Má někdo přímé porovnání?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n
KulímR1 píše: JollyJoker> A co ta spolehlivost? Četl jsem dost negativ na elektriku a ložisko zadního kola.
Je tam pár slabin, většinou se daj řešit, nebo je vyřešil už ten před tebou. Matně si vybavuju že na tom padaly vodní pumpy, dělá se aftermarket, problémy s uložením letmáče, dá se řešit včasnou údržbou a/nebo předěláním na novější typ (dvě jehlový ložiska plus uzký kuličkový místo jednoho jehlovýho a jednoho úzkýho dvouřadýho), rozvody jsou místo morse řetězu klasickým válečkovým, takže nutné měnit (interval je tuším 36k), občas je tam problém s uložením vloženého kola (vršek se točí opačně - napínák vepředu), loupe se povrch zdvihátek a vaček, u čtyrválu je to spíš kosmetická záležitost narozdíl od tříválců, jinak je to mechanicky dost solidní. Elektrika je horší, celkem často blbnou budíky, a největší problém je asi SPU (jakási jednotka pojistek či co to je za sráč), je to drahý jak kokot a nevim ani jestli se to ještě vyrábí. Vizuálně poznáš starou od nové (stará je myslim modrá a nová černá nebo opačně, gůgl je kámoš). Ber určitě erko (pár koní navíc, lepší brzdy, podvozek a a má lehký kola).
Srovnání s FZ1 nevim, asi jako lambo vs oktávka. Odveze tě oboje, lambo bude super na okruh a na svezení. Na daily bude ale asi dost nahovno... Každopádně když se na to musíš ptát, kup si FZ1 - italský motorky se nekupujou rozumem... ten musí jít někam hodně daleko za scénu, zvlášť když je to +-20letej střep s bůhvíjakou historií A taky bys na to měl bejt buď dost bohatej nebo docela technicky zdatnej, né každému servisákovi se do těchdle exotů chce a né každej to umí, oproti konfekci je tam semtam nějakej chyták nebo nestandardní záležitost, a ti co umí, si to nechávaj náležitě zaplatit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n
FiZzeR píše: Je tam pár slabin, většinou se daj řešit, nebo je vyřešil už ten před tebou. Matně si vybavuju že na tom padaly vodní pumpy, dělá se aftermarket, problémy s uložením letmáče, dá se řešit včasnou údržbou a/nebo předěláním na novější typ (dvě jehlový ložiska plus uzký kuličkový místo jednoho jehlovýho a jednoho úzkýho dvouřadýho), rozvody jsou místo morse řetězu klasickým válečkovým, takže nutné měnit (interval je tuším 36k), občas je tam problém s uložením vloženého kola (vršek se točí opačně - napínák vepředu), loupe se povrch zdvihátek a vaček, u čtyrválu je to spíš kosmetická záležitost narozdíl od tříválců, jinak je to mechanicky dost solidní. Elektrika je horší, celkem často blbnou budíky, a největší problém je asi SPU (jakási jednotka pojistek či co to je za sráč), je to drahý jak kokot a nevim ani jestli se to ještě vyrábí. Vizuálně poznáš starou od nové (stará je myslim modrá a nová černá nebo opačně, gůgl je kámoš). Ber určitě erko (pár koní navíc, lepší brzdy, podvozek a a má lehký kola).
Srovnání s FZ1 nevim, asi jako lambo vs oktávka. Odveze tě oboje, lambo bude super na okruh a na svezení. Na daily bude ale asi dost nahovno... Každopádně když se na to musíš ptát, kup si FZ1 - italský motorky se nekupujou rozumem... ten musí jít někam hodně daleko za scénu, zvlášť když je to +-20letej střep s bůhvíjakou historií A taky bys na to měl bejt buď dost bohatej nebo docela technicky zdatnej, né každému servisákovi se do těchdle exotů chce a né každej to umí, oproti konfekci je tam semtam nějakej chyták nebo nestandardní záležitost, a ti co umí, si to nechávaj náležitě zaplatit.
Píšeš, že R má větší výkon ale já všude čtu u obou verzí stejný.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 2 | Včera v 22:54 šimon474 |
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 0 | Včera v 18:11 šimon474 |
Vymena vzduchoveho filtru FZ1 2008 Yamaha FZ1 Fazer | Bugy36 | 5 | 29.5.2024 v 00:05 ja1 |
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | 27.3.2024 v 13:16 ja1 |
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer | Lajos98 | 21 | 18.1.2024 v 15:31 ja1 |