Téma: změna zadního kola ze 160 na 180
4.6.2024 v 12:42
čaute
Měl bych prosbu,máte někdo zkušenosti se změnou zadního kola i ráfku že 160 na 180?Na Suzuki sv 650 rv.2003?Potřeboval bych vědět jaký ráfek je nejvíc kompatibilní s originálem.Diky za odpovědi
Měl bych prosbu,máte někdo zkušenosti se změnou zadního kola i ráfku že 160 na 180?Na Suzuki sv 650 rv.2003?Potřeboval bych vědět jaký ráfek je nejvíc kompatibilní s originálem.Diky za odpovědi
Na 180 pneu potrebujes 5,5palce rafek, da se tam dostat rafek z gsxr, ale neni to prehodit jen kolo, musis se upravit par veci, znamena to treba i konverzi retezove sady na 520retez. V zahranici se prodavaji konverzni sady, ale da se to i poskladat doma, kdyz clovek vi co dela… jen teda takovi lide malokdy chodi pro radu jak na to na internetove forum…
Naposledy editováno 04.06.2024 13:24:05
Naposledy editováno 04.06.2024 13:24:05
to Mikeš87: Věř tomu, že to je spíše nesmysl.
1/ Jak řekli mí vážení předřečníci - JAKÝ MÁŠ DŮVOD?
2/ Touto změnou se změní geometrie a chování motorky (nejpravděpodobněji se zhorší ochota jít do zatáček). Ta motorka byla zkonstruovaná pro určitou šířku ráfku.
3/ Dost zásadní je (jak řekl Assassin) velmi pravděpodobná nutnost změny sekundárního převodu - především aby ti řetěz nikde nebral o rám, o ráfek a byla dodržena řetězová linka. To nebude laciná sranda.
4/ Správní problémy, zápis do TP, plnění pojišťovny v případě nehody, atd.
5/ Poslední věcí je, že tím z té motorky vyrobíš v podstatě neprodejný šrot napadený kutilem domácím.
1/ Jak řekli mí vážení předřečníci - JAKÝ MÁŠ DŮVOD?
2/ Touto změnou se změní geometrie a chování motorky (nejpravděpodobněji se zhorší ochota jít do zatáček). Ta motorka byla zkonstruovaná pro určitou šířku ráfku.
3/ Dost zásadní je (jak řekl Assassin) velmi pravděpodobná nutnost změny sekundárního převodu - především aby ti řetěz nikde nebral o rám, o ráfek a byla dodržena řetězová linka. To nebude laciná sranda.
4/ Správní problémy, zápis do TP, plnění pojišťovny v případě nehody, atd.
5/ Poslední věcí je, že tím z té motorky vyrobíš v podstatě neprodejný šrot napadený kutilem domácím.
tady se řešil podobný "problém "
Nemá to smysl, nic tím nezískáš.
http://www.motorkari.cz/tema/?t=232300
Nemá to smysl, nic tím nezískáš.
http://www.motorkari.cz/tema/?t=232300
1 reakcí na tento příspěvek změna zadního kola ze 160 na 180
Jestli to chceš kvůli efektu "balón na zadku", jsou to vyhozené peníze. Jiný důvod u malého SV fakt nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna zadního kola ze 160 na 180
jandaxx> nekdo chce hustej zvuk a nacpe si na motorku ladak, kterej vlasne nema zadnej rozumnej duvod ... tady chce majitel hustej vzhled... o co je to je to jinak?
jinak u 180 je urcite vetsi vyber co se tyka treba smesi nebo profilu...
jinak u 180 je urcite vetsi vyber co se tyka treba smesi nebo profilu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna zadního kola ze 160 na 180
assassin> rozdíl je v tom, že na týhle konkrétní motorce a motorizaci je to úplnej nesmysl. I technickej. Sám jsi popsal, co všechno by bylo pravděpodobně potřeba udělat. Rozumíš tomu solidně, takže další debata zbytečná a jde jen o osobní rejpání. Srovnávat s laďákem, který prohodíš kus za kus, je trošku mimo mísu. Jestli chceš zase nějakou potravu pro nesmyslnou debatu, tak jí dávat nebudu. Když bych chtěl hustej zvuk, vyndám vložku. A ano, každému se líbí něco jiného. To je obecná pravda.
Naposledy editováno 05.06.2024 07:29:47
Naposledy editováno 05.06.2024 07:29:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna zadního kola ze 160 na 180
jandaxx> jak jsem psal, duvod muze byt treba vetsi moznosti vyberu pneu … treba pri okruhovem pouziti te motorky.
Sice to je uplnej nesmysl, ale ja mam ze stejneho duvodu vzadu 5,5palce rafek na 450
Sice to je uplnej nesmysl, ale ja mam ze stejneho duvodu vzadu 5,5palce rafek na 450
1 reakcí na tento příspěvek změna zadního kola ze 160 na 180
Jj uz jsem to parkrat psal a ty uz si to parkrat kritizoval, ze jsem na “nováčky” “zlej”
I mit huste vypadající masinu je docela normalni vec. Ja mam treba takovejch uprav na motorce tunu … v provozu je to stejne k hovnu a ono ve finále “cool” to pripada stejne jen majiteli
I mit huste vypadající masinu je docela normalni vec. Ja mam treba takovejch uprav na motorce tunu … v provozu je to stejne k hovnu a ono ve finále “cool” to pripada stejne jen majiteli
1 reakcí na tento příspěvek změna zadního kola ze 160 na 180
pôvodne som chcel napísať to ako Assassin a docent. Ale!! ma napadlo že Michelin robili 180mm gumu na 5" ráfik, nieje tomu tak? len si nepamätám ktorý model to bol a či to ešte robia.. Kto chce kam, pomôžme mu tam!
assassin> nevím jestli vyloženě zlej, ale já na některý věci reaguji jinak. Prostě si myslím, že i když padne neodborný, laický a možná i trochu hloupý dotaz, není nutné dělat z tazatele blbce. Protože může vědět něco jiného.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |