Téma: Těsnění motoru od výroby
26.1.2025 v 16:28
1 reakcí na tento příspěvek Těsnění motoru od výroby
Zdar, není tam těsnění, z výroby je tam tmel, no tenhle určitě není originál. Už tam někdo byl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění motoru od výroby
rg250> Jak poznáš, že není originál? Zrovna takový jsem viděl v originále.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění motoru od výroby
Kohlstein> No ten červenej had vypadá naprosto profesionálně a stejnoměrně. už od pohledu. ve fabrice by to aspoň setřeli a použili černej. Ten červenej je česká specialita za 200 Kč tuba, používaná nejvíc u jawiček.
rg250> Uvnitř karterů se ale nic nestírá, nechá se to tak. Ale řekl bych, že když to drží pěkně pohromadě a nevisí z toho různě utržené cancoury, tak nepátrat, nedumat, neopravovat.
Bystrozrakým přenechám jedno video, jakou uvidí barvu.
Video klik
Naposledy editováno 26.01.2025 19:19:32

Bystrozrakým přenechám jedno video, jakou uvidí barvu.
Video klik
Naposledy editováno 26.01.2025 19:19:32
2 reakcí na tento příspěvek Těsnění motoru od výroby
Měl jsem rozebrané asi 3 motory z Deauville, originální tmel je černý a je ho tam opravdu malinko, nikde ho není vidět, až po rozpůlení motoru sem tam je potřeba ho trošku oškrábat...
Asi bych to neřešil, motorka má svoje roky, někdo něco musel opravit, vyměnit, motorka jezdí, tak co....
Na dvou motorech jsem měnil vysypané ložisko hřídele převodovky...
Asi bych to neřešil, motorka má svoje roky, někdo něco musel opravit, vyměnit, motorka jezdí, tak co....
Na dvou motorech jsem měnil vysypané ložisko hřídele převodovky...
kuzmič> Vzhledem k tomu, že víko spojky bylo přilepeno, tak jak popisuješ a nic ve spojkovém prostoru nesvědčí o žádné výměně či jiné manipulaci, tak to beru tak, že v motoru ještě nikdo nebyl.
Všem děkuji za informace.
Tak podle informací přítomných v tom motoru asi někdo byl.
Naposledy editováno 28.01.2025 10:18:32
Všem děkuji za informace.

Tak podle informací přítomných v tom motoru asi někdo byl.

Naposledy editováno 28.01.2025 10:18:32
1 reakcí na tento příspěvek Těsnění motoru od výroby
jak to dělají Japonci sice nevím, ale třeba v servisních příručkách k autům, když se něco lepí, tak je tam zpravidla upozornění, že tmelu se musí dávat málo. zjevně proto aby nepretekl spáru a časem se třeba ten sopel neuvolnil a nezačal cestovat olejovými kanály. Nikdy jsem neviděl, aby to z fabriky bylo takto hnusné.... a je fakt že většinou bývá tmel černý
Johny_Servis píše: jak to dělají Japonci sice nevím, ale třeba v servisních příručkách k autům, když se něco lepí, tak je tam zpravidla upozornění, že tmelu se musí dávat málo. zjevně proto aby nepretekl spáru a časem se třeba ten sopel neuvolnil a nezačal cestovat olejovými kanály. Nikdy jsem neviděl, aby to z fabriky bylo takto hnusné.... a je fakt že většinou bývá tmel černý
Zatím co jsem dělal Japonské motorky, tak tmel byl vždy černý. A hlavně ten tmel tam v prvovýrobě nanáší robot a je to šnůrka tak 0,5mm x 1mm, takže je nemožné, vytlačit velké množství ven.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojkový koš [1, 2] Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 31 | 28.1.2025 v 11:32 OldCrow |
Problém se startováním Honda NTV 650 Deauville | RudyHonda | 9 | 23.9.2024 v 11:15 crestik |
Jaké je těsnění na ose klapy karbur... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 8 | 22.9.2024 v 11:48 combust |
Tlaky v pneumatikách po zahřátí Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 18 | 23.6.2024 v 11:21 JMan |
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 3 | 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík |