Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...

3 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

23.10.2008 v 22:24 | Nahoru | #1
Ja jel na RSV, TL-S, SS900, VTR-F, a vsechno to nejak proste nejelo. Hruba sila to jo, ale jen pocit, od pulky otacek to nejak ztracelo dech, a i ten spodek mi pak vysel silnej jen proto, ze to ma kratsi prevody, aby to vubec jelo. Kdyby mi 1ka misto max 170ti jela treba 100 jako vam (tj dal bych kratsi prevody), tak se na to budu bat sednout.

Dvouval je dobrej do zatacky, tam je rychlejsi diky konstrukci a na vyjezdu je rychlejsi diky lepsi trakci. Ale porovnani sily motoru me vychazi pro V2 dost spatne.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

23.10.2008 v 23:32 | Nahoru | #2
Bubrak ZX10R> to neumíš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

23.10.2008 v 23:42 | Nahoru | #3

Bubrak ZX10R>Ja jel na RSV, TL-S, SS900, VTR-F, a vsechno to nejak proste nejelo. Hruba sila to jo, ale jen pocit, od pulky otacek to nejak ztracelo dech, a i ten spodek mi pak vysel silnej jen proto, ze to ma kratsi prevody, aby to vubec jelo. Kdyby mi 1ka misto max 170ti jela treba 100 jako vam (tj dal bych kratsi prevody), tak se na to budu bat sednout.

Dvouval je dobrej do zatacky, tam je rychlejsi diky konstrukci a na vyjezdu je rychlejsi diky lepsi trakci. Ale porovnani sily motoru me vychazi pro V2 dost spatne.



Tak si to krásně shrnul.
Prostě zatáčet neumíš, tak to doháníš koněma na rovině.
Proto jezdíš po dálnicích a podobně rovných rychlostních komunikacích .

Vem ten svůj masakr největší na nějakou krásně klikatou okresku a uvidíš jak si s tebou průměrnej motardista se 60-ti koníkama vytře prdel

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

23.10.2008 v 23:56 | Nahoru | #4

Bubrak ZX10R>Ja jel na RSV, TL-S, SS900, VTR-F, a vsechno to nejak proste nejelo. Hruba sila to jo, ale jen pocit, od pulky otacek to nejak ztracelo dech, a i ten spodek mi pak vysel silnej jen proto, ze to ma kratsi prevody, aby to vubec jelo. Kdyby mi 1ka misto max 170ti jela treba 100 jako vam (tj dal bych kratsi prevody), tak se na to budu bat sednout.

Dvouval je dobrej do zatacky, tam je rychlejsi diky konstrukci a na vyjezdu je rychlejsi diky lepsi trakci. Ale porovnani sily motoru me vychazi pro V2 dost spatne.

kdybys to takhle sprevodoval tak by ti to jelo tak 180 mas tak douhou jednicku proto aby ta minža ty dalsi rychlosti vubec utahla.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist