paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 16.08.2024 06:00:45

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

6.7.2024 v 21:43 | Nahoru | #117541
PetrL3> Jasný,jen někdo mu ty vrtochy rád odpustí ať jsou větší či menší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.7.2024 v 08:25 | Nahoru | #117542

Milan1963 píše: laďa-prášil> To asi nikdo. Já svoji 660 honím mezi 3 a 4 tisíci otáčkami. To je tak akorát. Pro mně. Červené pole je ještě hodně daleko.
K motorce se člověk má chovat s úctou, ne ji honit jak nadmutou kozu. Potom platí to, co píšeš. Pokud bych chtěl bláznit, pojedu na okruh.


Pamatuju si, že u XT660 ten stejný motor měl vysoké otáčky velmi rád. Jako bonus byl perfektní zvuk, doslova kanonáda z výfuků a na jednvoválec to letělo slušně. Naopak v nízkých otáčkách to spíš cukalo a klepalo. Na cukání si stěžuje většina majitelů XT660, u mojí to docela šlo, jen jsem musel každý druhý rok dávat novou svíčku. Nová svíčka ten problém z 90% odstranila.

Naposledy editováno 07.07.2024 09:07:40

(reakce na) Jawablázni

7.7.2024 v 08:59 | Nahoru | #117543

laďa-prášil píše: Tak ono motorka zas není bůhví jak velký soubor dílů. Tak nějak se předpokládá, že to bude fungovat a asi ani Vlasťák to nehoní v červeném poli..



červené pole je až u deseti tisíci a to ten motor nepotřebuje,nejlíp jede od čtyř do sedmi a občas vyhanim pavouky tak se podívá k osmi,ale tam už nic není ani výkon ani krouťák .
Jinak já jezdím i polem nepolem cestou necestou, nicméně na to tahle motorka úplně není,to Číza ta byla lehoučka a s ní to byla jiná liga v terénu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.7.2024 v 09:10 | Nahoru | #117544

kehaj píše: Tohle jedna stopa ještě nezažila

Ale zazila ... a uz nekolikrat. Treba tady:
Nekdo proste jenom blaboli na internetu a pak vyplodi par obrazku, kde mu nesedi ani proporce motoru a nekdo vezme do ruky vercajk a proste to postavi. Mne tedy osobne je sympatictejsi ten druhy typ lidi.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.7.2024 v 10:00 | Nahoru | #117545
Medved> s Tatrováckou V8 kdysi dávno někdo postavil motorku-monstrum na sprinty.
A taky byla docela známá stavba motorky s osmiválcem (nebo 6v ? Teď nevím) Rover. Bývala k vidění v hospodě u benešovskýho Kavčáku. Tvůrce tomu dokonce nadělil dvojitý přední vidlice

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.7.2024 v 10:18 | Nahoru | #117546
JJ stačí mrknout na YuTu a je jich tam hned několik. A myslím že tam nejsou všechny.

(reakce na) Jawablázni

7.7.2024 v 11:00 | Nahoru | #117547
Medved>

(reakce na) Jawablázni

7.7.2024 v 13:55 | Nahoru | #117548
callowsick> Jojo, motor ze 613 napric. Monstrum .

(reakce na) Jawablázni

7.7.2024 v 13:58 | Nahoru | #117549
kehaj> Presne tak, urcite tam nejsou vsechny. Za hlubokeho bolsevismu stavala jedna na Klicove v CSAD v dilne. Stavel si ji tam po praci jeden mechos. Do prace jezdil na jine stavbe - chopper postavenej okolo motoru z 500OHC.

Naposledy editováno 07.07.2024 13:58:59

(reakce na) Jawablázni

7.7.2024 v 21:46 | Nahoru | #117550

callowsick píše: Medved> s Tatrováckou V8 kdysi dávno někdo postavil motorku-monstrum na sprinty.
A taky byla docela známá stavba motorky s osmiválcem (nebo 6v ? Teď nevím) Rover. Bývala k vidění v hospodě u benešovskýho Kavčáku. Tvůrce tomu dokonce nadělil dvojitý přední vidlice


To byla motorka s V8 z corvetty

Jawablázni

8.7.2024 v 08:32 | Nahoru | #117551
O víkendu proběhl sraz PAVů. Tradičně punk, ale viděli jsme se i s Kafim a Smrkesem.
Akce v poho, stroje zvlášní, asi nejvíce obdivu sklidil hasičský fichtl.

Obrázky u mě na rajčeti:
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/sraz-pavu-lhotka-2024





2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.7.2024 v 11:17 | Nahoru | #117552
Ahoj, prosim jak rozebrat brzdovou pumpu na J350, abych vymenil tesnenicka?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.7.2024 v 11:20 | Nahoru | #117553
Kafi> Sundáš páčku, prachovku a pod prachovkou by měla být závlačka. Tu odděláš a vytáhneš pístek i s gumičkama ven.




Naposledy editováno 08.07.2024 11:22:38

(reakce na) Jawablázni

8.7.2024 v 12:20 | Nahoru | #117554

Milan1963 píše: No nevím, jel jsi na Jawě 350 OHC ? Já ano. Na klasické, sport ( s kapotou) i na scramblerovi. I když verze nerozhoduje. Nato, že jde o skoročínu, je to kvalitní stroj. Neslyšel jsem, že by s touto motorkou byly problémy jako se 650 a 660.
Když jsem byl v Týnci, půjčil mi J. Kraft jejich scramblera. Sedli jsme na něj i se ženou. A jeli do Benešova. To znamená - hned pořád do kopce. Jel jsem čtyřkou, motor skvělý, trojku jsem dávat nemusel. Netuším, co by této "číně" mělo býti špatného.
A podotek k J 660. To taky není čistá čína. Rám je kvalitní, z Týnce. Motor Italský, Minarelli. Nádrž z Jawy 350 / 640, taky bez problémů. Ostatní už je horší, to uznávám, holt levná čína...palubka, tlumiče, kola španělská, ale taky horší...plasty praskají, elektriku podcenili. S tím se ale my majitelé srovnáváme a budeme srovnávat stále, pokud motorky budeme provozovat.
Já to dělám rád. Samozřejmě mě netěší, když něco klekne, ale o to větší radost mám, když se to podaří opravit. To s japoncem zažiješ - pro mě bohužel - těžko.



Mrdka čínská, slabá jak čaj a problémů má třikrát víc, než by se dalo tolerovat....

Ustřiženými kontrolami motoru to začíná... Prostě to nefunguje kloudně, ale zase tak napůl, v režimu co oko nevidí.....

To zkrátka je známka mrdkovitosti werglu a s takovým trashem se nemá cenu obtěžovat ani kvůli nálepce ani bez ní....

A že to vezme kopec čtyřkou? Jakou rychlostí ? Proč ne pětkou, šestkou, plnou rychlostí? Protože je to líné jako veš...

Podvozek J660 jsou nekvalitní čínské komponenty a nekvalitní Jawa rám, že kterého co chvíli něco upadne....

Nikdy jsem neviděl, že by se to u zbytku strojů na zeměkouli stalo kdykoli jindy, než při těžké nehodě... Tobě už upadly několikrát padáky, stojan, držáky kufrů a celý zadní nosník....

Ložiska v tom vydrží tejden a půl, ve všem ostatním krom BMW asi tak třicet let....

Nádrž že 640 pod deklem.... A tím se chlubíš? Takže je malá a je to vrchol zoufalství a trapnosti, když si nejsou schopni vyrobit ani blbou nádrž, což zvládne i ten Číňan tak, aby tam byla sama o sobě a nehrála si na schovávanou....

Mrdka všech mrek furtrál...

Ano, nic z toho s Japoncem nezažiju. Nejspíš ani s čímkoli dalším... Protože i když mám výhrady k BMW a KTM, tak ti si jsou schopni vyrobit nádrž takovou, jaká se sluší, nerozpadají se jim rámy na prvočinitele a když už se něco stane, nepošlou tě do prdele, jako utrazmrd Kraft, když ty mu do ní, ještě jako bonus ke všemu trápení, lezeš až po kotníky....

(reakce na) Jawablázni

8.7.2024 v 12:21 | Nahoru | #117555
dave-lister>

To není údržba a jakékoliv opravy u nových věcí jsou netolerovatelné.....

(reakce na) Jawablázni

8.7.2024 v 12:24 | Nahoru | #117556

Milan1963 píše: laďa-prášil> To asi nikdo. Já svoji 660 honím mezi 3 a 4 tisíci otáčkami. To je tak akorát. Pro mně. Červené pole je ještě hodně daleko.
K motorce se člověk má chovat s úctou, ne ji honit jak nadmutou kozu. Potom platí to, co píšeš. Pokud bych chtěl bláznit, pojedu na okruh.



Kecy prdy.

Motorka musí obstát bez ztráty kytičky v každé provozní situaci.

Včetně toho, že když pospíchám budu ji hnát a neposrere se, i kdybych jí honil odvrana do večera každej den..... Tak je to správně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.7.2024 v 12:25 | Nahoru | #117557

PetrL3 píše: Béďa17> Souhlasím, ale chtěl jsem tím říct, že je to jen stroj. Někdy vzácnější, někdy běžnější, ale pořád je jeho úkol, aby tu byl on pro mě. Jinak by jeho existence ztratila smysl.



Přesně.....

Ne to obskakovat jak krůťátka v líhni a ono se to stejně jebe a jebe....

(reakce na) Jawablázni

8.7.2024 v 12:27 | Nahoru | #117558

Béďa17 píše: PetrL3> Jasný,jen někdo mu ty vrtochy rád odpustí ať jsou větší či menší.



Vrtochy je vrtoch...

To že to jelo 7x za sezonu domů na přívěsu, 3x to mákem shořelo a za několikrát z toho upadly součásti a mezitím to zase hořelo, furt z toho něco teče, brzdí to napůl a nejde na to nic sehnat....

To není vrtoch.....

To je zoufalství a zmar...

(reakce na) Jawablázni

8.7.2024 v 12:28 | Nahoru | #117559

dave-lister píše: Pamatuju si, že u XT660 ten stejný motor měl vysoké otáčky velmi rád. Jako bonus byl perfektní zvuk, doslova kanonáda z výfuků a na jednvoválec to letělo slušně. Naopak v nízkých otáčkách to spíš cukalo a klepalo. Na cukání si stěžuje většina majitelů XT660, u mojí to docela šlo, jen jsem musel každý druhý rok dávat novou svíčku. Nová svíčka ten problém z 90% odstranila.



Protože s tím neumí jezdit....

Pokud chtějí jezdit na volnoběh, ať si koupí doulitra čopra....

(reakce na) Jawablázni

8.7.2024 v 12:29 | Nahoru | #117560

callowsick píše: Medved> s Tatrováckou V8 kdysi dávno někdo postavil motorku-monstrum na sprinty.
A taky byla docela známá stavba motorky s osmiválcem (nebo 6v ? Teď nevím) Rover. Bývala k vidění v hospodě u benešovskýho Kavčáku. Tvůrce tomu dokonce nadělil dvojitý přední vidlice



Tam měl ten motor, pokud vím, naštorc...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.7.2024 v 12:30 | Nahoru | #117561

pech. píše: Přesně.....

Ne to obskakovat jak krůťátka v líhni a ono se to stejně jebe a jebe....


Třeba to někoho baví různý lidi baví různý věci.

Někoho třeba baví pořad dokola psát na net lidem, který baví obskakovat stroje, že je to bavit nemá . A pak zaleze do dílny a obskakuje tam úplně ty stejný sráče. Akorát pro druhý To nepochopíš. Ale jak píšu v prvním odstavci - lidi jsou různí

Naposledy editováno 08.07.2024 12:31:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.7.2024 v 12:31 | Nahoru | #117562

Kafi píše: Ahoj, prosim jak rozebrat brzdovou pumpu na J350, abych vymenil tesnenicka?



Hlavně zkontroluj, jestli není vyhnilé tělo... Potom tam ty těsnění dáváš zbytečně...

Jawablázni

8.7.2024 v 12:43 | Nahoru | #117563
Poslušně hlásím, že mrtvola Yamaha X-Max 250 dneska úspěšně prošla legální STK.
Skútr jsem v sobotu celý složil a při zkušební jízdě se vyskytla závada. Přestal ukazovat tachometr a nenačítá se ujetá vzdálenost. Občas ručička tachometru za jízdy naskočí, ale po chvíli zase vypadne.
Domnívám se, že umřel snímač rychlosti, tachometr je plně elektronický. V předním kole je indukční snímač, konektor má tři dráty. Odpor jsem naměřil u koncových pinů 1700ohmů, u prostředního s krajním asi 700ohmů. V protikusu konektoru jsem nameril napětí 5V, což je asi OK a pak 7.8V, tam nevím. Mě se zdá ten odpor snímače příliš vysoký, můžu tedy s klidným svědomím objednat nový snímač?

(reakce na) Jawablázni

8.7.2024 v 12:45 | Nahoru | #117564
pech.> Tak v tomto souhlasím. U mojí 660 jsem marně odvzdušňoval brzdu. Nakonec jsem motorku dal do servisu a ani tam se jim nepodařilo přimět brzdu k poslušnosti. A to na ní zkoušeli i strojek-vývěvu. Nakonec zjistili, že těleso je samý důlek, vyrezlé. A protože brzd. pumpa k Jawě 660 k sehnání není, dali mi tam z Jawy 350. A motorka brzdí.

(reakce na) Jawablázni

8.7.2024 v 13:05 | Nahoru | #117565

Koudy01 píše: Kafi> Sundáš páčku, prachovku a pod prachovkou by měla být závlačka. Tu odděláš a vytáhneš pístek i s gumičkama ven.




Prej závlačka.

Jawablázni

8.7.2024 v 13:09 | Nahoru | #117566
Omlouvam se. Segrovka

(reakce na) Jawablázni

8.7.2024 v 13:49 | Nahoru | #117567

Koudy01 píše: Třeba to někoho baví různý lidi baví různý věci.

Někoho třeba baví pořad dokola psát na net lidem, který baví obskakovat stroje, že je to bavit nemá . A pak zaleze do dílny a obskakuje tam úplně ty stejný sráče. Akorát pro druhý To nepochopíš. Ale jak píšu v prvním odstavci - lidi jsou různí

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.7.2024 v 18:37 | Nahoru | #117568
Ptal jsem se Krafta na tu sestpade. Pry doprodej, nesplnuje euro 5+. Tak kdo jste o ni uvazoval, tak brzy nebude. To je skoda. Ťamani v ni obšlehli motor z hondy Dominatora a ten celkem smysl dava.

(reakce na) Jawablázni

8.7.2024 v 18:48 | Nahoru | #117569

Koudy01 píše: Kafi> Sundáš páčku, prachovku a pod prachovkou by měla být závlačka. Tu odděláš a vytáhneš pístek i s gumičkama ven.




Diky :)

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.7.2024 v 19:46 | Nahoru | #117570
Dave-lister: S největší pravděpodobností nové čudlo problém vyřeší. Mě se tohle stalo u skutra taky, nejdřív začala ručička propadávat za jízdy, někdy zas skočila vejš, a problém byl v kablíku k čidlu (součást čidla pro většinu smrtelníků), kdy se až úplně u vstupu do čidla prostě ulámal (přecijen se to tam hejbe při každém propružení vidle). Jelikož to bylo 4 dny před startem na dovču, došlo k chirurgickému rozboru až do samotného čidla, nahrazení kabelu (po ruce byl klasickej 3-žilák snad od žehličky? prostě příjemně měkkej gumovej, aby nebyl moc tvrdej), pacient byl zavřen epoxidem a už to takhle odjelo bez problému několik států a nějakou tu desítku tisíc kilometrů
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Délka plynového lanka Jawa 250/353 Kývačka vasik006 4 Včera v 21:53 vasik006
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka Gallos 4 4.9.2024 v 20:38 ja1
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka blazajan87 3 21.8.2024 v 22:19 Drak1
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... Lithwick 4 8.8.2024 v 14:07 Radek2107
Pneu Mitas pro jawa Jawa 250/559 panelka Japonica666 27 2.8.2024 v 10:14 Deadman


TOPlist