Téma: Honda cbr125r nejede pres 5k otáček (lépe vysvětleno)
13.3.2025 v 19:13
Nazdar chlapi, nutně potrebuju pomoc. (Dávám to jsem znovu protože na minulém bylo málo odpovědi a tady jsem to zkusil lépe podat) Vždycky jsem se vrtal v jawkach a proste starejch 2T, no ale ted se mi vysralo cbro (Honda cbr125r typ jc39 2008 první model se vstřikem) a ja nevim co s tím. Na zimu jsem nádrž chtěl komplet vysušit, protože jsem to tak dělal na všem ale na tehlech modernach to dělat už nebudu. Jsem ji sundal a sundal jsem čerpadlo a zase jsem to složil . Po zimě jsem nalil benal chvíli trvalo než to začalo nasávat benzín párkrát jsem musel vypnout a zapnout klíček. Pak jsem nastartoval všechno dobry. Druhej den jedu do školy a všechno cajk jediný co tak jsem si když jsem jel ze školy všiml ze pod motorkou je trochu benalu ale nebral jsem na to ohled a jel jsem dom všechno dobry.
Jel jsem se jeste projet a dával jsem tomu docela kotel a docela dlouho. Ke konci vyjížďky (tak po 120km) jsem zaznamenal malilinkatý pokles vykonu ale říkal jsem si ze to je kvůli málo benzinu, protože to bylo v červeným. Tak jsem zajel na bezinku natankoval půlku nádrže a porad tam ten malilinkatý pokles byl ale jako vklidu. No a další den jsem chtěl jet do školy a ta motorka ne a ne pres 5k otáček. Když jsem se teda doplouzil domu tak jsem zjistil ze tam kde moto stala tak většina benzínu vytekla takže jsem věděl ze musím vyřešit kde to teče Ted vím ze u čerpadla asi jsem to špatně zadělal (je to mezi čerpadlem a nadrzi takze předpokládám ze na tlak paliva by to nemělo mít vliv). Tak jsem ho znovu sundal. Bohužel jsem do té doby nesehnal nové těsnění takže jsem to tam jen líp narafičil a unika už úplně skoro nic. Vim ze to musím vyřešit ale to asi nebude kámen úrazu proč to nejede jak ma a nechci objednávat díly dvakrát.
No zajizdy do 5k to je docela normál i když to někdy trochu cukne. A pak každej kvalt 2+ přesně na 5250 otáčkách to začne jakoby vynechávat cukat se a nejede to (podotýkám ze to neni okolo 5250 ale téměř na otáčku přesně). Tu jedničku úplně nedokážu definovat, ta cuká tak celkově ale dostanu ji přes těch 5250 ale všechno ostatní úplně přesně do 5250. Neutral blbne ten cuká celej držím plnej zase do těch 5k a pak po chvíli vylítne normálně na omez, ale co se týká volnoběhu a startu to je ok. Jeste je asi důležité říct ze mi to udělalo neco podobného jednou dřív (asi před 1000km a hlavne dávno předtím než jsem to čerpadlo měl vubec dole) ale nechal jsem to 20 minut stát a normálně to fungovalo (bylo to taky po agresivnější jízdě, ale je to dvaca takze takovýmhle způsobem jezdím tak nějak normálně.Mam to všechno i natočeny: Tad jsou videa jak to vypadá teď:
https://youtube.com/...?si=aCk_jL8lNHdm-KlL
https://youtube.com/...?si=boPcjctVeC-rnV_-
A tady pro poravnani jak to chodilo dřív:
https://youtube.com/...?si=6xhcK6JzTyFw0ecJ
https://youtube.com/...?si=Mz6f_YS3F0M_8Nz3
Předem dekuju za každou radu. Fakt to nechci dávat do servisu, protože to je stejně motorka než budu mít a2 a v servisu bych se jako chudej student, kterymu to neplatí tatínek, nedoplatil. A když mi někdo řekne co by to mohlo být tak si stim snad poradím. Stará jawka to neni, ale aspon se neco nového naučím.
Předem moc dekuju za každou odpověď.
Jel jsem se jeste projet a dával jsem tomu docela kotel a docela dlouho. Ke konci vyjížďky (tak po 120km) jsem zaznamenal malilinkatý pokles vykonu ale říkal jsem si ze to je kvůli málo benzinu, protože to bylo v červeným. Tak jsem zajel na bezinku natankoval půlku nádrže a porad tam ten malilinkatý pokles byl ale jako vklidu. No a další den jsem chtěl jet do školy a ta motorka ne a ne pres 5k otáček. Když jsem se teda doplouzil domu tak jsem zjistil ze tam kde moto stala tak většina benzínu vytekla takže jsem věděl ze musím vyřešit kde to teče Ted vím ze u čerpadla asi jsem to špatně zadělal (je to mezi čerpadlem a nadrzi takze předpokládám ze na tlak paliva by to nemělo mít vliv). Tak jsem ho znovu sundal. Bohužel jsem do té doby nesehnal nové těsnění takže jsem to tam jen líp narafičil a unika už úplně skoro nic. Vim ze to musím vyřešit ale to asi nebude kámen úrazu proč to nejede jak ma a nechci objednávat díly dvakrát.
No zajizdy do 5k to je docela normál i když to někdy trochu cukne. A pak každej kvalt 2+ přesně na 5250 otáčkách to začne jakoby vynechávat cukat se a nejede to (podotýkám ze to neni okolo 5250 ale téměř na otáčku přesně). Tu jedničku úplně nedokážu definovat, ta cuká tak celkově ale dostanu ji přes těch 5250 ale všechno ostatní úplně přesně do 5250. Neutral blbne ten cuká celej držím plnej zase do těch 5k a pak po chvíli vylítne normálně na omez, ale co se týká volnoběhu a startu to je ok. Jeste je asi důležité říct ze mi to udělalo neco podobného jednou dřív (asi před 1000km a hlavne dávno předtím než jsem to čerpadlo měl vubec dole) ale nechal jsem to 20 minut stát a normálně to fungovalo (bylo to taky po agresivnější jízdě, ale je to dvaca takze takovýmhle způsobem jezdím tak nějak normálně.Mam to všechno i natočeny: Tad jsou videa jak to vypadá teď:
https://youtube.com/...?si=aCk_jL8lNHdm-KlL
https://youtube.com/...?si=boPcjctVeC-rnV_-
A tady pro poravnani jak to chodilo dřív:
https://youtube.com/...?si=6xhcK6JzTyFw0ecJ
https://youtube.com/...?si=Mz6f_YS3F0M_8Nz3
Předem dekuju za každou radu. Fakt to nechci dávat do servisu, protože to je stejně motorka než budu mít a2 a v servisu bych se jako chudej student, kterymu to neplatí tatínek, nedoplatil. A když mi někdo řekne co by to mohlo být tak si stim snad poradím. Stará jawka to neni, ale aspon se neco nového naučím.
Předem moc dekuju za každou odpověď.
Tak pokud jsi na nic jinýho nehrabal, tak to musí být nějaký bordel čepadlo - hadička - vstřik. Mohlo něco odejít i mimo a nemusí to spolu ani souviset. Já bych nejprve zkusil dát novou svíčku (pro jistotu), pokud nepomůže, znova rozdělat pořádně prohlídnout, jestli není někde nejaký bordel v palivové cestě. Já se jednou taky hrabal v nádrži (kokot) u CB600F a nevšimnul jsem si, že jsem si natrhnul sítko u pal. kohoutu, to co se mi následně dostalo do karburace nebudu ani popisovat, musely na ponk a vše rozebrat a čistit.
Vylučovací metodou : není co pálit, nebo čím pálit, svoji práci překontrolovat můžeš, svíčku jinak než novým kusem moc nevyzkoušíš, navíc na volnověh může pálit v pohodě, ale v zátěži už nemusí.
Jednou jsem svíce uchlastal NGK France (od tý doby do všeho dávám Denso a 0 problémů za poseldních 20let), na volnoběh šel motor krásně až do omezovače a při jízdě škubal, prskal a nešel vytočit.
Vylučovací metodou : není co pálit, nebo čím pálit, svoji práci překontrolovat můžeš, svíčku jinak než novým kusem moc nevyzkoušíš, navíc na volnověh může pálit v pohodě, ale v zátěži už nemusí.
Jednou jsem svíce uchlastal NGK France (od tý doby do všeho dávám Denso a 0 problémů za poseldních 20let), na volnoběh šel motor krásně až do omezovače a při jízdě škubal, prskal a nešel vytočit.
Jestli jsem to dobře pochopil, tak byla nádrž pár měsíců prázdná.
Ani bych se nedivil, kdyby bylo čerpadlo nebo vstřik přizalepený biosrackou z N95.
Předpokládám, že jako chudý student nedáváš Vervu 100, protože by to při spotřebě 3/100 lezlo do peněz, čímž si zaděláváš na daleko dražší problémy..
Takže jak je psáno výše, zkus novou svíčku, nejmenší investice, pak zjistit zda čerpadlo čerpá dost a zda vstřik vstřikuje dostatečně.
Jestli není problém tady, tak zbývá zapalovací cívka, kabel, fajfka...
Ani bych se nedivil, kdyby bylo čerpadlo nebo vstřik přizalepený biosrackou z N95.
Předpokládám, že jako chudý student nedáváš Vervu 100, protože by to při spotřebě 3/100 lezlo do peněz, čímž si zaděláváš na daleko dražší problémy..
Takže jak je psáno výše, zkus novou svíčku, nejmenší investice, pak zjistit zda čerpadlo čerpá dost a zda vstřik vstřikuje dostatečně.
Jestli není problém tady, tak zbývá zapalovací cívka, kabel, fajfka...
1 reakcí na tento příspěvek Honda cbr125r nejede pres 5k otáček (lépe vysvětleno)
dva_hrnce> Jasně mrknu na to, ale tankuju jenom vervu 100, dávat tu sr*čk N95 do motorky mně přijde fakt prasarna. Ale je mi divný kdyby to bylo zalepený ze by to 120 km normálně jelo a pak az to přestalo. Ale to čištění je věc kterou zvládnu doma takze to aspoň zkusím.
dom_burda píše: dva_hrnce> Jasně mrknu na to, ale tankuju jenom vervu 100, dávat tu sr*čk N95 do motorky mně přijde fakt prasarna. Ale je mi divný kdyby to bylo zalepený ze by to 120 km normálně jelo a pak az to přestalo. Ale to čištění je věc kterou zvládnu doma takze to aspoň zkusím.
Chválím

Hele elektrika se chová někdy tak, že za studena ok a když.se to provozem ohřeje, tak to zlobí (nebo naopak).
A ještě jedna věc která by stála za pokus, zkontroluj zda nevzniká b nádrži podtlak, to také umí někdy dost pozlobit.
Když to začne takhle blbnout, zkus otevřít víčko nádrže jestli to něco udělá nebo ne...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda cbr125r nejde přes 5k otáček Honda CBR 125R | dom_burda | 8 | 12.3.2025 v 22:35 dom_burda |
Jaká motorka 125ccm? (16 let) [1, 2] Honda CBR 125R, Yamaha YZF-R125, Aprilia RS4 125 | Miravck | 32 | 8.2.2025 v 15:18 Kohlstein |
Cbr 125 díly Honda CBR 125R | sasasasa | 4 | 5.12.2024 v 20:08 Anti |
Start Honda CBR 125R | Kubo17 | 6 | 1.12.2024 v 08:07 kokoška. |
Odborná literatura [1, 2] Honda CBR 125R | JOEZiFEK | 38 | 28.11.2024 v 11:23 Strider |