Naposledy editováno 11.02.2024 21:00:42
Samozřejmě místa jako severské země budou nejlépe obsloužené na vlekém cenduru, takže třeba ten alp je ideál.
Naposledy editováno 12.02.2024 09:30:08
1 reakcí na tento příspěvek TCT/TET
Také je to individuální. Někdo má postavu a sílu na to aby v terénu vodil dvouválec, někdo má stejnou práci s o 50kg lehčí motorkou. Někdo má ocelovou prdel a může cestovat i na XR400 nebo CRF250L v originále, někdo potřebuje pohodlné sedlo a posaz Transalpa.
Za 80 to bude buďto něco starého jako XR400, z novějších CRF250L jakožto zástupci lehkých motorek, přes nějaké 600ccm které ani neznám po starého Transalpa jako asi jediného zástupce pohodlných ADV, co se dá za 80 koupit.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TCT/TET
Takze pro me je to jasnej ukazatel toho, ze nemusim nutne menit motorku co mi vyhovuje vykonove na silnici za zdechlinu se kterou musim cestovat 90 jen kvuli tomu, ze se mi v terénu dobre tlaci, ale investuju do treninku abych to dokazal odjet na velke a bez tlaceni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TCT/TET
Tak někdy je to i o volbě trasy. Já jsem zase docela asfaltoplachej..ale dovedl bych si představit šikovné uni enduro, něco jako 950SE, případně HSQ701...a kamarád si to zase užívá na AJP700., další na 1150GS. Ale je jasný, že to je hlavně o mezikusu.
Naposledy editováno 12.02.2024 12:28:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TCT/TET
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TCT/TET
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TCT/TET
assassin píše: Deadman> o postavě a sile je to v pripade, ze neumis jezdit a tahas to silou. Koukni se kolik měří a váží lidi jako jsou Tarres - coz je samo extrém, ale on na tenere da mnohem vic nez ja na 100kg ostre…
Takze pro me je to jasnej ukazatel toho, ze nemusim nutne menit motorku co mi vyhovuje vykonove na silnici za zdechlinu se kterou musim cestovat 90 jen kvuli tomu, ze se mi v terénu dobre tlaci, ale investuju do treninku abych to dokazal odjet na velke a bez tlaceni
Profíci na dvouválcových ADV je čistě marketing a nemá smysl to řešit s ohledem na výběr motorky pro hobíka. On na těžké motorce třeba dá o 20% méně, než na ostré, ale hobík toho zvládne polovinu. Navíc s těžkou motorkou se snáze zraníš, budeš mít větší problémy ji vytáhnout ze škarpy, nebo jen zvednout po 10. pádu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TCT/TET
Takze si nemyslim, ze to je jen vec Birche, Tarrese a dalších…
Popravdě, me by asi nebavilo jezdit nejakej tezkej terénu na 300l s tim, ze to v tom extrému tlacim nebo taham jako kočka koťata…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TCT/TET
MedWed píše: assassin> no uz se na Tebe na TCT tesim!
Uz bych mel zacit trenovat zatim jeste ani nevim jestli mi nekdo pujci motorku …
Tank píše: assassin>
Tak někdy je to i o volbě trasy. Já jsem zase docela asfaltoplachej..ale dovedl bych si představit šikovné uni enduro, něco jako 950SE, případně HSQ701...a kamarád si to zase užívá na AJP700., další na 1150GS. Ale je jasný, že to je hlavně o mezikusu.
Na 300kg těžké mrše si to užívat může jenom masochista. A to jenom když mu to nepadá na zem. Dvakrát to zvedne a potřetí to nechá zarůst kopřivama.
Problémem je vždy kompromis - lehká motorka je super v terénu.........pokud nechceš s sebou nic tahat a nechceš jezdit dálky. Těžší stroj je většinou lépe naložitelný, ale jsou úseky, kdy je to místo radosti jen trápení a dřina.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TCT/TET
assassin píše: Mr.Dreamer> v mem okoli jezdi 2,3 lidi rally na velkých a zajedou i v lese na velke vic nez ja na ostre. Jezdi na tom protoze je to bavi, hlavne asi ten vykon - ze to jede bokem i v rychlostech nad 100kmh atd …
Takze si nemyslim, ze to je jen vec Birche, Tarrese a dalších…
Popravdě, me by asi nebavilo jezdit nejakej tezkej terénu na 300l s tim, ze to v tom extrému tlacim nebo taham jako kočka koťata…
Pochybuji, že kromě špičky člověk v terénu (neberu volný otevřený prostor) využije více, než 50koní. Jasně, CRF na limit dostaneš, ale aby tě omezovala výkonem do takové míry, že ji budeš muset tahat? To bys musel být hodně dobrý jezdec.
Tím neříkám, že je to motorka pro každého, kdo chce jezdit louky, otevřené polňačky svižným tempem nebo zvedat na záda kdykoli bez spojky, bude mu to v terénu málo, ale málo koho omezí množství výkonu a naopak velmi pomůže váhou. A ostrá, která těch 50k má a ještě navíc dalších 40kg dolů, to už pro hobíka bude obrovská výhoda a posune ho to do naprosto jiných možností, než 2vál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TCT/TET
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TCT/TET
Mr.Dreamer píše: Pochybuji, že kromě špičky člověk v terénu (neberu volný otevřený prostor) využije více, než 50koní . Jasně, CRF na limit dostaneš, ale aby tě omezovala výkonem do takové míry, že ji budeš muset tahat? To bys musel být hodně dobrý jezdec.
Tím neříkám, že je to motorka pro každého, kdo chce jezdit louky, otevřené polňačky svižným tempem nebo zvedat na záda kdykoli bez spojky, bude mu to v terénu málo, ale málo koho omezí množství výkonu a naopak velmi pomůže váhou. A ostrá, která těch 50k má a ještě navíc dalších 40kg dolů, to už pro hobíka bude obrovská výhoda a posune ho to do naprosto jiných možností, než 2vál.
...o tom klidne pochybuj... ale vykonnej 2v je zazitkove neco, co jsi v terenu ocividne jeste nezazil... jinak bys to nenapsal...
Naposledy editováno 12.02.2024 20:34:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TCT/TET
MedWed píše: ...o tom klidne pochybuj... ale vykonnej 2v je zazitkove neco, co jsi v terenu ocividne jeste nezazil... jinak bys to nenapsal...
Zážitkově je to tak na úrovni hrabajícího autobusu, když musí cestující vyjít zatlačit, aby se to hnulo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TCT/TET
Zlabek ma ruzne naky videa na youtube a zrovna on podle me na velky jezdi lip jan na maly… on teda jede na obojim nesmysl, ujede mi i na kole… ale velka mu podle me sedi nejlepe.
Me taky bavi kdyz jsem ted na krosce jeste nebyl ani v tom otevrenem terenu schopnej dat plnej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TCT/TET
MedWed píše: assassin> ... kazda pujcovna! 1250GSA!
neuridim nic vetsiho nez 701No a teď už jen záleží, na čem si to dotyčný nejvíc příjemně užije. Někdo bude chrochtat blahem na ostrém enduru, jiný by se na něm k smtri uklepal a unudil. Někdo si zase rád užije pohodlíčko a klídek na těžkém dvouválu, jiný s ním v obavě nesjede ani obrubník.
Nevidím důvod, proč by tvé XT-čko tyhle trasy nedalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TCT/TET
MedWed píše: ...o tom klidne pochybuj... ale vykonnej 2v je zazitkove neco, co jsi v terenu ocividne jeste nezazil... jinak bys to nenapsal...
Počítá se 990 a T7?
assassin píše: Mr.Dreamer> tak jasne, ze v technickem terenu nebo na trati je 50ps az az, ale prave v tom otevrenem terenu, polnacky atd tam se pozna jestli mas 50ps nebo 90(SER). A rally casto maji tyhle rychle sekce a nektere lidi co to maji v hlave jinak zprehazene to bavi.
Zlabek ma ruzne naky videa na youtube a zrovna on podle me na velky jezdi lip jan na maly… on teda jede na obojim nesmysl, ujede mi i na kole… ale velka mu podle me sedi nejlepe.
Me taky bavi kdyz jsem ted na krosce jeste nebyl ani v tom otevrenem terenu schopnej dat plnej
Však o tom není řeč, já reagoval na to tlačení, což se ti třeba na dváce skutečně stane. U mě prostě motorka musí mít takový krouťák, že i když jsou obě kola zaházená blátem a ty jedeš prudký výjezd ve žlábku, ten motor to musí v pohodě utáhnout tak, že jen spojkou moduluješ, aby tě to nepřehodilo nebo jen nehrabalo. To snad všechno 250ccm+ splňuje.
Že pak máš dvouválce, které umí udělat spoustu parády v otevřeném terénu a ani ostrá nemá šanci se udržet, už kvůli nižší stabilitě je zcela jiné téma. Já osobně mám z toho celkem respekt, 250 na silnici je pro mě mnohem zvladatelnější, než 150 na louce. Tím neříkám, že bych si hned nekoupil desertx, kdybych na to měl budget, ale vzhledem k tomu, že už teď mám 5 motorek a moc toho na nich nenajedu, dává mi mnohem větší smysl jít do co nejlehčí motorky, která zvládne dálnici a nebát se to poslat kamkoli, protože ji vytáhnu relativně snadno i po velkém zahození.
1 reakcí na tento příspěvek TCT/TET
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha XT 600 Z Ténéré 3AJ vs 3DS Yamaha XT 600Z | Destroyer | 20 | 19.11.2024 v 13:02 Destroyer |
Dlouho očekávaná aktualizace Yamaha XT 600 E, Yamaha XT 600Z | Malcolm1986 | 2 | 13.8.2024 v 00:47 2stroke |
XT600z 3aj - spojka Yamaha XT 600Z | bukacekdaniel | 11 | 30.7.2024 v 08:53 Krautkopf |
Přední kolo-setkal se z tím někdo Yamaha XT 600Z | Raptile | 4 | 7.4.2024 v 15:13 Raptile |
Yamaha xt 600z tenere nejde do otáček Yamaha XT 600Z | Trumen28 | 4 | 8.10.2023 v 12:29 Trumen28 |