Téma: Ravens riders
 
23.8.2008 v 20:03
Není správný formát url.
with [URL= se přihlásili/b]


&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#xxxxxxx

Fotila [url=http://picasaweb.google.com/andreagurevic/KutnaHoraPodebrady#

Fotil Charlie_Kladno - Novoroční oběd u Opatrnýho
Fotil Charlie_Kladno - Vánoční punč
Fotil PetrHaya - Ještěd
Fotila Aneta.M - Ještěd
Fotil Charlie_Kladno - Ještěd
Fotil George1982 - Ještěd
Fotil Sally - Houska_Mácháč
Fotila Marketavx - Loket
Fotil George1982 - Loket
Fotila Aneta.M - Loket
Fotil Bodys
Fotil George1982



RECENZE HOSPOD (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)

********************************************************************************************************************************

Srážky na Evropou

Dešťová mapa

Počasí



Naposledy editováno 24.03.2012 22:20:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:52 | Nahoru | #1

PetrSvetr>Birdman>PetrSvetr>Birdman>PetrHaya>PetrSvetr>PetrHaya>skyair>PetrHaya>PetrSvetr> Ještě bych zkusil B-Kinga,tvrděj že se na tom daj dělat neskutečný věci a ten brutální výkon to musí bejt masakr!!!

Ale o moc větší není - jen ten motor a výkon. Kouknu na rozměry
Je podstatně masivnější, seděl sem na něm,kdybych jezdil sám tak sem do něj šel.

taky jsem na něm seděl, jen mám strach, aby to zase nebyla tramvaj....)))

Já bych nekoupil motku pokavať bych jí nemohl projet, a to opravdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ano velmi správně, to je pravda.
A jelikož jsem ičko tři dny projížděl ty baworáky, dal jsem si od hrbolanců až po dálnice, od rána do večera, tak musím říct, že ta úprava tvrdosti podvozku je vopravdu hodně hodně dobrá a podstatná věc. Rozhodně důležitější než 200PS místo 170-ti. Taky už mi není dvacet. Když to chceš protáhnout dáš natvrdo, ale na horší cestě si pak můžeš zas naordinovat gaučák. Fakt bomba a fakt to funguje a hodně.
(.. a podotýkám, že mi bmw nezaplatilo za reklamu )

to říkají všichni co jezdí/jezdili bmw, ale ta cena

no právě - ta cena ale znova opakuju, že víš, za co platíš, ta hodnota v tý technice je.

jj, vím, ale zaplatit 430-450tis a najezdit na 8000km ročně se mi zdá úchylný a navíc je tu ještě pojistka



Právě - a pak ještě servis!! Když to všechno ponásobíš, vč. amortizace, vyjde ti 1km=100czk (to jsem nepočítal, jen střelil)

(reakce na) Ravens riders

22.10.2008 v 22:57 | Nahoru | #2

Birdman>PetrSvetr>Birdman>PetrSvetr>Birdman>PetrHaya>PetrSvetr>PetrHaya>skyair>PetrHaya>PetrSvetr> Ještě bych zkusil B-Kinga,tvrděj že se na tom daj dělat neskutečný věci a ten brutální výkon to musí bejt masakr!!!

Ale o moc větší není - jen ten motor a výkon. Kouknu na rozměry
Je podstatně masivnější, seděl sem na něm,kdybych jezdil sám tak sem do něj šel.

taky jsem na něm seděl, jen mám strach, aby to zase nebyla tramvaj....)))

Já bych nekoupil motku pokavať bych jí nemohl projet, a to opravdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ano velmi správně, to je pravda.
A jelikož jsem ičko tři dny projížděl ty baworáky, dal jsem si od hrbolanců až po dálnice, od rána do večera, tak musím říct, že ta úprava tvrdosti podvozku je vopravdu hodně hodně dobrá a podstatná věc. Rozhodně důležitější než 200PS místo 170-ti. Taky už mi není dvacet. Když to chceš protáhnout dáš natvrdo, ale na horší cestě si pak můžeš zas naordinovat gaučák. Fakt bomba a fakt to funguje a hodně.
(.. a podotýkám, že mi bmw nezaplatilo za reklamu )

to říkají všichni co jezdí/jezdili bmw, ale ta cena

no právě - ta cena ale znova opakuju, že víš, za co platíš, ta hodnota v tý technice je.

jj, vím, ale zaplatit 430-450tis a najezdit na 8000km ročně se mi zdá úchylný a navíc je tu ještě pojistka

Právě - a pak ještě servis!! Když to všechno ponásobíš, vč. amortizace, vyjde ti 1km=100czk (to jsem nepočítal, jen střelil)



a možná jsi se trefil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist