(Abychom to mohli porovnat s realitou a zjistit, jací jsme byli optimisti )
Změnil jsem pořadí v názvu, s tím co nás pravděpodobně čeká jsou ceny za phm asi ta menší bolest
Naposledy editováno 15.10.2022 22:34:10
Naposledy editováno 15.02.2023 14:44:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
E:Stejně si myslim,ze kdyby je zajímalo víc NOx,než to blby CO,tak se na naftu všichni dávno vyprdli a benzinový motory by byly ještě o kus dal
Naposledy editováno 15.02.2023 15:38:38
1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Říkají o mě, že jsem odborník ..
V autobordele už jsem se nějaký čas od pondělí do pátku plácal. A u pásu to rozhodně nebylo.
Ta výroba a vůbec...hladová zeď, max se to dá ještě nazvat práca pro prácu.
Mám Fáwo bolševika, baujár "89 a stále jede.( Z těch mladších vran).
Heute - kdo ještě bouchá motory, co urvou 300 000 km bez problému za min 50 litrů a odbordelného servisu?
V rachotě byl Renďa Magnum, mega a čtvrt na budíku a furt tahal.
Před pár lety jsem se svezl v terénu slavnou V3S, sice dýmí, ale kdo vidí a má čuch, uhne. Dnešní dýzl - mikročástečky, co šňupnete rovnou do plicních sklípků...
K té ventře a vůbec...co stojí takový blok roztavit a jiný znova odlít + roztavit kliku, vykovat, vybrousit a vyvážit novou?
Možná jsem kacíř a zpátečník, ale nech mi kdo chce napíše, co se za posledních padesát let konstrukčně změnilo na "spodku" motoru?!?
Nebylo by více hen to eko jen přebrousit kliku, dát lepší šálky, převložkovat a překopat hlavu, elekroniku - ať se má co srát , vstřiky a véf?ck než znova tavit a kout?
A co třeba šasi u é 5tek tahačů? Likviduje se to ve velkém neb daně
Kámo tahá Skanče é 3 po okreskách, by ušetřil jeho boss na mejtu za Dé 1.
To je jistě pro planetu přínos. Asi jako distribuce erteplí z ŇůZélandu do čech. Neb plastových granulí napříč €Ú sem a tam. Či výroba sračkoplastů pro auta, scuk zhruba 70 kamionů na překladišti a následný rozvoz druhdy opačným směrem do montoven, pak zase dopravou zpět už hotových ekovozů....
To nikoho nesere?
Ty brambory se vozí snad plachetnicou? A ten chlaďák, co to veze z Rotrdamu ku Praze, je X x bio?
Kde je ta ekologie teď?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Takže ta osobní auta dělají max. 7% podíl..
Není to málo, ale když uvážíme, že si na nějakou ekologii hraje Evropa a možná ještě pár civilizovanějších koutů světa, tak to nějaká norma e7supereko vážně nevytrhne..
1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Třeba to je neúspěchem Babiše?
Naposledy editováno 16.02.2023 11:49:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
dva_hrnce píše: vážně nevytrhne..
To je otázka... Ty predpokladáš, že 2x viac CO2 má 2x horšie následky, čo nemusí byť pravda. (Keď nalejem do pollitráka 3 deci, neprelejem ani kúsok. Keď nalejem 6, vyleje sa 1, keď 9, tak 4...)Ďaľšia vec je, že "na ekológiu si hrá" aj napr. Čína (aspoň čo sa týka vozidiel - elektrárne im stále prevážne fungujú na uhlie, teda to najhoršie, čo môže byť, i keď s ruskou ropou, čo kupujú pod cenu, sa to môže zmeniť), kamióny a autobusy tiež musia spĺňať ekologické normy, rovnako, pokiaľ viem, továrne, ktoré vypúšťajú takéto plyny do ovzdušia, musia mať filtre - nie sú to len osobné autá v Európe.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Já nepředpokládám nic o následcích CO2, mě jsou tyhle sracky tak nějak u prdele, páč to stejně dejcham a dejchat budu dokud nedodejcham..
Mě jen připadá, že je to úplně k hovnu. V Evropě si kvůli tomu dnes nekoupíš např. Outbacka s 2.4 turbo, máš možnost vzít 2.5. atmo. Nebo si to sehnat v jiných koutech světa a dovézt.
A těch případů je samozřejmě spousta. A proč? Kvůli nějakým 6% ?
Zlatý komunisti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Teď Čína staví myslím 1-2ks uhelky za měsíc
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Metric píše: dva_hrnce> Tak podľa Tvojich vlastných slov to pomáha.
Tak nevím jestli jsem někde něco blbě napsal, nebo jsi něco blbě pochopil, ale nejsem si toho vědom..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
news.mit.edu píše: China recently imposed a mandate on automakers requiring that electric vehicles (EVs) make up 40 percent of all sales by 2030.
(Je to aj z iných zdrojov.Mimochodom, ja som napísal toto:
"na ekológiu si hrá" aj napr. Čína (aspoň čo sa týka vozidiel
Tak teraz neviem, čo máme robiť, aby sme nepochovali Európu. Zakázať benzínové vozidlá, ale začať stavať uhoľné elektrárne?
Čína a skoro celá Asie si na to musí hrát, páč tam mají 360 dní v roce mlhu plnou těch dobrot, co se větších měst týká..
Z toho vyplýva, že minimálne v Číne je medzi emisiami z vozidiel a smogom vo veľkých mestách príčinná súvislosť - vozidlá majú veľké emisie, je viac smogu, menšie emisie, menej smogu.Logicky predpokladám, že podobne to bude u nás, neuviedol si žiaden dôvod, prečo nie.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Metric píše: P_B>
Tak teraz neviem, čo máme robiť, aby sme nepochovali Európu. Zakázať benzínové vozidlá, ale začať stavať uhoľné elektrárne?
Nevím, mě je to u prdele. Ale elektromobil musíš něčím nakrmit a pokud jejich používání stoupne, musí být infrastruktura. Tedy pokud ostatní nebudou chodit jen pěšky nebo nebudou jen v místě bydliště
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
P_B píše: Nevím, mě je to u prdele. Ale elektromobil musíš něčím nakrmit a pokud jejich používání stoupne, musí být infrastruktura. Tedy pokud ostatní nebudou chodit jen pěšky nebo nebudou jen v místě bydliště
Předpokládám, že právě snížení počtu uživatelů bude ten pravý důvod začátkem roku si podáš žádost o zapůjčení vozidla na dovolenou a to celá tvá automobilita, celý rok se budeš těšit na ní a s povzdechem koukat jak si to vrchních deset tisíc tiše šine silnicí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Průmysl nepotřebujeme, vše připluje plachetnicema z číny a veganská strava bude růst zcela bio bez traktorů a hnojiv.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Ferfi píše: P_B> Cestovat budou přece naše hologramy, :DD
Hologram za mě pivo nevypije.Radsi bych teleport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
FILODENDRON píše: Moucha . Snad Mucha, ne?
Tos posrals!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
zmulin píše: Hologram za mě pivo nevypije.Radsi bych teleport
To si vytiskneš ve své nízkoenergeticky náročné kapsli,samozřejmě ze syntetických surovin
bill56 píše: Předpokládám, že právě snížení počtu uživatelů bude ten pravý důvod začátkem roku si podáš žádost o zapůjčení vozidla na dovolenou a to celá tvá automobilita, celý rok se budeš těšit na ní a s povzdechem koukat jak si to vrchních deset tisíc tiše šine silnicí
kdyz to tak ctu, ma to neco do sebe. Asi to zacnu podporovat.