Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1.11.2012 v 20:30
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Animals21> Mitas, v tom rozměru nově pod jménem Enduro Trail XT+ .... je na nic
Jedině Heidenau K74 nebo ilegální rozměr 130/80-17 Mitas C-02, klasika.
Jedině Heidenau K74 nebo ilegální rozměr 130/80-17 Mitas C-02, klasika.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tak prekvapive tohle ma “Ecko” - MEFO MOTOKROS 120/90-17 MFC 12, takze pro jasna volba, jen drazsi.
Naposledy editováno 16.11.2024 11:50:44
Naposledy editováno 16.11.2024 11:50:44
Animals21> Vybírej dobře. Já jsem sice před týdnem uklouzl na zahradě, když jsem roztlačoval sekačku, ale doktor říkal, že takové úrazy
se stávají na motorce, když jde zadní kolo smykem před přední, třeba na té mokré trávě, pilot si brkne nohou o zem a ta se mu vyvrátí do bokem .
se stávají na motorce, když jde zadní kolo smykem před přední, třeba na té mokré trávě, pilot si brkne nohou o zem a ta se mu vyvrátí do bokem .
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
to Mr dreamer: dík za tu podložku. Asi můj oblíbenej PETG bude to správný, 100= infill, je tak?
Já se byl ve čtvrtek projet kousek po dálnici ...
Je CRF 250 správný vozidlo na dálnici?
Jak na kterou. Na exteritoriální, dnes označovanou jako I/73 (R43?) je to místama slabá hra:
Některý místa jsou i s asfaltem, ale jiný jsou spíš na buldozer, kterej si cestu nehledá, ale dělá :) A v těch kopřivách se schovávaly zářezy cca 1m šířky a i hloubky, od protékající vody. Tj už jsem dlouho nežel přímo na rypáku, ale ve čtvrtek dvakrát... Fakt to nebylo vidět, ani když jsem jel pomalu. To ocelový město je šamotka Velké Opatovice zezadu.
Samozřejmě kdo nechce kopřivama, tak hned vedle náspu/zářezu je obvykle pěkná polní cesta, kde se dá udržet i pěknej cestovní průměr. Možná by nebylo od věci udělat nějakou brigádu na těch nejzarostlejších částech a jezdit tam častěj, aby si domorodci zvykali na provoz na dálnici :)
Naposledy editováno 17.11.2024 21:24:09
Já se byl ve čtvrtek projet kousek po dálnici ...
Je CRF 250 správný vozidlo na dálnici?
Jak na kterou. Na exteritoriální, dnes označovanou jako I/73 (R43?) je to místama slabá hra:
Některý místa jsou i s asfaltem, ale jiný jsou spíš na buldozer, kterej si cestu nehledá, ale dělá :) A v těch kopřivách se schovávaly zářezy cca 1m šířky a i hloubky, od protékající vody. Tj už jsem dlouho nežel přímo na rypáku, ale ve čtvrtek dvakrát... Fakt to nebylo vidět, ani když jsem jel pomalu. To ocelový město je šamotka Velké Opatovice zezadu.
Samozřejmě kdo nechce kopřivama, tak hned vedle náspu/zářezu je obvykle pěkná polní cesta, kde se dá udržet i pěknej cestovní průměr. Možná by nebylo od věci udělat nějakou brigádu na těch nejzarostlejších částech a jezdit tam častěj, aby si domorodci zvykali na provoz na dálnici :)
Naposledy editováno 17.11.2024 21:24:09
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Že i takhle u nás vypadá dálnice. Ok, dvě umažu Jo a nijak zvlášť rozmazaný mi nepřijdou, já ten svět kolem sebe o moc ostřej nevidím. Kolikrát taky dobře...
Naposledy editováno 17.11.2024 21:25:34
Naposledy editováno 17.11.2024 21:25:34
karelsychra> Ano, také jsem použil PETG, ale bude fungovat cokoli, co bude mírně pružit a přežije to vodu, UV záření a neztratí tvar na slunci...
Infil mám někde mezi 20-30%, ono toho vnitřního prostoru bude stejně trochu, spíše bych dal několik stěn a horních a spodních vrstev. Zase, kdysi jsem to nastavil a funguje to tak univerzálně, že jsem na to nesáhl už roky .
Infil mám někde mezi 20-30%, ono toho vnitřního prostoru bude stejně trochu, spíše bych dal několik stěn a horních a spodních vrstev. Zase, kdysi jsem to nastavil a funguje to tak univerzálně, že jsem na to nesáhl už roky .
karelsychra píše: Že i takhle u nás vypadá dálnice. Ok, dvě umažu Jo a nijak zvlášť rozmazaný mi nepřijdou, já ten svět kolem sebe o moc ostřej nevidím. Kolikrát taky dobře...
není to rozmazaný ale přesvětlený a to docela dost
příště uber tak 2-4 čísla a bude to ok a pak ještě prohnat šopem a bylo by to úplně ok, ale komu by se s tím chtělo mořit, co
no a chtělo by to příště zajet do toho křoví, aspoň 3 metry hluboko, aby bylo vidět, jak to stroj kácí a rovná
ale expedice to byla fakt drsná, škoda že tam nemáš trochu sněhu
Naposledy editováno 18.11.2024 19:07:31
Nemám. Je to jenom cca 400m nad mořem, žádný krkonoše Ale ostružin bylo fakt hodně, na středu zadního kola jsou nějaký namotaný ještě teď. Škoda že už opadaly plody, když už jsem v té zemi ryl držkou, mohl jsem nějaký mimoděk polknout a ušetřit za vitamínový doplňky stravy
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
nějaká ta kritika k novýmu DR-Z4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58> ti dva jsou opravdu "odbornici" na slovo vzati...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Eso_Rimmer> Taky mě ten přednes strašně iritoval :D. V něčem asi pravda, ale pořád dokola stejný kecy ....
Ad: dobrej je ten úvodní obrázek jak se modelka škrábe na prdelce
Naposledy editováno 19.11.2024 16:54:24
Ad: dobrej je ten úvodní obrázek jak se modelka škrábe na prdelce
Naposledy editováno 19.11.2024 16:54:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mRKEF> jj, ta je paradni... v necem maji pravdu, ale neco jsou uplny picoviny a spekulace. kluci teprve sbiraji zkusenosti, ale tvari se jako velci odbornici. chce to cas
SuperSic58 píše: nějaká ta kritika k novýmu DR-Z4
bez děvky by si toho nikdo ani nevšiml
docela zoufalost, je to defakto stejný jako předchozí modely, hmotnost je ohavná, výkon mizernej
no a ten komentář, takový typický joudové z fóra co všemu rozumí a všechno znají a ani na tom neseděli, protože to je za provazem a hlídá to ona výše zmiňovaná děfka a kdyby na to jen šáhli tak jim natrhne drdel...
takže zůstáváme v minulosti, pro "šetřílky" kteří si při tunění samozřejmě docela doplatí a taky pro trpaslíky zůstává crf300, samozřejmě se všema negativama polosilničního stroje
a pro toho, kdo aspoň tak nějak dosáhne a chce lehkou motorku co jede, tak exc500, tady pro změnu s negativama teréního stroje
éra lehkejch strojů co mění olej po 5 tkm je dávno pryč a už se nikdy nevrátí
Naposledy editováno 19.11.2024 21:36:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Eso_Rimmer> vidímt o stejně, ale to je prostě úděl dnešní doby - udělali svůj "pořad" a jedou videa ve velkém a po pár výletech na balkán to jsou už profíci na motorky, techniku, jízdu, vybavení a v podstatě všechno .....baví je to, motorky zkouší různé, proč ne videí mají hodně, ale v technice není snad video kde by neplácli nějakou blbost
Honza-TA950> tak nejen v technice... radi lidem, jak si skvele a usporne zabalit diky jejich zkusenostem a pak z nich vypadne, ze byli jednou na Balkane a jezdi bez vybavy s kreditkou. dalsi perlou bylo, ze vubec netusi, ze montpaky k odrazeni rafku Motion Pro slouzi i jako klasicke montpaky a tudiz neni potreba s sebou vozit dalsi. pak jsem to vypnul. picoviny. ale jak rikas, dnesni doba... kdo ma v nose dve diry, je youtuber a pod. kokot. cest dobrejm vyjimkam. ztracenej cas. sorry za OT.
Naposledy editováno 21.11.2024 11:11:20
Naposledy editováno 21.11.2024 11:11:20
hele ale tady je další specialista co jezdí s 8 kilama, veze jedny ponožky, jedny boxerky a jedno tričko, má 380 gramovej spacák a 380 gramovej stan
když jsem se díval na váhy výrobce, tak je to zase trochu jinak a pár věcí do svý výbavy vůbec nezapočítal
asi jezdí jen když je fakt teplo, jinak si to nedovedu vysvětlit, nebo spí po hotelích a to spíš
https://therollingho...expedition-gear.html
když jsem se díval na váhy výrobce, tak je to zase trochu jinak a pár věcí do svý výbavy vůbec nezapočítal
asi jezdí jen když je fakt teplo, jinak si to nedovedu vysvětlit, nebo spí po hotelích a to spíš
https://therollingho...expedition-gear.html
Na motorce to nemám vyzkoušený, na velké jezdím jenom po silnici a na malé jenom kolem domu, ale na týdenní pěší zimní vandr jsem byl někde na 8kg, teda bez jídla a bez pití. komplet cca 15-16kg, ale koncem týdne to bylo lepší, až na zvlhlej spacák a námrazu uvnitř stanu... A to jsem nikdy nenosil moc vody, spíš něco na zahřátí, ale i tak přelitý do petflašky. Voda teče v potoce nebo ti ji dají dobří lidé, rozpouštění sněhu je zoufalej čin...
na kole na sever vezu v zimě taky cca 8 kilo celkem, včetně vaření, duše a pumpičky, jenže to má spacák 1,3 kila ale bez jídla a vody
nedovedu si teda představit spát ani v +5°, na podzim, nebo na jaře ve spacáku co váží 350 gramů i kdyby byl udělanej z pěří blbouna nejpanýho a stan co váží stejně musí bejt po měsíci používání prodřenej durch, navíc mít jen jedny náhradní ponožky, když je třeba mokro a nemáš co přehodit tak máš do večera zákopovou nohu
takže když takový experti jezdí s 8 kilama, tak se nemůžeme divit hošanům co melou nesmysly po projížďkách po hotelích někde na balkánu a navíc v létě, když je teplo
do albányje v létě se vejdu komplet i s vařením a náhradníma dílama do 8 kil taky, tam ty jedny ponožky fakt stačí a druhý tričko je zbytečný ale komfort cesty je pak na minimu a je to vopruz každej den pořád něco prát a když přituhne tak spát navlečenej v gramovým spacáku
Naposledy editováno 21.11.2024 09:17:31
nedovedu si teda představit spát ani v +5°, na podzim, nebo na jaře ve spacáku co váží 350 gramů i kdyby byl udělanej z pěří blbouna nejpanýho a stan co váží stejně musí bejt po měsíci používání prodřenej durch, navíc mít jen jedny náhradní ponožky, když je třeba mokro a nemáš co přehodit tak máš do večera zákopovou nohu
takže když takový experti jezdí s 8 kilama, tak se nemůžeme divit hošanům co melou nesmysly po projížďkách po hotelích někde na balkánu a navíc v létě, když je teplo
do albányje v létě se vejdu komplet i s vařením a náhradníma dílama do 8 kil taky, tam ty jedny ponožky fakt stačí a druhý tričko je zbytečný ale komfort cesty je pak na minimu a je to vopruz každej den pořád něco prát a když přituhne tak spát navlečenej v gramovým spacáku
Naposledy editováno 21.11.2024 09:17:31
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Beranidlo píše: Animals21> Mitas, v tom rozměru nově pod jménem Enduro Trail XT+ .... je na nic .
Jen pro moje info - fakt je tahle guma tak špatná?
Animals21> Extrémně špatná byla třeba už tahle moje napravo na fotce.
Když to porovnám s tímhle:
tak kromě těch čísel a názvů nějak nedokážu uvěřit jedinému dalšímu slovu, snad kromě těch dálnic.
Je to těžký tuhý bezdušák se strašně hustými a nízkými špunty, které možná budou hrnout nějakou těžkou motorku na šotolině směrem dopředu, ale není tam žádné boční vedení.
Když to porovnám s tímhle:
tak kromě těch čísel a názvů nějak nedokážu uvěřit jedinému dalšímu slovu, snad kromě těch dálnic.
Je to těžký tuhý bezdušák se strašně hustými a nízkými špunty, které možná budou hrnout nějakou těžkou motorku na šotolině směrem dopředu, ale není tam žádné boční vedení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Animals21 píše: Jen pro moje info - fakt je tahle guma tak špatná?
Nevím jak současná indická produkce, jezdil jsem původní českou E-09. V terénu nic moc, ale dalo se s tím přežít. Na mokrém asfaltu fakt bída. Ale byla nezničitelná. Jedna guma dala po ose Albánii a 2x Ukrajinu a pořád zbyla půlka vzorku. Na cestu "kolem světa" ideál. Já jsem pak raději přešel na C-02 (na 17" nic ostřejšího nebylo) s tím, že raději na každou cestu obuji novou gumu, ale ten off si pak víc užiju.
Je (tedy byla, už se nevyrábí a indické produkci nevěřím) to dobrá guma pro svůj účel. Na cestu do Gruzie po ose tam i zpět bych ji doporučil. Na ježdění v terénu kolem komína je spousta mnohem lepších gum. Alternativou k E-09 je TKC-80, která funguje mimo asfalt podobně ale mnohem lépe drží na mokrém asfaltu, za cenu kratší životnosti.
Animals21> casem poznas, ze existuji na podobne motorky jen tri typy pneu. cestovni jako je napr. Mitas E07, TKC80, Scout, pak univerzalni jako je napr. Mitas E13 a E12 a pak ostry. kazdy maji svoje. univerzal je vzdycky tak nejak na howno, ale je to proste univerzal. kup, zkousej a uvidis. co clovek, to jina zkusenost a to i na stejnym typu masiny. zkusenost s pneu je neprenositelna.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
to: Beranidlo - tos měl obutou tu skoro hladkou, když sis poškodil tu nohu? - Ale pořád je podle značky TWi dost dobrá na silnici :)
moje zatím takhle nevypadá, ale už se chystám na přezutí, jenom ještě nenastal ten správnej den, to musí sněžit a pršet namrzající déšť a já to budu přezouvat venku, abych si to užil :) - kecám, v garáži sundám kolo z motorky a zajedu s tím do pneuservisu, jsem lenošnej.
moje zatím takhle nevypadá, ale už se chystám na přezutí, jenom ještě nenastal ten správnej den, to musí sněžit a pršet namrzající déšť a já to budu přezouvat venku, abych si to užil :) - kecám, v garáži sundám kolo z motorky a zajedu s tím do pneuservisu, jsem lenošnej.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zadek je jasnej, predek lepsi K69 nebo Tracker? Tracker jsem mel na WRR. Jde samozrejme o off, ale vzhledem k typu motorky potrebuju taky par km nekam prejet. O Trackeru se rika, ze je vratkej, protoze jsou prostredni spunty vic vycuhujici, snad me chapete.
Jinak musim rict, ze Sahary3 velky prekvapeni silnici, 2 stupne nad nulou a na silnici neklouznou v naklonech. V bahno samozrejme uplne naopak
Jinak musim rict, ze Sahary3 velky prekvapeni silnici, 2 stupne nad nulou a na silnici neklouznou v naklonech. V bahno samozrejme uplne naopak
Animals21> Jednou jsem si ustlal, když úspěšně probruslil rozblácenou cestou, ale po 100 m na asfaltu jsem nečekal, že přední Mitas E-09 bude pořád ještě toho bahna plný.
To se mi u Trackeru na předku neděje, ale zase na asfaltu to v rozměru 80/100 šíleně hučí. Předtím jsem měl 90/90 a to tak nehučelo a klopit s tím šlo tak líp.
To se mi u Trackeru na předku neděje, ale zase na asfaltu to v rozměru 80/100 šíleně hučí. Předtím jsem měl 90/90 a to tak nehučelo a klopit s tím šlo tak líp.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Objednal jsem předek Tracker, zadek K74, hotovo, finíto, uvidíme v bahně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 343 | 11.11.2024 v 11:53 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 24 | 5.11.2024 v 15:37 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |