Téma: Jake trysky
10.4.2023 v 10:24
Zdravim vas panove pri velikonocnim pondeli,mel.bych dotaz,mozna poradite.Mam na svym Vtr otevreny lauf a jaksi mi zacly blbnout otacky,kolisani,nepravidelnost atd.Predpokladem asi jest pretryskovani..jake hlavni trysky byste doporucili,momentalne jsou 175 jedna,druha 178,coz je zvlastni ze nejsou stejny,volnobezne 45..co to udela ze smesi,obohati ci ochudi.dik za pripadne rady
1 reakcí na tento příspěvek Jake trysky
Nazdar,
to máš štandardne: predný válec je 175 a zadný 178 lebo je v závetrí a potrebuje viac vnútorného chladenia zmesou.
Tvoj problém je sviečka, tesnenia sání, filter, synchro, vzdušník sania....vyber si.
to máš štandardne: predný válec je 175 a zadný 178 lebo je v závetrí a potrebuje viac vnútorného chladenia zmesou.
Tvoj problém je sviečka, tesnenia sání, filter, synchro, vzdušník sania....vyber si.
Panove ja jen chci ujasnit,ze problem nastal az po instalaci ladenych laufu a bmc filtru,ten jsem ovsem dal pryc a nechal origo..takze predpokladal bych ze ten problem bude tady s touto veci souviset..nekdo rika dej dyno,to jsot 3tis a vic a servis na brzde..nekdo rika pretryskuj,ale jakyma tryskama uz nikoliv..
Ano,ale to jest mi v podstate jasny..ja se celou dobu tady na to ptam..jake trysky.takto zni i nadpis meho prizpevku.Ja to vim,ze problem nastal po vymene vyfuku..jakyma tryskama pretryskovat..co byste doporucili,jakou velikost,ci jen hlavni nebo i volnobezne..
zkus obohatit volnobezne trysky o ctvrt otacky, bezne hodnoty jsou 1.75-2.25 predni, a zadni o ctvrt otacky vic. Takze treba 2+2.25. Pak zkus podlozit jehly o 0.5 mm, nebo potom o 1mm, vic asi nema smysl. Zadni valec o 0.5 mm vic.
Jestli to nepomuze, sezen o cislo vetsi hlavni trysky, takze potrebujes jen jednu 180, aby ses dostal na 178+180.
Neni od veci dat tam i volnobezny 48, vetsinou to s nima reaguje lip.
Duvody proc je zadni valec nastavenej jinak uz si nepamatuju, teorii bylo vic vcetne toho o zadnim teplejsim, ale nech to tak. Ctyrvalce maj taky jinak nastavenou smes pro 2 vnejsi a 2 vnitrni.
e: ted kdyz to ctu, zkus nejdriv to nastaveni sroubkama
Naposledy editováno 10.04.2023 18:39:49
Jestli to nepomuze, sezen o cislo vetsi hlavni trysky, takze potrebujes jen jednu 180, aby ses dostal na 178+180.
Neni od veci dat tam i volnobezny 48, vetsinou to s nima reaguje lip.
Duvody proc je zadni valec nastavenej jinak uz si nepamatuju, teorii bylo vic vcetne toho o zadnim teplejsim, ale nech to tak. Ctyrvalce maj taky jinak nastavenou smes pro 2 vnejsi a 2 vnitrni.
e: ted kdyz to ctu, zkus nejdriv to nastaveni sroubkama
Naposledy editováno 10.04.2023 18:39:49
1 reakcí na tento příspěvek Jake trysky
Aho,rikas obohatit..zadni svice byla cerna coz by melo znamenat bohatou smes..tzn jeste sroub dotahnout?a obohatit jeste vic,nebo spis povysroubovat a lehce ochudit
Mě na faceliftu VTR trápilo občasný střelení do airboxu při vrknutí plynem z volnoběhu, jinak při jízdě žádný problém nebyl. Skoro jsem se tohohle jevu zbavil volnoběžnýma tryskama 48 a podložení jehel. Zadní válec mám 0,7mm , přední 0,3mm. svíčky jsou trochu tmavší, ale furt do hněda. Piloty z hlavy nevím, ale bude tam něco jako 2,25 předek a 2,5 zadek.
Mám paírák vzducháč a noname laďáky (koncovky)
nejvíc mi pomohlo až na radu Steva podložit jehly.
0,7mm do zadu jsem zvolil, protože mi kamoš změřil odstupoňování zarážek na jehle co má v KTM950, kde na rozdíl od Hondy dají možnost ladit směs jednodušeji
0,3mm do předu jsem dal jen by voko, protože přední svíčka byla celkem OK i bez zvednutí jehly.
E: jinak se obecně traduje, že Fka mají rády trochu bohatší nastavení, takže pokud to úplně nepřeženeš, nic nepokazíš, když bude motor bohatší.
S tím nastavením co mám, mám spotřebu kolem 8L/100km cirka -0,3 / +0,5l podle toho, jakou mám zrovna náladu na silnici
E2: jinak ty otáčky visí kolem 1800 a toho jsem se úplně nezbavil, dělá to ale jen na zahřátém motoru a dělá to jen na faceliftových Firestormech, aspoň co jsem pozjišťoval, mělo by to souviset s pružinama v karbíkách, facelift je má tuzší, aby pomaleji otvíraly (při přidání plynu) a rychleji zavíraly šoupátka (při zaklapnutí plyu), prý údajně tím šetří palivo aka chudší směs.
Naposledy editováno 12.04.2023 10:48:24
Mám paírák vzducháč a noname laďáky (koncovky)
nejvíc mi pomohlo až na radu Steva podložit jehly.
0,7mm do zadu jsem zvolil, protože mi kamoš změřil odstupoňování zarážek na jehle co má v KTM950, kde na rozdíl od Hondy dají možnost ladit směs jednodušeji

0,3mm do předu jsem dal jen by voko, protože přední svíčka byla celkem OK i bez zvednutí jehly.
E: jinak se obecně traduje, že Fka mají rády trochu bohatší nastavení, takže pokud to úplně nepřeženeš, nic nepokazíš, když bude motor bohatší.
S tím nastavením co mám, mám spotřebu kolem 8L/100km cirka -0,3 / +0,5l podle toho, jakou mám zrovna náladu na silnici

E2: jinak ty otáčky visí kolem 1800 a toho jsem se úplně nezbavil, dělá to ale jen na zahřátém motoru a dělá to jen na faceliftových Firestormech, aspoň co jsem pozjišťoval, mělo by to souviset s pružinama v karbíkách, facelift je má tuzší, aby pomaleji otvíraly (při přidání plynu) a rychleji zavíraly šoupátka (při zaklapnutí plyu), prý údajně tím šetří palivo aka chudší směs.
Naposledy editováno 12.04.2023 10:48:24
1 reakcí na tento příspěvek Jake trysky
Roko..ty jehly si konkrétně podložil jak..nějaké podložky tam už pod pružinami jsou..cca 0,5mm.dik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake trysky
ujec76> Pokužil jsem podložky na vymezení vůlí ozub. koleček v mechaboxu airsoftových zbraní
Z mládí mě něco zbylo a pasují dokonale. Je to taková sada tuším od 0,1mm až po 0,5mm
airsoftpro.cz/cz/dily-zbrani-upgrade/pro-elektricke-zbrane-vnitrni/mechaboxy-a-vnitrni-dily/ozubena-kola-podlozky/vymezovaci-podlozky/set-vymezovacich-podlozek-ozubenych-kol-2-detail
Naposledy editováno 13.04.2023 12:56:17

airsoftpro.cz/cz/dily-zbrani-upgrade/pro-elektricke-zbrane-vnitrni/mechaboxy-a-vnitrni-dily/ozubena-kola-podlozky/vymezovaci-podlozky/set-vymezovacich-podlozek-ozubenych-kol-2-detail
Naposledy editováno 13.04.2023 12:56:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tlak dusíku/vzduchu v tlumiči řízen... Honda VTR 1000F Firestorm | petrvtr_new | 7 | 6.11.2024 v 11:26 petrvtr_new |
Výběr první motorky [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm | mprofa | 43 | 1.10.2024 v 19:29 Animals21 |
Výkon 72 vz 78 Honda VTR 1000F Firestorm | Nakamito | 13 | 17.7.2024 v 21:00 Nakamito |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 86 | 28.6.2024 v 22:13 ..Roko.. |
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 23 | 19.6.2024 v 11:49 Stev |