AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 16.08.2024 06:00:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
FJRPEPA píše: Milan1963> Co to je za servisáka, kdy Ti řekne, že všechny ložiska vydrží stejně a rozdíl je akorát v ceně. absolutní nesmysl. Jinak na FJR mám ložiska v kolech ještě origo a mají najeto přes 200 000 km. Jsou pořád v dobrém stavu.
Tak pokud to jsou klasika ložiska a použití není extrémní, tak v tom nemusí být opravdu zásadní rozdíl (nemyslím tím ale nějaký no name hnůj bez označení). Já kdysi nechal opravit kliku na veterána u Ahry Rathouského v Hradci a klika byla udělaná s ruským ložiskem, Tak jsem se na to moc netvářil, ale jezdí a u čtyřtaktu v oleji mě to asi přežije... Ložiska trpí špatnou montáží nebo podmínkama. Na závodní 2T motorky kamarád kupoval ložiska na kliku 2300 asi kus před 15 lety, to bylo z výplaty hodně, a někdy se to vysypalo první den SKF nebo NESKF....
Prostě v motoru dvoutaktu ložisko ideálně přimazávané, věčně obvykle nevydrží, leda zalité olejem v garáži no a v kole - když jezdím ve vodě, tak to chce občas máznout a ne to nechat rezavět.
dave-lister píše: Milan1963: A ještě ti může dát FÚ pokutu.
Kterou mu pošle do datovky kterou nepoužívá a hle jsme zas u těch pánů s lepitkama.
Milane a nemáš na sebe něco jako předseda nějakého spolku,potom by přišla druhá datovka,já jako předseda SVJ mám taky datovku kvůli SVJ,s tím že je to na SVJ,ale jako předseda je moje adresa.
Naposledy editováno 13.02.2023 14:44:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
A začínám s montáží předku Jawy 660. Nemrzne, ve stodole táhne, ale budiž...
assassin píše: sharp> takhle se mi choval husaberg te300 :) nepřišel jsem na to proc jen teda na mapu zapalovani “zelva” - na “zajíce” to fungovalo normalne…
Naštěstí jsem na Jawě nenašel ani želvu ani zajíce , no snad mě to někde nenechá, asi bych ji neutlačil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: sharp> Na to co píšeš se snad ozve Hrnous. Já o tomto postupu nikdy neslyšel. Možné je všechno ...
Jak marodím a dnes v noci jsem vůbec nespal, plánuju jaro, cesty na Jawě 660 , letní dovolenou. A taky servis. Ano, člověk míní, Bůh mění... přesto:
Nechci ti odborně radit, to ani nemůžu, ale než vyjedeš, podívej se na kola, resp. ložiska. Kolo roztoč a pokud šumí, je to zlé.Ložisko odchází, byt' se to nezdá. To mi řekli v motoservisu, kde mi ložiska měnili. Když ložisko vyndali a ukázali mi ho, jasně jsem viděl, že končí. Přitom na motorce se zdálo OK. Některé vydrží 20 tisíc, jiné 50. Nevím,proč to tak je. To ti radím preventivně. Kolega Olísko má na svém Adeniu naježděno snad 70 tisíc, ale zda má stále první ložiska, nevím. Já mám naježděno jen 50 tisíc a ložiska mám druhá, resp. třetí. O problému s předními tlumiči jsem tady psal nedávno. Ty ale máš Vintažku, tak snad se v Týnci zlepšili a na poslední Jawy 660 dávali tlumiče dobře smontované, s olejem a ne "vodou" uvnitř.
E: Jen uvažuju, zda kola sestavovali přímo v Týnci, nebo jim je dodával hotová nějaký subdodavatel. Nabouchat totiž silou a tudíž křivě ložisko do náboje kola a takto pustit motorku ven do provozu - to nepovažuju za ideální...
Díky za info, no zatím mám nalitáno jen 6000 km, víc jsem toho nestihl samozřejmě se podívám, teď budu muset vyměnit olej, jsem zvědavý, zda to chytne na tříletý benzín v nádrži, vloni ještě na podzim naskočila bez problémů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
hrnous píše: sharp> Chcípák u 660 je dost nebezpečná záležitost, protože je zapojený proti veškeré logice a jde přes něj napájení na TCI cívku.. Tudíž už samotným "vypnutím" motorku chcípákem při jeho točení může dojít k napěťové špičce a odprásnutí výstupu na jednotce! V podstatě tu cívku z točícího motoru za chodu "utrhnete"
S tím bych opravdu neexperimentoval, o fíglech s ním opravdu nevím a neriskoval bych to..
Kola montovala sama fabrika. Ráfky kupovala externě a právě proto, že je montovala sama byly pak některé špice tak dotažené-nedotažené, že měly kola snahu se za jízdy rozplétat.. zejména přední..
Ok tak to jsem rád, že v tom mám jasno, nevím kde a kdy, možná jsem četl, že si někdo předělal kompletní elektriku z Yamaha 660 asi by to bylo možné, ale zatím tak dalece jsem to nezkoumal, také mě napadlo, zda z Yamahy nepasuje hlavní stojan, který se dá sehnat kolem 2000,-Kč ale to bych asi už chtěl toho moc
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sharp : o stojanu tady byla diskuse vloni. Mám druhý, první byl křivě svařený a motorka , když už jsem ji na něj náhodou dostal, padala. Druhý mi montovali po velkém hádání ve fabrice, nechtěli uznat , že je křivě svařený a že prý na něj motorku špatně dávám... Jenže ten druhý také prasknul, byl svařen, zesílen, ale všechno málo. Pomohl pech. Jako vzor může ted' můj stojan sloužit.
Jak je to ale s výměnou za Yamahácký, nevím. Snad ví Hrnous...
E: nový stojan k Jawě 660 stál 5 nebo 6 tisíc. Yamaha je podezřele levná.
Naposledy editováno 13.02.2023 15:59:40
Páč všichni výrobci šetřijů...
A každý rok je kontroluju. Ložiska, né výrobce.
No a když se motorka umývá, je dobré ju potom ohřát na provozní teplotu...už sem to tady jednů psal a dostalo se mě nevrlých odpovědí...že je to zbytečné.
Je...jak pro koho .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
No o tom stojanu si to pamatuji, právě že mě už v loni zarazila ta cena u Jawy a tvůj komentář o velmi kvalitním výrobku a tak jsem hledal, tedy jen podle obrázků a našel jsem stojany ve výprodeji origo Yamaha XT 660., No uvidím, zatím je dost času, pokusím se dohledat nějaké rozměry
Naposledy editováno 13.02.2023 18:12:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
assassin píše: dave-lister> no a jestli to co dával Pech na fotkách stalo 5+k tak to presne zapadá
Bohužel nejen vyrobit, ale jak jsem se dozvěděl, je i krátký a horko těžko na něm stojí motorka na absolutní rovině a má obě kola na zemi , stačí prohlubeň a padá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Stojan Jawy 660 se ale OPRAVDU nepovedl. To, že byl špatně svařený, budiž. Odpouštím. Jawu mám rád, tak odpouštím.To, že bez použití maximální síly na něj motorku nelze dostat , je neodpustitelné. I pro mně. A že je slabý, tedy časem se láme , to je diletantství. A je mi jedno, čí. Krátký je. Opravdu nelze docílit toho, aby motorka stála jinak, než oběma kolama na zemi. Motorka na stojanu, obě kola na zemi. A to dost. Abych kolo zvedl, stojan podkládám podstavcem 5 cm vysokým. Tak dosáhnu toho, že zadní kolo je ve vzduchu a můžu mazat řetěz. Kdyby byl stojan o těch 5 cm delší, tak už by na něj ale motorku nedal ani Rambo.
Jsem prodavač, ne strojař, ale že je stojan asi nejhorším konstrukčním přešlapem Jawy 660, to poznám i já. Pro mně má cenu 500 korun, ne 5000...
Hodně majitelů Jawy 660 hlavní stojan nemá, tak ani nevědí, o jakou "lahůdku" příšli....
S tou prohlubní máš pravdu, ona ani nemusí být prohlubeň. Stačí 2 cm rozdíl ve výšce terénu a motorka jde k zemi. I se ctěným stojanem. Mám bohužel vlastní zkušenost, ale motorku naštěstí zachytil kamarád,když mu padala na jeho BMW.
Ty máš naježděno 6000 km. To nic není. Mně začaly ty drobnosti typu stojan, nefunkční palubka, ložiska kol...až po 30 tisících. Elektriku nepočítám, to není drobnost, nýbrž věc znemožňující provoz motorky. Ted'mám najeto 50 a pokračuje to. Věcí, které mám na motorce originál z fabriky, nepředělávaných, je méně a méně.
Ted' ale věřím, že mám ty drobnosti vychytány a od letoška budu zase jezdit a jezdit.
dave-lister píše: Bimbam> Když teď má datovou schránku, příště už nemusí běhat na poštu a ušetří čas. Je sice zlodějina, že teď chtějí 10Kč za odeslanou zprávu, ale komunikace se státní správou je zatím zdarma.
Milan1963> Já svoje živnosti ukončil už před více než rokem a půl, když jsem viděl jak všechno jde z kopce. Těch pár vydělaných peněz za to už nestojí, ať se snaží jiní.
Deset korun za odeslanou zprávu...
Kolik se platí za doporučenej dopis? Skoro stovku....
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Ono to u 660 bylo bráno takovým tim megalomanským stylem 5000 za každý nadstandard, ať jsou to třeba jenom barevné ventilky Takže bych cenu stojanu a výrobní náklady vůbec nespojoval..
Mimochodem došla mi pozvánka na nějakou skorolokální sešlost 660, tak uvidime..
Naposledy editováno 13.02.2023 18:14:30
PetrL3 píše: Máš bohužel smůlu, ale nikoliv. Ač proti vlastní vůli, jsi uživatelem DS. A jako uživatel DS nemůžeš podat přiznání papírem. Je to jako bys ho nepodal.
Přesně...
Až mu vyměří nějaké penále a přestupek za nedodržení podmínek, tak si ty svoje chlísty strčí stejně za klobouk a půjde na poštu žádat o nové přístupové údaje....
Skoro se divím, že za komunistů, za to rebelství neseděl....
FJRPEPA píše: Milan1963> Co to je za servisáka, kdy Ti řekne, že všechny ložiska vydrží stejně a rozdíl je akorát v ceně. absolutní nesmysl. Jinak na FJR mám ložiska v kolech ještě origo a mají najeto přes 200 000 km. Jsou pořád v dobrém stavu.
Já je měl původní vlastně ve všem... Včetně veeeelmi ojeté Hondy... NIkdy jsem je v ničen neměnil, krom Babetty, která prošla povodní a Jawetty, která vyla 45 let ve vlhkým sklepě bez hnutí...
Takže když někdo nezkurví net náboj, tak jak ho zkurvili ti zkurvysyni v Jawě, tak jsou tam ložiska v kolech prakticky navždy...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
To je právě rozdíl, mezi autem dobrým a horším..... Nevím jak to dělají, ale na Japoncích, na Renaultech, Pežotech a kupodiovu i na Užovce,
jsem vždycky všechno povolil.... Ale jakmile mám pod rukou Opla, Forda, VAG.. Tak jakmile je to starší deseti let, všechno urveš....
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Milan1963 píše: V servisu, kde mi měnil ložiska v kolech ( nedaleko Č. Budějic ) mi řekli, že ložiska do kol mění běžně. Už prý se jim stalo, že namontovali ženské do BMW 800 nová ložiska a ona po roce přijela, že motorka plave. Přední kolo - KO. A to prý tam dávali značkové, drahé ložisko. Vydrželo pár tisíc. Ted' už montují obyčejná za pár korun. Vyjde to údajně nastejno. Zkušenost nemám žádnou, takže věřím tomu, co řekli odborníci.
A začínám s montáží předku Jawy 660. Nemrzne, ve stodole táhne, ale budiž...
To budou zase ""odborníci""" ve stylu pojď mně jebat.....
V ložiskách jsou rozdíly zásadní...
Pokud bylo ložisko v prdeli hned, tak zkurvili tu montáž a jsou to mantláci, nikoli odborníci a ačkoliv kvalita strojů BMW často není valná, tak tohle není normální ani tam...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
sharp píše: Díky za info, no zatím mám nalitáno jen 6000 km, víc jsem toho nestihl samozřejmě se podívám, teď budu muset vyměnit olej, jsem zvědavý, zda to chytne na tříletý benzín v nádrži, vloni ještě na podzim naskočila bez problémů.
Na tříletej benzín to nestartuj... Vypusť ho a vyhoď ho... Třeba v něm umyj štětce.... Uděláš si víc problémů, než si dovedeš představit...
sharp píše: Ok tak to jsem rád, že v tom mám jasno, nevím kde a kdy, možná jsem četl, že si někdo předělal kompletní elektriku z Yamaha 660 asi by to bylo možné, ale zatím tak dalece jsem to nezkoumal, také mě napadlo, zda z Yamahy nepasuje hlavní stojan, který se dá sehnat kolem 2000,-Kč ale to bych asi už chtěl toho moc
Jooo hlavní stojan....
No to je taky dílo břídila.....
Milanovi jsem ho předělával...
assassin píše: dave-lister> no a jestli to co dával Pech na fotkách stalo 5+k tak to presne zapadá
No jo, ale před úpravou tam byla asi tak polovina toho, co bylo vyfoceno po úpravě....
Taková dvojnožka, rozvrzaná na všechny strany, dimezace asi tak na pionýra... Dobrý byly ty pružiny, ty maj sílu jak lev, ośtatní je totální trash...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 1 | Dnes v 17:13 Kohlstein |
Délka plynového lanka Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 4 | Včera v 21:53 vasik006 |
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka | Gallos | 4 | 4.9.2024 v 20:38 ja1 |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |