Při klopení se mi zdá že motorka vůbec nedrží jako kdyby semnou úplně bojovala a chtěla se vrátit a při silnějším brždění skáče celá prdel, při větší rychlosti se mi klepou řiditka a je to takový nestabilní. Určitě budu repasovat přední tlumiče ty tečou ale myslím si že budu muset zkontrolovat i zadní a možná nové pneu ty jsou rok výroby 2016 ale vypadají v pořádku. Ještě při zrychlení do zatáčky cítím jak jakoby klouže zadní kolo a nebo se hýbe kyvka to nevím. Jako první moto jsem měl Varadero 125 a tam jsem to klopil jak na supersportu a všechno krásně drželo. Na tomhle se úplně bojím do těch zatáček a na kruháči v pomalé rychlosti ani nemluvím to se už vůbec nedá ještě jak je motorka na 1 a na 2 ucukaná.
Otázka je co bych měl všechno zkontrolovat ??
Kdo má zkušenosti s moto jestli jsou všechny na 1 a 2 ucukané ??
1 reakcí na tento příspěvek Podvozek aprilia dorsoduro 750
Ale první co můžeš udělat a je to zadarmo- kontrola tlaku v pneu a kontrola stavu a napnutí řetězu. Správný tlak v pneu může omezit ten pocit nestability a správně nastavený řetěz může pomoct s tím cukáním. Ale zdurazňuji, že "může ", ale nemusí... Jinak pokud jde o ochotu zatáčet, také nedávno vyškolil Mustang. Chtěl jsem to hezky naklopit do zatáčky v plný rychlosti ( rozuměj asi ve 40km/hod.) No a málem jsem s tím plácnul úplně, jak to tam padlo skoro samo ve srovnání s Tigrem 1050. Je trošku rozdíl vodit malou a velkou motorku. Ale to co ty popisuješ je špatně. Hlavně ty vibrace a nestabilita.
Jojo velká a malá moto je určitě rozdíl ale ono to Varadero 125 zas není úplně malá moto
Pak bych přešel k tomu klopení, ale na hezkým asfaltu, rovným povrchu. Tam je daný, že by nemělo nic kopat, i když tlumiče jsou KO.
Kontrola krku a sjetí gum (placka/střecha) samozřejmostí.
To by ti mohlo vyselektovat, jestli je opravdu problém v tlumení nebo někde jinde (prdlý rám)... Píšu jen co mě napadlo, nejsem na to odborník...
Poznám i rozdíl pár desetin v tlaku na chování motorky v zatáčkách. Sklápí se ti do náklonu když nechceš nebo jí naopak musíš tlačit víc než bys chtěl.
Pozn. Byl jsem dlouho spokojenej s Dunlop Roadsmartama II, poslední gumu jsem vzal Angel GT od Pirelli a rozdíl je citelnej.
Naposledy editováno 26.02.2024 18:09:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
enduro na cesty [1 ... 4, 5] Aprilia Dorsoduro 750 | BJ23 | 140 | 25.9.2024 v 21:20 ZdendaZB |
Excetrita vidlice [1, 2] Aprilia Dorsoduro 750 | Maerek | 41 | 27.5.2024 v 20:13 jarouch |
Aprilia Dorsoduro 750 - únik oleje Aprilia Dorsoduro 750 | M0891557 | 3 | 27.11.2023 v 14:33 ThePes |
Aprilia Dorsoduro 750 - těsnění mez... Aprilia Dorsoduro 750 | FestikCZ | 1 | 24.8.2023 v 20:38 FestikCZ |
Aprilia Dorsoduro 750 - zdechání mo... Aprilia Dorsoduro 750 | FestikCZ | 18 | 21.8.2023 v 21:31 FestikCZ |