enduro co nás nezajímá
- vostrý enduro do 120 kg + výkon 45+, tohle se nepočítá, je to moc lehký a výkonný a cestovat se na tom nedá takže nás to nezajímá
Enduro co nás zajímá
- malý eduro do 130 kg bez výkonu (alp, pr4,pr5, crf300)
- enduro do 165 kg (690,701,pr7) nebo taky Uko Ješita tomu říká vostrý cestovní enduro
mastodont 165 - 210 kg (XT660, Dominator650, tenere, 790)
megamastodont 210kg+ ( malej tigr, afrika, různý ktm adventchurery)
třídy megamastodontů
- lehkej tanker do 230 kg bez drapáků spadá do kategorie
- střední tanker 230-250 kg bez drapáků - spadá do kategorie silnička
- těžkej tanker 250 kg bez pořádnejch drapáků - spadá do kategorie silnička
silničky se neklasifikujou tam už je všechno jedno (vstrom, bmw boxer, atp.) a taky je jedno, co mají za gumy
Naposledy editováno 01.10.2024 07:20:07
no a od pilota na douválcovým megamastodontovi + s kuframa a v lese se toho naučíš nejvíc, proto jsem to případným zájemcům také nabídl
Naposledy editováno 01.10.2024 06:16:54
PS: moje pohotovostni je 230kg a to neberu 8l do pridavny
Naposledy editováno 30.09.2024 18:52:52
1 reakcí na tento příspěvek Co je to mastodont, původně to teda bylo jiný téma
bez brašen a vybavení je to o ničem, to nemá cenu na takovým těžkým stroji (na to jsou vostrý endura), navíc já jsem spokojenj, projedu skoro všechno co bych chtěl, kromě bažin a hodně prudkejch kopců, tam se raději bojím
a eště někomu platit, dobrej vtip, dostáváš odznáček malého vtipálka, už druhej k biřmování
Naposledy editováno 30.09.2024 18:53:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to mastodont, původně to teda bylo jiný téma
Naposledy editováno 30.09.2024 18:55:16
Eso_Rimmer píše: ZdendaZB> kdyz se clovek na masine uci, nema tam naklad co delat. az se naucis spravny zaklady, tak si tam naves co chces. a kategorii mi koukej doplnit, jinak je to diskriminacija!
už mám ověšeno, víc tam nedám, není kam a učím se zásadně s nákladem a plnejma nádržema
seš v kategorii, mimochodem pošli fotku gum, jestli nejezdíš náhodou na silničce, pak se totiž nemá o čem bavit
Naposledy editováno 30.09.2024 18:58:16
1 reakcí na tento příspěvek Co je to mastodont, původně to teda bylo jiný téma
1 reakcí na tento příspěvek Co je to mastodont, původně to teda bylo jiný téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to mastodont, původně to teda bylo jiný téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to mastodont, původně to teda bylo jiný téma
assassin píše: kolik tak najedes behem takoveho treninku km?
to většinou nezáleží na mě, ale na ostatních účastnících zájezdu, od 30 do 100 za den záleží jestli jedeme spíš vidláckej trijál, nebo nějaký relý dakar
přesun po hajveji se nepočítá
Naposledy editováno 30.09.2024 19:06:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to mastodont, původně to teda bylo jiný téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to mastodont, původně to teda bylo jiný téma
Eso_Rimmer píše: ZdendaZB> je to tak, jsou to typicky silnicni pneu. tobe nic neujde.
no jasně že silniční, je tam víc gumy než vzduchu, pozná každý malý dítě, i já
ta přední je tak nějak ok, to je jak tracker a ten je taky kousek za hranou terénní gumy, ale né bahenní
srovnej s betou a pak můžeš vyprávět
ale nebudeme se bavit doufám o okruhovejch gumách typu tkc80, to ne, že ne
Naposledy editováno 30.09.2024 19:13:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to mastodont, původně to teda bylo jiný téma
ZdendaZB píše: to většinou nezáleží na mě, ale na ostatních účastnících zájezdu, od 30 do 100 za den záleží jestli jedeme spíš vidláckej trijál, nebo nějaký relý dakar
přesun po hajveji se nepočítá
ok nic pro me, ja mam dojezd 60km...
Naposledy editováno 30.09.2024 19:17:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to mastodont, původně to teda bylo jiný téma
assassin píše: ok nic pro me, ja mam dojezd 60km...
borci jako ty a ER jezdí na povoze a shazujou to až u mě na dvorku
prostě a jasně, ER-ova polosilnička, protože vepředu jakš takš terénní, vzadu silniční, by se měla spálit někde na kopci a pak hořící schodit ze srázu a byl by konečně klid
Naposledy editováno 30.09.2024 19:18:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to mastodont, původně to teda bylo jiný téma
assassin píše: ZdendaZB> tak to je samozrejmost, ale i tak to moc nevychazi...
elektrika patří na elektrický křeslo, tak jako nafta do kamen, nebo do kolumbijskýho grilu, bys měl vědět
Naposledy editováno 30.09.2024 19:24:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to mastodont, původně to teda bylo jiný téma
Naposledy editováno 30.09.2024 19:26:39
2 reakcí na tento příspěvek Co je to mastodont, původně to teda bylo jiný téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to mastodont, původně to teda bylo jiný téma
Eso_Rimmer píše: ZdendaZB> no a co? tak mam prachy i na poradnej prives, no... jestli si nechces udelat ostudu na mezinarodni urovni s dosahem az ke Kim Cun Funovi, tak ten blabol o jistych terennich ambicich E13 smaz, protoze to je "terenni" pneu asi jako ja jsem milovnik zemlbaby to ta zadni ma v offu mnohem vetsi potencial nez ten predek. jak rikam - pro me to jsou pneu na 3/4 roku. opet - nelze v zadnym pripade srovnavat lehkou a nevykonou motorku. to proste neni smeroplatny. kazdopadne stale plati, ze ruce jsou mnohem vic nez pryze. a v tuhle chvili nemam ani ruce, ani ty pryze. a o tom spalovani pneu a pod. bych byl ve tvem pripade opatrnejsi, vzpomen si, co jsi delal na tvym poslednim vejlete...
jako lehkou a nevýkonnou motorku, tos myslel na AS, ne doufám na mýho kozího decha 710 Husákawená ???
myslíš oblak elektrickýho dýmu nad superbetou, to sis asi s někým spletl ne ?
Naposledy editováno 30.09.2024 19:31:19
assassin píše: elektrika je nejvic nejlepsi, navic je to tradice, nasel jsem po dedovi na pude elektrikarskou uniformu s bleskama, hned jsem vedel kam smeruje muj zivot a objednal jsem pojizdne elektricke kreslo
Koukám, že jsi náš člověk a to tě šlechtí. Děda ER (ten nalevo, napravo je děda AS a uprostřed jsem já osobně, taková menší projížďka k Moskvě) zase jezdil jako veterán na elefant treffen, hned po ty škaredý válce, když zlý sověti zaútočili na tisíciletou říši a já se jako vojenský atašé opět vrátil do číny...
Naposledy editováno 30.09.2024 19:51:20
větrák teď točí jen poloviční rychlostí, bere přes 20 ampér místo 3,5 a přitom pekelně smrdí
a rozhodl jsem se že na superbetě předělám elektriku i na motoru, místo jedný pojistky !!! na všechno jich tam dám 8, na každej spotře-bič jednu a bude klid
Naposledy editováno 30.09.2024 19:52:21
Naposledy editováno 30.09.2024 19:57:37
A k tvým impertinentním pod-známkám raději pomlčím. Nebo raději lépe, představ si, že do toho křesla bys mohl usednout i ty, někde na čínském středozápadě... Ale tu elektriku by zapnuli až poté, co by pod tebou zasadili pár sazenic bambusu a nějaký ten den posečkali...
Naposledy editováno 30.09.2024 20:07:01
1 reakcí na tento příspěvek Co je to mastodont, původně to teda bylo jiný téma
vzhledem k tomu, že jsme docela rychle skončili u elektrických křesel a dědů u elektrikářů, jsem udělal edit prvního přízpěvku a dopsal tam, že to jako s těma projížďkama myslíme vážně...
Naposledy editováno 30.09.2024 20:38:19
1 reakcí na tento příspěvek Co je to mastodont, původně to teda bylo jiný téma
Blbý je, že budeš muset zaplatit poplatek za opětovný zařazení, Vymyslím co to bude. Třeba plný nádrže benzínu, nebo jídlo na víkend, ještě uvidíme. Nádrže jsou malý a moc toho nesním.