xxxxxx
Fotila [url=http://picasaweb.google.com/andreagurevic/KutnaHoraPodebrady#
Fotil Charlie_Kladno - Novoroční oběd u Opatrnýho
Fotil Charlie_Kladno - Vánoční punč
Fotil PetrHaya - Ještěd
Fotila Aneta.M - Ještěd
Fotil Charlie_Kladno - Ještěd
Fotil George1982 - Ještěd
Fotil Sally - Houska_Mácháč
Fotila Marketavx - Loket
Fotil George1982 - Loket
Fotila Aneta.M - Loket
Fotil Bodys
Fotil George1982
RECENZE HOSPOD (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
********************************************************************************************************************************
Srážky na Evropou
Dešťová mapa
Počasí
Naposledy editováno 24.03.2012 22:20:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders
PetrSvetr>PetrHaya>skyair>PetrHaya>PetrSvetr> Ještě bych zkusil B-Kinga,tvrděj že se na tom daj dělat neskutečný věci a ten brutální výkon to musí bejt masakr!!!
Ale o moc větší není - jen ten motor a výkon. Kouknu na rozměry
Je podstatně masivnější, seděl sem na něm,kdybych jezdil sám tak sem do něj šel.
taky jsem na něm seděl, jen mám strach, aby to zase nebyla tramvaj....)))
Já bych nekoupil motku pokavať bych jí nemohl projet, a to opravdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders
PetrHaya>PetrSvetr>PetrHaya>skyair>PetrHaya>PetrSvetr> Ještě bych zkusil B-Kinga,tvrděj že se na tom daj dělat neskutečný věci a ten brutální výkon to musí bejt masakr!!!
Ale o moc větší není - jen ten motor a výkon. Kouknu na rozměry
Je podstatně masivnější, seděl sem na něm,kdybych jezdil sám tak sem do něj šel.
taky jsem na něm seděl, jen mám strach, aby to zase nebyla tramvaj....)))
Já bych nekoupil motku pokavať bych jí nemohl projet, a to opravdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to máš pravdu, oslovím prodejce suzuki
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders
Birdman>skyair>PetrHaya>BUSA d- 2190mm š- 735mm v- 1165mm
FAZER d- 2095mm š- 750mm v- 1215mm
Tak co, je to o masivnosti stroje!!!!
A váha:
B- 240kg
GSR 210kg
Váha motoru, pneumatik a nepatrného rozdílu v rozměrech
30 kilo váhovýho rozdílu je velmi hodně. To je nebe a dudy.
To je sice pravda,ale hodně záleží na typu silnice nebo naked,
je to o těžišti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders
PetrHaya>PetrSvetr>PetrHaya>skyair>PetrHaya>PetrSvetr> Ještě bych zkusil B-Kinga,tvrděj že se na tom daj dělat neskutečný věci a ten brutální výkon to musí bejt masakr!!!
Ale o moc větší není - jen ten motor a výkon. Kouknu na rozměry
Je podstatně masivnější, seděl sem na něm,kdybych jezdil sám tak sem do něj šel.
taky jsem na něm seděl, jen mám strach, aby to zase nebyla tramvaj....)))
Já bych nekoupil motku pokavať bych jí nemohl projet, a to opravdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ano velmi správně, to je pravda.
A jelikož jsem ičko tři dny projížděl ty baworáky, dal jsem si od hrbolanců až po dálnice, od rána do večera, tak musím říct, že ta úprava tvrdosti podvozku je vopravdu hodně hodně dobrá a podstatná věc. Rozhodně důležitější než 200PS místo 170-ti. Taky už mi není dvacet. Když to chceš protáhnout dáš natvrdo, ale na horší cestě si pak můžeš zas naordinovat gaučák. Fakt bomba a fakt to funguje a hodně.
(.. a podotýkám, že mi bmw nezaplatilo za reklamu )
PetrHaya>Birdman>skyair>PetrHaya>BUSA d- 2190mm š- 735mm v- 1165mm
FAZER d- 2095mm š- 750mm v- 1215mm
Tak co, je to o masivnosti stroje!!!!
A váha:
B- 240kg
GSR 210kg
Váha motoru, pneumatik a nepatrného rozdílu v rozměrech
30 kilo váhovýho rozdílu je velmi hodně. To je nebe a dudy.
To je sice pravda,ale hodně záleží na typu silnice nebo naked,
je to o těžišti.
Samozřejmě souhlas.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders
Birdman>PetrHaya>PetrSvetr>PetrHaya>skyair>PetrHaya>PetrSvetr> Ještě bych zkusil B-Kinga,tvrděj že se na tom daj dělat neskutečný věci a ten brutální výkon to musí bejt masakr!!!
Ale o moc větší není - jen ten motor a výkon. Kouknu na rozměry
Je podstatně masivnější, seděl sem na něm,kdybych jezdil sám tak sem do něj šel.
taky jsem na něm seděl, jen mám strach, aby to zase nebyla tramvaj....)))
Já bych nekoupil motku pokavať bych jí nemohl projet, a to opravdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ano velmi správně, to je pravda.
A jelikož jsem ičko tři dny projížděl ty baworáky, dal jsem si od hrbolanců až po dálnice, od rána do večera, tak musím říct, že ta úprava tvrdosti podvozku je vopravdu hodně hodně dobrá a podstatná věc. Rozhodně důležitější než 200PS místo 170-ti. Taky už mi není dvacet. Když to chceš protáhnout dáš natvrdo, ale na horší cestě si pak můžeš zas naordinovat gaučák. Fakt bomba a fakt to funguje a hodně.
(.. a podotýkám, že mi bmw nezaplatilo za reklamu )
to říkají všichni co jezdí/jezdili bmw, ale ta cena
2 reakcí na tento příspěvek Ravens riders
Ale chce to projet,každýmu sedne něco jiného a je to i vo prachách.
2 reakcí na tento příspěvek Ravens riders
a výkon motoru XJR: 71.9 kW / 98.0 koní při 8000 otáčkách
a výkon motoru GSR: 72 kW / 98.0 koní při 13000 otáčkách
To je nážez při rozdílu 700ccm
PetrHaya>Já sem jezdil a vybíral 2 měsíce a busu sem neplánoval už jen kuli ceně a těm fámám co si nese sebou,jinak sem měl v plánu litrové enduro a jak to dopadlo a nestěžuju si.
Ale chce to projet,každýmu sedne něco jiného a je to i vo prachách.
je to tak, ale ono "moc" motorek nepřichází v úvahu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders
skyair>A řekli byste, že XJR rok 2007 je oproti GSR těžší pouze o 12 kg?!!!
a výkon motoru XJR: 71.9 kW / 98.0 koní při 8000 otáčkách
a výkon motoru GSR: 72 kW / 98.0 koní při 13000 otáčkách
To je nážez při rozdílu 700ccm
Ta váha se mi moc nezdáááááá!!!!!!!!
Ta tvoje by měla mít prázdná pod 200kg
a XJR odhad 222kg
skyair>A řekli byste, že XJR rok 2007 je oproti GSR těžší pouze o 12 kg?!!!
a výkon motoru XJR: 71.9 kW / 98.0 koní při 8000 otáčkách
a výkon motoru GSR: 72 kW / 98.0 koní při 13000 otáčkách
To je nážez při rozdílu 700ccm
to máš už xjr s katalyzátorem, mé má 106koní a 108Nm krouťák a krouťák zvyšuje sílu
PetrHaya>skyair>A řekli byste, že XJR rok 2007 je oproti GSR těžší pouze o 12 kg?!!!
a výkon motoru XJR: 71.9 kW / 98.0 koní při 8000 otáčkách
a výkon motoru GSR: 72 kW / 98.0 koní při 13000 otáčkách
To je nážez při rozdílu 700ccm
Ta váha se mi moc nezdáááááá!!!!!!!!
Ta tvoje by měla mít prázdná pod 200kg
a XJR odhad 222kg
XJR je suché 236kg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders
PetrSvetr>Birdman>PetrHaya>PetrSvetr>PetrHaya>skyair>PetrHaya>PetrSvetr> Ještě bych zkusil B-Kinga,tvrděj že se na tom daj dělat neskutečný věci a ten brutální výkon to musí bejt masakr!!!
Ale o moc větší není - jen ten motor a výkon. Kouknu na rozměry
Je podstatně masivnější, seděl sem na něm,kdybych jezdil sám tak sem do něj šel.
taky jsem na něm seděl, jen mám strach, aby to zase nebyla tramvaj....)))
Já bych nekoupil motku pokavať bych jí nemohl projet, a to opravdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ano velmi správně, to je pravda.
A jelikož jsem ičko tři dny projížděl ty baworáky, dal jsem si od hrbolanců až po dálnice, od rána do večera, tak musím říct, že ta úprava tvrdosti podvozku je vopravdu hodně hodně dobrá a podstatná věc. Rozhodně důležitější než 200PS místo 170-ti. Taky už mi není dvacet. Když to chceš protáhnout dáš natvrdo, ale na horší cestě si pak můžeš zas naordinovat gaučák. Fakt bomba a fakt to funguje a hodně.
(.. a podotýkám, že mi bmw nezaplatilo za reklamu )
to říkají všichni co jezdí/jezdili bmw, ale ta cena
no právě - ta cena ale znova opakuju, že víš, za co platíš, ta hodnota v tý technice je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders
PetrHaya>Já sem jezdil a vybíral 2 měsíce a busu sem neplánoval už jen kuli ceně a těm fámám co si nese sebou,jinak sem měl v plánu litrové enduro a jak to dopadlo a nestěžuju si.
Ale chce to projet,každýmu sedne něco jiného a je to i vo prachách.
Litrové enduro a Buza - to je docela skok, ne?
Tím chceš tedy naznačit, něco jako že Búza je fakt pohodlná?
A jaký fámy máš na mysli, žádný neznám???
1 reakcí na tento příspěvek Ravens riders
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders
Birdman>PetrSvetr>Birdman>PetrHaya>PetrSvetr>PetrHaya>skyair>PetrHaya>PetrSvetr> Ještě bych zkusil B-Kinga,tvrděj že se na tom daj dělat neskutečný věci a ten brutální výkon to musí bejt masakr!!!
Ale o moc větší není - jen ten motor a výkon. Kouknu na rozměry
Je podstatně masivnější, seděl sem na něm,kdybych jezdil sám tak sem do něj šel.
taky jsem na něm seděl, jen mám strach, aby to zase nebyla tramvaj....)))
Já bych nekoupil motku pokavať bych jí nemohl projet, a to opravdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ano velmi správně, to je pravda.
A jelikož jsem ičko tři dny projížděl ty baworáky, dal jsem si od hrbolanců až po dálnice, od rána do večera, tak musím říct, že ta úprava tvrdosti podvozku je vopravdu hodně hodně dobrá a podstatná věc. Rozhodně důležitější než 200PS místo 170-ti. Taky už mi není dvacet. Když to chceš protáhnout dáš natvrdo, ale na horší cestě si pak můžeš zas naordinovat gaučák. Fakt bomba a fakt to funguje a hodně.
(.. a podotýkám, že mi bmw nezaplatilo za reklamu )
to říkají všichni co jezdí/jezdili bmw, ale ta cena
no právě - ta cena ale znova opakuju, že víš, za co platíš, ta hodnota v tý technice je.
jj, vím, ale zaplatit 430-450tis a najezdit na 8000km ročně se mi zdá úchylný a navíc je tu ještě pojistka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders
Birdman>PetrHaya>Já sem jezdil a vybíral 2 měsíce a busu sem neplánoval už jen kuli ceně a těm fámám co si nese sebou,jinak sem měl v plánu litrové enduro a jak to dopadlo a nestěžuju si.
Ale chce to projet,každýmu sedne něco jiného a je to i vo prachách.
Litrové enduro a Buza - to je docela skok, ne?
Tím chceš tedy naznačit, něco jako že Búza je fakt pohodlná?
A jaký fámy máš na mysli, žádný neznám???
Enduro je pohodlné na cestování, ale neuspokojil mě výkon a asi nejsem na ježdění na enduru.Bandit vůbec,jak posez pro spolujezdce tak ani pro mě.
Busa mi i nám sedla hned po první hod.jízdy.
A fámy- druhé slovo za busou je "zabiják,seš mrtvej,motorka k ničemu atd."
1 reakcí na tento příspěvek Ravens riders
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders
PetrHaya>Birdman>PetrHaya>Já sem jezdil a vybíral 2 měsíce a busu sem neplánoval už jen kuli ceně a těm fámám co si nese sebou,jinak sem měl v plánu litrové enduro a jak to dopadlo a nestěžuju si.
Ale chce to projet,každýmu sedne něco jiného a je to i vo prachách.
Litrové enduro a Buza - to je docela skok, ne?
Tím chceš tedy naznačit, něco jako že Búza je fakt pohodlná?
A jaký fámy máš na mysli, žádný neznám???
Enduro je pohodlné na cestování, ale neuspokojil mě výkon a asi nejsem na ježdění na enduru.Bandit vůbec,jak posez pro spolujezdce tak ani pro mě.
Busa mi i nám sedla hned po první hod.jízdy.
A fámy- druhé slovo za busou je "zabiják,seš mrtvej,motorka k ničemu atd."
jasně to je blbost, zaleží na tobě jak za to taháš a hlavně kde můžeš se rozmlátit na 125cm³ ve 120km/h
Kalamita>Zdary všichni! Že vám skáču do řeči, před chvílí jsem byla venku a je tam pěkně hnusno . Ani se nechce věřit, že v ne bude zas krásnej den - už se těším do Želko . Opět naplánovaná pěkná trasička .
možná už v sobotu musíš věřit, že je venku horko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders
PetrHaya>Birdman>PetrHaya>Já sem jezdil a vybíral 2 měsíce a busu sem neplánoval už jen kuli ceně a těm fámám co si nese sebou,jinak sem měl v plánu litrové enduro a jak to dopadlo a nestěžuju si.
Ale chce to projet,každýmu sedne něco jiného a je to i vo prachách.
Litrové enduro a Buza - to je docela skok, ne?
Tím chceš tedy naznačit, něco jako že Búza je fakt pohodlná?
A jaký fámy máš na mysli, žádný neznám???
Enduro je pohodlné na cestování, ale neuspokojil mě výkon a asi nejsem na ježdění na enduru.Bandit vůbec,jak posez pro spolujezdce tak ani pro mě.
Busa mi i nám sedla hned po první hod.jízdy.
A fámy- druhé slovo za busou je "zabiják,seš mrtvej,motorka k ničemu atd."
Jojo, tak nějak podobně to vidím taky.
Fámy - tak to se mi ulevilo, pač zabiják nikdy není stroj, vždycky obsluha.
Birdman>PetrHaya>Birdman>PetrHaya>Já sem jezdil a vybíral 2 měsíce a busu sem neplánoval už jen kuli ceně a těm fámám co si nese sebou,jinak sem měl v plánu litrové enduro a jak to dopadlo a nestěžuju si.
Ale chce to projet,každýmu sedne něco jiného a je to i vo prachách.
Litrové enduro a Buza - to je docela skok, ne?
Tím chceš tedy naznačit, něco jako že Búza je fakt pohodlná?
A jaký fámy máš na mysli, žádný neznám???
Enduro je pohodlné na cestování, ale neuspokojil mě výkon a asi nejsem na ježdění na enduru.Bandit vůbec,jak posez pro spolujezdce tak ani pro mě.
Busa mi i nám sedla hned po první hod.jízdy.
A fámy- druhé slovo za busou je "zabiják,seš mrtvej,motorka k ničemu atd."
Jojo, tak nějak podobně to vidím taky.
Fámy - tak to se mi ulevilo, pač zabiják nikdy není stroj, vždycky obsluha.
to je jako se psem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders
PetrSvetr>Birdman>PetrSvetr>Birdman>PetrHaya>PetrSvetr>PetrHaya>skyair>PetrHaya>PetrSvetr> Ještě bych zkusil B-Kinga,tvrděj že se na tom daj dělat neskutečný věci a ten brutální výkon to musí bejt masakr!!!
Ale o moc větší není - jen ten motor a výkon. Kouknu na rozměry
Je podstatně masivnější, seděl sem na něm,kdybych jezdil sám tak sem do něj šel.
taky jsem na něm seděl, jen mám strach, aby to zase nebyla tramvaj....)))
Já bych nekoupil motku pokavať bych jí nemohl projet, a to opravdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ano velmi správně, to je pravda.
A jelikož jsem ičko tři dny projížděl ty baworáky, dal jsem si od hrbolanců až po dálnice, od rána do večera, tak musím říct, že ta úprava tvrdosti podvozku je vopravdu hodně hodně dobrá a podstatná věc. Rozhodně důležitější než 200PS místo 170-ti. Taky už mi není dvacet. Když to chceš protáhnout dáš natvrdo, ale na horší cestě si pak můžeš zas naordinovat gaučák. Fakt bomba a fakt to funguje a hodně.
(.. a podotýkám, že mi bmw nezaplatilo za reklamu )
to říkají všichni co jezdí/jezdili bmw, ale ta cena
no právě - ta cena ale znova opakuju, že víš, za co platíš, ta hodnota v tý technice je.
jj, vím, ale zaplatit 430-450tis a najezdit na 8000km ročně se mi zdá úchylný a navíc je tu ještě pojistka
Právě - a pak ještě servis!! Když to všechno ponásobíš, vč. amortizace, vyjde ti 1km=100czk (to jsem nepočítal, jen střelil)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ravens riders
PetrSvetr>PetrHaya>Birdman>PetrHaya>Já sem jezdil a vybíral 2 měsíce a busu sem neplánoval už jen kuli ceně a těm fámám co si nese sebou,jinak sem měl v plánu litrové enduro a jak to dopadlo a nestěžuju si.
Ale chce to projet,každýmu sedne něco jiného a je to i vo prachách.
Litrové enduro a Buza - to je docela skok, ne?
Tím chceš tedy naznačit, něco jako že Búza je fakt pohodlná?
A jaký fámy máš na mysli, žádný neznám???
Enduro je pohodlné na cestování, ale neuspokojil mě výkon a asi nejsem na ježdění na enduru.Bandit vůbec,jak posez pro spolujezdce tak ani pro mě.
Busa mi i nám sedla hned po první hod.jízdy.
A fámy- druhé slovo za busou je "zabiják,seš mrtvej,motorka k ničemu atd."
jasně to je blbost, zaleží na tobě jak za to taháš a hlavně kde můžeš se rozmlátit na 125cm³ ve 120km/h
Přesně ja řikáš je to o štěstí a co máš v hlavě.
Ale co všechno sem si vyslech tomu bys nevěřil i od motorkářů od kterých bych to nečekal!!!
Birdman>PetrSvetr>Birdman>PetrSvetr>Birdman>PetrHaya>PetrSvetr>PetrHaya>skyair>PetrHaya>PetrSvetr> Ještě bych zkusil B-Kinga,tvrděj že se na tom daj dělat neskutečný věci a ten brutální výkon to musí bejt masakr!!!
Ale o moc větší není - jen ten motor a výkon. Kouknu na rozměry
Je podstatně masivnější, seděl sem na něm,kdybych jezdil sám tak sem do něj šel.
taky jsem na něm seděl, jen mám strach, aby to zase nebyla tramvaj....)))
Já bych nekoupil motku pokavať bych jí nemohl projet, a to opravdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ano velmi správně, to je pravda.
A jelikož jsem ičko tři dny projížděl ty baworáky, dal jsem si od hrbolanců až po dálnice, od rána do večera, tak musím říct, že ta úprava tvrdosti podvozku je vopravdu hodně hodně dobrá a podstatná věc. Rozhodně důležitější než 200PS místo 170-ti. Taky už mi není dvacet. Když to chceš protáhnout dáš natvrdo, ale na horší cestě si pak můžeš zas naordinovat gaučák. Fakt bomba a fakt to funguje a hodně.
(.. a podotýkám, že mi bmw nezaplatilo za reklamu )
to říkají všichni co jezdí/jezdili bmw, ale ta cena
no právě - ta cena ale znova opakuju, že víš, za co platíš, ta hodnota v tý technice je.
jj, vím, ale zaplatit 430-450tis a najezdit na 8000km ročně se mi zdá úchylný a navíc je tu ještě pojistka
Právě - a pak ještě servis!! Když to všechno ponásobíš, vč. amortizace, vyjde ti 1km=100czk (to jsem nepočítal, jen střelil)
a možná jsi se trefil
PetrHaya>PetrSvetr>PetrHaya>Birdman>PetrHaya>Já sem jezdil a vybíral 2 měsíce a busu sem neplánoval už jen kuli ceně a těm fámám co si nese sebou,jinak sem měl v plánu litrové enduro a jak to dopadlo a nestěžuju si.
Ale chce to projet,každýmu sedne něco jiného a je to i vo prachách.
Litrové enduro a Buza - to je docela skok, ne?
Tím chceš tedy naznačit, něco jako že Búza je fakt pohodlná?
A jaký fámy máš na mysli, žádný neznám???
Enduro je pohodlné na cestování, ale neuspokojil mě výkon a asi nejsem na ježdění na enduru.Bandit vůbec,jak posez pro spolujezdce tak ani pro mě.
Busa mi i nám sedla hned po první hod.jízdy.
A fámy- druhé slovo za busou je "zabiják,seš mrtvej,motorka k ničemu atd."
jasně to je blbost, zaleží na tobě jak za to taháš a hlavně kde můžeš se rozmlátit na 125cm³ ve 120km/h
Přesně ja řikáš je to o štěstí a co máš v hlavě.
Ale co všechno sem si vyslech tomu bys nevěřil i od motorkářů od kterých bych to nečekal!!!
.. že by závist? :\