rozhodl jsem se s Vámi podělit o své zkušenosti s tímto "strojem", některé zážitky jsou ještě živé...
Tudle motorku jsem si loni pořídil, protože jsem sháněl něco menšího, levného a nového (v domění, že tka bude zajištěna bezporuchovost) na občasné projížďky po okolí. A můj Simson už na to nebyl to pravé ořechové
Od počátku byly s Yuki problémy:
1)po pár kilometrech mi přestal fungovat blinkr - prodřený špatně uchycený kabel
2) po 500 km vytahaný řetěz - výměna
3) v 1500 km - utřepal se konektor od zapalování.
4) 2000 km - stržený závit v držáku stupačky
4) 3000 km - opět nefunkční blinkr a světlo - vadné objímky.
4) 3800 km - opět vytahaný řetěz a rozsypané silentbloky v zadní rozetě - výměna. Krom toho odešla 1 svíčka.
U každé takové opravy stála motorka 2-3 týdny v servise, takže je jasné, že člověk si sezónu moc neužije.
To nejlepší ale na závěr:
Dneska jsem vyrazil na výlet v domění, že to bude krásně strávený slunečný den. Po 40 km se mi při jízdě z kopce do levotočivé zatáčky najednou v cca 60-70 km rychlosti zablokovala řídítka, a po krátkém brždění jsme já i přítelkyně skončili s motorkou v potoce. Děkujeme Bohu, že jsme měli dobré oblečení, přilby a cestou že nebyl žádný strom, sloup nebo auto v protisměru.
Odnesli jsme to teda jenom pohmožděninama a odřeninama, a v promočeném oblečení jsme hodinu čekali na odtah. Motorka je ze předu a ze strany očesaná, kostra ohlá a spravovat ji asi nemá smysl.
A jak že se to mohlo stát? Když jsme za pomocí jiných motorkářů (fakt moc díky všem!) vylezli a motorku vytáhli, zjistili jsme, že na vidlici vpředu chybí zamykání řídítek!!! To se během jídy uvlonilo a zapadlo mezi kostru a vidlici tak, že motorka jela pouze jedním směrem a na tlak na řídítka vůbec nereagovala.
Doporučení pro případné zájemce - NIKDY si nekupujte NIC, na čem je závislý Váš život, a vyrábí se v ČÍNĚ!!! Maximálně tak kalkulačku nebo DVD přehrávač....
Martin.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 250 darker = M.R.D.K.A neskutečná! nebrat!!!
Pheta>2LEKO> Jenom dotaz?Jaký hlavní důvod byl,že jsi se rozhodl pro koupi 200 SM?
A druhý dotaz,kdyby ti někdo nabídl,že si můžeš koupit motorku bez ohledu na finance,jaká by to byla?
Byly by to tedy určitě 200SM ,že!?
To by ses dočetl na mé stránce, kdyby tě to opravdu zajímalo:)
Ale klidně zopakuju:
I když mám řidičák na velkou motku, chci do velké kubatury "dorůst" a ne hned na ni skočit. Zkušeností není nikdy dost.
Studuju mimo domov, takže mam motorku na ježdění po městě (Brno) a po okreskách (pohodové výlety s přítelkyní) + jednou za čas na cestu z Opavy do Brna (po okreskách- cca 3h, taky ve dvou). Takže maximálka cca 115/h dostačující, spotřeba max 3,3 ve dvou a na plno je super.
Na výběr tedy byly kubatury od 125 do cca 450. Osobně spíše mám slabost pro cestovní endura a motardy, což výběr zúžilo. Z výběru motorek mi nejlépe vyšla ta 200Sm/Tr - na základě zkušeností lidí, co tyto motorky opravdu MAJÍ (jako např. Dady) a ne jen že o ni žvaní + cena za NOVOU motku, jsem se rozhodl do té mé (pul roku stará, první majitel nebyl puberťák, který by ji v záběhu huntoval, za dobrou cenu) a můžu ti říct, že nelituju. Nemám s ní žádný problém, výkonově je to to, co jsem si představoval, Fun-faktor je u ní parádní (kamarád, co má Ninju na ni sedl a po vyblbnutí se na ní zaznělo i to, že zauvažuje, jestli si ji nepořídí ještě k té Ninji:), takže svého výběru nelituju.(nehledě na to, že se mi ta motorka líbí asi ze všech motardů z kterých jsem vybíral, nejvíc) Pokud se přihlédne k tomu, že je to vlastně licence Suzuki, o motor nemám strach.
Kdyby mi někdo koupil motku co chci, tak by to byl velký varan, nebo BMW GS:)
Tvá další část otázky je účelově položena špatně ("Byly by to tedy určitě 200SM ,že!?") - proč bych si nechal koupit 200ccm, když bych mohl mít litříka? to snad by neudělal nikdo ne? Takže ze mne nedělej blbce, díky:)
Ale převedu ti tvou otázku na něco rozumnějšího: pokud by existoval číňan kolem litru, který by měl tak dobré reference jako ty SM a TR, líbil by se mi víc než jiné endurka/motardy situace by byla taková:
"Kdyby ti ji koupil někdo jiný, jakou motku by sis vybral?" Varana, nebo GS, pže výrobci jsou blíž, je tu lepší servisní zázemí a cena by mohla být sebepřemrštěnější-platí to někdo jiný;)
"Kdyby sis měl vybrat za své prachy, kterou by sis vybral?"
V případě cenového rozdílu jako u te SM, bych šel s klidným srdcem do číny. Při stejných cenách, šel bych z důvodu výše (lepší dostupnost dílů, servisu) asi do varana/gs.
Stačí?
Tak je to vlastně o penězích!Což je vlastně hlavní důvod proč se prodávájí čínské produkty!
Akorát v porovnání se spotřební elektronikou nebo textilem ,se závady a nedokonalost projeví výrazněji u motorových prostředků!
Nejčastěji je to z důvodu dílenského zpracování a použitých materiálů!
Někde se ta cena musí "projevit"!
Technické řešení je většinou zastaralé a může mít vliv na provoz a životnost a spolehlivost!A třeba i bezpečnost!
Pravda ,design a barvy jsou opticky lákavé!
Ale hlavně ta cena!!
Ale každý se rozhoduje sám ,a třeba se vše bude časem kvalitativně zlepšovat!
Má zkušenost je taková,že na nějaké lítání po městě a velmi malé vzdálenosti to je dostatečné v případě ,že má majitel základní servisní dovednosti!Ale přesto neznám nikoho, kdo by neřešil stále nějaké technícké problémy, a tito majitelé se těchto strojů postupně zbavují!
Ale i tak ti přeju hodně km!Třeba budeš vzácná vyjímka!
2 reakcí na tento příspěvek Yuki 250 darker = M.R.D.K.A neskutečná! nebrat!!!
1. Tak je to vlastně o penězích!Což je vlastně hlavní důvod proč se prodávájí čínské produkty!
2. Nejčastěji je to z důvodu dílenského zpracování a použitých materiálů!
3. Někde se ta cena musí "projevit"!
4. Technické řešení je většinou zastaralé a může mít vliv na provoz a životnost a spolehlivost!A třeba i bezpečnost!
5. Pravda ,design a barvy jsou opticky lákavé!
6. Ale hlavně ta cena!!
7. Má zkušenost je taková,že na nějaké lítání po městě a velmi malé vzdálenosti to je dostatečné v případě ,že má majitel základní servisní dovednosti!
8. Ale přesto neznám nikoho, kdo by neřešil stále nějaké technícké problémy,
9. a tito majitelé se těchto strojů postupně zbavují!
10. Ale i tak ti přeju hodně km!Třeba budeš vzácná vyjímka!
1. Ano, je to o penězích, jako ostatně všechno. Pokud jsi v situaci, že si srovnatelně stejný výrobek můžeš koupit i když je 2x tak dražší- gratuluji. V takové pozici ale ja (ještě) nejsem.
2. Na SM zpracování - není to uplně 100%, ale taky bych si nedovolil na to nadávat. Taková SM 250 co teď prodávají, mi přijde o třídu (minimálně) horší- ale je to jiná fabrika než 125/200 SM/TR. Zde souhlas: materiály - plasty jsou křehké, nastřik černé na bílý plast taky není to nej:) Ale nemám problém s tím, že by upadávaly kusy (ani kousky;)
3. levná pracovní síla, to že neplatíš za značku- to se také na te ceně projevue, nezapomínat na to.
4. jasné že ten motor není novinka, ale zas odpůrci rádi doporučují koupit starého japonce (třeba) takže to si asi nepomůžu co? raději nově vyrobenou starší technologii, než starou starší technologii;) Provoz- zatim bez problému, životnost- zatim bezproblému, spolehlivost- zatim bez problému.
5. no jasně, ty si kupuješ motorku, když se ti nelíbí?:)
6. viz 1.bod. Ano, hlavně ta cena.
7. U své SM můžu říct, že nemusíš mít dovednosti nijaké. Taky bych rád definici "malých vzdáleností", abych věděl, jestli cesta na tehle moto do polska k baltu (což bych rád stihl příští prázdniny) je malá, nebo velká vzdálenost:)
8. Těší mě, jmenuju se Petr a neřeším stále nějaké technické problémy na své motce:) a věř že je nás víc.
9. tady ti nedošlo KDO především kupuje tyhle stroje? jsou to mladí kluci, kteří jsou celí natěšení na "mašinu". Je to přestupní kubatura, tak je logické že sezonu/2 a pryč. Počkej, jak dlouho ji budu mít já. Na velkou nespěchám a mám teď jiné priority, kde strčit prachy...
10. tobě samozřejmě taky. A nemyslím, že jsem zas taková vyjímka.
:)
ještě ad 2Leko: jak se tu už zmínilo, není yuki jako yuki- "yuki" je jen obchodní název společnosti, co tu ty číňany dováží. ale oni dováží z několika fabrik. 125/200SM je z jedné z těch lepších fabrik (Qingqi), je to dceřinná od Suzuki.
3 reakcí na tento příspěvek Yuki 250 darker = M.R.D.K.A neskutečná! nebrat!!!
U firmy jsme měli jednou blbej nápad, že zákazník, kterej si u nás koupí zboží za x peněz dostane "zdarma" minimotocykl - takovou tu čínskou Blatu. Viděl jsem jich pěknejch pár už od vybalení z krabice a byl to děs - tak 15 - 20% se jich vracelo dodavateli kvůli poškození (většinou poškozeno již při montáži, ne při transportu), chybějícím dílům, strženejm závitům apod. Kvalita těch "dobrejch" byla tak ubohá, že jsem se fakt styděl to někomu dávat a po čase jsme tuto promo akci úplně zrušili. A že materiál na nich je bláto, to Ti můžu potvrdit. Když už je kvalita použitejch kovů tak mizerná, očekával bych aspoň, že součásti budou rozměrově bohatěji dimenzované, aby vydržely aspoň něco. Ne. Např. horní i spodní "brejle", které nesou přední vidlici byly z hliníku (duralem bych si to netroufl nazvat) o síle stěny méně než 2 mm - navíc ta se po obvodě lišila, protože otvor nebyl souose - při dotažení oka brýlí šroubem M6 toto často v zeslabeném místě prasklo. Dotahovat se totiž na čínských výrobcích musí vše, jak známo... Když si uvědomím, že jde o z hlediska bezpečnosti klíčovou součást motocyklu, tak mám ohledně čínských motocyklů jasno.
Píšeš, že máš "raději nově vyrobenou starší technologii, než starou starší technologii;)": Je to Tvoje volba, máš na ni právo. Jenom podotknu, že ta "stará starší" technika (třeba japonská, byť nejsem fandou japonců) je mnohem kvalitnější - přinejmenším byla vyrobená z kvalitních materiálů a při dodržení přísných japonských norem kvality. Pokud není starší japonskej motocykl extrémně zanedbanej nebo ojetej na hranici životnosti, je na tom pořád líp než číňan.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 250 darker = M.R.D.K.A neskutečná! nebrat!!!
Raptor.1>Pheta> Tak teď Ti opravdu píše (skoro) padesátiletej chlap: Víš, kdyby šlo je o to, za co utratíš SVÝ prachy a na čem si rozbiješ SVOJÍ hubu, bylo by mi to naprosto egal. Bohužel může se Ti stát taky něco podobnýho, co se stalo xmartin111 s tím rozdílem že nabouráš, zraníš nebo nedejbože zabiješ někoho dalšího. Ten někdo můžu bejt já, nebo někdo z mejch blízkejch a to už mi sakra jedno není. Ano, myslím si že takováto "kvalita" by rozhodně neměla dostat schválení do provozu v ČR ani jinde v Evropě. Obhajování, že mezi těmi mnoha čínskými fabrikami, vyrábějícími často stejný nebo velmi podobný typ motocyklu se najdou i takové jejichž kvalita je o něco lepší je naprosto mimo mísu. Jak má zákazník pátrat po tom, kde byl ten který kus vyrobený? Kde je psáno, která fabrika dělá lépe a která hůř? Kdo to ověřuje, kdo za to nese zodpovědnost?
U firmy jsme měli jednou blbej nápad, že zákazník, kterej si u nás koupí zboží za x peněz dostane "zdarma" minimotocykl - takovou tu čínskou Blatu. Viděl jsem jich pěknejch pár už od vybalení z krabice a byl to děs - tak 15 - 20% se jich vracelo dodavateli kvůli poškození (většinou poškozeno již při montáži, ne při transportu), chybějícím dílům, strženejm závitům apod. Kvalita těch "dobrejch" byla tak ubohá, že jsem se fakt styděl to někomu dávat a po čase jsme tuto promo akci úplně zrušili. A že materiál na nich je bláto, to Ti můžu potvrdit. Když už je kvalita použitejch kovů tak mizerná, očekával bych aspoň, že součásti budou rozměrově bohatěji dimenzované, aby vydržely aspoň něco. Ne. Např. horní i spodní "brejle", které nesou přední vidlici byly z hliníku (duralem bych si to netroufl nazvat) o síle stěny méně než 2 mm - navíc ta se po obvodě lišila, protože otvor nebyl souose - při dotažení oka brýlí šroubem M6 toto často v zeslabeném místě prasklo. Dotahovat se totiž na čínských výrobcích musí vše, jak známo... Když si uvědomím, že jde o z hlediska bezpečnosti klíčovou součást motocyklu, tak mám ohledně čínských motocyklů jasno.
Píšeš, že máš "raději nově vyrobenou starší technologii, než starou starší technologii;)": Je to Tvoje volba, máš na ni právo. Jenom podotknu, že ta "stará starší" technika (třeba japonská, byť nejsem fandou japonců) je mnohem kvalitnější - přinejmenším byla vyrobená z kvalitních materiálů a při dodržení přísných japonských norem kvality. Pokud není starší japonskej motocykl extrémně zanedbanej nebo ojetej na hranici životnosti, je na tom pořád líp než číňan.
souhlas
Srovnáváš čínský výrobek z dceřinné fabriky Suzuki, kde se nejen že nejedná o napodobeninu motoru, ale o výrobek v licenci, s výrobkem udělaným někde na koleni, který je prostě a pouze jen PADĚLKEM jiného výrobku. Četl jsem, že ti "umělci" co napodobili ty blaty, tak dokonce okopírovali i nějaký "cancek" co zůstal na špatně opracovaném odlitku na originále. Srovnávání takovýchto dvou výrobků je nejen zcestné, ale naprosto k hovínku, pokud se máme bavit o něčem vážně.
To, že Vaše firma rozdávala padělky české firmy, to bych raději nikde ani neříkal. Neudělá to o Vaší firmě moc hezký obrázek.
Stráťa>Raptor.1> Chyba je ta že ty horší se dostanou na silnice, nemá smysl zatracovat těch pár "dobrejch" protože sou z číny.
Jim nedochází, že rozloha číny je takřka stejná jak celé evropy. Česká "malost" pak už nedosahuje na to, aby se rozlišovalo něco menšího v takovém gigantu...prostě je to čína:)
Jen ještě malej poznatek ke kvalitě čínský produkce. Dělám trochu taky do zbraní a tam číňani používaj relativně slušný materiály, dávej si prostě víc záležet. Nicméně i jejich zpracování je ve srovnání s původními vzory mírně řečeno zaostávající. Hrubě obrobené plochy, stopy po nástrojích, nezačištěné otřepy, tvrdý, nepravidelný chod spoušťového mechanismu jsou typické rysy těchto výrobků.
Tak bych si své hodnocení výtvorů čínského strojírenského průmyslu s dovolením ponechal.
Přeju pěknej večer a spokojenost s motocyklem.
přít se nechci, jak říkám - každý ať si jezdí na čem chce, je to každého věc
1 reakcí na tento příspěvek Yuki 250 darker = M.R.D.K.A neskutečná! nebrat!!!
Pouze v Číně je to asi jinak...
Raptor.1>Američani říkaj: What you pay is what you get. Je to přesně tak. Za málo peněz je málo muziky, říkáme my Češi a máme taky pravdu.
Pouze v Číně je to asi jinak...
Je to tak. Ale zajímavý je, že se ti amíci nejsou schopný bez toho čínskýho zboží už vůbec obejít.
NickSlaughter>Dady> S důchodecema se nerad hádám Ale jezdím do Číny provádět školení, tak vím o čem píšu!!! Zatímco ty komolíš jedno přes druhé
On je rozdíl, jestli někdo přesune svou výrobu do Číny (nebo kamkoli jinam), ale buď si jistý že standardy kvality, audity a výstupní kontrola je totožná s tou v Evropě! Bohužel se také stává, že i přesto nejsou firmy kvalitu udržet na potřebné úrovni a projekt se stěhuje jinam. Dalším problémem byla výroba produktů z tamních nerostných surovin,které svou kvalitou neodpovídaly a je třeba je dovážet, což se značně prodraží.
Velkým rozdílem jsou ale firmy Čínské, kdy kontrola kvality za tou evropskou hodně pokulhává. Vše se vyrábí ve velké kvantitě, bez dostatečného vývoje, zkoušek, nutných příprav. Je třeba si zvědomit že vývoj a testování patří k tomu nejdražšímu!!! Pak ta kvalita také vypadá
Jediné proč máš tu sračku čínskou je cena, jiný důvod být nemůže, tak mi tady nepiš nic o demagogii
A servis, byť bude sebelepší, tak výrobní a konsstrukční vady pořád dokola odstraňovat nemůže, jediné řešení je nekupovat!!!
Nejenom demagogickej ale koukám, že Mladej je i hóódně chytrej a zkušenej .Tak doufám, že ty číňánky dobře vyškolíš, aby ty "sračky" vyráběli kvalitněji .
Jinak nemám dojem,že to vidím o moc jinak než ty, ale zdá se , že jsi úplně nepochopil
Jo, a tu Cagivu jsem tenkrát koupil novou. Než jsem
dojel do Jugošky, řetěz byl na sračku a napínáky byly krátký.... No, asi byl z ČÍNY, že?
Trutnovacek>xmartin111>Fajn-tom>NickSlaughter>xmartin111>
Lepší koupit 15 let starou japonku než nového číňana
Z vlastní zkušenosti vím že to lepší není
Každopádně koupit číňana taky žádná výhra není.
Tak si koupíš něco co je zabalené v pozlátku např. BMW...a přitom je cca polovina Made In China
to jo, ale ta výstupní kontrola a nároky na kvalitu, pochybuju že se ti tohle stane u BáWa
1 reakcí na tento příspěvek Yuki 250 darker = M.R.D.K.A neskutečná! nebrat!!!
V tý době jsem se rozhlížel po moto pro našeho juniora, tak jsem ty stopětadvacítky docela podroboval prohlídce. Pokud jde o Megelli - ze vzdálenosti tak 5 metrů a více opravdu vypadaj zajímavě, maj trubkovej příhradovej rám a'la Ducati, trubková kyvka je taky docela pěkná. Zaujmou, to jo. Pokud člověk přijde blíž, je to bohužel Čína jak vyšitá. Zpracování detailů viditelně na mizerný úrovni. Pamatuju, že mě šokovalo okolí otvoru vzadu v sedle, kterým prochází šroub, kterej ho drží. Koženka byla křížem!!! proříznuta nožem tak přesně, že řezy zasahovaly do sedla asi 1 cm na každou stranu od šroubu. Takovej kus dá importér prosím na výstavu! V rámu chudokrevnej motor vzduchem chlazenej a za toto požadují 75 tisíc Kč(motard). Uvažovat o koupi? Nikdy!
P.S.: Koupil jsem nakonec poněkud jinýho motarda - Aprilii MX 125 z r. 2006 v pěkným stavu za 65 tis. a je to nejen zdálky, ale i zblízka pěkně vypadající, ale hlavně pečlivě vyrobenej a výkonnej (24 koní, dvojnásobek Megelli) motocykl.
1 reakcí na tento příspěvek Yuki 250 darker = M.R.D.K.A neskutečná! nebrat!!!
Jinak díky za poučení, ale výkon budu otevírat a uzavírat dle svýho uvážení. U číňana to ovšem nelze, tam i plnej výkon je pod uzavřenou verzí aprilky.
Naposledy editováno 17.10.2008 09:21:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 250 darker = M.R.D.K.A neskutečná! nebrat!!!
Raptor.1>...Jinak díky za poučení, ale výkon budu otevírat a uzavírat dle svýho uvážení...
A sme u toho, češi serou na všechno tak proč by se nesralo i na nějakou kontrolu kvality. Zákony tu sou přece od toho aby se porušovali tak proč by se nemohli porušovat i nějaký normy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 250 darker = M.R.D.K.A neskutečná! nebrat!!!
Stráťa>Raptor.1>A sme u toho, češi serou na všechno tak proč by se nesralo i na nějakou kontrolu kvality. Zákony tu sou přece od toho aby se porušovali tak proč by se nemohli porušovat i nějaký normy...
A aby dostáli své české povaze, budou si pak ještě stěžovat, že když to otevřeli, tak pak dřív museli dělat GO motoru, nebo třeba si budou stěžovat, že padělky, které nabízeli obchodním partnerům, byly šmejdy:)
Opět takové divné srovnání... 2T a 4T? ach jo....
2 reakcí na tento příspěvek Yuki 250 darker = M.R.D.K.A neskutečná! nebrat!!!
Mám motocykl, u něhož lze mít výkon ve dvou úrovních - 11 a 18 kW. Nikde jsem nic nepsal o porušování zákona - moto může mít 18 kW a stáhnout na 11 kW je otázka hodinky práce. Jestli na něm jedu já nebo mladej, jestli po silnici nebo na uzavřený trati, to je fakt naše věc a zodpovědnost.
Mimochodem, tady je řeč o čínské kvalitě, proč do toho motáš Čechy a jejich normy nebo porušování?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 250 darker = M.R.D.K.A neskutečná! nebrat!!!
Pheta
Opět takové divné srovnání... 2T a 4T? ach jo....
Viď? A to si představ, že jsou 4T motocykly, které mají 11 kW (MZ, YZF 125), některé trochu méně (třeba CBR), ale jsou to kvalitní výrobky.
Srovnávám hlavně kvalitu, ten vyšší výkon u 2T je ale příjemnej bonus.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 250 darker = M.R.D.K.A neskutečná! nebrat!!!
Navíc jak napsal Pheta, srovnáváš výkon 2T a 4T. U 4T je 9kW bežnej výkon i u japonců.
Naposledy editováno 17.10.2008 10:17:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yuki 250 Chopper Yuki Chopper 250 | Kimmi | 13 | 15.12.2010 v 20:56 čoprak |
@ Yuki Darker 250 | kawapepek | 5 | 17.5.2008 v 14:34 Fufi |