kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: To jsou ty vase cendura...
https://www.facebook...aB7S9Ucbxw6v [/quote]
Ale stejně by jsi na tom prckoletu na Balkán nejel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Tak pro ty gumy a kole taky neni dobre, kdyz se furt zouvaj a nazouvaj, ne?
Nemusis se objednavat/vozit, o vikendu to mas za hodku hotove...
Navic kdyz chytnes uprostred leta nekde hrebik, tak nemusis hned objednavat a shanet, jen das docasne na jednu napravu zimaky....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: kolikrát za rok se to má vyvažovat ? ...on ten vzduch někam steče na stranu ?
nejde o stečenej luft, ale např.: vyvážím ti kolo s novou pneu, pneu není z výroby přesně kulatá, to se stane až ojetím, vrazím tam dejme tomu 50 g závaží, půl roku na tom jezdíš a z pneu ojedeš cca třeba 300g gumy, furt to bude příští sezonu vyvážený? A to nemluvím třeba o koplým disku na našich silnicích... Ty pár gramů v autě třeba nepoznáš, ale ty ložiska pak jo... Jinak vyvažovat se má vždy při výměně kol letní/zimní... Já vím, jsem už pneuservisem deformovanej1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Ne. Dokud me nepiskaj gumy, kdyz jedu s platem vajec a nemam ozuzlany nerovnomerne gumy, tak proc bych tam lezl? Proto si taky prohazuju ty gumy sam. Kazdej pulrok vidim, jestli se ojizdi rovnomerne.
(Mimochodem ale zrovna k tomu je mnohem vetsi duvod, nez k tomu dovazovanui pneu. Parkrat projet diru na doraz a geo bude urcite malino hnuta a zacnou se neprqavidelne sjizdet gumy.)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Chyba, geo aspoň jednou za rok, ne že by jsi to měl třeba rozhozený, ale až to jednou, třeba za 5 let bude tak už ti nikdo ty zarezlý axiálky na čepech řízení nepovolí a to nemluvím o zadních ramenech sbíhavosti koncernu VW kde sice třeba povolíš excentr, ale neotočíš tím excentrem v silentbloku ramena, bo je to srostlý, vnitřek silentbloku je Alu a šroub ocel, drží to líp než svár, pak se excentry vyřezávaj a jdou nový ramena, případně pokud jsou ramena ok tak se nalisujou nový silentbloky. Prostě jde o to to každej rok rozhýbat a v nejlepším případě promazat, z výroby to tam serou na sucho... Těch excentrů už jsem pár utrhnul, říkám, nejde to povolit, utrhnu vám to, zákazník, to zkuste, to povolí, já, nepovolí, urvu to a pojedete MHD, zákazník to neurvete, takovou sílu nemáte, zkuste to... mrd a šroub vejpůl... zákazník, hmm, co budou stát ty ramena a excentry??? jdu volat taxi
To jako změříš a i když je to dobrý, tak to povolíš a prohýbeš tam a zase zpět? Já úplně vidím, jak dojedu každej rok na geo, oni to změří, řeknou že cajk. 1500,- a rozhodně s ničím nebudou jen tak točit. Po pěti letech řeknou, že špatný, urvou to a stejně budou nový ramena
Naposledy editováno 07.11.2024 21:25:36
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 07.11.2024 21:31:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: To jako změříš a i když je to dobrý, tak to povolíš a prohýbeš tam a zase zpět? Já úplně vidím, jak dojedu každej rok na geo, oni to změří, řeknou že cajk. 1500,- a rozhodně s ničím nebudou jen tak točit. Po pěti letech řeknou, že špatný, urvou to a stejně budou nový ramena
na našich cestách to po roce ježdění, nikdy není dobrý2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: na našich cestách to po roce ježdění, nikdy není dobrý
Kdyby mel kazdej jezdit na geo po roce a vyvazovat 2x rocne kola, tak ses v praci 24/7 a stejne budou lidi nastvany, ze stoji ve fronte a mate objednaci terminy mesic a pul.
Kubák píše: assassin> ty mas ale upira z Horomeric,na toho se nevztahujou zadny bezny postupy
To bude zasahovat i přes kopec, já byl na geo několikrát, a stejně jsem nakonec pokaždý! skončil u špagátu a vodováhy v mobilu.
Pokaždý volant šejdrem a po reklamaci volant šejdrem na druhou stranu nebo auto začalo někam tahat, případně ty vemena přendaly volant na tisícihranu. Jako, pneuservis už jsem si pořídil, krom dewwila mi asi nikdo v životě nevyvážil kola dobře, ale geo fakt pořizovat nebudu
Koudy01 píše: Kdyby mel kazdej jezdit na geo po roce a vyvazovat 2x rocne kola, tak ses v praci 24/7 a stejne budou lidi nastvany, ze stoji ve fronte a mate objednaci terminy mesic a pul.
no skoro to tak je. V práci i kdybych byl 25 hodin denně tak je to málo... Ono záleží jakou kdo geo v servisu disponuje a jestli se s tím chce srát... Nechci vychvalovat, ale zlatej Hunter 3D kde zůstaly červený hodnoty, tak buď nešlo točit excentry nebo byly silentbloky v ramenou tak vymačkaný, že se nedalo dostat na hodnoty výrobce...2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: zmulin> ja teda poznam prd, vyvazuju jednou pri prezouvani na nove a je fakt ze nekde kolem 420tis km se mi odporoucelo jedno predni lozisko....
Do piči......A přitom se tomu dalo předejít....
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Do piči......A přitom se tomu dalo předejít....
to jo, mel ho vymenit preventivne driv - lozisko nebo auto. Ma tady vubec nekdo auto s najezdem 420 tis? Ja ne