Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ...do te doby, nez zjistis, ze to s tim snadnym sundavanim neni az takova hitparada
No to ja nekomentuju realny pouziti, ale jestli se nemylim, tak po nejakych tech prvnich pokusech u skutru a u BMW se to objevilo az u RC30 a u te to bylo kvuli rychlymu servisu v pitstopu.. ale je mozny, ze je to jen urban legenda.
DrDNA01> klidne to tak byt muze. jen je to zavodni motorka - tam maji mechanici veskere potrebne vybaveni a zkusenosti a zivotnost soucastek ala loziska nikoho netrapi, protoze se vse co par hodin repasuje/meni.
kazdopadne to technicky horsi reseni je a obhaji ho pak jen kdyz se zmeri vymena penu na klasicke a na tehle vidlici ... pro endurance jsou quick change systemy i pro klasickou vidlici a rozdil v dobe vymeny minimalni...
kazdopadne to technicky horsi reseni je a obhaji ho pak jen kdyz se zmeri vymena penu na klasicke a na tehle vidlici ... pro endurance jsou quick change systemy i pro klasickou vidlici a rozdil v dobe vymeny minimalni...
DrDNA01 píše: No to ja nekomentuju realny pouziti, ale jestli se nemylim, tak po nejakych tech prvnich pokusech u skutru a u BMW se to objevilo az u RC30 a u te to bylo kvuli rychlymu servisu v pitstopu.. ale je mozny, ze je to jen urban legenda.
Teď v moderních endurance to jezdí myslím jen Ducati (nemám přehled o experimentálních strojích, tam je to jeden až dva kusy, úplný atypy a ani nevím, co mají za kyvky) a tam bych řekl, že je čas výměny cca stejnej, jako u klasické kyvky. Teda aspoň pohledem diváka, nestopoval jsem to. Akorát letos nenastoupili, takže se jedou nejspíše jen klasický kyvky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.