1 reakcí na tento příspěvek 300000 km
Naposledy editováno 20.03.2023 17:25:31
1 reakcí na tento příspěvek 300000 km
Sally06 píše: V-strom je prostě ALPSKÝ KRÁL Je to skvělá motorka. Kdyby byla na drátech a rozměrech 18/21 tak by to byla ta DOKONALÁ motorka
V Alpách mě dávaj nabušený BMW a Italky, ale v Pamíru, v Andách či na Aljašce se to srovnalo, ba naopak
Dráty jsem nepotřeboval, jezdím šotoliny, těžkej terén ne, na to to není.
Naposledy editováno 20.03.2023 18:04:21
Niki76 píše: Gratulace, parádní ukázka co dokáže motorka zvládnout. Vše jsi najel Ty?
Skoro jo, jen 12.000 km patří kamarádovi Maho (Vašek), vezli mi to z Kazachstánu zpět...díky tomu má Strom 2x Pamir highway
Naposledy editováno 20.03.2023 18:06:20
ohledně servisu a oprav.
Zhruba do 150 tis originál servis u pana Hamouze a pak z finančních důvodů servis "u Matese" v Luštěnicích, přišlo mi zbytečný tam dávat všude nový díly, když jsem čekal, že už to za chvíli umře
Servisní intervaly 6000km jsem držel jen do asi 50tis, pak jsem to dělal 8-12 tis, podle citu...
Aktuálně tam je třetí sada rozvodových řetězů a musela se dát nová (=jiná, né nová :)) hlava zadního válce, protože ventily už nešlo seřídit podložkama. Ve 180 tis se dala nová sada pístních kroužků.
Samozřejmě se dělala spojka (myslím že mám třetí spojkový koš), je tam myslím čtvrtý zadní tlumič (ale zase něco z nějaký bouračky), předni tlumiče jsou taky už víckrát dělaný a dost cvakají..už to má zkrátka vůle.
Jednou mám svařovanou výztuhu podsedlovky (v Kazachstánu to trochu upadlo ).
Elektrika, převodovka, vstřikování atd jsou origoš. Stejně tak všechny plasty a ostatní pičičurky..ale to jen díky masivnímu padacímu rámu nosičům kufrů, který to párkrát zachránily.
Jinak motor jezdí pořád dobře, ve vyšších otáčkách = kolem 8000 a výš už to pocitově není ono a taky to tam žere olej. Teď po váměně zadní hlavy (asi 600 km) mi to připadá o něco lepší - lepší zvuk a líp to jede v těch vyšších otáčkách..ale možná je to subjektivní pocit abych si vnitřně obhájil že jsem do toho musel nalejt prachy
Taky pořád koukám co bych si tak pořídil jinýho a nakonec si vždycky řeknu, že ty prachy bude lepší procestovat...ono je totiž jedno na čem se jede, hlavní že se vůbec někam vyjede
Naposledy editováno 21.03.2023 07:37:22
1 reakcí na tento příspěvek 300000 km
Jak dlouho si ho ještě plánuješ nechat? Kolik odhaduješ, že bude mít na budíku až ho vyměníš?
Jirka_CV píše: Hmm, paráda. Gratuluji k takovému číslu.
Jak dlouho si ho ještě plánuješ nechat? Kolik odhaduješ, že bude mít na budíku až ho vyměníš?
..to jsou otázky na který neznám odpověď..občas mám návaly, že potřebuju něco silnějšího, jindy zas něco víc do terénu...a pak si někde půjčím k vyzkoušení něco jinýho a pak si řeknu, že to nový je fakt pěkný, voňavý, umí to fůru věcí a tak...a pak si řeknu prdlajs, vem těch 200 nebo 300 litrů a jeď za to někam do světa
1 reakcí na tento příspěvek 300000 km
Jarda40 píše: Super nájezd. Měl jsem Vstroma 7 let a prodával ve 120 tisících km. Ale tohle je někde jinde. Super stroj.
120 je dobře zajetý...já to zkusím vydržet ještě stovku , teď mi ale prošel STKáčkem starej Simson Skůtr, tak ten čas budu muset dělit
2 reakcí na tento příspěvek 300000 km
Ty jsi to tady určitě někde psal, presto se zeptam: po tech 300k km co tam je původního na te motorce?
1 reakcí na tento příspěvek 300000 km
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
V-strom 650 2017 a mladší origo nos... Suzuki DL 650 V-Strom | Sally06 | 0 | 9.10.2024 v 07:18 Sally06 |
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 15 | 4.10.2024 v 16:07 Metric |
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 23 | 2.10.2024 v 12:11 autocross |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |