Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
Stev píše: Slávek-TDM> ja bych si minimalne se zdvihem hlavu nedelal, ale chapu to. Dal jsem to jen jako dalsi moznost co tu je, myslim ze na vyzadani poslou vic info.
Já právě po tom, co si pár lidí koupilo nový tlumiče a až po montáži zjistili, že má proti originálu o třetinu nižší zdvih do dorazu, tak si takovéto věci raději zjišťuju dopředu
Ale už je to fuk, dnes jsem objednal K-tech. Dopředu tedy jen pružinu, ne celé cartridge. Doba dodání může být až 60 dní (i když přímo výrobce se na svých stránkách prsí, že jsou skladem).
1 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l
2 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l
Což je tlumící pístek do origo tlumiče Showa. Výrazně levnější alternativa k celým plně nastavitelným cartriges. Má s tím někdo zkušenost?
Nejsem až tak náročný, abych musel mít plně nastavitelný předek za dvacítku.
1 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l
Co som pozeral tak to podstate splna but Hyperpro alebo K-tech
Hyperpro
K-tech
Ktory z tychto by ste si vybrali vy:
Hyperpro: + cena, SR zastupca/sevis, dobre recenzie; - na nete je par recenzii ze progresivna struna v tlmici nieje moc do terenu a ze sa jedna o jednoduchsi emulzny tlmic vzhladom na cenu
Ktech: + dobre recenzie, moznost vyberu stryny podla hmotnosti, oddeleny typ zasobnik olej/dusik; - drahsi ako Hyperpro, servis iba CR
Do ktoreho by ste sli vy? Odkial ste kupovali K-tech ?
Dik za rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
Deadman píše: Všiml jsem si tohohle produktu https://store.ktech...118-500-020-025.html
Což je tlumící pístek do origo tlumiče Showa. ....
Co jsem dohledal na internetu zkušenosti uživatelů, je ten pístek ideální s tvrdší pružinou pro sportovní jízdu a skoky.
Pro nás enduro turisty by to potřebovalo poladit řidším olejem nebo nějak planžetama.
Důvod je, že jen pístek samotný sice stojí zlomek, ale než bych ho naladil by znamenalo zkusit 4-5 různých olejů a možná i planžety. K tomu jinou pružinu a rozpěrky pro nastavení tuhosti a zdvihu. Ve výsledku by to stálo jen o něco méně a výsledek by byl horší. Do toho bych šel, kdybych měl hodně času a hluboko do kapsy.
Jak ten Rally Raid kit funguje? Tlumí to citlivěji, tedy nejdou zdaleka takové rány do řidítek a přitom to mnohem méně houpe. Při brždění se to potápí asi jen 1/4 originálu a stejně tak se to mnohem méně zvedá při zrychlení. Údajně to má nějaké obtokové kanálky nebo co, aby to ve spodní poloze pístu tlumilo progresivněji víc ztuha. Předpětí obou pružin (origo má jen jednu) jsem si nastavil na doporučený 30% sag, čímž předek zůstal stejně vysoko jako s originálem (ten má asi 50% sag). Tlumení (nastavitelný je jen kompresní útlum) jsem si nastavil pocitově na stejno se zadkem. Za mě perfektní, nejsem takový jezdec, abych tam dokázal najít nějaké slabiny.
Stojí to raketu, ale za hodně peněz hodně muziky.
1 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l
a na hrbolatý cestě při klidný jízdě, taky žádnej znatelnej rozdíl, ale je fakt že čurčové birčové s tím určitě spokojený nebudou a na stometrový lavice ta motorka stejně nejni
stejně crfko nemá žádnej výkon a sedí se na tom jak na nočníku, ale to sem nepatří, každopádně pro malý holky a větší děti je to celkem vhodnej stroj
Naposledy editováno 05.06.2024 11:53:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
Jinak jezdím za 3,35 dlouhodobě, máš se co učit a hmotnost mám pouze o 10 kg navíc. A nevymlouvej se na vejšku.
Naposledy editováno 05.06.2024 12:38:30
1 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
I proto mu asi stačí origo zadní tlumič. A nebo má štěstí na povedený kus, tak nějak tlumí i se silnější pružinou.
Mě se origo zadní tlumič na CRF300L po sérii hrbů na zvlněné silnici divoce rozhoupal několikrát od dorazu k dorazu, jako by v něm vůbec nebyl olej. Takové překvápko zrovna před zatáčkou znovu zažít nepotřebuji. CRF300L je sice levná motorka primárně na ježdění do práce, ale už jen výměnou odpružení za kvalitní je z toho úplně jiný stroj. V kombinaci s neobvykle spolehlivou technikou (na rozdíl od mnoha jiných značek) kterou už CRF250L/300L dlouhodobě prokázala, z toho jde udělat dobré nenáročné enduro ve smyslu dual-sportu, na které se člověk může zcela spolehnout i kdyby chtěl jet třeba kolem světa. A právě tohle mnozí hledají. A nevím o tom, že by to (v EU) nabízela jiná značka už hotové.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
assassin píše: …tak to uz mu tam chybi jen hustokruty led svetlo a naviják a je to komplet
Jak vypadají hustokruhy?
Každopádně o nich Budu uvažovat
A jestliže se ti rozhoupal tlumič na silnici tak neumíš jezdit, kdyby jsi jezdil pomalu tak se ti nic nerozhoupe a taky by ti to nežralo. Jezdila bys možná i za dva a půl.
Naposledy editováno 05.06.2024 13:14:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
1 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
wr250r jsem měl, povedený stroj, výkonnější než crf250L, žádná nutnost výměny podvozku byla vyrobena s dobrými komponenty přímo z továrny - ale draze a zákazníci rozhodli
Na svým fechtlovi mám všechno standardní přímo z fabriky, měl jsem to tak vždycky a jak to krásně jezdilo. Jediný co má smysl dávat je pořádný světlo, velká nádrž a bytelnej nosič na brašny. Zbytek jsou blbosti.
Ač jsou s CRF podobné tak vlastně obě jiné. WR je točivá, živá a spíš zábavnější na krátkodobé blbnutí kolem komína. Ale moc se s tím nedá jet na bublačku - ten motor prostě chce dostávat za uši. Kdybych však plánoval delší cesty cestou necestou sáhnul bych po CRF. Honda je super i spotřebou, to WR žere podstatně víc.
Jojo všichni pořád brečíme, že nám tu ta WR250R chybí, ale kdo by ji dneska zaplatil. Stála by 200? 250? Nakonec všem stačí CRF :)
Naposledy editováno 06.06.2024 09:34:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Někdy od poloviny října do Bosy, za... Husqvarna 701 Enduro LR, Honda CRF 300L | ZdendaZB | 0 | 23.9.2024 v 20:58 ZdendaZB |
teplota rámu, stupaček a šroubů Honda CRF 300L | rarasek78 | 22 | 19.8.2024 v 08:00 rarasek78 |
TET Slovinsko + HR 10 -18 8 Honda CRF 300L | Deadman | 0 | 3.8.2024 v 11:36 Deadman |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Pneu Honda crf300l Honda CRF 300L | BmwPatrik | 1 | 20.2.2024 v 10:41 Slávek-TDM |