1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Nedávno jsem kámošovy půjčil SV a takhle štastnýho jsem ho nikdy neviděl,byl v naprosté euforii,byl naprosto okouzlen.
SValovec>Bubrak>Jede a pekelně
Nedávno jsem kámošovy půjčil SV a takhle štastnýho jsem ho nikdy neviděl,byl v naprosté euforii,byl naprosto okouzlen.
Nech ho on neví že existuje něco víc než jen jízda na motorce.Kdyby věděl že si můžeš užít každou minutu jizdy tak padne na zadek..
3 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Dvouval je dobrej do zatacky, tam je rychlejsi diky konstrukci a na vyjezdu je rychlejsi diky lepsi trakci. Ale porovnani sily motoru me vychazi pro V2 dost spatne.
SHINE>
já nevím kde porát berete že 4v jede rychlej jak 2V.
Ještě jsem nenašel někoho kdo mi natrhne kule z 4v.Než se rozjedete tak já si dávám kafe na benzince... ano maximálka je větší ale to je vše.Ruku na srdce kolikrát ji využiješ?
Nejak moc sebevedomi ne?
Jestli to nebude tim ze jezdis se spatnyma lidma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Bubrak ZX10R>Ja jel na RSV, TL-S, SS900, VTR-F, a vsechno to nejak proste nejelo. Hruba sila to jo, ale jen pocit, od pulky otacek to nejak ztracelo dech, a i ten spodek mi pak vysel silnej jen proto, ze to ma kratsi prevody, aby to vubec jelo. Kdyby mi 1ka misto max 170ti jela treba 100 jako vam (tj dal bych kratsi prevody), tak se na to budu bat sednout.
Dvouval je dobrej do zatacky, tam je rychlejsi diky konstrukci a na vyjezdu je rychlejsi diky lepsi trakci. Ale porovnani sily motoru me vychazi pro V2 dost spatne.
Tak si to krásně shrnul.
Prostě zatáčet neumíš, tak to doháníš koněma na rovině.
Proto jezdíš po dálnicích a podobně rovných rychlostních komunikacích .
Vem ten svůj masakr největší na nějakou krásně klikatou okresku a uvidíš jak si s tebou průměrnej motardista se 60-ti koníkama vytře prdel
toranaga>Bubrak ZX10R>Ja jel na RSV, TL-S, SS900, VTR-F, a vsechno to nejak proste nejelo. Hruba sila to jo, ale jen pocit, od pulky otacek to nejak ztracelo dech, a i ten spodek mi pak vysel silnej jen proto, ze to ma kratsi prevody, aby to vubec jelo. Kdyby mi 1ka misto max 170ti jela treba 100 jako vam (tj dal bych kratsi prevody), tak se na to budu bat sednout.
Dvouval je dobrej do zatacky, tam je rychlejsi diky konstrukci a na vyjezdu je rychlejsi diky lepsi trakci. Ale porovnani sily motoru me vychazi pro V2 dost spatne.
Tak si to krásně shrnul.
Prostě zatáčet neumíš, tak to doháníš koněma na rovině.
Proto jezdíš po dálnicích a podobně rovných rychlostních komunikacích .
Vem ten svůj masakr největší na nějakou krásně klikatou okresku a uvidíš jak si s tebou průměrnej motardista se 60-ti koníkama vytře prdel
A ja rikam neco jinyho? Precti si to jeste jednou.
Bubrak ZX10R>Ja jel na RSV, TL-S, SS900, VTR-F, a vsechno to nejak proste nejelo. Hruba sila to jo, ale jen pocit, od pulky otacek to nejak ztracelo dech, a i ten spodek mi pak vysel silnej jen proto, ze to ma kratsi prevody, aby to vubec jelo. Kdyby mi 1ka misto max 170ti jela treba 100 jako vam (tj dal bych kratsi prevody), tak se na to budu bat sednout.
Dvouval je dobrej do zatacky, tam je rychlejsi diky konstrukci a na vyjezdu je rychlejsi diky lepsi trakci. Ale porovnani sily motoru me vychazi pro V2 dost spatne.
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Bubrak ZX10R>hellax: coze? ze bys i ty mel na 6ku omezovac tam kde ja radim 2ku?
No je pravda, že já měl 3ku v omezovači a tacháč ukazovla něco málo pod 190kmh
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Já můžu klidně hanit 4vály, že je jejich průběh uhlazenej jak nagelovanej buzík, ale neudělam to. Nemam to za potřebí .Já si ego honit nemusim.A když to vidim na okruhu že mi 4vál(litr) dá o fousek na rovině a já ho pak vemu na brzdy hned v první,tak se směju . Samo, je to o jezdci a zkušenostech než o stroji.
Jezdim s tejpkem co má sv650 a nemá problém se mi udržet.
Tak že se přestaňte hádat a začněte raději pořádně jezdit a trénovat na dromech.
Prostě zatáčet neumíš, tak to doháníš koněma na rovině.
Proto jezdíš po dálnicích a podobně rovných rychlostních komunikacích .
Vem ten svůj masakr největší na nějakou krásně klikatou okresku a uvidíš jak si s tebou průměrnej motardista se 60-ti koníkama vytře prdel [/quote]
Nezda se ti to postavene na hlavu? Muze ti odpovedet stejne: Proste ti to na rovince nejede a proto jezdis klikate okresky.
Vem si tu svoji-píp-na rovinku a uvidis jak si s tebou vytre prdel on.Chapes? Je to prece o tom kde jaka koncepce motoru dominuje.Je ale otazka proc v WSBK zvedli 2V objem,kdyz tak jedou?!
Naposledy editováno 24.10.2008 08:50:40
alda82>Nemá cenu se hádat.Komu nevoní V2 tak aď táhne do pííí...
Já můžu klidně hanit 4vály, že je jejich průběh uhlazenej jak nagelovanej buzík, ale neudělam to. Nemam to za potřebí .Já si ego honit nemusim.A když to vidim na okruhu že mi 4vál(litr) dá o fousek na rovině a já ho pak vemu na brzdy hned v první,tak se směju . Samo, je to o jezdci a zkušenostech než o stroji.
Jezdim s tejpkem co má sv650 a nemá problém se mi udržet.
Tak že se přestaňte hádat a začněte raději pořádně jezdit a trénovat na dromech.
To je ale legrace, nevim kde a s kym jezdis, ale me letos na okruhu zadny dvouvalec nepredjel. Ctyrvalcu nekolik ano, neni to zvlastni?
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
PremeT>Bubrak ZX10R>hellax: coze? ze bys i ty mel na 6ku omezovac tam kde ja radim 2ku?
No je pravda, že já měl 3ku v omezovači a tacháč ukazovla něco málo pod 190kmh
S děláš prdel ne? Kolik to má koní? Já myslel, že RSV jsou lepší jak SV. Já dal za trojku , 195...