raceczech_listopad




paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X
Zdravím,
už delší dobu vybírám cenduro za přijatelnou cenu (nemám tolik naježděno a nechci tolik investovat, takže ani neočekávám žádnou špičku). Dlouhou dobu jsem byl nahlodanej na Voge 525 DSX (mám A2), teď ale přemýšlím i nad Benelli TRK 702 X.

U Benelky bych měl hlavně výhodu, že když se rozhodnu dodělat velký áčko, tak půjde odemknout a nebudu muset měnit moto.

Mátě někdo zkušenosti nebo procházeli jste podobným výběrem? Procházel jsem recenze od majitelů 702 X přímo tady na motorkářích. U DSX 525 jsem musel spíš na zahraniční recenze ale ty jsou většinou spíš od novinářů než od někoho kdo najel alespoň 10k+ km.

Do čeho byste šli v tomto případě vy? Ještě přidám, že chci novej kousek, nic ojetýho.

Díky moc, už nejsem schopnej se mezi nimi rozhodnout (jinak, to že jsou to Číňani samozřejmě vím a chápu)
Anketa: Jakou byste vybrali vy?
Benelli TRK 702 X
33%
2
Voge 525 DSX
67%
4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X

5.8.2024 v 14:06 | Nahoru | #1
bazin.> tohle bych potřeboval nějak blíž vysvětlit. V čem je líp postavená motorka s 35kw, než motorka co má 70kw a je uškrcená na půlku. Nebavme se o váze, která může být o něco nižší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X

6.8.2024 v 06:16 | Nahoru | #2

jandaxx píše: bazin.> tohle bych potřeboval nějak blíž vysvětlit. V čem je líp postavená motorka s 35kw, než motorka co má 70kw a je uškrcená na půlku. Nebavme se o váze, která může být o něco nižší.


Proč se nebavit o váze? Je to docela důležitý parametr. Velká motorka s osekaným výkonem na 35kW je cílená na kategorii juniorů a mladých slečen. A tady hraje váha velkou roli.
Manipulovat s motorkou vážící 130-140kg nebo se 170-190kg je rozdíl. Pro řadu mladých přímo zásadní. Když k tomu přidáme těžiště, kde motor 750ccm ho má podstatně výš než 300ccm, s tím že mezi motory samotnými může být hmotnostní rozdíl 10kg.

Motor zkonstruovaný na výkon 55-70kW roztáčí hmotu podstatně těžší než ten který je vyrobený tak že 35kW je jeho maximum. V jeho útobách jsou všechny pohybující se a otáčejíci se součástky úměrné 35kw a z toho důvodu to je rozměrově i váhově menší.
Motor 35kW využíváš naplno v celém jeho výkonu a spektru otáček. 70kw dusíš na polovičním výkonu sníženým množstvím paliva zkombinované s omezeným rozsahem otáček. Může docházet k nekvalitnímu spalování, zvýšenému zakarbonování, horšímu chlazení.

Je to jak by jsi si obul o dvě čísla větší gumáky a šel v nich na celý den pracovat, třeba rozvážet hnůj a rýt zahrádku. To asi nechceš že ne? A přitom obout ty samé gumáky a dojít v nich přes dvůr posbírat vajíčka do kurníku není vůbec problém.

Naposledy editováno 06.08.2024 06:47:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Žebříček adventure novinek v ČR CFMOTO 800MT, Honda XL750 Transalp, Benelli TRK 702 X bledemon 24 15.7.2024 v 11:12 bazin.

TOPlist