enduro co nás nezajímá
- vostrý enduro do 120 kg + výkon 45+, tohle se nepočítá, je to moc lehký a výkonný a cestovat se na tom nedá takže nás to nezajímá
Enduro co nás zajímá
- malý eduro do 130 kg bez výkonu (alp, pr4,pr5, crf300)
- enduro do 165 kg (690,701,pr7) nebo taky Uko Ješita tomu říká vostrý cestovní enduro
mastodont 165 - 210 kg (XT660, Dominator650, tenere, 790)
megamastodont 210kg+ ( malej tigr, afrika, různý ktm adventchurery)
třídy megamastodontů
- lehkej tanker do 230 kg bez drapáků spadá do kategorie
- střední tanker 230-250 kg bez drapáků - spadá do kategorie silnička
- těžkej tanker 250 kg bez pořádnejch drapáků - spadá do kategorie silnička
silničky se neklasifikujou tam už je všechno jedno (vstrom, bmw boxer, atp.) a taky je jedno, co mají za gumy
Naposledy editováno 01.10.2024 07:20:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to mastodont, původně to teda bylo jiný téma
Naposledy editováno 30.09.2024 19:26:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to mastodont, původně to teda bylo jiný téma
Eso_Rimmer píše: ZdendaZB> no a co? tak mam prachy i na poradnej prives, no... jestli si nechces udelat ostudu na mezinarodni urovni s dosahem az ke Kim Cun Funovi, tak ten blabol o jistych terennich ambicich E13 smaz, protoze to je "terenni" pneu asi jako ja jsem milovnik zemlbaby to ta zadni ma v offu mnohem vetsi potencial nez ten predek. jak rikam - pro me to jsou pneu na 3/4 roku. opet - nelze v zadnym pripade srovnavat lehkou a nevykonou motorku. to proste neni smeroplatny. kazdopadne stale plati, ze ruce jsou mnohem vic nez pryze. a v tuhle chvili nemam ani ruce, ani ty pryze. a o tom spalovani pneu a pod. bych byl ve tvem pripade opatrnejsi, vzpomen si, co jsi delal na tvym poslednim vejlete...
jako lehkou a nevýkonnou motorku, tos myslel na AS, ne doufám na mýho kozího decha 710 Husákawená ???
myslíš oblak elektrickýho dýmu nad superbetou, to sis asi s někým spletl ne ?
Naposledy editováno 30.09.2024 19:31:19