Má někdo přímé porovnání?
1 reakcí na tento příspěvek Brutale 910 nebo FZ1n
Naposledy editováno 16.07.2023 09:27:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n
dewwil píše: Tak srdce je pro Brutale, rozum pro FZ1... Stačí kouknout na cenovky dílů. Ale bejt to pouze víkendovka tak Brutale... FZ1 je blbuvzdornej stroj, takže leješ benzín, olej a jezdí furt, Italové holt už nějakou údržbu vyžadujou, ale 910 se nějak moc neserou...
...twl...není možná...
1 reakcí na tento příspěvek Brutale 910 nebo FZ1n
Brutale 910 = sport 10, cestování 0, a je menší pro lidi nad 180cm
FZ1 = sport 6, cestování 8, a velikost akorát pro lidi nad 180cm
1 reakcí na tento příspěvek Brutale 910 nebo FZ1n
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n
Jinak s FZ1 jsme jezdili Červenohorské sedlo, Skřítek apod. a ta motorka měla na každém výjezdu dost navrch
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n
StiefTomas píše: Pockame na nazor Fizzera
Proč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n
KulímR1 píše: JollyJoker> A co ta spolehlivost? Četl jsem dost negativ na elektriku a ložisko zadního kola.
Je tam pár slabin, většinou se daj řešit, nebo je vyřešil už ten před tebou. Matně si vybavuju že na tom padaly vodní pumpy, dělá se aftermarket, problémy s uložením letmáče, dá se řešit včasnou údržbou a/nebo předěláním na novější typ (dvě jehlový ložiska plus uzký kuličkový místo jednoho jehlovýho a jednoho úzkýho dvouřadýho), rozvody jsou místo morse řetězu klasickým válečkovým, takže nutné měnit (interval je tuším 36k), občas je tam problém s uložením vloženého kola (vršek se točí opačně - napínák vepředu), loupe se povrch zdvihátek a vaček, u čtyrválu je to spíš kosmetická záležitost narozdíl od tříválců, jinak je to mechanicky dost solidní. Elektrika je horší, celkem často blbnou budíky, a největší problém je asi SPU (jakási jednotka pojistek či co to je za sráč), je to drahý jak kokot a nevim ani jestli se to ještě vyrábí. Vizuálně poznáš starou od nové (stará je myslim modrá a nová černá nebo opačně, gůgl je kámoš). Ber určitě erko (pár koní navíc, lepší brzdy, podvozek a a má lehký kola).
Srovnání s FZ1 nevim, asi jako lambo vs oktávka. Odveze tě oboje, lambo bude super na okruh a na svezení. Na daily bude ale asi dost nahovno... Každopádně když se na to musíš ptát, kup si FZ1 - italský motorky se nekupujou rozumem... ten musí jít někam hodně daleko za scénu, zvlášť když je to +-20letej střep s bůhvíjakou historií A taky bys na to měl bejt buď dost bohatej nebo docela technicky zdatnej, né každému servisákovi se do těchdle exotů chce a né každej to umí, oproti konfekci je tam semtam nějakej chyták nebo nestandardní záležitost, a ti co umí, si to nechávaj náležitě zaplatit.
2 reakcí na tento příspěvek Brutale 910 nebo FZ1n
Nejsem boháč ale ani chudák a ledacos si zvládnu opravit sám (pokud je teda funkční servisní manuál)
Ale zase že bych chtěl strávit půl sezóny sháněním dílů a opravami se říct neda.
Tak opravdu nevím.
Ale v inzerci žádná není.
Co 1090R ? Trošku pohodlnější, větší a dá se na ní cestovat i sportovat.
Naposledy editováno 19.07.2023 22:35:39
1 reakcí na tento příspěvek Brutale 910 nebo FZ1n
1090 a 1290 Duke jsou nad můj rozpočet.
Speed triple se mi nikdy moc nelíbil + nemám žádnou zkušenost s tříhrnkem,
Teď mám SV1000 a jsem dost zklamaný, takže bych radši návrat na čtyřválec, na které jsem zviklý.
Naposledy jsem jezdil R1 2004.
KulímR1 píše: Noo, moc mi to neulehcujete, vzdicky byla moje srdcovka právě Yamaha, respektive R1 ale nedávno jsem zahlédl Brutale a zamiloval se do ní a po tom co jsem četl jak se s ní jezdí se to ještě umocnilo.
Nejsem boháč ale ani chudák a ledacos si zvládnu opravit sám (pokud je teda funkční servisní manuál)
Ale zase že bych chtěl strávit půl sezóny sháněním dílů a opravami se říct neda.
Tak opravdu nevím.
myslím, že Fizzer je schopný mechanik, takže bych dal na jeho slova, Brutale je hezčí, ale může tam být dosti problémů, FZ1 bude větší držák a dílů bude taky více a navíc při případném prodeji se bude FZ1 lépe prodávat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n
FiZzeR píše: Proč?
Protoze tvuj denik k MV co mas tak hovori za vse
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n
Jestli te zklamal dvouval, tak nic no...
Naposledy editováno 20.07.2023 08:35:15
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n
zvuk hezký ale ten průběh motoru mně moc nebaví. Prostě pod pojmem brutálně táhne od spoda jsem si představoval něco jiného.
Ale zřejmě je to tím, že jsem zhýčkaný z R1
Zkus si jeste nekde pujcit stareho tunaka, treba te to chytne... Podle me do 100tis, nejzabavnejsi motorky....
Navic sv je rozpoctovy nahac, tunak je ocesany supersport, tak te treba bude bavit....
Naposledy editováno 20.07.2023 09:13:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n
FiZzeR píše: Je tam pár slabin, většinou se daj řešit, nebo je vyřešil už ten před tebou. Matně si vybavuju že na tom padaly vodní pumpy, dělá se aftermarket, problémy s uložením letmáče, dá se řešit včasnou údržbou a/nebo předěláním na novější typ (dvě jehlový ložiska plus uzký kuličkový místo jednoho jehlovýho a jednoho úzkýho dvouřadýho), rozvody jsou místo morse řetězu klasickým válečkovým, takže nutné měnit (interval je tuším 36k), občas je tam problém s uložením vloženého kola (vršek se točí opačně - napínák vepředu), loupe se povrch zdvihátek a vaček, u čtyrválu je to spíš kosmetická záležitost narozdíl od tříválců, jinak je to mechanicky dost solidní. Elektrika je horší, celkem často blbnou budíky, a největší problém je asi SPU (jakási jednotka pojistek či co to je za sráč), je to drahý jak kokot a nevim ani jestli se to ještě vyrábí. Vizuálně poznáš starou od nové (stará je myslim modrá a nová černá nebo opačně, gůgl je kámoš). Ber určitě erko (pár koní navíc, lepší brzdy, podvozek a a má lehký kola).
Srovnání s FZ1 nevim, asi jako lambo vs oktávka. Odveze tě oboje, lambo bude super na okruh a na svezení. Na daily bude ale asi dost nahovno... Každopádně když se na to musíš ptát, kup si FZ1 - italský motorky se nekupujou rozumem... ten musí jít někam hodně daleko za scénu, zvlášť když je to +-20letej střep s bůhvíjakou historií A taky bys na to měl bejt buď dost bohatej nebo docela technicky zdatnej, né každému servisákovi se do těchdle exotů chce a né každej to umí, oproti konfekci je tam semtam nějakej chyták nebo nestandardní záležitost, a ti co umí, si to nechávaj náležitě zaplatit.
Píšeš, že R má větší výkon ale já všude čtu u obou verzí stejný.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bridgestone Battlax S21 vs S22 Yamaha FZ1 Fazer | Super-Ňuf | 17 | 17.9.2024 v 07:09 zmulin |
Koupil jsem FZ1 Fazer - dotazy Yamaha FZ1 Fazer | Mates008 | 20 | 25.7.2024 v 19:51 Jirka.46 |
jaký olej Yamaha FZ1 Fazer | venagsxr | 11 | 23.6.2024 v 13:33 combust |
Porucha FZ1 Yamaha FZ1 Fazer | P3k5o | 1 | 17.6.2024 v 20:18 Pedl |
Jak na 25kw v TP u FZ1? Yamaha FZ1 Fazer | FZ6Nko | 22 | 14.6.2024 v 00:25 Bugy36 |