1. Když jsem jel domů cca 400 km, mimo jiné krásné svezení, tak na každé nerovnosti něco lehce klepe do podvozku. Nevím jestli je to elektronickým nastavováním podvozku nebo něčim jiným. Vše jsem překontroloval a nikde vůle. Kolo a kyvka v ložiskách OK, stojany drží pružiny dobře na gumách, výfuk a vše okolo pevné a bez znatelné vůle. Přední vidle bez vůle. Proto jsem tipoval tu elektroniku podvozku jestli náhodou s tím tlumičem nepracuje na každé nerovnosti a tím zbůsobuje lehké klepání?
2. Musel jsem držet otáčky 3000 a výš, protože pod 3 byl motor znatelně podtočený a typicky brblal a chtěl přidat. Jinak ale zvuk příjemný, krouťák obrovský, zrychlení jako prase ale prostě držet nad 3tis ot. Je to typické pro tyto motory nebo je něco špatně? Spotřeba 5,4L (krásná při takových otáčkách)
3. Za jízdy přestal posílat signál senzoru tlaku v zadní pneu. (pneu má správný tlak) Takže bliká výstraha a nevím jestli je to na výměnu senzoru nebo jen baterky. Nebo co s tím?
Díky za všechny možné vyjádření k mým dotazům. Bohužel sem takové moto nabité elektronikou ještě nevlastnil.
Naposledy editováno 18.04.2023 19:23:48
1 reakcí na tento příspěvek Klepe do podvozku
1 reakcí na tento příspěvek Klepe do podvozku
Jeste me napadlo...aby sis zkontroloval tisicihran v hrusce kardanu. Ja to mel zarezle natvrdo do sebe. Maze se to molybdenovou pastou. Ted je svolavacka do BMW na ventilek tubusu kardanu,aby ti pripadna vlhkost mohla odtect a nerezivelo to zevnitr. Podle VIN ti v BMW reknou,jestli se to na tebe vztahuje.
Kdyz to neni uplne v tahu,tak se da brblat i pod ty 3tis otacek,ale uz se to tomu motoru moc nelibi.
No hodne stesti s tim nemeckym zazrakem
Naposledy editováno 18.04.2023 20:01:16
1 reakcí na tento příspěvek Klepe do podvozku
1 reakcí na tento příspěvek Klepe do podvozku
Ad bod.3 - asi už "chcípla" baterie v senzoru . Já mám v kolech stále originál, ale z ALI už jsou doma připravené nové, včetně aktivátoru, "oranžové krabičky" .
Naposledy editováno 18.04.2023 21:06:31
Díky
Naposledy editováno 19.04.2023 06:53:15
1 reakcí na tento příspěvek Klepe do podvozku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepe do podvozku
Aren1 píše: PETRREVNICE> Takže vše v cajku, díky ?
JO, jo, je to holt vlastnost. Zkoušel jsem jezdit s tlakem v pneu 2,5 baru a bylo to lepší. Nemám senzory TPMS, tak jsem mohl experimentovat. Tlak 2,9 baru na zadku je velký a pneu je jak tvrdá obruč a nic neutlumí. Když jsem měl ještě Hondu Crosstourera, tak tam byl také tlak na zadku předepsán 2,9 a projevovalo se to obdobným klepáním. Když bylo po záruce, začal jsem jezdit s tlakem 2,5 a bylo to lepší a z dlouhodobého hlediska se žádné negativní vlivy neprojevily. ani na opotřebování pneu, ani na vlastnostech podvozku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
který ročník vybrat BMW R 1200 GS | Kuzy | 16 | 26.9.2024 v 17:54 TomH |
EWS BMW R 1200 GS | Fuksino | 2 | 25.9.2024 v 09:47 servisák |
BMW servis Ostrava a okolí BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 8 | 22.9.2024 v 19:00 FrancisR |
BMW R 1200 GS - 2005 Výroba klíčku BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 26 | 22.9.2024 v 10:30 Ivos |
BMW R1200 GS čepy na přední vidlice BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 8 | 26.8.2024 v 17:10 Rudolf |