už delší dobu vybírám cenduro za přijatelnou cenu (nemám tolik naježděno a nechci tolik investovat, takže ani neočekávám žádnou špičku). Dlouhou dobu jsem byl nahlodanej na Voge 525 DSX (mám A2), teď ale přemýšlím i nad Benelli TRK 702 X.
U Benelky bych měl hlavně výhodu, že když se rozhodnu dodělat velký áčko, tak půjde odemknout a nebudu muset měnit moto.
Mátě někdo zkušenosti nebo procházeli jste podobným výběrem? Procházel jsem recenze od majitelů 702 X přímo tady na motorkářích. U DSX 525 jsem musel spíš na zahraniční recenze ale ty jsou většinou spíš od novinářů než od někoho kdo najel alespoň 10k+ km.
Do čeho byste šli v tomto případě vy? Ještě přidám, že chci novej kousek, nic ojetýho.
Díky moc, už nejsem schopnej se mezi nimi rozhodnout (jinak, to že jsou to Číňani samozřejmě vím a chápu)
1 reakcí na tento příspěvek Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
bartama píše: Motofighter> Díky za reakci, která je mi ale úplně k ničemu. Jel jste na některé z nich, nebo to je jen protože je to Čína?
Je to proto že už jim motorkářský život přinesl nějakou tu zkušenost.
Máš A2 vyber si motorku s 35kW, né uškrcenou na 35kW (pokud ti teda nejde jen o papír). Není to jen o tom stáhnout 55-70kW na A2. Motorka která má plných 35kW je úplně jinak postavená než velká uškrcená chuděra. Svez se a pochopíš.
(reakce na) Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
bartama píše: když se rozhodnu dodělat velký áčko, tak půjde odemknout a nebudu muset měnit moto.
Tohle je ta největší pitomost se kterou se argumentuje. Ať už kupci nebo ještě více prodejci.
Jestli plánuješ dodělat čisté "A" vůbec teď neřeš koupi nové motorky. Kup jetou 35kw od renomované začky protože budeš mít asi tak desetinásobně větší šanci ji po dodělání "A" prodat.
Za dobu než si uděláš rozšíření se ti změní pohled na moto-svět. Vyjezdíš se, získáš zkušenosti a dost možná se ti změní i priority výběru. Dnes chceš cestovní enduro, ale s "A"? Klidně tě to zavane do naháčů, kapot, atd...
Prodávat ojetou čínu? Sebevražda.
Třeba taková Yamaha MT-03 ta starší 660ccm 35kW. Vím není to dvouválec a má lítá kola, ale v terén co zvládnou ty dvě číny dá s prstem v nose a troufnu si říct že i lépe. Stačí kouknout jak má vedené výfukové svody MT-03 a jak ty dvě čínské hračky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
já měl možnost se krátce svést na Benelli TRK 702 X a Voge 900 DSX (ty vybíráš 525, tu jsem nejel). V prvé řadě chci zmínit, že ta nižší cena vůči "zavedené evropsko-japonské" konkurenci je na těch motorkách na první pohled - omak patrná. Ale konkrétně:
Benelli TRK 702 X - nejezdilo se na ní špatně, brzdy, podvozek, převodovka, ergonomie...vše OK v rámci ceny. Zásadní věc, která vadila, byly vibrace od motoru zrovna v těch otáčkách, kdy má motor nějakou dynamiku. Vibrace se silně přenášely do sedla a stupaček. Já na to nejsem moc háklivý, ale tohle bylo hodně. Každý, kdo na ni jel, si stěžoval. Nevím, zda bylo chybou konkrétního testovacího kusu, nebo je to vlastnost. Ale tohle vadilo nejvíce.
Voge 900 DSX - motor slušná dynamika, podvozek trochu tvrdší, ale nevím jak byl nastaven, brzdy OK. Tady bych žehral na elektroniku, kterou je moto prošpikované. Elektronický plyn ucukaný, párkrát se stalo, že při přidání plynu po přeřazení zapalování jako by vynechalo. Má to spoustu fičur - konektivita s telefonem, radary, kamery, tempomaty,..... ale všechno funguje a nastavuje se tak nějak zvláštně. Motorka měla najeto 1200 km a již nefungovala některá tlačítka na levém ovladači.
Ergonomie u této moto pro mě (180cm) ok, ale kolega co má 190cm+ se na ni nevešel - nedostal kolena do vykrojení nádrže.
Neber výše uvedené, jako recenzi na dané moto. Svezl jsem se na obou jen pár km a je to můj čistě subjektivní první dojem. Zajdi si k prodejci, prohlédni, otestuj a udělej si vlastní úsudek. A pokud se do některé "zamiluješ", tak jsou stejně všechny rady tady na fóru zbytečné. Jen vybírej prodejce, který je v tvém okolí, nějaký pátek již funguje a zajišťuje servis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
jandaxx píše: bazin.> tohle bych potřeboval nějak blíž vysvětlit. V čem je líp postavená motorka s 35kw, než motorka co má 70kw a je uškrcená na půlku. Nebavme se o váze, která může být o něco nižší.
Proč se nebavit o váze? Je to docela důležitý parametr. Velká motorka s osekaným výkonem na 35kW je cílená na kategorii juniorů a mladých slečen. A tady hraje váha velkou roli.
Manipulovat s motorkou vážící 130-140kg nebo se 170-190kg je rozdíl. Pro řadu mladých přímo zásadní. Když k tomu přidáme těžiště, kde motor 750ccm ho má podstatně výš než 300ccm, s tím že mezi motory samotnými může být hmotnostní rozdíl 10kg.
Motor zkonstruovaný na výkon 55-70kW roztáčí hmotu podstatně těžší než ten který je vyrobený tak že 35kW je jeho maximum. V jeho útobách jsou všechny pohybující se a otáčejíci se součástky úměrné 35kw a z toho důvodu to je rozměrově i váhově menší.
Motor 35kW využíváš naplno v celém jeho výkonu a spektru otáček. 70kw dusíš na polovičním výkonu sníženým množstvím paliva zkombinované s omezeným rozsahem otáček. Může docházet k nekvalitnímu spalování, zvýšenému zakarbonování, horšímu chlazení.
Je to jak by jsi si obul o dvě čísla větší gumáky a šel v nich na celý den pracovat, třeba rozvážet hnůj a rýt zahrádku. To asi nechceš že ne? A přitom obout ty samé gumáky a dojít v nich přes dvůr posbírat vajíčka do kurníku není vůbec problém.
Naposledy editováno 06.08.2024 06:47:59
2 reakcí na tento příspěvek Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
a když má někdo 70kw motorku a řidiči stačí využít 35kw pro jízdu na dálnici, tak to ten motor udělá jak?
Naposledy editováno 06.08.2024 07:56:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
crestik píše: bože to debilita.
a když má někdo 70kw motorku a řidiči stačí využít 35kw pro jízdu na dálnici, tak to ten motor udělá jak?
Pojede 90km/hod. na šestku, na 1/2 plynu
Ale když ten samý řidič potřebuje předjíždět roztáhne motor na otáčky mezi max. krouťáku a max. výkonu, nebo až na max. výkonu. A ejhle motor dává 50kW, 60kW, 70kW. Tohle se samozřejmě neděje 100% času, ale jen když potřebuje.
Pokud je stažený na plovinu tak by taky potřeboval., ale nemůže, nemá kde brát. A po dálnici pojede dál 90km/hod bez předjíždění a bude to v tomto případě už na 3/4 nebo i více plynu:
Naposledy editováno 06.08.2024 11:44:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
70kw dusíš na polovičním výkonu sníženým množstvím paliva zkombinované s omezeným rozsahem otáček. Může docházet k nekvalitnímu spalování, zvýšenému zakarbonování, horšímu chlazení.
WTF? Zkus svoje argumenty rozvíjet jen do té míry, kdy tomu ještě rozumíš, ale nezkoušej překračovat tu červenou čáru, za kterou jsi naprosto hloupoučký.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
Naposledy editováno 06.08.2024 12:56:17
jandaxx píše: bazin.>Bude celkově dospělejší. Podvozkově, brzdy, lepší materiály a komponenty, protože byla pravděpodobně dražší, než nějakej loukost, na který se návěší to nejlevnější, aby byla nízká cena, protože pro nějaký "A dvojkaře" to stačí. Takhle na to koukám já.
Takhle to možná zmáknou na čínský motorce.
Proč má být A2 motorka velká-těžká-dospělá když cílovka je mládež 18-24let. Normální firma když vyrobí 35kW s neškrceným agregátem zbyde jí finanční prostor dát na motorku kvalitní komponenty. Třeba na brzdy, tady jeden kotouč vepředu obvykle stačí protože se váhově i výkonem vleze a nemusí tak použít low-end. Nedá tam sice monoblok Brembo M50 ani M4.32 ale slušný Nissin už jo.
Když budeš chtít takovéto nestažené A2 cenově konkurovat staženou A musíš ji osadit low-end komponenty.
Tenhle pokec se samozřejmě netýká motorek jako je MotoGuzzi V7, Kwasaki W800 a jim podobné, které mají taky kolem 35kw nestaženého výkonu, ale jsou vyrobeny pro ůplně odlišnou sortu zákazníků než tady řešíme.
Naposledy editováno 06.08.2024 13:32:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
Krautkopf píše: bazin.> Já sice nesouhlasím se škrcením 70kW motorů na polovinu, ale ty argumenty, co tady píšeš, jsou píčoviny na úrovni fialovské dezinformace. Fakt bude 90 km/h stopka pro 35 kW výkonu? U bude na to potřeba kroutit plynem až na 3/4 maxima? Nebo tohle:
WTF? Zkus svoje argumenty rozvíjet jen do té míry, kdy tomu ještě rozumíš, ale nezkoušej překračovat tu červenou čáru, za kterou jsi naprosto hloupoučký.
Ty čísla jsem samozřejmě použi jen pro jakési nastínění, né jako absolutní hodnoty. To snad pochopil každý kdo nemá místo hlavy hlávku zelí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
Tak jsem plácnul čisla na dobarvení myšlenky. Stejně většina lidí ví o co jde i bez těch keců tady okolo.
Jen jsem dopovídal pár lidem co si chtěli rýpnout. Zřejmě mají nějaký svůj důvod nesouhlasit. Chtějí obhajovat škrcené motorky, nenapíší to napřímo, ale přes dotazy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
pese píše: bazin.> Z vlastní zkušenosti si dovolím poznamenat, že plácáš nesmysly. V garáži mám mimo jiné F800 GSA, svého času "staženou" na 35kW, tedy A2, nyní již několik let opět "otevřenou" (63kW). Zjevně jsi na něčem podobném nikdy nejel.
Co tě vedlo k otevření na plný výkon když škrcená verze je tak perfektní?
Těch motorek se asi neprodalo tolik, aby tady x lidí popsalo zkušenosti. No a pak sem lidi kolikrát nechodí právě proto, že je nezajímají kecy o původu motorky, že je to všechno čínský shit, proč si nekoupili Hondu, BMW a podobně.
1 reakcí na tento příspěvek Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
Berka79 píše: Já osobně jsem se tedy přiklonil k Voge 525 DSX a před pár dny ho objednal.
Tak snad bude sloužit. Já nakonec rozšířil papíry na neomezený áčko a mám rezervaci na 900 DSX. Chci ho často využívat ve dvou, takže oproti pětikilu to u mě nakonec vyhrálo.
Až bude, tak založím profil a určitě budu víc popisovat. I kdyby nakonec nepřinesla to co očekávám, tak bude alespoň jedna recenze navíc.
1 reakcí na tento příspěvek Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
Jinak, na 525 DSX mám za 5 dnů najeto něco přes 600km a zatím jsem stále ve fázi zajíždění, i když už se to občas stylem blíží normální jízdě. Je pár věcí které bych vytknul, ale něco je dáno dnešní dobou a něco tím, že když najezdíte desítky tisíc km na BMW, tak si zvyknete na něco, co pak očekáváte automaticky i jinde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Žebříček adventure novinek v ČR CFMOTO 800MT, Honda XL750 Transalp, Benelli TRK 702 X | bledemon | 24 | 15.7.2024 v 11:12 bazin. |