Téma: Ravens riders
 
23.8.2008 v 20:03
Není správný formát url.
with [URL= se přihlásili/b]


&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#xxxxxxx

Fotila [url=http://picasaweb.google.com/andreagurevic/KutnaHoraPodebrady#

Fotil Charlie_Kladno - Novoroční oběd u Opatrnýho
Fotil Charlie_Kladno - Vánoční punč
Fotil PetrHaya - Ještěd
Fotila Aneta.M - Ještěd
Fotil Charlie_Kladno - Ještěd
Fotil George1982 - Ještěd
Fotil Sally - Houska_Mácháč
Fotila Marketavx - Loket
Fotil George1982 - Loket
Fotila Aneta.M - Loket
Fotil Bodys
Fotil George1982



RECENZE HOSPOD (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)

********************************************************************************************************************************

Srážky na Evropou

Dešťová mapa

Počasí



Naposledy editováno 24.03.2012 22:20:32

Ravens riders

22.10.2008 v 22:09 | Nahoru | #7621
Psal sem sloh a už sem z školy dost dlouho, voe

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:11 | Nahoru | #7622

PetrSvetr>PetrHaya>skyair>PetrHaya>PetrSvetr> Ještě bych zkusil B-Kinga,tvrděj že se na tom daj dělat neskutečný věci a ten brutální výkon to musí bejt masakr!!!

Ale o moc větší není - jen ten motor a výkon. Kouknu na rozměry
Je podstatně masivnější, seděl sem na něm,kdybych jezdil sám tak sem do něj šel.

taky jsem na něm seděl, jen mám strach, aby to zase nebyla tramvaj....)))



Já bych nekoupil motku pokavať bych jí nemohl projet, a to opravdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:15 | Nahoru | #7623

PetrHaya>PetrSvetr>PetrHaya>skyair>PetrHaya>PetrSvetr> Ještě bych zkusil B-Kinga,tvrděj že se na tom daj dělat neskutečný věci a ten brutální výkon to musí bejt masakr!!!

Ale o moc větší není - jen ten motor a výkon. Kouknu na rozměry
Je podstatně masivnější, seděl sem na něm,kdybych jezdil sám tak sem do něj šel.

taky jsem na něm seděl, jen mám strach, aby to zase nebyla tramvaj....)))

Já bych nekoupil motku pokavať bych jí nemohl projet, a to opravdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



to máš pravdu, oslovím prodejce suzuki

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:16 | Nahoru | #7624

Birdman>skyair>PetrHaya>BUSA d- 2190mm š- 735mm v- 1165mm
FAZER d- 2095mm š- 750mm v- 1215mm

Tak co, je to o masivnosti stroje!!!!

A váha:
B- 240kg
GSR 210kg

Váha motoru, pneumatik a nepatrného rozdílu v rozměrech

30 kilo váhovýho rozdílu je velmi hodně. To je nebe a dudy.



To je sice pravda,ale hodně záleží na typu silnice nebo naked,
je to o těžišti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:17 | Nahoru | #7625

PetrHaya>PetrSvetr>PetrHaya>skyair>PetrHaya>PetrSvetr> Ještě bych zkusil B-Kinga,tvrděj že se na tom daj dělat neskutečný věci a ten brutální výkon to musí bejt masakr!!!

Ale o moc větší není - jen ten motor a výkon. Kouknu na rozměry
Je podstatně masivnější, seděl sem na něm,kdybych jezdil sám tak sem do něj šel.

taky jsem na něm seděl, jen mám strach, aby to zase nebyla tramvaj....)))

Já bych nekoupil motku pokavať bych jí nemohl projet, a to opravdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ano velmi správně, to je pravda.
A jelikož jsem ičko tři dny projížděl ty baworáky, dal jsem si od hrbolanců až po dálnice, od rána do večera, tak musím říct, že ta úprava tvrdosti podvozku je vopravdu hodně hodně dobrá a podstatná věc. Rozhodně důležitější než 200PS místo 170-ti. Taky už mi není dvacet. Když to chceš protáhnout dáš natvrdo, ale na horší cestě si pak můžeš zas naordinovat gaučák. Fakt bomba a fakt to funguje a hodně.
(.. a podotýkám, že mi bmw nezaplatilo za reklamu )

(reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:19 | Nahoru | #7626

PetrHaya>Birdman>skyair>PetrHaya>BUSA d- 2190mm š- 735mm v- 1165mm
FAZER d- 2095mm š- 750mm v- 1215mm

Tak co, je to o masivnosti stroje!!!!

A váha:
B- 240kg
GSR 210kg

Váha motoru, pneumatik a nepatrného rozdílu v rozměrech

30 kilo váhovýho rozdílu je velmi hodně. To je nebe a dudy.

To je sice pravda,ale hodně záleží na typu silnice nebo naked,
je to o těžišti.



Samozřejmě souhlas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:24 | Nahoru | #7627

Birdman>PetrHaya>PetrSvetr>PetrHaya>skyair>PetrHaya>PetrSvetr> Ještě bych zkusil B-Kinga,tvrděj že se na tom daj dělat neskutečný věci a ten brutální výkon to musí bejt masakr!!!

Ale o moc větší není - jen ten motor a výkon. Kouknu na rozměry
Je podstatně masivnější, seděl sem na něm,kdybych jezdil sám tak sem do něj šel.

taky jsem na něm seděl, jen mám strach, aby to zase nebyla tramvaj....)))

Já bych nekoupil motku pokavať bych jí nemohl projet, a to opravdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ano velmi správně, to je pravda.
A jelikož jsem ičko tři dny projížděl ty baworáky, dal jsem si od hrbolanců až po dálnice, od rána do večera, tak musím říct, že ta úprava tvrdosti podvozku je vopravdu hodně hodně dobrá a podstatná věc. Rozhodně důležitější než 200PS místo 170-ti. Taky už mi není dvacet. Když to chceš protáhnout dáš natvrdo, ale na horší cestě si pak můžeš zas naordinovat gaučák. Fakt bomba a fakt to funguje a hodně.
(.. a podotýkám, že mi bmw nezaplatilo za reklamu )



to říkají všichni co jezdí/jezdili bmw, ale ta cena

2 reakcí na tento příspěvek Ravens riders

22.10.2008 v 22:26 | Nahoru | #7628
Já sem jezdil a vybíral 2 měsíce a busu sem neplánoval už jen kuli ceně a těm fámám co si nese sebou,jinak sem měl v plánu litrové enduro a jak to dopadlo a nestěžuju si.
Ale chce to projet,každýmu sedne něco jiného a je to i vo prachách.

2 reakcí na tento příspěvek Ravens riders

22.10.2008 v 22:27 | Nahoru | #7629
A řekli byste, že XJR rok 2007 je oproti GSR těžší pouze o 12 kg?!!!

a výkon motoru XJR: 71.9 kW / 98.0 koní při 8000 otáčkách
a výkon motoru GSR: 72 kW / 98.0 koní při 13000 otáčkách

To je nážez při rozdílu 700ccm

(reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:29 | Nahoru | #7630

PetrHaya>Já sem jezdil a vybíral 2 měsíce a busu sem neplánoval už jen kuli ceně a těm fámám co si nese sebou,jinak sem měl v plánu litrové enduro a jak to dopadlo a nestěžuju si.
Ale chce to projet,každýmu sedne něco jiného a je to i vo prachách.



je to tak, ale ono "moc" motorek nepřichází v úvahu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:32 | Nahoru | #7631

skyair>A řekli byste, že XJR rok 2007 je oproti GSR těžší pouze o 12 kg?!!!

a výkon motoru XJR: 71.9 kW / 98.0 koní při 8000 otáčkách
a výkon motoru GSR: 72 kW / 98.0 koní při 13000 otáčkách

To je nážez při rozdílu 700ccm



Ta váha se mi moc nezdáááááá!!!!!!!!
Ta tvoje by měla mít prázdná pod 200kg
a XJR odhad 222kg

(reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:33 | Nahoru | #7632

skyair>A řekli byste, že XJR rok 2007 je oproti GSR těžší pouze o 12 kg?!!!

a výkon motoru XJR: 71.9 kW / 98.0 koní při 8000 otáčkách
a výkon motoru GSR: 72 kW / 98.0 koní při 13000 otáčkách

To je nážez při rozdílu 700ccm



to máš už xjr s katalyzátorem, mé má 106koní a 108Nm krouťák a krouťák zvyšuje sílu

(reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:34 | Nahoru | #7633

PetrHaya>skyair>A řekli byste, že XJR rok 2007 je oproti GSR těžší pouze o 12 kg?!!!

a výkon motoru XJR: 71.9 kW / 98.0 koní při 8000 otáčkách
a výkon motoru GSR: 72 kW / 98.0 koní při 13000 otáčkách

To je nážez při rozdílu 700ccm

Ta váha se mi moc nezdáááááá!!!!!!!!
Ta tvoje by měla mít prázdná pod 200kg
a XJR odhad 222kg



XJR je suché 236kg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:35 | Nahoru | #7634

PetrSvetr>Birdman>PetrHaya>PetrSvetr>PetrHaya>skyair>PetrHaya>PetrSvetr> Ještě bych zkusil B-Kinga,tvrděj že se na tom daj dělat neskutečný věci a ten brutální výkon to musí bejt masakr!!!

Ale o moc větší není - jen ten motor a výkon. Kouknu na rozměry
Je podstatně masivnější, seděl sem na něm,kdybych jezdil sám tak sem do něj šel.

taky jsem na něm seděl, jen mám strach, aby to zase nebyla tramvaj....)))

Já bych nekoupil motku pokavať bych jí nemohl projet, a to opravdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ano velmi správně, to je pravda.
A jelikož jsem ičko tři dny projížděl ty baworáky, dal jsem si od hrbolanců až po dálnice, od rána do večera, tak musím říct, že ta úprava tvrdosti podvozku je vopravdu hodně hodně dobrá a podstatná věc. Rozhodně důležitější než 200PS místo 170-ti. Taky už mi není dvacet. Když to chceš protáhnout dáš natvrdo, ale na horší cestě si pak můžeš zas naordinovat gaučák. Fakt bomba a fakt to funguje a hodně.
(.. a podotýkám, že mi bmw nezaplatilo za reklamu )

to říkají všichni co jezdí/jezdili bmw, ale ta cena



no právě - ta cena ale znova opakuju, že víš, za co platíš, ta hodnota v tý technice je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:38 | Nahoru | #7635

PetrHaya>Já sem jezdil a vybíral 2 měsíce a busu sem neplánoval už jen kuli ceně a těm fámám co si nese sebou,jinak sem měl v plánu litrové enduro a jak to dopadlo a nestěžuju si.
Ale chce to projet,každýmu sedne něco jiného a je to i vo prachách.



Litrové enduro a Buza - to je docela skok, ne?
Tím chceš tedy naznačit, něco jako že Búza je fakt pohodlná?
A jaký fámy máš na mysli, žádný neznám???

1 reakcí na tento příspěvek Ravens riders

22.10.2008 v 22:38 | Nahoru | #7636
GSR suchá 183kg, stejné jako FZ6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:45 | Nahoru | #7637

Birdman>PetrSvetr>Birdman>PetrHaya>PetrSvetr>PetrHaya>skyair>PetrHaya>PetrSvetr> Ještě bych zkusil B-Kinga,tvrděj že se na tom daj dělat neskutečný věci a ten brutální výkon to musí bejt masakr!!!

Ale o moc větší není - jen ten motor a výkon. Kouknu na rozměry
Je podstatně masivnější, seděl sem na něm,kdybych jezdil sám tak sem do něj šel.

taky jsem na něm seděl, jen mám strach, aby to zase nebyla tramvaj....)))

Já bych nekoupil motku pokavať bych jí nemohl projet, a to opravdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ano velmi správně, to je pravda.
A jelikož jsem ičko tři dny projížděl ty baworáky, dal jsem si od hrbolanců až po dálnice, od rána do večera, tak musím říct, že ta úprava tvrdosti podvozku je vopravdu hodně hodně dobrá a podstatná věc. Rozhodně důležitější než 200PS místo 170-ti. Taky už mi není dvacet. Když to chceš protáhnout dáš natvrdo, ale na horší cestě si pak můžeš zas naordinovat gaučák. Fakt bomba a fakt to funguje a hodně.
(.. a podotýkám, že mi bmw nezaplatilo za reklamu )

to říkají všichni co jezdí/jezdili bmw, ale ta cena

no právě - ta cena ale znova opakuju, že víš, za co platíš, ta hodnota v tý technice je.



jj, vím, ale zaplatit 430-450tis a najezdit na 8000km ročně se mi zdá úchylný a navíc je tu ještě pojistka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:46 | Nahoru | #7638

Birdman>PetrHaya>Já sem jezdil a vybíral 2 měsíce a busu sem neplánoval už jen kuli ceně a těm fámám co si nese sebou,jinak sem měl v plánu litrové enduro a jak to dopadlo a nestěžuju si.
Ale chce to projet,každýmu sedne něco jiného a je to i vo prachách.

Litrové enduro a Buza - to je docela skok, ne?
Tím chceš tedy naznačit, něco jako že Búza je fakt pohodlná?
A jaký fámy máš na mysli, žádný neznám???



Enduro je pohodlné na cestování, ale neuspokojil mě výkon a asi nejsem na ježdění na enduru.Bandit vůbec,jak posez pro spolujezdce tak ani pro mě.
Busa mi i nám sedla hned po první hod.jízdy.
A fámy- druhé slovo za busou je "zabiják,seš mrtvej,motorka k ničemu atd."

(reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:46 | Nahoru | #7639

PetrHaya>GSR suchá 183kg, stejné jako FZ6



ono, taky záleží na rozložení váhy

1 reakcí na tento příspěvek Ravens riders

22.10.2008 v 22:48 | Nahoru | #7640
Zdary všichni! Že vám skáču do řeči, před chvílí jsem byla venku a je tam pěkně hnusno . Ani se nechce věřit, že v ne bude zas krásnej den - už se těším do Želko . Opět naplánovaná pěkná trasička .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:48 | Nahoru | #7641

PetrHaya>Birdman>PetrHaya>Já sem jezdil a vybíral 2 měsíce a busu sem neplánoval už jen kuli ceně a těm fámám co si nese sebou,jinak sem měl v plánu litrové enduro a jak to dopadlo a nestěžuju si.
Ale chce to projet,každýmu sedne něco jiného a je to i vo prachách.

Litrové enduro a Buza - to je docela skok, ne?
Tím chceš tedy naznačit, něco jako že Búza je fakt pohodlná?
A jaký fámy máš na mysli, žádný neznám???

Enduro je pohodlné na cestování, ale neuspokojil mě výkon a asi nejsem na ježdění na enduru.Bandit vůbec,jak posez pro spolujezdce tak ani pro mě.
Busa mi i nám sedla hned po první hod.jízdy.
A fámy- druhé slovo za busou je "zabiják,seš mrtvej,motorka k ničemu atd."



jasně to je blbost, zaleží na tobě jak za to taháš a hlavně kde můžeš se rozmlátit na 125cm³ ve 120km/h

(reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:50 | Nahoru | #7642

Kalamita>Zdary všichni! Že vám skáču do řeči, před chvílí jsem byla venku a je tam pěkně hnusno . Ani se nechce věřit, že v ne bude zas krásnej den - už se těším do Želko . Opět naplánovaná pěkná trasička .



možná už v sobotu musíš věřit, že je venku horko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:50 | Nahoru | #7643

PetrHaya>Birdman>PetrHaya>Já sem jezdil a vybíral 2 měsíce a busu sem neplánoval už jen kuli ceně a těm fámám co si nese sebou,jinak sem měl v plánu litrové enduro a jak to dopadlo a nestěžuju si.
Ale chce to projet,každýmu sedne něco jiného a je to i vo prachách.

Litrové enduro a Buza - to je docela skok, ne?
Tím chceš tedy naznačit, něco jako že Búza je fakt pohodlná?
A jaký fámy máš na mysli, žádný neznám???

Enduro je pohodlné na cestování, ale neuspokojil mě výkon a asi nejsem na ježdění na enduru.Bandit vůbec,jak posez pro spolujezdce tak ani pro mě.
Busa mi i nám sedla hned po první hod.jízdy.
A fámy- druhé slovo za busou je "zabiják,seš mrtvej,motorka k ničemu atd."



Jojo, tak nějak podobně to vidím taky.
Fámy - tak to se mi ulevilo, pač zabiják nikdy není stroj, vždycky obsluha.

(reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:52 | Nahoru | #7644

Birdman>PetrHaya>Birdman>PetrHaya>Já sem jezdil a vybíral 2 měsíce a busu sem neplánoval už jen kuli ceně a těm fámám co si nese sebou,jinak sem měl v plánu litrové enduro a jak to dopadlo a nestěžuju si.
Ale chce to projet,každýmu sedne něco jiného a je to i vo prachách.

Litrové enduro a Buza - to je docela skok, ne?
Tím chceš tedy naznačit, něco jako že Búza je fakt pohodlná?
A jaký fámy máš na mysli, žádný neznám???

Enduro je pohodlné na cestování, ale neuspokojil mě výkon a asi nejsem na ježdění na enduru.Bandit vůbec,jak posez pro spolujezdce tak ani pro mě.
Busa mi i nám sedla hned po první hod.jízdy.
A fámy- druhé slovo za busou je "zabiják,seš mrtvej,motorka k ničemu atd."

Jojo, tak nějak podobně to vidím taky.
Fámy - tak to se mi ulevilo, pač zabiják nikdy není stroj, vždycky obsluha.



to je jako se psem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:52 | Nahoru | #7645

PetrSvetr>Birdman>PetrSvetr>Birdman>PetrHaya>PetrSvetr>PetrHaya>skyair>PetrHaya>PetrSvetr> Ještě bych zkusil B-Kinga,tvrděj že se na tom daj dělat neskutečný věci a ten brutální výkon to musí bejt masakr!!!

Ale o moc větší není - jen ten motor a výkon. Kouknu na rozměry
Je podstatně masivnější, seděl sem na něm,kdybych jezdil sám tak sem do něj šel.

taky jsem na něm seděl, jen mám strach, aby to zase nebyla tramvaj....)))

Já bych nekoupil motku pokavať bych jí nemohl projet, a to opravdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ano velmi správně, to je pravda.
A jelikož jsem ičko tři dny projížděl ty baworáky, dal jsem si od hrbolanců až po dálnice, od rána do večera, tak musím říct, že ta úprava tvrdosti podvozku je vopravdu hodně hodně dobrá a podstatná věc. Rozhodně důležitější než 200PS místo 170-ti. Taky už mi není dvacet. Když to chceš protáhnout dáš natvrdo, ale na horší cestě si pak můžeš zas naordinovat gaučák. Fakt bomba a fakt to funguje a hodně.
(.. a podotýkám, že mi bmw nezaplatilo za reklamu )

to říkají všichni co jezdí/jezdili bmw, ale ta cena

no právě - ta cena ale znova opakuju, že víš, za co platíš, ta hodnota v tý technice je.

jj, vím, ale zaplatit 430-450tis a najezdit na 8000km ročně se mi zdá úchylný a navíc je tu ještě pojistka



Právě - a pak ještě servis!! Když to všechno ponásobíš, vč. amortizace, vyjde ti 1km=100czk (to jsem nepočítal, jen střelil)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:55 | Nahoru | #7646

PetrSvetr>PetrHaya>Birdman>PetrHaya>Já sem jezdil a vybíral 2 měsíce a busu sem neplánoval už jen kuli ceně a těm fámám co si nese sebou,jinak sem měl v plánu litrové enduro a jak to dopadlo a nestěžuju si.
Ale chce to projet,každýmu sedne něco jiného a je to i vo prachách.

Litrové enduro a Buza - to je docela skok, ne?
Tím chceš tedy naznačit, něco jako že Búza je fakt pohodlná?
A jaký fámy máš na mysli, žádný neznám???

Enduro je pohodlné na cestování, ale neuspokojil mě výkon a asi nejsem na ježdění na enduru.Bandit vůbec,jak posez pro spolujezdce tak ani pro mě.
Busa mi i nám sedla hned po první hod.jízdy.
A fámy- druhé slovo za busou je "zabiják,seš mrtvej,motorka k ničemu atd."

jasně to je blbost, zaleží na tobě jak za to taháš a hlavně kde můžeš se rozmlátit na 125cm³ ve 120km/h



Přesně ja řikáš je to o štěstí a co máš v hlavě.
Ale co všechno sem si vyslech tomu bys nevěřil i od motorkářů od kterých bych to nečekal!!!

(reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:57 | Nahoru | #7647

Birdman>PetrSvetr>Birdman>PetrSvetr>Birdman>PetrHaya>PetrSvetr>PetrHaya>skyair>PetrHaya>PetrSvetr> Ještě bych zkusil B-Kinga,tvrděj že se na tom daj dělat neskutečný věci a ten brutální výkon to musí bejt masakr!!!

Ale o moc větší není - jen ten motor a výkon. Kouknu na rozměry
Je podstatně masivnější, seděl sem na něm,kdybych jezdil sám tak sem do něj šel.

taky jsem na něm seděl, jen mám strach, aby to zase nebyla tramvaj....)))

Já bych nekoupil motku pokavať bych jí nemohl projet, a to opravdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ano velmi správně, to je pravda.
A jelikož jsem ičko tři dny projížděl ty baworáky, dal jsem si od hrbolanců až po dálnice, od rána do večera, tak musím říct, že ta úprava tvrdosti podvozku je vopravdu hodně hodně dobrá a podstatná věc. Rozhodně důležitější než 200PS místo 170-ti. Taky už mi není dvacet. Když to chceš protáhnout dáš natvrdo, ale na horší cestě si pak můžeš zas naordinovat gaučák. Fakt bomba a fakt to funguje a hodně.
(.. a podotýkám, že mi bmw nezaplatilo za reklamu )

to říkají všichni co jezdí/jezdili bmw, ale ta cena

no právě - ta cena ale znova opakuju, že víš, za co platíš, ta hodnota v tý technice je.

jj, vím, ale zaplatit 430-450tis a najezdit na 8000km ročně se mi zdá úchylný a navíc je tu ještě pojistka

Právě - a pak ještě servis!! Když to všechno ponásobíš, vč. amortizace, vyjde ti 1km=100czk (to jsem nepočítal, jen střelil)



a možná jsi se trefil

Ravens riders

22.10.2008 v 22:58 | Nahoru | #7648
jdu spát, ještě bacha, dneska je středa

(reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:59 | Nahoru | #7649

PetrHaya>PetrSvetr>PetrHaya>Birdman>PetrHaya>Já sem jezdil a vybíral 2 měsíce a busu sem neplánoval už jen kuli ceně a těm fámám co si nese sebou,jinak sem měl v plánu litrové enduro a jak to dopadlo a nestěžuju si.
Ale chce to projet,každýmu sedne něco jiného a je to i vo prachách.

Litrové enduro a Buza - to je docela skok, ne?
Tím chceš tedy naznačit, něco jako že Búza je fakt pohodlná?
A jaký fámy máš na mysli, žádný neznám???

Enduro je pohodlné na cestování, ale neuspokojil mě výkon a asi nejsem na ježdění na enduru.Bandit vůbec,jak posez pro spolujezdce tak ani pro mě.
Busa mi i nám sedla hned po první hod.jízdy.
A fámy- druhé slovo za busou je "zabiják,seš mrtvej,motorka k ničemu atd."

jasně to je blbost, zaleží na tobě jak za to taháš a hlavně kde můžeš se rozmlátit na 125cm³ ve 120km/h

Přesně ja řikáš je to o štěstí a co máš v hlavě.
Ale co všechno sem si vyslech tomu bys nevěřil i od motorkářů od kterých bych to nečekal!!!



.. že by závist? :\

Ravens riders

22.10.2008 v 22:59 | Nahoru | #7650
brouuuuu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist