Jakou by jste volili?
Naposledy editováno 14.10.2008 12:13:56
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
Dobrá volba...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
Já právě že objevil tu Yamu a jsem částečně rozpolcená osobnost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
U Hondy bych se ještě možná poptal, jak je to s přihlášenim, ale snad by to neměl bejt problém.
Naposledy editováno 14.10.2008 13:38:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
Jinak nový CRF450R K9 už tlumič má v sérii.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
pd>mikulas-JJ> právěže to již zjišťuju.Oficiálně se CFR X do evropy nevozí protože není homologovaná na silnici a proto je její hlavní odbytiště v USA.Existuje ale pár firem který se tím zabývyjí a pak ty motorky jdou přihlásit.To ale nevidím jako problém.Spíš mě fakt zajímají postřehy,nedostatky atd...
Jinak nový CRF450R K9 už tlumič má v sérii.
Pokud se model nevozí do evropy tak bych viděl potenciální potíže při servízu a shánění ND... obvzlášť v ČR...
M6>pd>mikulas-JJ> právěže to již zjišťuju.Oficiálně se CFR X do evropy nevozí protože není homologovaná na silnici a proto je její hlavní odbytiště v USA.Existuje ale pár firem který se tím zabývyjí a pak ty motorky jdou přihlásit.To ale nevidím jako problém.Spíš mě fakt zajímají postřehy,nedostatky atd...
Jinak nový CRF450R K9 už tlumič má v sérii.
Pokud se model nevozí do evropy tak bych viděl potenciální potíže při servízu a shánění ND... obvzlášť v ČR...
Problém se sháněním ND nehrozí, WR i CRF-X verze z USA je naprosto shodná s EU verzí. Nepočítám dodělaný Kit na cestu z Itálie.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
Já v tom problém nevidím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
Mega-CZ>Jasně kratší rám umožňuje pohodlnější a hlavně mrštnější zmenu směru takříkajíc na pětníku. strmější sklon vidli pravě vyžaduje tlumič řízení ale lip se s ním manevruje a můžeš to snaz otočit na místě okolo nohy. Dlouhej rám, pčedkopnutý vydle jsou sice stabilnější na rovinach ale těch si v terenu teda moc neužiješ...
No, tahle poučka platí na silnici.... Delší stavba a delší stopa jsou jednoznačně lepší ve výjezdech a taky ve sjezdech. O tlumiči u endura bych raději nepolemizoval - já sám jsem se málem s tlumičem v lese přizabil a nejsem sám. Tohle už bych na motorce nikdy nechtěl - na závody nabeton NE! A to otáčení kolem nohy - to je ne otázka délky motorky a stopy, le toho co umíš s brzdama s plynem.... V motanici mezi kůly před čidlem na CrossCountry ti nepomůže sebekratší motorka......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
Joraell>bathed> jakej je problem s tlumicem ja si ho teda jenom zkusil na motorce a docela se me to libylo :)
dostal jsem v kalupu šupu od kořenu zboku na ráfek. Řízení se hryzlo a poslalo mně proti stromu..... A co vím, ti co to na motorce mají na závodech, mají to vlastně povolené. Takový "placebo efekt"
Naposledy editováno 14.10.2008 22:32:14
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
Joraell>hmm neprijemne ... ale vdit by to preci melo branit jenom ryvhlejm pohybum takze tocit s tim by melo jit normalne ne ? nebo se to kvuli konstrukci jako uplne zaseklo mechanicky ? jakej to byl tlumic ? mam doma ten rotacni Ohlins/scotts
tentýž... samozřejmě že se s tím dá motat normálně, a ano - zabránilo to rychlému pohybu a na milisekundu se to zavřelo.... Ale to byla právě ta milisekunda kdy by byl výhodnější klasický "pant"....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
Přesně Vím co myslíš,v Pálkovicích sem si ten debilní kolík jebl do kolena a v Trstenné sem ten plot taky miloval.
A k výběru motorky,bereš fungl nebo starší věc?Pokud nová tak KTM(ať je sranda),pokud starší-ber WR.U crf sem měl pokoj až po té co sem koupil sadu ocelových sacích ventylů s pružinama a u té WR je jich pět titanových a držej hodně dlouho při zachování servisních intervalů oleje a vzduchového filtru samozřejmě u obou modelů.Dále píst je opotřebován u crf taky rychleji,jde prakticky o to že WR je děláno na výdrž jako enduro a Honda endura přestala dělat s řadou XR,tak si řekli kurňa lidi to chcou a konkurence je nám zásobuje!Tak vzali 450CRF a 250CRF dali do nich jinou mapu zapalování trochu jiné kolečka převodů,18" zadní kolo,přidali elektřinu na světlo(blinkry nejsou!) a hurá lide máme enduro.Ale servisní intervaly zůstaly z ostré CRF 7mth olej,20mth píst a ventily...atd a věř mi ,že se mi ty mrchy titanové po té 20mth opravdu začly hýbat(pak ocel a byl klid aspoň s jedním)!
A teď mě prackar ukamenuje.WR je jistota a bezproblémové žití se vším oproti crf-x,ještě líp ti bude s menším kalibrem 250 a nejlíp s KTM-hehe "A už to vaří na tom fóru!!!"Blahopřeji k ježdění endura.
Pro hobbíka jako dělaný ... to je teda velký peklo, měl jsem husabergy, kamárád má novou husqvarnu, známej EXC, ale preventivní výměně!!! ventilů, nebyla nikde v manuálu zmínka, píst byl u toho husara po 200 hodinách, a to byl "starej" 04. Holt kdo chce tak vostrou bestii jako je CRF, musí plati
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
Zavodil jsem na 380 s těmahle tlimičama banán výfuku se ploštil pří dopadech o zem a rámy se trhaly v krku a nadrž měla tvar rakve a byla dlouhá že skoro sem přez ni nedosáhnul na řidítka . Ale proč to píši" dřív byli motorky dlouhý jak písnička a FAKT to bylo o něčem jiném než o tom co šlo dělat s plynem a brzdou. Tím chci říct že každej stupeň o kterej se přední vydle narovnali a motorku zkrátili je sakramensky znát na ovladatelnosti.
K tlumiči řízeni se nemůžu vyjadřit pač nevim neznam neumim takže věřím...
K blinkrům: Honda crf 450HM má blinkry, světa přední, zadní, ale nema brzdové světlo.
k výkonu:pro začátečníka to bude oboje pila ale (mohu hodnotit jen crf) po pár vyjižďkách bude rád že to ten výkon má.. můj názor je že vždycky je lepčí výkon mít a nevyužít než potřebovat a nemít...
k výdrži: pro mě jako hobíka (lesy pole atd) sezona jen v zimě neznamenala žádný zvýšený naklady (olej je cca2 x 0,680dcl) a filtr stoji 180kč.
Vidím to tak že jednou za dva až tři roky do toho nasype okolo 12.000 za pístní sadu a ty ventouše.. nebude zavodit!!!!!!
CRF x má psanou kontrolu ventilů po 60ti mth výměnu olejů po 20ti mth a pístní sada po 250mth (by Pračkyn)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Karburator Yamaha WR 450F | Milda79 | 0 | 18.9.2024 v 17:44 Milda79 |
Yamaha wr450f 2008 Yamaha WR 450F | Milda79 | 4 | 16.9.2024 v 20:52 Kohlstein |
Vymena motorky Yamaha WR 450F | Evzem | 18 | 2.8.2024 v 13:50 Ivos |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Yamaha wr 450f omezovač otačok Yamaha WR 450F | Yamahawr | 10 | 19.7.2023 v 21:28 Jenecek |