Zatim u me vede fazer, protoze
- ma plexi (SVcko je s plexi hezky jen od r 2003 a to uz je na me moc drahy)
- budu rychlejc z Nemecka
- nevibruje ve 200 kmh jako svcko
- motor FZS je tolerantnejsi (jsem zacatecnik, zatim 3 moto)
Zas na druhou stranu, s dvouvalem by byla asi ve vraceckach vetsi sranda (a SVecko je hezci). Spotreba je plusminus stejna.
Takze otazka zni asi takhle: vyplati se vzit fazera kvuli lepsim cestovnim vlastnostem, nebo je svcko o tolik zabavnejsi na dolomitskejch silnicich ze se to nevyplati? S ohledem na to ze sem zacatecnik a fzs bych bral aspon ze zacatku priskrcenyho.
Btw, dle pozorovani je tu nejbeznejsi motorka BMW, ten je ale mimo moje financni moznosti.
3 reakcí na tento příspěvek Motorka do Dolomit
tohle je sice francie ale fazer ani SV tohle neumí
Naposledy editováno 18.02.2009 09:04:57
Kdosi kdysi tu psal srovnani SV a FZ6 (ty asi myslis starsiho FZS fazera) na dlouhy cesty (cr-chrovatsko) a rikal ze na fazerovi zivacka, a na SV peklo.
Na druhou stranu verim ze je to jen o zvyku. Kazdopadne bez polokapoty bych masinu na delsi streky nechtel ani zadarmo.
Vic je na tobe.
A reseni Motard + Auto se mi zda taky vicemene nejlepsi
dva_hrnce>přesně to jsem chtěl napsat, No06 byl rychlejší
tohle je sice francie ale fazer ani SV tohle neumí
No na to, že má jenom triko, se docela cejtí
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do Dolomit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do Dolomit
Mládě.Fidži>Zkus si tipnout, kdo několikrát už vyhrál test Alpenmasters V-Strom 650, toho se drž
Máš recht, i na cestování je to dobrý typ.
Macek NX>Mládě.Fidži>Zkus si tipnout, kdo několikrát už vyhrál test Alpenmasters V-Strom 650, toho se drž
Máš recht, i na cestování je to dobrý typ.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do Dolomit
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do Dolomit
Btw co rikate na GS 500 a naky to cestovani, jasne ze na fazera to nema, ale mohlo by to bejt prijemnejsi nez to svecko, ne? Pro GS mluvi nizka cena a nizke provozni naklady, takze jsem ho taky jeste uplne nezavrhnul.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do Dolomit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do Dolomit
Franta.>Dik za prispevky, enduro uz sem mel, sestistovku jednoval a tak bych ted zkusil neco novyho (vysavac). Motardovi bych se nebranil, ale na to fakt prachy nemam, abych jeste kupoval auto a delal na nej ridicak. I kdyz s motardem by bylo srandy nejvic.
Btw co rikate na GS 500 a naky to cestovani, jasne ze na fazera to nema, ale mohlo by to bejt prijemnejsi nez to svecko, ne? Pro GS mluvi nizka cena a nizke provozni naklady, takze jsem ho taky jeste uplne nezavrhnul.
dva_hrnce>přesně to jsem chtěl napsat, No06 byl rychlejší
tohle je sice francie ale fazer ani SV tohle neumí
tak tohle to je nehorazna šilenost...frajeři
ten na te ninji...jak sem tam trapil,aby tu motku tak pěkně do te vracečky poskladal...a takovy klučina co se vraci ze školy domu jako každy den si ho da skoro o polovinu roychlejc s uskakujicim zadnim kolem do boku prostě maras
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do Dolomit
Add to video: vzdycky me zajimalo, jestli by byl v ty Francii (uzoucky klikaty silnice) rychlejsi nakej rally citron, nebo motard. Uz to nekdo vyresil?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do Dolomit
PS: Do Alp je stejně nejlepší motard, s tím tam "napráskáš" každýmu - osobně vyzkoušeno. Ovšem cestovat na něm delší rovný trasy není zrovna 2x pohodlný nebo zábavný, ale dá se to...
Franta.>Mládě.Fidži> jo vim ze je to dvouval, nejsem zas takovej ignorant vysavacem jsem myslel fazera
Add to video: vzdycky me zajimalo, jestli by byl v ty Francii (uzoucky klikaty silnice) rychlejsi nakej rally citron, nebo motard. Uz to nekdo vyresil?
těžko říct.. vezmeme-li v úvahu stejně dobré jezdce, tak bych možná věřil tý plechovce, pokud by nebyla v sérii.. větší styčná plocha pneu s asfaltem, 4 kola, podvozek co podrží, menší riziko při případném crashi dodá psychyce víc odvahy.. fakt nevim
každopádně se v autě takhle nevyblbneš
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do Dolomit
Naposledy editováno 18.02.2009 14:07:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do Dolomit
Naposledy editováno 18.02.2009 15:07:19
Ještě pro Frantu: Co takhle zahrnout do výběru i cestovní dvouvál od Yamahy - TDM?
dva_hrnce>přesně to jsem chtěl napsat, No06 byl rychlejší
tohle je sice francie ale fazer ani SV tohle neumí
jj dobré video.. ta Husqvarna to je nálož
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do Dolomit
Ale hadam ze zadnej za 70kKc neni (v takovym stavu abych do nej furt nemusel sypat prachy).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do Dolomit
Franta.>No s tim motardem jste mi nasadili brouka do hlavy
Ale hadam ze zadnej za 70kKc neni (v takovym stavu abych do nej furt nemusel sypat prachy).
Motárdy dělá víc výrobců, ale ty z Evropy jsou cenově poněkud jinde, než Japan... Když bys tedy volil motárda - japončíka, tak ty jsou docela cenově přístupný a co se týče spolehlivosti držáky. Ale moc velkej výběr to není, vypadá to následovně:
Suzuki DR-Z 400 SM - prostě motárd, lehká a výborně ovladatelná motorka, ideální na různý blbinky jako drifting, wheelie, stoppie a podobně... Ovšem na nějaký delší cestování to fakt není, v Alpách by ses sice výborně vyřádil, podobně jako ty kluci na videu od dvou hrnců, ale jakmile se cesty trochu narovnají, tak je ten 400 ccm jednoválcovej motor přece jen znát... :\
Následující kategorie motárdů je často označovaná jako "funbike". Na klasický motárdový řádění jsou už sice trochu těžší, ale v serpentinách a na užších klikatých silničkách, klidně i s horším povrchem, jsou prostě doma, tam se na ně nikdo nechytá... Díky silnějším motorům jsou to univerzální stroje použitelný i k delším vyjížďkám a cestování. Ačkoliv na delší cestování (zejména dálnice) určitě konstruovány nebyly, tak se to dá - osobně vyzkoušeno. Prostě motorky to vydrží v pohodě, jde akorát o odolnost jezdce...
Honda FMX - jediný nedativa ohledně týhle motky jsem zaregistroval na adresu jejího na dnešní dobu trochu "vydechlejšího" motoru starší konstukce a díky tomu i kratším servisním intervalům. Jinak už samý klady, OK mašina.
Yamaha XT 660X - spolehlivá, prakticky bezúdržbová a výborně ovladatelná mašina. (Osobně vyzkoušeno )
Yamaha MT-03 - zatímco motárdy jsou filozofií víceméně endura osazená širšími ráfky a silničníma gumama, MT-03 je motorka konstruovaná tak, aby měla jízdní vlastnosti motárdů, ale jinak jako "posilničtěný enduro" rozhodně nevypadá. Myslím, že je to desingově nádherná motorka, za kterou se každej otočí. Jinak má úplně stejnej spolehlivej motor jako XT 660. Jo a určitě má mnohem pohodlnější sedlo, než ty ostatní uvedený motorky a to se při delších jízdách hodí... Jó, až Yamaha vyrobí MT-02 - tedy něco, co bude tak pěkný jako MT-03, ale cca 100 koní, jdu do toho hned...
Všechny tyhle motorky se dneska v hodně slušným stavu prodávají v ČR už od nějakých 90.000,-Kč, přímo v Itálii bys něco pěknýho blízko těch 70.000,- Kč určitě sehnal... Jinak výkon jejich motorů není nijak závratnej, takže i začátečník, kterej bude jezdit s rozumem, z nich vůbec nemusí mít strach...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výměna motorky yamaha Yamaha FZS 600 Fazer | loudálek1 | 18 | 23.9.2024 v 18:17 loudálek1 |
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |