paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Rady
Zdravím všechny, mám problém, nějaká rada by se hodila. Stává se, že po zastavení nejde znova nastartovat. Čím by to mohlo být? Díky za rady.

Rady

24.6.2024 v 07:28 | Nahoru | #1
Dej rok výroby

Rady

24.6.2024 v 16:12 | Nahoru | #2
2004

Rady

Skvělá odpověď, děkuji! 24.6.2024 v 17:45 | Nahoru | #3
Nejde nastartovat znamená že točí a nechytne nebo ani nestartuje? Pokud to druhé tak čidlo stojánku nebo stop-vypinac. Případně kostra, kontakty na baterce, dráty kolem krku řízení.

Rady

25.6.2024 v 15:38 | Nahoru | #4
Ani nestartuje, zkouším zahýbat vším co si myslím že s tím souvisí a nastartuje. Někdy to trvá déle. Takže to asi nějak přeměřit,kde se to ztrácí.

1 reakcí na tento příspěvek Rady

Skvělá odpověď, děkuji! 25.6.2024 v 19:49 | Nahoru | #5
Ahoj, moja skúsenosť s rovnakými symptómami na rovnakej motorke (H 600 r.99): Prešiel som napríklad 20 km, zastal som na pumpe, natankoval a už nenatočil. Štartér len cvakycvak. Alebo 70 km v kuse, zastavil som na cigu a rovnaký stav. Moto ale išla roztlačiť. Problém bol v regulátore napätia. Je trojfázový (dúfam, že to píšem správne, nie som elektrikár) a išli iba dve fázy, čo pri zapnutých svetlách nestačilo na nabíjanie baterky. Premeraj napätie na baterke, malo by tam ísť, myslím, 14,4-14,8V. Alebo sa prevez 20-30 km BEZ SVETIEL, zastav niekde na kopci (aby si mohla naštartovať gravitáciou) a skús štartér.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady

Skvělá odpověď, děkuji! 26.6.2024 v 08:50 | Nahoru | #6
hycomat> Toto nebude problém s dobíjením, jen mi je divný, že pokud se někde přerušuje nějaký kontakt nic to nedělá za jízdy, ledaže by to souviselo přímo se startérem. Buď kotva, nebo samotný startér, relé, startovací tlačítko, pak mi ale zase nejde do hlavy , že když to startovat začne, že to trvá, teda jsetli chápů, že tím "někdy to trvá déle" se myslí proces startovaní a ne to jak dlouho hejbeš kabelama, než to začne něco dělat.

Rady

Skvělá odpověď, děkuji! 26.6.2024 v 11:44 | Nahoru | #7
Nebude na škodu kouknout na všechny konektory a pojistky jestli nejsou zoxidované (u Hondy vlastně nejsou neobvyklé zoxidované kontakty tlačítek).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady

26.6.2024 v 19:54 | Nahoru | #8
..Roko..> "Stává se, že po zastavení nejde znova nastartovat." Táto veta ma priviedla k mojej odpovedi. V každom prípade, vylúčiť ako problém dobíjanie môže majiteľka len avometom. Táto motorka v pohode spraví s touto poruchou dobíjania 70 km so zapnutými svetlami, ak je dobrá baterka, ale potom už nenatočíš. Resp.natočíš, keď sa baterka po cca hodine trochu "zotaví".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady

26.6.2024 v 22:48 | Nahoru | #9
..Roko..> jak kdy,zahejbu kabelama a zmáčknu startér a hurá, někdy tak divně huhlá, že si řeknu a je to špatný. Tak vypnu a zapnu klíček a hups jedeme.

(reakce na) Rady

26.6.2024 v 23:16 | Nahoru | #10
hanac> Chceš teda nechat poradit, jak se točí klíčkem ve spínačce?
hycomat> jak jsem říkal, dobíjením to podle mě není. Mě v životě potkal spálený stator (docela nedávno aka Kawasaki ) a dvakrát baterka (H6 a 954RR). Baterka prostě chcípne za jízdy, jednou jsem na ní domů doskákal, po druhé ne, takže vím, jak se chová, když něco nefunguje na dobíjení , kdyby Hanac jednou vyjela baterku do mrtě nedostatečným nabíjením, prostě nenastartuje, možná na žduch, ale určitě ne přes startér, pokud by pokaždé nenechala baterku dobít nabíječkou.
Hanac: Mě to přijde, jako kotva na startéru (špinavá), nebo startér samotnej, možná kostra, ale ta si myslím, že by dělala problém i při jízdě. Když mi VTR začalo hodně z těžka točit při startování myslel jsem, že je baterka v pánu (ikdyž dobíjení fungovalo a baterka se jevila OK), nejdřív jsem ,ale udělal očistu kotvy a promazání startéru a najednou to začalo točit , jak blázen.
Baterka je na tom jak? Určitě by stálo za to zjistit v jakým stavu je baterie a dobíjení (pro jistotu), pokud tyto dvě věci fungují a jsou v pořádku a problém přetrvává, šel bych po kabelu startéru, očistit - namazat (třeba kontaktol) a to samé s kostrou. To je asi minimum co bych udělal já. Pak se můžeš posunout dál
..Roko..> Tak tom mal nejakú zázračnú baterku, po cca hodine som naštartoval štartérom. Niekoľkokrát. Pravdaže, keď som sa dostal domov, baterku som nabil. A potom, kým som zohnal regler, najazdil som cca 500 km na parkovačkách. Ale nie sme v spore v tom, že v tomto prípade ide o problém nejakého kontaktu.
hycomat> Je pravda, že ta baterka co mě odešla přímo za jízdy na 954ce , tak po hoďce u krajnice čekajíc na dodávku, při pokusu o start zkusila pootočit. Když jsem na ni mrknul, hned po odstavení, byla nafouklá a teplá, možná i vejce by se naní daly udělat Paradox, že mi dala vědět už před 1tkm než zdechla úplně. Byla projíždka, dala start při odjezdu, po natankovaní a při čurpauze už jen cvakačka, časově mezi prvníma startama bylo tak 15min a pak tak hodina jízdy. Doma jsem ji nabil, pak normálně fungovala, dalších těch cca 1000km a pak normáně při jízdě, mi to zničeho nic zhaslo a už se to ani nechytlo cca 20km od domu

To co řeší Hanac je fakt nějakej hnusnej šotek

(reakce na) Rady

2.7.2024 v 20:13 | Nahoru | #14
..Roko..> Ahoj, zdá sa, že ty si riešil problém s baterkou a ja s dobíjaním. Ja som na tej baterke po výmene regulátora najazdil cca 2000 km.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet Dzindra23 5 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet stevenn 1 24.9.2024 v 17:20 nevo7
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet SisaFree 6 14.9.2024 v 01:18 Shullin
Karburátory Honda CB 600F Hornet Pavel0112 20 12.8.2024 v 10:51 hycomat
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet kolls 9 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA


TOPlist