kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: To já raky ne, tak jsem zvědav, ale asi to bude už moc dělo. Co místo Freeridu Xtrainer?
Žádné dělo, dnešní třístovky, hlavně se vstřikováním, od koncernu KTM-HUSQ-GG jsou neskutečně lineární, hladké a bez vibrací a je to jen o tom, správně "lineárně" zacházet s pravým zápěstím... u bety s karbecem, je to pořád hodně o nastavení kombinace karbec/přívěra, pro "můj" styl a skill, což je vyšší škola
Naposledy editováno 11.11.2023 10:30:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: Žádné dělo, dnešní třístovky, hlavně se vstřikováním, od koncernu KTM-HUSQ-GG jsou neskutečně lineární a bez vibrací a je to jen o tom, správně "lineárně" zacházet s pravým zápěstím... u bety s karbecem, je to pořád hodně o nastavení kombinace karbec/přívěra, pro "můj" styl a skill, což je vyšší škola
Jak je to tam se servisem? Ma smysl koupit na kraveni starsi? Nebo je to vrazda a zrale na generalku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Jak je to tam se servisem? Ma smysl koupit na kraveni starsi? Nebo je to vrazda a zrale na generalku?
Tohle je obrovsky, kus od kusu, dle zacházení a údržby/servisu... ale pokud starší 2T tak karbec, na TPi je toho k poruše, investicím do servisu a výměně mnoho... ono obecně, na těchto moto, válených v blátě, potoce aj. a následně oprané wapkou, odchází tak nějak všechno... a průser je, že slušná moto, se okamžitě prodá v partii mezi kamarády (ono enduro je hlavně o partě ) a do inzerce, se obvykle, dostanou jen "látry" těsně před velkými investicemi...
A u off ježdění, platí snad nejvíc že "pilot, zalítá i na vratech od stodoly", ale učeň, hobík, potřebuje perfektně fungující a nastavenou moto. A taky platí, že endura i MX moto, se posledních pár let, skokově vyvíjejí právě k hladkosti, neagresivitě a přívětivosti k neumělům...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: Tohle je obrovsky, kus od kusu, dle zacházení a údržby/servisu... ale pokud starší 2T tak karbec, na TPi je toho k poruše, investicím do servisu a výměně mnoho... ono obecně, na těchto moto, válených v blátě, potoce aj. a následně oprané wapkou, odchází tak nějak všechno... a průser je, že slušná moto, se okamžitě prodá v partii mezi kamarády (ono enduro je hlavně o partě ) a do inzerce, se obvykle, dostanou jen "látry" těsně před velkými investicemi...
A u off ježdění, platí snad nejvíc že "pilot, zalítá i na vratech od stodoly", ale učeň, hobík, potřebuje perfektně fungující a nastavenou moto. A taky platí, že endura i MX moto, se posledních pár let, skokově vyvíjejí právě k hladkosti, neagresivitě a přívětivosti k neumělům...
Dikes za info
Se zatim pokusim dohodnout na zapujcenem svezeni a pokud by mne to trochu bavilo by se videlo.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Vy jste tady s tema mobilama teda hrozne chytry ja jsem rad ze si z toho zavolam a poslu SMS
A vo tom to celý je, na Androidu toto co píšeš jde krásně! Ale na iOS to tak jednoduše nezvládneš. A když, tak s takovým usilím, že je lepší to na volání a sms vůbec nepoužívat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Kdyz ho pustis ze 2m rohem na beton a pak jeste 1.5m do jamy,funguje pak jak android,takze je mozny,ze diky tomu pak lze jen pohlazenim 58225 volat
Obávám se, že bych přesně takový potřebný pád nedokázal realizovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše:
Našli rádcové....... našli???
Twoe nenašli,nenašli.Spolknul jsem výčitku,rozdělil vinu mezi mě a malou,přestože tu tašku nesla ona a objednam si nový
PETARDAK píše: P_B> jinak, pořád platí, že "nejlepší enduro na světě" je 4takt - KTM EXC 350 to platí tak v 97% situací a až opravdu v extrému, v potocích, balvanech, pařezech apod. jí převýší 300 2T .... v.r. 2020, jsem měl ty motorky obě (EXC300/2T a EXC350/4T) a pravidelně víkend co víkend, je střídal... no doma zůstala 300/2T
takze neco takoveho?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Chce to vybirat i s ohledem na to s kým a kde budes jezdit. Koupit si tohle a zacit jezdit sam po lese je blbost, to uz jsem si vyzkousel.
Mne znas, pro mne les neni spis nekam na trat atp. Ale jak rikam rozkoukavam se a musim poresit hlavne vlastni hrb, kde se asi klube zsadni problem. Stejne nejvic podrtim na asfltu a na vyletech. Tohle je spis pohled na zimu atd, tedy scestny. Ale jet nekam dal na vozik a tam se projet proc ne. Ale to bych musel hodne zamakat. Jinak jsem na tom proste pako.
edit: A mne by stejne asi stacilo tak 250
uvidim jak to dopadne s tim vyzkousenim a od toho se bude vse odvijet.
Naposledy editováno 11.11.2023 11:30:40
No a taky aby clovek v terénu delal nakej progres, chce to aspon jeden trenink tydne, ze zacatku. Pak se to zastavi a chce to trenovat jeste častěji.
srovnavat se to jinak moc neda, ale ten android je naka levna cina... drahej android telefon jsem nezkousel.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: PETARDAK> zkoušel jsi i Bety? Prý ta 390 je pro hobíky super, ještě hodná, ale už má dost i spodek. Mne se třeba na pohodu jezdilo lépe na WR450, ale když jsme chtěl něco projet, nebo se naučit, tal byla zase lepší WR250. Ale já jezdil na dnešní dobu na veteránech, takže dnes může být vše úplně jinak
Jasně že zkoušel a mnohokrát, všechny kubatůry 4T i 2T s mnoha výhradami (=následnými úpravami a tuningem) bych klidně zvažoval 300/2T, ale jedině tu dražší verzi, na KYB... ten SACHS je opravdu tragický... a 4T určitě ne, ve srovnání s koncernem, je to opravdu těžké a neobratné kopyto .... byť ten projev motoru 390 je opravdu zajímavý, když koukneš na parametry tak totiž totálně vybočuje z řady motorů beta i ktm a jako jediný dnešní motor, je to podčtverec (malé vrtání a velký zdvih) jako motory staré školy... ale nic navykoumáš, to co jsem psal: v 97% situací, je nejlepší enduro na světě EXC350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše:
edit: A mne by stejne asi stacilo tak 250
.
Nesouhlas, 250/4T je mnohem náročnější na pilotáž, přesné řazení a "trefování se" ..... u 350 už máš něco jako krouťák a spodek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: Nesouhlas, 250/4T je mnohem náročnější na pilotáž, přesné řazení a "trefování se" ..... u 350 už máš něco jako krouťák a spodek
Shrnu to, na tom 350 to da i debil a hodne si to ulehci a nebude hnedle odrazenej ze mu to nejde.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
silnejsi motorka te zase rychleji unavi - vic se ji bojis a jedes v kreci, pak jdou svaly do hajzlu strasne rychle. jakmile se uvolnis tak prestoze fyzicku mas porad stejnou tak vydrzis mnohem dele na trati.. ze zacatku jsi rad kldyz dokoncis 1kolo
koho laka vic trenovani dovednosti nekde na odlehlem miste, tak je zajimava volba i trialka... mensi projizdku po okoli taky zvladne a vtipny je, ze maji casto TP a smi do provozu...
Naposledy editováno 11.11.2023 13:41:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: sejrac> Stačí dat volně do kapsy,vylézt někam vejs a drepnout si.Mě takhle bimbal tlf o lešení až na dlažbu o 4m níž taky.Furt teda funguje..
Taky funguje,jen se divam pres dilo hodne sikovnyho pavouka a sklo na zadech je taky fuc.takže oprava nerentabilni
Sejrac> a vem si,ze v zacatcich to neumelo v Evrope posilat obrazky pres mms
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nechápu proč tam ty písmena na tý číselný klávesnici v aplikaci telefonu jsou, když to má tu funkci "deaktivovanou" .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Takze uz mi bude v supliku lezet dalsi kus s pavoukem.Ted koumam,jestli vzit jen procko nebo max,ale bojim se velikosti.Vcera na krame mi to neprislo,ale obavam se,ze pri beznym pouzivani to bude zu viel.