zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Slávek-TDM píše: Než bych to bastlil na ovladač varovných blinkrů, tak bych někam schoval modul automatického zapnutí / vypnutí a na něj zapojil žárovku hlavního světla. Něco takového:
https://www.elancar....tel-12v-1087496.html
Přesně ten mám doma, zbyl mi z auta co jsem měl. Ten při určitém napětí zapne světla, ale už je nevypne při poklesu napětí.
mRKEF píše: .... Před prvním startem po zapnutí svítí jen parkovačky nebo i světlo? Teď už si nejsem jist - škoda, že se už holt nedávají spínače jako na starých mašinách - vypnuto, parkovačky, potkávačky.
Světlo svítí furt se zaplým klíčkem, společně s budíkama, blinkrama, brzdovkama a ABS. Jediný rozdíl je, že drát do hlavního světla je ještě vedený přes tlačítko startéru, které ho rozepíná při startování. Proto se dá snadno bez drátování předělat ovládání světla pouze v pravém domečku přepínačů.
Pro mě má smysl použít ten vypínač varovek, protože 1. varovky používám tak jednou za 3 roky na motorkách, kde jsem si je dodělal, 2. stejně musím vyměnit levý ovladač tak abych měl blinkry a klakson stejně jako na dalších 2 motorkách na kterých pravidelně jezdím. A když už budu kupovat jiný levý ovladač, můžu koupit takový, co vypínač varovek má. Ostatně, do levého ovladače musí vést dráty blinkrů už kvůli přepínači blinkrů, tak tam může být i dvojitý spínač pro varovky, nemusí kvůli tomu vést dráty od blinkrů i do pravého ovladače, kde jinak nejsou potřeba.
Jediný důvod, proč už většina motorek nemá vypínač světel, je unifikace dílů a kabeláže. Motorky v USA nesmí mít vypínač světel. Např Uraly s italskými přepínači Domino dodávané na americký trh ten vypínač sice mají, ale má uštíplý čudlík a je zakrytý plastovou záslepkou. A protože EU motorky ten vypínač mít nemusí, tak většině výrobců dává smysl to dělat bez něj pro všechny.
Naposledy editováno 17.08.2023 17:19:15
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kvůli tomu debilnímu svícení dvouvláknovými blinkry tam v elektrice spáchali slušné harakiri. Jak vypínač varovek tak přepínač blinkrů má všechny spínače dvojité - jeden seplý v jedné poloze, druhý seplý v opačné. A to jen proto, aby se to slabé vlákno vypnulo, když blinkr bliká. Vypínač varovek rozepíná drát vedoucí od pojistky k přepínači blinkru, kde jsou spínače pro každý blinkr zvlášť, rozepínající slabé vlákno pouze v tom blinkru, který zapnutý.
Tolik práce a výrobních náladů (spínače, kabeláž) pro píčovinu, co ve výsledku vypadá hnusně. Kdyby raději dali parkovací žádovku do světla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Nenarazil jsi někde, treba pod plasty apod. pro další, vývod na spotřebiče? Třeba Tenere mela na boku dva volný vývody s konektory Dal bych vyhřívaný hefty, na CRF olanujibjezdit hlavně podzim až jaro, tak se hodí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Deadman píše: Kdyby raději dali parkovací žádovku do světla...
spíš jsem si celou dobu říkal: "Kdyby tam nechali to full LED osvětlení, který CRF má na mimoevropskejch trzích...." V roce 2023 mít v zadním světle dvouvláknovou žárovku, když pomalu i ta nejposlednější z čín tam má LEDky je takový hloupý...
Stejně jako přerušovač na blinkry, kterej neumí LED a musíš dávat buď odpory, nebo ho vyměnit (ačkoli LED blinkry už aktuální verze má, že?)
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Že ty blinkry neudělali přes nějaký ECU místo drátovacího spínacího-rozpínacího pekla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Palomoto píše: ...
Nenarazil jsi někde, treba pod plasty apod. pro další, vývod na spotřebiče? Třeba Tenere mela na boku dva volný vývody s konektory Dal bych vyhřívaný hefty, na CRF olanujibjezdit hlavně podzim až jaro, tak se hodí
Ne není. Já jsem dal vyhřívaný hefty (a taky navigaci) na pojistku od ABS jednotky, jak jsem popisoval. Je spínaná klíčkem. Zásuvku na nabíjení mobilu mám záměrně trvale napájenou připojenou na přívodní kontakt relátka startéru. Dal jsem tam separátní pojistku na kabelu, co mi zbyla z vyhřívaných heftů.
Hlavní světlo jsem předělal na přepínací relátko. Jednak aby mi ty blinkry svítily jen když nesvítí hlavní světlo, a také aby mi neteklo trvalých 5A přes ty miniaturní vypínače v pravém ovladači. Kamarádovi se na jiném modelu motorky roztavil ten rozpínací kontakt v tlačítku startéru. Také jsem to ovládání relátka předrátoval tak, že chcípákem se vypne hlavní světlo (přepne na parkovačky) a také předělal vypínač varovek na vypínač světla. Rozpínací kontakt v tom tlačítku jsem použil pro kontrolku, že jedu s vypnutým světlem.
Varovky jsem připojil na přídavný vypínač na řidítkách, co jsem před lety koupil u Lujze a zbyl mi v šuplíku. Na vypínání blinkrových potkávaček při zaplých varovkách jsem se vys... Tím to celé funguje dle mojí představy.
Někdy tu elektriku nakreslím, protože na netu jsem celkové schéma CRF300L nenašel (natož evropské verze), v servisním manuálu není a na netu jsem ho nenašel. A od schématu CRF250L, které je dostupné, se v mnohém liší.
Ale asi to teď už nestihnu, za pár hodin odjíždím na dovolenou. Na upravené nevyzkoušené motorce a čerstvě svařenými neprověřenými nosiči.
Naposledy editováno 18.08.2023 12:13:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Víš jak, dost jsem na malorazkach dojizdel a kdyz už je ráno tma, napadá tě, proč není využity existující a spolehlivější řešení - přinejmenším bych měl lepší pocit
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
karelsychra píše: kup si tuningový led světlo, a je hotovo, já je dával děckám na pitbike, aby je bylo vidět, i ty nejlevnější svítí celkem pěkně.
já už to mám pořešený vyměnou motorky a v současnosti už nic bez LED vzadu nemám
P.S. přistihuju se, že ty dva roky vlastnictví CRF300 na mě zanechaly stopy a po řadě drobnejch i větších zklamání tu motorku bezděčně hejtuju, tak mě berte s rezervou, pls
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Crf 250 l, 2017.
Jsem v Bosne a praskla pruzina v napinaku rozvodaku.
Provizorne opraveno, cekam, kdy to rupne znovu.
Kde v CR sehnat rychle napinak?
Zasilkovna relativne rychle posila do HR, tam se dokazu dostat.
Diky!
prodává se i tuningovej díl, kde je místo automatu jenom šroubek a kontramatka. Možná by bylo jednodušší než to předraženě koupit na partsdepotu a týden čekat, tak to předělat u nějakýho kolchozníka v dílně na to ruční štelování viz což určitě na dojetí k domovu bude stačit. Hlavně jestli se po motoru nepotulují nějaký ulomený kovový části...
Naposledy editováno 23.08.2023 19:45:05
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Dík
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Edit> jo a original plynova rukojet se musi kvuli basterum vyriznout, je puvodne zakoncena vickem (i kdyz je v nem dirka, kterou by sel sroub basteru protahnout, ale pak nejde dotahnout az na riditko.
Naposledy editováno 27.08.2023 19:21:56
Boryšumí píše: Ahoj všichni, řešil tady někdo ohnutá řidítka, bohužel po pádu ze stojanu se mi lehce vyhnuly,poznám to jen když jedu,že nejsou rovně, dají se rovnat nebo rovnou koupit nové
Dík
Povolit a srovnat brejle jako první krok. Pak už jen nasadit správně lešenářsku trubku a jemně zabrat ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://www.moto-kva...ro-grip-pa078600sp02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | 26.9.2024 v 19:05 ZdendaZB |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |