tak v návaznosti na popis reklamace u MCH píši i popis reklamace v BikersCrownu. Už se nedivim že se tomu říká motorkářský Lidl, i když to bych firmě Lidl křivdil.
Kalhoty BikersCrown Praha Braník
Během 15 minut si mě nikdo ani nevšiml. Maňánismus, kecárna s babama… Po 20 minutách procházení regály se mi začal věnovat prodejce. Docela poradil. Koupil jsem Nazran Fighter II. A teď k porovnání. Při svlékání jsem si všiml utrženého “ stahování pasu” a to po 14ti dnech . Je to oproti Fighter I řešeno plastovým páskem a sponou. Jsem blbec, že jsem tomu věřil. Prostě to držet nemůže a ani na nových , co jsem si v BC prohlížel, to není moc pevné. Vyrazil jsem reklamovat ještě ten den. Přijel do BC a první co jsem slyšel bylo, že to trvá vždycky měsíc. No co nadělám , řekl jsem si. Vynutil jsem si , že chci zapsat do protokolu žádost o nové kalhoty i když na to prý nemám nárok a oni rozhodnou. Po 14ti dnech jsem se v BC stavil. Prodavač se podíval do počítače a řekl, že reklamaci zatím v Chlumci ani neřeší ( trochu rozpor s : Obchodník musí reklamaci řešit bez zbytečného odkladu ). Poté mi bylo řečeno, že nemám nárok na výběr řešení reklamace ( v OZ je toto jasně napsáno ). Pokud bude zájem, tak mohu dopsat jak jsem dopadl. Nehodlám to vzdát. V případě neuznání jdu z znalcem v oboru textilních materiálů. Všude čtu, jak v BC s reklamacemi lidi válčí,tak uvidím.
Tak už vííím...
Dnes mi přišla po 23 dnech SMS že mam reklamaci k vyzvednutí. Vyrazil jsem tam. Místo požadovaného nového zboží zde byly mé kalhoty, opravené. Oprava znamenala znovunanýtování přezky. Materiál byl pod nýt nastrkán a nedržel vůbec. Dle reklamačního protokolu došlo k výměně spony,ale spona byla původní ( poškrábaná, opotřebovaná ). Chtěl jsem vysvětlení,ale prý není na prodejně nikdo,kdo by byl za reklamace zodpovědný ( první nezákonost ).jen jsem dostal číslo kamsi do Chlumce ať si to tam vyřešim,že s tím nemají nic společného ( další chyba lávky prodejce ). Volal jsem na Sdružení obrany spotřebytele a mohu požadovat vrácení peněz. Prodejce se o tom nehodlá bavit. Dnes jsem proto poslal žádost na Hospodářskou komoru o mimosoudní řešení sporu. Prý jsem v právu a budou to se mnou a prodejce řešit. Zítra,pokud se z BC nikdo neozve s řešením, posílám celou dokumentaci na ČOI. Ty už jim pokutku rádi daj.
Pro názornost přikládám fotky jak vypadají opravené kalhoty by BikersCrown. Od dnešní reklamace jsem je nepoužil. Je to jak jsem je dostal. Je vidět že se to trhá.
[URL= jsou hodně v detailu,tak si to otevřete. Chvilku to trvá,než se otevřou ( cca 2MB/obrázek )
doplnění...
dnes mi přišla odpověď na stížnost do BC
Dobrý den,
ohledně Vaší stížnosti nebylo z naší strany učiněno nic protizákonného. Vámi reklamovaná vada byla odstraněna a věci nebrání nic dalšímu užívání.
Z Vaší stížnosti není patrné co požadujete, pokud nejste spokojen s vyřízením Vaší reklamace máte možnost vrátit reklamované zboží zpět přímo do reklamačního oddělení firmy Bikers Crown k opětovnému posouzení a nebo postupovat dle zákonných možností.
S pozdravem
Iva Bráborcová
Bikers Crown s.r.o.
V Lipkách 78/II
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Tel.:+420 495 484 255
Fax.:+420 495 484 256
Mob.:+420 604 255 414
Krásné....
BTW: Proč asi mají na dveřích zákaz pořizování audio a video záznamu na prodejnách?
Naposledy editováno 30.06.2009 17:23:52
3 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
chyba začátečníka. To mi nikdo neporadil... :( Dnes jsem zajel do PSI a i ten přístup k zákazníkům je jinej. Poraděj s výběrem, velikostí... Nebojej se říct, že teď nic nemaj co by se hodilo, ať přijdu jindy...
PSI mi připadá rozumný,ale čas ukáže. Podle ohlasů tady jsou v pohodě a ceny vcelku rozumny. Ani megadrahej dainese,ale ani nazran... Prostě zlatá střední cesta. I když Nazran o moc levnější neni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
teamwhd>Hlavně tam furt lezte, nakupujte a pak si stěžujte. V čem bude asi háček??? Proč jsou značky jako dainese nebo alpinestars několikrát dražší? Jen kvůli logu a značce? ne je to i v něčem jiném(že by kvalita, design a funkčnost).....
Moje řeč Už mě tam nikdy neuviděj, kvalita jejich helem je katastrofa, mám helmu Caberg, na podzim ji budu reklamovat kvůli tomu, že se mi vysouvaj za jízdy samy ty brejle. Potom mám ještě rukavice Nazran, u kterých se pářou švy. Takže už jedině Alpinestars a 4sr pro mě
Deagle>teamwhd>Hlavně tam furt lezte, nakupujte a pak si stěžujte. V čem bude asi háček??? Proč jsou značky jako dainese nebo alpinestars několikrát dražší? Jen kvůli logu a značce? ne je to i v něčem jiném(že by kvalita, design a funkčnost).....
Moje řeč Už mě tam nikdy neuviděj, kvalita jejich helem je katastrofa, mám helmu Caberg, na podzim ji budu reklamovat kvůli tomu, že se mi vysouvaj za jízdy samy ty brejle. Potom mám ještě rukavice Nazran, u kterých se pářou švy. Takže už jedině Alpinestars a 4sr pro mě
Jak řikám chybama se člověk učí,ale prát se s nima budu. Už dnes, když jsem tam byl jsem asi dost zákazníků odradil. Třeba sem jim ušetřil hodně trápení.
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
SiSpo>BC přilby Caberg nevyrábí, tudíž jak vada Cabergu může souviset s BC mi nejde do hlavy...
Helma byla odřená. Kdyby jí chyběl výřez, kterým se jezdec kouká na silnici tak to je asi chyba výrobce.
2 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
Ale abych na BC jenom nenadával, na Karlovarský a v Chlumci byli v pohodě. Ale možná je to jenom tím, že jsem tam nikdy nic nekupoval ...zkoušel jsem helmy, žádná mi sice nebyla, ale alespoň se tam o mě starali.
Napiš pak, jak to celý dopadlo!
3 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
MilanM3>Všechno je to o lidech. Znám lidi z celýho BC, včetně vedení, je pravda, že ve Vrbovce se to dost střídá, ono obecně v Praze lidi dost fluktujou, ale Karlovarská je jiný kafe, to samý Chlumec. Věřte, že si majitelé třeba tuhle debatu přečtou a že je to mrzí, jak se někteří zaměstnanci chovají a že z toho i vyvozují důsledky. Ale i prodavači jsou lidi a někdy člověk prostě nemá náladu a každej ho ten den sere Jinak pokud mohu za sebe, já s BC nikdy neměl problém, kupoval jsem tam kombi od Spyke a helmu Shoei, na karlovarské příkladný přístup a ochota vyhovět maximální. Rukavice mám už přes rok od Nazranu a nic se mi netrhá, vypadají tak, ja by měly po roce a 10tis km vypadat. Čímž nechci říct, že je to top kvalita, ale jak se k těm věcem člověk chová, tak ty věci podle toho pak vypadají.
S tou Karlovarskou souhlasím. Jak už jsem psala výše, ochota byla na místě a helma bez škrábanců.
Jinak zdravím Žichlínek! Bydlí tam můj brácha
v BC v liberci jsme reklamovali helmu, taky sem čekal rychlejší vyřízení a možná i rovnou novej kus,ale budiž, nakonec jsme se dočkali a helma byla taky opravená, nikoli novej kus.
a věnování se prodavačů - jdu nakupovat a vím, co chci, když se budu chtít zeptat, zeptám se. co mi vadí a určitě i spoustě dalších, když vejdu a hned se lepí někdo, kdo mi chce snýst modrý z nebe a nenechá mě pořádně si to promyslet a pokoukat.
a odřený jsem viděl ve více krámech, tedy spíš poškrábaných - si to vem jaký lidi jsou prasata a než to koupí tak se s tím neserou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
To chápu, ať mě jako zákazníka v duchu třeba posílá doprd*le, jen co mě uvidí ve dveřích, ale na tváři musí mít zářivej úsměv, protože prodavač je primárně herec kterej mě musí přesvědčit, že právě u něj si mám danou věc koupit a ještě líp, abych si to koupil, řekl kamarádům jaký na mě byli fanfároví a abych tam jel znova a rád nakupovat příště. Protože už je tady docela velká konkurence a mě jako zákazníkovi nedělá problém se tam už neukázat a podělit se s kamarádama o špatnou zkušenost a nakoupit jinde. Prodavač si nemůže říct jednoho sem odradil, přijde další.. Takhle to nefunguje. Takovýho prodavače bych jako zaměstnavatel poslal sviňskym krokem o dům dál, protože za dveřma, zvlášť v Praze, čekají další, který ten zářivej úsměv mít budou a kvalifikace na tuhle práci (relativně) nijak náročná není. Přístup koupils to, tim můj zájem o tebe končí je možná v čechcách typickej, ale doufám, že se to časem zlepší. To myslim obecně, ne jen BC ve vrbovce..
No a moje zkušenost s BC je, i když se to možná nezdá, relativně pozitivní. Možná proto, že jsem tam nemusel řešit reklamaci.. Ale jako k potencionálnímu zákazníkovi se ke mě chovali velmi dobře, byli kluci nahoře i holky dole ochota sama a snažili se poradit a pomoct.
Ovšem v Yacomi pod kopcem byli ještě o level ochotnější, abych řekl pravdu. No ale nakupoval jsem v BC i Yacomi a kromě negativních ohlasů tady na fóru zatim nemám důvod tam nejet znova. Každopádně mě docela překvapuje, kolik negativních zkušeností se tady vždycky ukáže, jakmile se v nějakym tématu objeví "BC z vrbovky". To přece musí o něčem vypovídat
Kdo to celý přečetl má malé a bezvýznamné plus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
Michal_N>MilanM3> s většinou souhlasim, kromě "Ale i prodavači jsou lidi a někdy člověk prostě nemá náladu a každej ho ten den sere".
To chápu, ať mě jako zákazníka v duchu třeba posílá doprd*le, jen co mě uvidí ve dveřích, ale na tváři musí mít zářivej úsměv, protože prodavač je primárně herec
Jojo, jenže víš jak - když se o chování prodejců nadřízení nedoví, nemůžou s tím nic dělat. Osobně si myslím, že není cílem vedení každýmu v republice jen jednou něco prodat, to by byla krátkozraká strategie.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
MilanM3>Michal_N>MilanM3> s většinou souhlasim, kromě "Ale i prodavači jsou lidi a někdy člověk prostě nemá náladu a každej ho ten den sere".
To chápu, ať mě jako zákazníka v duchu třeba posílá doprd*le, jen co mě uvidí ve dveřích, ale na tváři musí mít zářivej úsměv, protože prodavač je primárně herec
Jojo, jenže víš jak - když se o chování prodejců nadřízení nedoví, nemůžou s tím nic dělat. Osobně si myslím, že není cílem vedení každýmu v republice jen jednou něco prodat, to by byla krátkozraká strategie.
Já vim, to klidně podepíšu
Podle mě v tomhle případě chybí dvě věci- snaha nejen prodat, ale i zákazníka si udržet a zpětná vazba od zákazníků až k vedení. A zase to platí (zvlášť v čechách) obecně :\
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
Michal_N>Podle mě v tomhle případě chybí dvě věci- snaha nejen prodat, ale i zákazníka si udržet a zpětná vazba od zákazníků až k vedení. A zase to platí (zvlášť v čechách) obecně :\
V tom bude možná ta chyba, že nejsou prodejci zainteresovaní na obratu nebo zisku. Jestli prodají nebo neprodají je jim u prdele, plat je stejnej, takže proč se snažit, že jo... Jinak co se týče mne, tak jsem ve Vrbovce problém neměl, věnovali se mi, dokonce po mně tam jedna nová prodavačka i jela Sice nevím, co na starým páprdovi s břichem viděla, asi jsem jí učaroval svojí inteligencí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
Tak jsme asi jediní dva co mají pozitivní zkušenost.
No a slečně jsi buď učaroval tou inteligencí, nebo ti nakoukla do portmonky a nebo to je novej druh péče o zákazníka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
Michal_N>No a slečně jsi buď učaroval tou inteligencí, nebo ti nakoukla do portmonky a nebo to je novej druh péče o zákazníka
Do portmonky mi neviděla, tu sem vytahoval o patro níž