1. Ta cena kolem 120.000 - to byla jenom nejaka akce nebo porad jde koupit tuto motorku za takovou cenu? (jde mi o toho nahace)
2. Olej se tam fakt meni kazde 4000km?
3. Jak casto se kontroluje ventily?
4. Najel uz nekdo s tim napr 30-50tis. km? Jde mi o nejakou delsi zkusenost s touto motorkou..
dik..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
Já chtěl vždycky Duc, studuju, takže novou motorku si ještě dlouho nebudu moct dovolit - proto ojetina a spousta času strávená na brigádě... Ale i tak bych se ojetiny nebál - záleží na tom, jak se k ní choval ten před tebou, což podle stavu poznáš. Já mám výhodu v tom, že když odstrojíš kapoty, tak jsou ty náchylné držáky, na kterých jsou kapoty chycené vcelku, neohnuté a nevařené, takže žádná velká rána to být nemohla... Motorka má kompletně nový lak v origo barvě s origo polepama, nové přední a zadní světlo a vůbec celkově je obtížné poznat, že to leželo... To se zjistilo až v servisu, kde na to koukají jinýma brejlema...