paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Motorka do Dolomit
18.2.2009 v 01:47
Cau, bydlim v Bolzanu v Italii a rozhoduju se jakou motorku na jezdeni po uzkejch serpentinach a obcasnej trip do Cech (700 km) nebo do Arca (100 km).

Zatim u me vede fazer, protoze
- ma plexi (SVcko je s plexi hezky jen od r 2003 a to uz je na me moc drahy)
- budu rychlejc z Nemecka
- nevibruje ve 200 kmh jako svcko
- motor FZS je tolerantnejsi (jsem zacatecnik, zatim 3 moto)

Zas na druhou stranu, s dvouvalem by byla asi ve vraceckach vetsi sranda (a SVecko je hezci). Spotreba je plusminus stejna.

Takze otazka zni asi takhle: vyplati se vzit fazera kvuli lepsim cestovnim vlastnostem, nebo je svcko o tolik zabavnejsi na dolomitskejch silnicich ze se to nevyplati? S ohledem na to ze sem zacatecnik a fzs bych bral aspon ze zacatku priskrcenyho.

Btw, dle pozorovani je tu nejbeznejsi motorka BMW, ten je ale mimo moje financni moznosti.
Anketa: Co je lepsi do Dolomit?
svecko
24%
7
fazer
66%
19
bavorak
10%
3
Předchozí
1 2
Následující

Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 06:44 | Nahoru | #1
Fazer je na delší cesty nesrovnatelně pohodlnější než SV, i když nemá tak hezkej spodek...

Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 07:34 | Nahoru | #2
Do dolomit si kup motarda a do nemecka jezdi autem

3 reakcí na tento příspěvek Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 09:01 | Nahoru | #3
přesně to jsem chtěl napsat, No06 byl rychlejší

tohle je sice francie ale fazer ani SV tohle neumí

Naposledy editováno 18.02.2009 09:04:57

Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 09:03 | Nahoru | #4
Přesně to jsem chtěl napsat, dva hrnce byl rychlejší

Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 09:04 | Nahoru | #5
Vy mu davate

Kdosi kdysi tu psal srovnani SV a FZ6 (ty asi myslis starsiho FZS fazera) na dlouhy cesty (cr-chrovatsko) a rikal ze na fazerovi zivacka, a na SV peklo.

Na druhou stranu verim ze je to jen o zvyku. Kazdopadne bez polokapoty bych masinu na delsi streky nechtel ani zadarmo.

Vic je na tobe.

A reseni Motard + Auto se mi zda taky vicemene nejlepsi

(reakce na) Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 09:12 | Nahoru | #6

dva_hrnce>přesně to jsem chtěl napsat, No06 byl rychlejší

tohle je sice francie ale fazer ani SV tohle neumí



No na to, že má jenom triko, se docela cejtí

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 10:03 | Nahoru | #7
Zkus si tipnout, kdo několikrát už vyhrál test Alpenmasters V-Strom 650, toho se drž

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 10:07 | Nahoru | #8

Mládě.Fidži>Zkus si tipnout, kdo několikrát už vyhrál test Alpenmasters V-Strom 650, toho se drž



Máš recht, i na cestování je to dobrý typ.

(reakce na) Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 10:56 | Nahoru | #9

Macek NX>Mládě.Fidži>Zkus si tipnout, kdo několikrát už vyhrál test Alpenmasters V-Strom 650, toho se drž

Máš recht, i na cestování je to dobrý typ.

Já si myslím, že s jakýkoliv cendurem neudělá chybu, ať bude Alp, ať je to Versys, Varadero... Vyšší těžiště a užší gumy dělají své a ty motorky jsou jak hračky a zatáčky jsou pak opravdu radost. Navíc již při 15° náklonu si člověk připadá jak Rossi Ve spojení se super pohodlím je to myslím do Alp ideální volba. A k tomu požadavku na rychlost... k čemu je proboha rychlost 200km/h? Legálně to může člověk dosáhnout jedině na německé dálnici a kdybych přecijen pominul zákony tak i rychlosti kolem 160 na dálnici rozhodně není žádný med. Pokud chce bořit rychlosti a mýty, tak si myslím, že šáhl do špatné kategorie, protože vysoké rychlosti nejsou ani pro naháče byť s polokapotou a natož pro mnou zmiňované cendura

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 11:19 | Nahoru | #10
ahoj prodávám aprilii 650 pegaso jezdil jsem na ní po evropě a žádnej problem

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 12:04 | Nahoru | #11
Dik za prispevky, enduro uz sem mel, sestistovku jednoval a tak bych ted zkusil neco novyho (vysavac). Motardovi bych se nebranil, ale na to fakt prachy nemam, abych jeste kupoval auto a delal na nej ridicak. I kdyz s motardem by bylo srandy nejvic.

Btw co rikate na GS 500 a naky to cestovani, jasne ze na fazera to nema, ale mohlo by to bejt prijemnejsi nez to svecko, ne? Pro GS mluvi nizka cena a nizke provozni naklady, takze jsem ho taky jeste uplne nezavrhnul.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 12:07 | Nahoru | #12
mikkimaus> Tovíš bydlí v Itálii a pojede si koupit nesrovnatelně dražší moto do čech..

Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 12:08 | Nahoru | #13
na italský silnice italská motorka - Motomorini Corsaro, Cagiva Raptor, Ducati Monster/Hypermotard

ale z těhle dvou bych bral spíš to SVčko...litrový

(reakce na) Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 12:12 | Nahoru | #14
stand> no zvazuju to, protoze ted je euro hodne silny, tak se mi to vyplati koupit za cesky, aspon ceny fazeru jsou celkem srovnatelny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 12:12 | Nahoru | #15

Franta.>Dik za prispevky, enduro uz sem mel, sestistovku jednoval a tak bych ted zkusil neco novyho (vysavac). Motardovi bych se nebranil, ale na to fakt prachy nemam, abych jeste kupoval auto a delal na nej ridicak. I kdyz s motardem by bylo srandy nejvic.

Btw co rikate na GS 500 a naky to cestovani, jasne ze na fazera to nema, ale mohlo by to bejt prijemnejsi nez to svecko, ne? Pro GS mluvi nizka cena a nizke provozni naklady, takze jsem ho taky jeste uplne nezavrhnul.

GS500 je vysavač? Taky je to 2V P.S.: Enduro a Cestovní enduro(trefnější by bylo asi pojmenování DualSport, ale to se moc nepoužívá) je docela něco jiného. Do GS bych nešel, chybí tomu objem, takže to bude dýchavičné.

(reakce na) Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 12:15 | Nahoru | #16

dva_hrnce>přesně to jsem chtěl napsat, No06 byl rychlejší

tohle je sice francie ale fazer ani SV tohle neumí



tak tohle to je nehorazna šilenost...frajeři
ten na te ninji...jak sem tam trapil,aby tu motku tak pěkně do te vracečky poskladal...a takovy klučina co se vraci ze školy domu jako každy den si ho da skoro o polovinu roychlejc s uskakujicim zadnim kolem do boku prostě maras

Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 12:19 | Nahoru | #17
Ahoj, kdysi v nějakym časopisu byl test nejlepší motorky do Alp a vyhrál malej V-storm...koukni i na něj

edit: koukám že opakuju už cizý myšlenku

Naposledy editováno 18.02.2009 12:20:57

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 12:28 | Nahoru | #18
Mládě.Fidži> jo vim ze je to dvouval, nejsem zas takovej ignorant vysavacem jsem myslel fazera

Add to video: vzdycky me zajimalo, jestli by byl v ty Francii (uzoucky klikaty silnice) rychlejsi nakej rally citron, nebo motard. Uz to nekdo vyresil?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 12:59 | Nahoru | #19
Franta.> Motorku si vyber podle toho, jakej druh tras bude dominovat. Fazer je dobrá univerzální motorka na cestování i sportovnější jízdu na běžných komunikacích, ale pokud budeš jezdit převážně horský úseky s úzkýma silničkama plný serpentin, tak tam v těch vracečkách budeš Fazera trápit na jedničku a stejně to moc nepojede (myslím tím nějakou dravější jízdu, cestovně to zvládne v pohodě). Vysokootáčkovej 600 ccm čtyřválec prostě nebere odspoda, až když to vytočíš přes 8000 otáček a to v těch serpentinách moc nejde... Z toho důvodu je pro takový účely lepší to dvouválcový SV, to bere pěkně odspoda a cestovat se na tom taky dá.

PS: Do Alp je stejně nejlepší motard, s tím tam "napráskáš" každýmu - osobně vyzkoušeno. Ovšem cestovat na něm delší rovný trasy není zrovna 2x pohodlný nebo zábavný, ale dá se to...

(reakce na) Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 13:04 | Nahoru | #20
Reno.> Jojo takový Dorsoduro od Aprilky by bylo gut

(reakce na) Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 14:01 | Nahoru | #21

Franta.>Mládě.Fidži> jo vim ze je to dvouval, nejsem zas takovej ignorant vysavacem jsem myslel fazera

Add to video: vzdycky me zajimalo, jestli by byl v ty Francii (uzoucky klikaty silnice) rychlejsi nakej rally citron, nebo motard. Uz to nekdo vyresil?



těžko říct.. vezmeme-li v úvahu stejně dobré jezdce, tak bych možná věřil tý plechovce, pokud by nebyla v sérii.. větší styčná plocha pneu s asfaltem, 4 kola, podvozek co podrží, menší riziko při případném crashi dodá psychyce víc odvahy.. fakt nevim
každopádně se v autě takhle nevyblbneš

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 14:06 | Nahoru | #22
Malej Strom je dobrej nápad. Výbornej na všechno. Když bych jezdil převážně sám a v Dolomitech, tak bych mu dal přednost před Fazerem (mám ho, i když velkýho a v alpách a Dolomitech jsem na něm byl). Dorsoduro by určitě zvítězilo při výběru nad Stromem, ale má jednu vlastnost, která ho z výběru vylučuje- je to ital. Navíc je to nová motka a určitě jich nebude ojetejch tolik, jako Stromů. A Franta píše, že ho tlačej prachy...

Naposledy editováno 18.02.2009 14:07:40

Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 14:22 | Nahoru | #23
lepší ital než nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 15:06 | Nahoru | #24
Mno, to že to je Ital je spíš výhoda než protiklad Ale to je věc názoru. Jinak samo, že ojetých jich není moc ještě na prodej a cena by byla asi jinde než Franta chce pustit. To já spíš jen že by to byla ideální máša, trochu jsem se zas nechal unést A myslím, že by i na to cestování nemusela být až tak úplně mimo.

Naposledy editováno 18.02.2009 15:07:19

(reakce na) Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 15:49 | Nahoru | #25
Cestovat se opravdu dá i na motárdovi, takže bych klidně nějakýho do výběru zařadil... Ale tím myslím spíš nějakou těžší verzi s motorem od 650 ccm výše, aby to na rovnějších úsecích alespoň trochu jelo - v rámci možností. On je sice 400 ccm motárdík výborně ovladatelná záležitost, ale s baťůžkem za zády a brašnama by to na dálnici byla vlekoucí se tragédie...

Ještě pro Frantu: Co takhle zahrnout do výběru i cestovní dvouvál od Yamahy - TDM?

Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 16:07 | Nahoru | #26
TDM 900 by byla dobrá volba

(reakce na) Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 16:47 | Nahoru | #27

dva_hrnce>přesně to jsem chtěl napsat, No06 byl rychlejší

tohle je sice francie ale fazer ani SV tohle neumí



jj dobré video.. ta Husqvarna to je nálož

Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 17:12 | Nahoru | #28
však jsi to sem na fórum dal ty

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 21:33 | Nahoru | #29
No s tim motardem jste mi nasadili brouka do hlavy
Ale hadam ze zadnej za 70kKc neni (v takovym stavu abych do nej furt nemusel sypat prachy).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do Dolomit

18.2.2009 v 23:57 | Nahoru | #30

Franta.>No s tim motardem jste mi nasadili brouka do hlavy
Ale hadam ze zadnej za 70kKc neni (v takovym stavu abych do nej furt nemusel sypat prachy).



Motárdy dělá víc výrobců, ale ty z Evropy jsou cenově poněkud jinde, než Japan... Když bys tedy volil motárda - japončíka, tak ty jsou docela cenově přístupný a co se týče spolehlivosti držáky. Ale moc velkej výběr to není, vypadá to následovně:

Suzuki DR-Z 400 SM - prostě motárd, lehká a výborně ovladatelná motorka, ideální na různý blbinky jako drifting, wheelie, stoppie a podobně... Ovšem na nějaký delší cestování to fakt není, v Alpách by ses sice výborně vyřádil, podobně jako ty kluci na videu od dvou hrnců, ale jakmile se cesty trochu narovnají, tak je ten 400 ccm jednoválcovej motor přece jen znát... :\

Následující kategorie motárdů je často označovaná jako "funbike". Na klasický motárdový řádění jsou už sice trochu těžší, ale v serpentinách a na užších klikatých silničkách, klidně i s horším povrchem, jsou prostě doma, tam se na ně nikdo nechytá... Díky silnějším motorům jsou to univerzální stroje použitelný i k delším vyjížďkám a cestování. Ačkoliv na delší cestování (zejména dálnice) určitě konstruovány nebyly, tak se to dá - osobně vyzkoušeno. Prostě motorky to vydrží v pohodě, jde akorát o odolnost jezdce...
Honda FMX - jediný nedativa ohledně týhle motky jsem zaregistroval na adresu jejího na dnešní dobu trochu "vydechlejšího" motoru starší konstukce a díky tomu i kratším servisním intervalům. Jinak už samý klady, OK mašina.
Yamaha XT 660X - spolehlivá, prakticky bezúdržbová a výborně ovladatelná mašina. (Osobně vyzkoušeno )
Yamaha MT-03 - zatímco motárdy jsou filozofií víceméně endura osazená širšími ráfky a silničníma gumama, MT-03 je motorka konstruovaná tak, aby měla jízdní vlastnosti motárdů, ale jinak jako "posilničtěný enduro" rozhodně nevypadá. Myslím, že je to desingově nádherná motorka, za kterou se každej otočí. Jinak má úplně stejnej spolehlivej motor jako XT 660. Jo a určitě má mnohem pohodlnější sedlo, než ty ostatní uvedený motorky a to se při delších jízdách hodí... Jó, až Yamaha vyrobí MT-02 - tedy něco, co bude tak pěkný jako MT-03, ale cca 100 koní, jdu do toho hned...

Všechny tyhle motorky se dneska v hodně slušným stavu prodávají v ČR už od nějakých 90.000,-Kč, přímo v Itálii bys něco pěknýho blízko těch 70.000,- Kč určitě sehnal... Jinak výkon jejich motorů není nijak závratnej, takže i začátečník, kterej bude jezdit s rozumem, z nich vůbec nemusí mít strach...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 4.6.2024 v 16:46 macumba
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
vůle v kloubku řazení Yamaha FZS 600 Fazer alinn 15 2.5.2024 v 20:39 alinn
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89


TOPlist