kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ..asi to nikoho neprekvapi, ale tohle mi teda jako designovej skvost neprijde...
nahodou je to docela dobry, takhle nejak bych si predstavoval ze by mohla vypadat nova jawa 1000, bez toho zlata.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
MV ma svuj "design language" a me nesedi. nemam rad design pro design, aby se to libilo me, tak by mely ty plochy byt podrizene funkci, jakmile je tam neco jen kvuli tomu, ze to dobre vypada... uz to neni pro me. ten samej problem mam s letmo uchycenym kolem ...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ta Agusta ma nahoře řidítka, na tom půjde i jezdit. I když to nikdo nepředpokládá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Edit: Jo a me se ta Langusta teda taky libi...Asi nemam vkus. Ale nejak jsem se s tim naucil zit..
Naposledy editováno 11.07.2024 14:13:05
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Assassin: Vsak ten letmac je podrizen funkci. Jde s tim mnohem lepe sundavat kolo..
Edit: Jo a me se ta Langusta teda taky libi...Asi nemam vkus. Ale nejak jsem se s tim naucil zit..
...do te doby, nez zjistis, ze to s tim snadnym sundavanim neni az takova hitparada
Naposledy editováno 11.07.2024 14:19:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ze by dozral trh az tak, ze bys na prodeji neco vydelal, tomu neverim... ono ani ty 916/996/998 se neprodavaji za zadne zajimave castky (z pohledu investora) je to proti devitkam vic o to o co dyl se to nekde vali
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ...do te doby, nez zjistis, ze to s tim snadnym sundavanim neni az takova hitparada
No to ja nekomentuju realny pouziti, ale jestli se nemylim, tak po nejakych tech prvnich pokusech u skutru a u BMW se to objevilo az u RC30 a u te to bylo kvuli rychlymu servisu v pitstopu.. ale je mozny, ze je to jen urban legenda.
kazdopadne to technicky horsi reseni je a obhaji ho pak jen kdyz se zmeri vymena penu na klasicke a na tehle vidlici ... pro endurance jsou quick change systemy i pro klasickou vidlici a rozdil v dobe vymeny minimalni...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ...do te doby, nez zjistis, ze to s tim snadnym sundavanim neni az takova hitparada
Vystras nas co to mame, na co se mame pripravit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 11.07.2024 14:51:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: P_B> ... prvni prekvapeni prichazi na radu kdyz zjistis, ze doma nemas tak velkej klic... treba. Neni to takova tragedie, ale u motorky do provozu to ma jedinej smysl, design a s tim mam problem ja, to se ostatnich netyka
Ja mam rad na motorce rejsingovy veci i kdyz jsem jen pantata na motorce. A klic si kvuli tomu klidne koupim. Takze za me letmac na motorku patri - ale ten s retezem, ne ta BrutalMastodontWopicarna s kardanem.
Naposledy editováno 11.07.2024 15:07:39
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
jinak jsem minule cestou ze slovace na D1 predjizdel to mono v te lepsi verzi. drzel to na dalnici nekde mezi 160-170 ... coz celkem jde, ale asi by me i tak sralo, kdyby me na dalnici predjizdely slabe kombiky se stanem na strese...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: cibus> me se 916 prestala libit asi nekdy v dobe kdy me zacal zajimat design a u 999 to mam opacne...
ze by dozral trh az tak, ze bys na prodeji neco vydelal, tomu neverim... ono ani ty 916/996/998 se neprodavaji za zadne zajimave castky (z pohledu investora) je to proti devitkam vic o to o co dyl se to nekde vali
Když je řeč o těch investičních motorkách, zrovna mně naskočila na fb jedna z Brna...Není to nějak levný?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: DrDNA01> to chapu. jen na letmaci nevidim nic racing..
jinak jsem minule cestou ze slovace na D1 predjizdel to mono v te lepsi verzi. drzel to na dalnici nekde mezi 160-170 ... coz celkem jde, ale asi by me i tak sralo, kdyby me na dalnici predjizdely slabe kombiky se stanem na strese...
Jenže to se ti běžně nestane, jen pokud tě předjíždí někdo lehce duševně chorý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: DrDNA01> i tak sralo, kdyby me na dalnici predjizdely slabe kombiky se stanem na strese...
...rozloženým