paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.11.2023 v 10:48 | Nahoru | #1
PETARDAK> zkoušel jsi i Bety? Prý ta 390 je pro hobíky super, ještě hodná, ale už má dost i spodek. Mne se třeba na pohodu jezdilo lépe na WR450, ale když jsme chtěl něco projet, nebo se naučit, tal byla zase lepší WR250. Ale já jezdil na dnešní dobu na veteránech, takže dnes může být vše úplně jinak

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.11.2023 v 13:05 | Nahoru | #2

Palomoto píše: PETARDAK> zkoušel jsi i Bety? Prý ta 390 je pro hobíky super, ještě hodná, ale už má dost i spodek. Mne se třeba na pohodu jezdilo lépe na WR450, ale když jsme chtěl něco projet, nebo se naučit, tal byla zase lepší WR250. Ale já jezdil na dnešní dobu na veteránech, takže dnes může být vše úplně jinak



Jasně že zkoušel a mnohokrát, všechny kubatůry 4T i 2T s mnoha výhradami (=následnými úpravami a tuningem) bych klidně zvažoval 300/2T, ale jedině tu dražší verzi, na KYB... ten SACHS je opravdu tragický... a 4T určitě ne, ve srovnání s koncernem, je to opravdu těžké a neobratné kopyto .... byť ten projev motoru 390 je opravdu zajímavý, když koukneš na parametry tak totiž totálně vybočuje z řady motorů beta i ktm a jako jediný dnešní motor, je to podčtverec (malé vrtání a velký zdvih) jako motory staré školy... ale nic navykoumáš, to co jsem psal: v 97% situací, je nejlepší enduro na světě EXC350
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist