AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 16.08.2024 06:00:45
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Od roku 1979 došlo k omezení maximální rychlosti vozidel do 3,5 tuny na 90 km/hod. mimo obec a 110 km/hod. na dálnici (v roce 1980 byla dokončena stavba dálnice D1 mezi Prahou a Bratislavou). Motocyklům byla maximální rychlost stanovena opět na 80 km/hod. Osmdesátka zůstala motocyklům ve vyhlášce až do roku 1990, kdy byla zvýšena na 90 km/hod. Stejná maximální rychlost jako automobilům, byla motocyklům na dálnicích povolena až v roce 1997.
no, Jawa zatím nezanikla, ačkoli "ozdravnej bankrot", kterej potkal třeba Triumph, může být někdy ku prospěchu....
a k MZ mám dva tipy na výlet za hranice do Zschopau, obě muzea jsou blízko sebe:
Enduro museum
Museum na zámku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: Coz nemeni nic na tom, ze se k tomu vyrobenymu (ne)mnozstvi najde dostatek lidi, kteri jsou ochotni za to pekne zaplatit a chovat se k tomu jako ke sběratelskýmu skvostu, aby se to tim sberatelskym skvostem opravdu stalo
A tak nejak s tim nic nezmuzete. Je to srac. Ale cenenej.
Jako všechny Jawy u nás. Aspoň v tomto období. Těžko říct, jaký to bude mít trvání.
Do doby dokud to co to sedlají neokusí něco jiného, relativně cokoli krom Urala a Dněpra a budou na to hledět očima pravdy....
On totiž pořád převládá ten pocit, že Jawa byla někdy v něčem nejlepší. Krom pár záblesků na sportovním poli z velmi dávné historie, tak nebyla nejlepší nikdy v ničem, většinou ani průměrná.... Začalo to ohavným krámem Rumpál, potom jednoduché dvoutakty s cizími motory, potom celkem slušná čtyřtaktní 350, potom jedná sice poměrně úhledně zpracovaná, ale stále jen jednoduchá a levná motorka, potom její smysluplná modernizace, ale zapomnělo se na motor a na ten se zapomínalo až do konce...
Takže žádný nejlepší, je to zoufalý a trapný a po celou dobu existence to nebylo jinak. Obyčejný wergly na tlučení kolem komína, bez nároků na parametry. Hranaté modely sice výkon přidaly, ale to vůči svým předchůdcům, kde výrobce ani nepochopil, že existuje i jiná barva než červená, což je trapnost nejvyšší... Když už je to obyčejný humpl a nemůžeš si vybrat ani to, jestli bude žlutý, modrý, červený, zelený to je radost asi jako z toho, že jsi neumřel hlady, když sníš jídlo, které fakt nemáš rád....
To samý třeba Calif. Tady z toho dělali modlu, jak to byla nejlepší motorka a jak se z toho Amerika může posrat... Leda hovno, byl to zoufalý pokus konkurovat Hondě 250, která měla větší výkon, byla čtyřtaktní, nikdy z ní nic neteklo a nepotřebovala nic, než občas nové pneumatiky, benzín a brzdné segmenty... Kdežto Calif trpěl klasickými problémy se zapalováním, tryskami, úniky oleje atd ...
Pak to tady vzali, k těm hranatým válcům udělali hranaté kartery, aby to nevypadalo tak blbě a cpali to do třech následujících podvozků.....
To je prostě zoufalství a plané legendy, nikoli světová špička a ani průměr, když budeme tu Hondu brát jako etalon průměrnosti.....
pech. píše: Do doby dokud to co to sedlají neokusí něco jiného, relativně cokoli krom Urala a Dněpra a budou na to hledět očima pravdy....
Tady v tom vlakne mas pomerne slusnej vzorek lidi, kteri jiny stroje okusili a stejne jezdi na Jawe. Nekoho proste nebavi jezdit a mit to lepsi. Nekoho naopak bavi mit a jezdit na tom horsim a dokonce si to i uziva
Ja to tak mel taky. Az do nedavna jsem mel a jezdil akorat na starych kramech. I kdyz bych za stejny penize mel o nekolik trid lepsi motorky. Ale nechtel jsem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kehaj píše: Připomíná Babettu
Cena 130 tis Kč to zabíjí ..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: Koudy01> 120 km / h. na Jawě 350 ? Ani se nedivím, že vibrovala. Moje 634 vibrovala v devadesáti a ač jela tachometrových 125, vydržet se to nedalo. A 640 těch 130 dle tacho jela, ale taky - vibrace a vibrace. Už od osmdesátky. Takže kdybych měl dnes Jawu 350, jezdím max. devadesátkou. Stejně jako na Jawě 660. Ta by těch 120 jela, ale proč ?
Pokud jde o vibrace, slyšel jsem zajímavý tip: naplnit trubku řidítek silikonem. jestli to opravdu funguje, to nevím, ale rozhodně to stojí za vyzkoušení vzhledem k tomu, že náklady jsou celkem nic, zvlášť když načneš novou tubu a nevíš, co bys ještě zasilikonoval :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
laďa-prášil píše: Pokud jde o vibrace, slyšel jsem zajímavý tip: naplnit trubku řidítek silikonem. jestli to opravdu funguje, to nevím, ale rozhodně to stojí za vyzkoušení vzhledem k tomu, že náklady jsou celkem nic, zvlášť když načneš novou tubu a nevíš, co bys ještě zasilikonoval :)
spíš vylejt řídítka na koncích olovem.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
elevator píše: Cena 130 tis Kč to zabíjí ..
za mě je velká škoda, že zastavili vývoj té benzínové verze ...
Myslím, že by to byl daleko lepší počin než to elektro, který má obecně dost svých much, je to drahý a tak silně protěžovaný, že k tomu Češi získávají odpor - tradičně...
Wenca24 píše: za mě je velká škoda, že zastavili vývoj té benzínové verze ...
Myslím, že by to byl daleko lepší počin než to elektro, který má obecně dost svých much, je to drahý a tak silně protěžovaný, že k tomu Češi získávají odpor - tradičně...
Wenca24 píše: za mě je velká škoda, že zastavili vývoj té benzínové verze ...
Myslím, že by to byl daleko lepší počin než to elektro, který má obecně dost svých much, je to drahý a tak silně protěžovaný, že k tomu Češi získávají odpor - tradičně...
110cc automat... no tak to je jasný odkud vítr fouká. Motor čína nebo tajvan, zbytek dodo, Asi to nemá šanci na emise.
https://tn.nova.cz/z...rleye-na-ceskou-jawu
Naposledy editováno 28.02.2023 15:16:49
Podobně mám upravené řidítka na 180tce ,akorad je tam tyčovina po celé délce úchopů,už to tam bylo ve starých riditkách a tak jsem to přendal i do hrazdových. Plus teda moje motorka vibracemi netrpí i na stojanu stojí a jen vrčí.
Naposledy editováno 28.02.2023 15:37:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kehaj píše: Připomíná Babettu
Výhody mopedu byly vždycky v možnosti řídit to s omezeným ŘP, nebo úplně bez něj, v minimálních provozních nákladech a právě nízký pořizovací ceně.
Navíc když si tohle prohlížím, vidím tam brzdy z číny, vidlici, brýle i zadní jednotky z číny, zadní kotouč je navíc stočenej z vetšího tak, že dírky vychází do obvodu talíře... tu hodnotu tam fakt nevidím.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Napsal jsem dotaz na Ministerstvo dopravy, sekce evidence. Jsem zvědavý, zda mi odpovědí a jak.
Dospěl jsem k tomu po zjištění, že je údajně evidovaných asi 66 motocyklů Jawa 660 Vintage. Přitom jich vyrobili 60...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kehaj píše: Pro přiblížení situace tehdejších motocyklistů nelze nepřipomenout nařízení tehdejší vyhlášky č. 80 o provozu na pozemních komunikacích, která od roku 1967 omezovala rychlost jízdy motocyklů na maximálních 80 km/hod. V roce 1971 bylo motocyklům toto omezení zrušeno, ale jen na dálnicích, které však u nás čítaly několik kilometrů (úsek Praha - Mirošovice otevřený v roce 1971). V té době nebyla na dálnicích a silnicích mimo obec maximální rychlost vozidel do 3,5 tuny nijak omezena. Neomezenou rychlost na silnicích mimo obec získaly v roce 1976 i motocykly. Ne však na dlouho.
Od roku 1979 došlo k omezení maximální rychlosti vozidel do 3,5 tuny na 90 km/hod. mimo obec a 110 km/hod. na dálnici (v roce 1980 byla dokončena stavba dálnice D1 mezi Prahou a Bratislavou). Motocyklům byla maximální rychlost stanovena opět na 80 km/hod. Osmdesátka zůstala motocyklům ve vyhlášce až do roku 1990, kdy byla zvýšena na 90 km/hod. Stejná maximální rychlost jako automobilům, byla motocyklům na dálnicích povolena až v roce 1997.
Díky. Už jsem myslel že se nenajde nikdo kdo by si to pamatoval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: Obdržel jsem zajímavý podnět. Kolik motocyklů Jawa 660 je evidováno v ČR ?
Napsal jsem dotaz na Ministerstvo dopravy, sekce evidence. Jsem zvědavý, zda mi odpovědí a jak.
Dospěl jsem k tomu po zjištění, že je údajně evidovaných asi 66 motocyklů Jawa 660 Vintage. Přitom jich vyrobili 60...
Protože zmrdi v Jawě, aby obechcali emise, si zaregistrovaly VINka motorek, které ani nevyrobili....
laďa-prášil píše: callowsick> dá se říct. že za ty prachy máš celkem luxusní elektrokolo, ale musíš točit klikama,,, Akorát se mi nezdají ty 3Kw výkonu, když si představím narexku 1000w a že by byly tři,,, .:)
Za 130 se dá koupit vlastně cokoliv, třeba i ještě poměrně slušné auto....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: Díky. Už jsem myslel že se nenajde nikdo kdo by si to pamatoval.
Kehaj má pravdu.
Tu osmdesátku si samozřejmě pamatuju. Měl jsem péráka a ten nikdy 80 km / h. nejel a nejede dodnes. Calif jel i víc. To byla doba, kdy jsem vědomě porušoval předpisy, když jsem na běžné silnici zkoušel, co umí. Dnes se tímto omlouvám...raději jezdím hluboko pod povolenou hranicí. Byl jsem mladý a zbrklý...
Možná jsem se zmiňoval, že jsem v roce 78 a 79 jezdil po dálnici na pionýru. Mám pocit, že mi to nikdo nevěřil. Ale pravda to je. Stejně jako s Popularem ještě kolem roku 2010.
https://www.motorkar....-stoleti-48600.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kolik je to dneska už ani nevím. Na dálnici pod 80 je už o hubu.
Naposledy editováno 28.02.2023 19:39:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
E. Moje pionýry mají v TP taky 65 km / h. To je stejné - Jawa 20, 21 i 23.
Naposledy editováno 28.02.2023 20:21:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 0 | Dnes v 11:27 Mario1504 |
Délka plynového lanka Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 4 | Včera v 21:53 vasik006 |
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka | Gallos | 4 | 4.9.2024 v 20:38 ja1 |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |