1. Ta cena kolem 120.000 - to byla jenom nejaka akce nebo porad jde koupit tuto motorku za takovou cenu? (jde mi o toho nahace)
2. Olej se tam fakt meni kazde 4000km?
3. Jak casto se kontroluje ventily?
4. Najel uz nekdo s tim napr 30-50tis. km? Jde mi o nejakou delsi zkusenost s touto motorkou..
dik..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
Pozitivní ale je, že na konci píše, že by stejně nic jiného nechtěl, že dětské nemoci se podařilo vychytat a už je spokojený... Inu odkaz Jawy 350 tam dali teda solidní... :lol:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
1 reakcí na tento příspěvek ..Hyosung GT 650
Jinak 640 byla za ty prachy naprosto bezproblémový stroj, 650 je halt slabší, ten motor je tam hodně poddimenzovanej. Navíc třeba dakar je prostě divnej...
1 reakcí na tento příspěvek ..Hyosung GT 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
a řekl ti prodejce, že v tom je 2T motor? :D :D :D
jinak.. ona jedna věc jsou ti lidi co pracují v továrně a druhá zas použité materiály. i dnes znám firmy, které jsou schopné kvuli několika% úspoře použít dvojkové materiály *no*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
Ale co jsem měl 350, tak to bylo zlatíčko největší! Nemůžu říct špatné slovo! *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
Já chtěl vždycky Duc, studuju, takže novou motorku si ještě dlouho nebudu moct dovolit - proto ojetina a spousta času strávená na brigádě... Ale i tak bych se ojetiny nebál - záleží na tom, jak se k ní choval ten před tebou, což podle stavu poznáš. Já mám výhodu v tom, že když odstrojíš kapoty, tak jsou ty náchylné držáky, na kterých jsou kapoty chycené vcelku, neohnuté a nevařené, takže žádná velká rána to být nemohla... Motorka má kompletně nový lak v origo barvě s origo polepama, nové přední a zadní světlo a vůbec celkově je obtížné poznat, že to leželo... To se zjistilo až v servisu, kde na to koukají jinýma brejlema...
1 reakcí na tento příspěvek ..Hyosung GT 650
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
když nám dělali v jedné kovovýrobě dělali přípravek a náhodou sem zjistil, že tam udělali čepy z měkké oceli "protože zrovna měli takovou kulatinu" .. tak bych je nakopal do prdele.. ale tak to tady prostě chodí :puke:
nebo jiný příklad, svařovací materiály od ESABu sice stojí mnohem víc než ostatní, ale když ti napíšou složení, tak to tak je.. ne jak dráty z číny, které se dělají ze všeho železného co je po ruce :puke: :puke:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
Homer>>
No nemuzu tvrdit, ze se to nestalo, mozny je vsechno a nemam duvod si myslet, zes nenalil spravne mnozstvi oilu do benzinu a nebo, ze jsi hned zkousel jet 110.
Taky mam Jawu 640, a taky jsem ji koupil novou, a mam najeto pres 40 000 km bez jedine zavady - puze napinam a menil jsem retezy, mazu lanka, dolevam benzin, menim vzduch filtr, brzd. desticky atp. Celkove ten motocykl muzu hodnotit jako bezproblemovy a bezudrzbovy. Motor nebyl zatim pulen *yes*
Proto bych se nebal ani 650. Muze se stat, ze vlivem kusove vyroby a spatne vyskolenych pracovniku (pracovnic) se neco nepovede, ale v ramci 2 lete zaruky to zdarma opravi a pak se nema uz co kazit. Motor je neznicitelny a nic dalsiho tam neni, jen sedlo, kola a riditka. Tvrdit neco o tom, ze si to muze koupit jen bohac je prehnane.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
50 koni je na motorku malo? Tohle lidi normalne rikaj mozna po 7 pivech, jinak snad ani ne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
Jawaweb: a kolik pak má KTM LC4 Adventure koní??? Se pochlub... O moc větší číslo to není... :/
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
Jinak co se obecně výkonu motoru týče, tak mých 78 koníků je tak akorát, možná že bych časem šel i do něčeho silnějšího. Jasně že je Jawa jednoválec, Comet dvouválec, navíc do V a porovnávat ty motory prostě nejde. Ale 50 koní mě, alespoň co se Stylky, která se tváří jako silniční motorka, přijde trochu málo. Na choppera to je dostačující, i na to cestovní enduro, ale silnička by měla mít podle mě víc. Měli tam dát nějaký dvouvál. I když zase pětikila od Suzuki nebo od Kawy mají podobný výkon...