Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: zmulin> ja teda poznam prd, vyvazuju jednou pri prezouvani na nove a je fakt ze nekde kolem 420tis km se mi odporoucelo jedno predni lozisko....
Do piči......A přitom se tomu dalo předejít....
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Do piči......A přitom se tomu dalo předejít....
to jo, mel ho vymenit preventivne driv - lozisko nebo auto. Ma tady vubec nekdo auto s najezdem 420 tis? Ja ne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Do piči......A přitom se tomu dalo předejít....
ono je to neco jako s tou geometrii, dewwil pise, ze kdyz se nedela casto, srouby zatuhnou a musi se rezat... coz ma jiste pravdu - ale ono neco podobneho plati s tema loziskama, to moje napriklad se nepodarilo vymontovat a menil jsem krome loziska i tehlici a poloosu...
takze jestli nahodou snaha o to aby loziska vydrzela co nejdele neni kontraproduktivni
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.