální dilemno!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jo budes za vychodonemeckyho uchyla, ale ono je to fakt dobry, kor kdyz jezdis nekde v horach. Jizdu si clovek uzije i kdyz jede hodne vlazne a i prckove svezeni dost oceni. Mozna i nejakou Eržiku bys na to mohl nalakat.
Ovsem malej benzin urcite ne. To chces aby ti firemni pochcavky v dehtu funely na zada?
Nevim jakej je to drzak, ale osobne bych volil 320 benzin. Unavenou mrdecku, co nevyjede kopec, v cabriu nechces.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: PetrXX> Pokud nechces strihat zatacky na limitu a to asi nechces, kdyz volis mercedes, tak vem urcite verzi cabrio.
Jo budes za vychodonemeckyho uchyla, ale ono je to fakt dobry, kor kdyz jezdis nekde v horach. Jizdu si clovek uzije i kdyz jede hodne vlazne a i prckove svezeni dost oceni. Mozna i nejakou Eržiku bys na to mohl nalakat.
Ovsem malej benzin urcite ne. To chces aby ti firemni pochcavky v dehtu funely na zada?
Nevim jakej je to drzak, ale osobne bych volil 320 benzin. Unavenou mrdecku, co nevyjede kopec, v cabriu nechces.
No v horách se moc na prudko jezdit nedá a ani nechci, ty zatáčky jsou dost jedovatý a občas jsem měl co dělat na motorce, natož při jízdě s kafem v ruce :)
Co mi funí na záda je mi upřímně dost jedno, jestli je někdo rychlejší už dávno neřeším. Malej benzín bych viděl dvoulitr kompresor, to by myslím mohlo na moje běžný ježdění v horách nebo na pobřeží stačit :) moře mám hodinu, Alpy půl, no.
SLEEPER píše: PetrL3> Vubec nejsem nejaky mobile.de na clk nezkoumal, ale pokud je 320 pouze 4x4, tak to beru zpet, ale urcite ne zadnou chudinku.
Pouze 4x4 se nedělají, zadokolky jsou ale vzácnější (u 320!). Ještě aby to mělo automat.... Není to jednoduchý vybrat. Osobně bych taky raději 320, ale zadání je jiný.
Naposledy editováno 17.11.2022 14:01:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
E: Nic, to je manuál.
Naposledy editováno 17.11.2022 14:06:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: PetrXX> co slk?
E: Nic, to je manuál.
... co konkretne je na SLK manuál?
Jinak sliprovy fantazie starnouciho puberťáka vždy pobaví...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Na diag je z minuleho patku misfire na 2. a 5. v alci a pak several misfires. Ranni start. Po startu se motor po delsim stani par vterin "hada" a s novou kladkou a remenem v kabine vic "rachoti lozisko", zvenku nic slyset neni.
Od patku jsem byl na slovaci - je znat, ze to jede hur, o cca 10 nizsi maximalka i horsi akcelerace. Jednou to cestou cuklo. Za posledni tyden, tam chyba neni zadna.
Ziva data vypadaji ok, co jsem v rychlosti prolitnul, plnici tlak na full gas odpovida tomu co by tam melo jit… egr zda se maka. Tlak paliva taky ok…
V rychlosti jsem na nic neprisel a badat se mi nad tim nechce, takze pujde do servisu, jen kdyby te treba neco napadlo tak tomu jeste nakej cas dam ..
Diiik
Naposledy editováno 17.11.2022 15:58:00
(Když si z něj opíšeš číslo, tak na německém ebay kdyžtak koupíš po litru z bouračky, pokud by se to potvrdilo).
Kvůli DPF nevidíš bohužel zvýšenou kouřivost.
Naposledy editováno 17.11.2022 16:15:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: PetrXX> hele tenhle 220cdi 110kw jsem pár let v Éčku měl, závady nula a trvalá spotřeba byla 6,7-6,8... Jen ten starej 5ti kvalt je, ehm no - občas zkurveně línej mudrlant, občas až nebezpečně
To pak ten 7g tronic, to je jiná - ten už nemá daleko k ZF 8q...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Páč jsem měl roky obojí, 5q i pak 7q, a obojí s nafťáky - a ten sw 5q občas prostě umí debilně zaváhat, ten 7q nikdy... jó tak je to
Ale s rozežranym benzínem bez krouťáku si 5q třeba notuje, co já vim A třeba s pospávajícím páprdou za volantem si notovat musí určitě, to je tutovka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
... co třeba cestou zkusit zařadit i 4ku nedejbože ještě vyšší kvalt?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: MedWed> dal sem odkaz na slk 2.0 kompresor za 150. Ale nebyl v automatu, což je pro Petra podmínka. Tak sem to smaznul.
Co máte na tom automatu? Mě nijak nenadchl, za těch 1/4 roku co fungoval. Na popojíždění v koloně dobrý, na couvání s vozíkem super. Ale cenou za to je otupěné zrychlení diky ztrátám hydroměníče (ZF 5HP19 se zamyká jen na poslední kvalt a ještě ne pod plynem) a také o 2 litry vyšší průměrná spotřeba. K tomu mi přišel necitlivý záběr při snaze o přesné popojíždění, spojku dovedu dávkovat mnohem jemněji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše:
Jinak sliprovy fantazie starnouciho puberťáka vždy pobaví...
Co mas za problem?
Deadman píše: Co máte na tom automatu? Mě nijak nenadchl, za těch 1/4 roku co fungoval. Na popojíždění v koloně dobrý, na couvání s vozíkem super. Ale cenou za to je otupěné zrychlení diky ztrátám hydroměníče (ZF 5HP19 se zamyká jen na poslední kvalt a ještě ne pod plynem) a také o 2 litry vyšší průměrná spotřeba. K tomu mi přišel necitlivý záběr při snaze o přesné popojíždění, spojku dovedu dávkovat mnohem jemněji.
Ne každý automat se chová tak jak popisuješ, nejde stačí pouštět brzdu a auto se krásně rozjíždí, ale rozumím ti. Proti gustu... Já na to nemám názor.
Je fakt, že když se dostanu do zácpy, závidím těm s automatem, pokud jedu třeba zrovna tou insignií. Tam jde pedál ztuha.