globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
 
17.6.2009 v 18:33
Ahoj,

tak v návaznosti na popis reklamace u MCH píši i popis reklamace v BikersCrownu. Už se nedivim že se tomu říká motorkářský Lidl, i když to bych firmě Lidl křivdil.

Kalhoty BikersCrown Praha Braník
Během 15 minut si mě nikdo ani nevšiml. Maňánismus, kecárna s babama… Po 20 minutách procházení regály se mi začal věnovat prodejce. Docela poradil. Koupil jsem Nazran Fighter II. A teď k porovnání. Při svlékání jsem si všiml utrženého “ stahování pasu” a to po 14ti dnech . Je to oproti Fighter I řešeno plastovým páskem a sponou. Jsem blbec, že jsem tomu věřil. Prostě to držet nemůže a ani na nových , co jsem si v BC prohlížel, to není moc pevné. Vyrazil jsem reklamovat ještě ten den. Přijel do BC a první co jsem slyšel bylo, že to trvá vždycky měsíc. No co nadělám , řekl jsem si. Vynutil jsem si , že chci zapsat do protokolu žádost o nové kalhoty i když na to prý nemám nárok a oni rozhodnou. Po 14ti dnech jsem se v BC stavil. Prodavač se podíval do počítače a řekl, že reklamaci zatím v Chlumci ani neřeší ( trochu rozpor s : Obchodník musí reklamaci řešit bez zbytečného odkladu ). Poté mi bylo řečeno, že nemám nárok na výběr řešení reklamace ( v OZ je toto jasně napsáno ). Pokud bude zájem, tak mohu dopsat jak jsem dopadl. Nehodlám to vzdát. V případě neuznání jdu z znalcem v oboru textilních materiálů. Všude čtu, jak v BC s reklamacemi lidi válčí,tak uvidím.

Tak už vííím...

Dnes mi přišla po 23 dnech SMS že mam reklamaci k vyzvednutí. Vyrazil jsem tam. Místo požadovaného nového zboží zde byly mé kalhoty, opravené. Oprava znamenala znovunanýtování přezky. Materiál byl pod nýt nastrkán a nedržel vůbec. Dle reklamačního protokolu došlo k výměně spony,ale spona byla původní ( poškrábaná, opotřebovaná ). Chtěl jsem vysvětlení,ale prý není na prodejně nikdo,kdo by byl za reklamace zodpovědný ( první nezákonost ).jen jsem dostal číslo kamsi do Chlumce ať si to tam vyřešim,že s tím nemají nic společného ( další chyba lávky prodejce ). Volal jsem na Sdružení obrany spotřebytele a mohu požadovat vrácení peněz. Prodejce se o tom nehodlá bavit. Dnes jsem proto poslal žádost na Hospodářskou komoru o mimosoudní řešení sporu. Prý jsem v právu a budou to se mnou a prodejce řešit. Zítra,pokud se z BC nikdo neozve s řešením, posílám celou dokumentaci na ČOI. Ty už jim pokutku rádi daj.

Pro názornost přikládám fotky jak vypadají opravené kalhoty by BikersCrown. Od dnešní reklamace jsem je nepoužil. Je to jak jsem je dostal. Je vidět že se to trhá.

[URL= jsou hodně v detailu,tak si to otevřete. Chvilku to trvá,než se otevřou ( cca 2MB/obrázek )

doplnění...

dnes mi přišla odpověď na stížnost do BC

Dobrý den,
ohledně Vaší stížnosti nebylo z naší strany učiněno nic protizákonného. Vámi reklamovaná vada byla odstraněna a věci nebrání nic dalšímu užívání.
Z Vaší stížnosti není patrné co požadujete, pokud nejste spokojen s vyřízením Vaší reklamace máte možnost vrátit reklamované zboží zpět přímo do reklamačního oddělení firmy Bikers Crown k opětovnému posouzení a nebo postupovat dle zákonných možností.

S pozdravem

Iva Bráborcová
Bikers Crown s.r.o.
V Lipkách 78/II
503 51 Chlumec nad Cidlinou

Tel.:+420 495 484 255
Fax.:+420 495 484 256
Mob.:+420 604 255 414

Krásné....

BTW: Proč asi mají na dveřích zákaz pořizování audio a video záznamu na prodejnách?

Naposledy editováno 30.06.2009 17:23:52
Anketa: Jak jste na tom v BC Vy?
Reklamace na výbornou
5%
5
Reklamace vyřizují dle zákona
2%
2
Nikdy více BC
92%
84
Předchozí
1 2 3 4
Následující

3 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 18:57 | Nahoru | #1
Hlavně tam furt lezte, nakupujte a pak si stěžujte. V čem bude asi háček??? Proč jsou značky jako dainese nebo alpinestars několikrát dražší? Jen kvůli logu a značce? ne je to i v něčem jiném(že by kvalita, design a funkčnost).....

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 19:15 | Nahoru | #2
Njn,

chyba začátečníka. To mi nikdo neporadil... :( Dnes jsem zajel do PSI a i ten přístup k zákazníkům je jinej. Poraděj s výběrem, velikostí... Nebojej se říct, že teď nic nemaj co by se hodilo, ať přijdu jindy...

PSI mi připadá rozumný,ale čas ukáže. Podle ohlasů tady jsou v pohodě a ceny vcelku rozumny. Ani megadrahej dainese,ale ani nazran... Prostě zlatá střední cesta. I když Nazran o moc levnější neni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 19:16 | Nahoru | #3

teamwhd>Hlavně tam furt lezte, nakupujte a pak si stěžujte. V čem bude asi háček??? Proč jsou značky jako dainese nebo alpinestars několikrát dražší? Jen kvůli logu a značce? ne je to i v něčem jiném(že by kvalita, design a funkčnost).....


Moje řeč Už mě tam nikdy neuviděj, kvalita jejich helem je katastrofa, mám helmu Caberg, na podzim ji budu reklamovat kvůli tomu, že se mi vysouvaj za jízdy samy ty brejle. Potom mám ještě rukavice Nazran, u kterých se pářou švy. Takže už jedině Alpinestars a 4sr pro mě

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 19:21 | Nahoru | #4

Deagle>teamwhd>Hlavně tam furt lezte, nakupujte a pak si stěžujte. V čem bude asi háček??? Proč jsou značky jako dainese nebo alpinestars několikrát dražší? Jen kvůli logu a značce? ne je to i v něčem jiném(že by kvalita, design a funkčnost).....
Moje řeč Už mě tam nikdy neuviděj, kvalita jejich helem je katastrofa, mám helmu Caberg, na podzim ji budu reklamovat kvůli tomu, že se mi vysouvaj za jízdy samy ty brejle. Potom mám ještě rukavice Nazran, u kterých se pářou švy. Takže už jedině Alpinestars a 4sr pro mě



Jak řikám chybama se člověk učí,ale prát se s nima budu. Už dnes, když jsem tam byl jsem asi dost zákazníků odradil. Třeba sem jim ušetřil hodně trápení.

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 19:40 | Nahoru | #5
tak..já si s velkou slávou loni koupil jejich katalog a to mi stačilo - v životě bych si tam nic nekoupil!!!

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 19:46 | Nahoru | #6
náhodou ja mam helmu (Nitro MX 411) i brejle (Ariete) z BC a jako parada nemuzu si stezovat helma zazila uz takovejch padu a porad drzi sice uz ma na jedny strane trosku prasklej ksilt ale jinak a cena byla taky v pohode a kupoval sem tam i masku na predchozi motorku a cena nejmin 2x tak nizsi nez acerbis,ufo atd... a prisla mi materialove lepsi nez ta acerbis co sem tam mel ktera se po prvnim padu rozsypala na strepy

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 19:54 | Nahoru | #7
Také jsem tam byla v zimě kupovat helmu Caberg. V mé velikosti tam měli bohužel už jen jednu. Při bližším průzkumu jsem si všimla, že je malinko odřená na laku. Nepatřila mezi nejlevnější, tak jsme se s přítelem zeptali, zda je možná nějaká sleva. Bylo nám řečeno, že oni o tom nerozhodují, takže jsme jim tam helmu nechali. Jeli jsme se pak podívat do BC na Karlovarskou. Měli jich tam víc a byla v pořádku. I prodavačky byly milejší. Helma zatím slouží dobře. Ťuk, ťuk, na dřevo!

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 19:57 | Nahoru | #8
BC přilby Caberg nevyrábí, tudíž jak vada Cabergu může souviset s BC mi nejde do hlavy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 20:06 | Nahoru | #9

SiSpo>BC přilby Caberg nevyrábí, tudíž jak vada Cabergu může souviset s BC mi nejde do hlavy...



Helma byla odřená. Kdyby jí chyběl výřez, kterým se jezdec kouká na silnici tak to je asi chyba výrobce.

2 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 20:07 | Nahoru | #10
V BC bych hadry ani helmu nekoupil ale přístup k zákazníkovi mi přijde uplně ok. Aspoň v Jihlavě. Nestihnu ani zavřít dveře a už po mě někdo letí!

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 20:11 | Nahoru | #11
Hiffson> V BC ve Vrbovce jsem byla několikrát a jen jednou tam byli dva kluci,kteří byli moc ochotní. Jinak tam jsem koupila jen helmu. Teď už jezdím do Paola v Čakovicích. Tam je super obsluha, solidní výběr za rozumnou cenu.

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 20:12 | Nahoru | #12
S mladou jsme tam v zimně koupili helmu nitro jako druhou za pár korun. Na jaře po cca 80km najednou vyhouplo plexo.Ulomená packa na plexu...Jelikož to tam mám 50km tak jsem volal jestli by nešlo vyměnit v rámci reklamace...pry ne a tak jsme tam jeli a prodavačka že prý at koupíme nové plexi že to bude měsíc trvat a vypadá to na mechanické poškození Jsem jí řekl at mi ukáže jediný škrábanec, začala se xichtit a at to tam teda necháme V zimně tam půjde

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 20:26 | Nahoru | #13
tak to znič ještě dvakrát a po třetí reklamaci máš nárok na odstoupení a vrácení prašulí.

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 20:28 | Nahoru | #14
Moje několikanásobná zkušenost s bránickým BC je taková, že je to banda neochotnejch hovad, který jsou těžce obtěžovaný přítomností zákazníka. Člověk jim tam třeba ve chvilce udělá kšeft za 21 litrů a jejich superkatalog mu jinak než za to kilo prostě nedaj A od všeho maj často jenom jednu velikost, věčně "vyprodáno". Ať se jdou vycpat... Oproti tomu Yshop je v olrajtu
Ale abych na BC jenom nenadával, na Karlovarský a v Chlumci byli v pohodě. Ale možná je to jenom tím, že jsem tam nikdy nic nekupoval ...zkoušel jsem helmy, žádná mi sice nebyla, ale alespoň se tam o mě starali.

Napiš pak, jak to celý dopadlo!

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 20:32 | Nahoru | #15
Ahoj,nejen v BC jsou problémky,koupil jsem si novou helmu SHARK OPENLINE a varuju všechny ať si ji nekupujou,stála mě 6690kč a totální krám.Hledí při odklopení bradové části naráží na ovládání větrání nahoře na helmě prej normální a co jako?nezájem prodejce...Lícnice od zámku rozedraná až na polystyrén sice vyměněna ale rýsuje se to zase na prodření.Vnitřní sluneční clona se zasekává v krajních polohách,zase nezájem prej za to moc beru...a navíc při zasouvání se odírá o vnitřní část přilby.Plexisklo nahoře totálně netěsní a prej to bude Shark řešit ale musím se zaregistrovat na internetu pak mám pět let záruku,jo každej má net a stránky jsou jen v angličtině takže hurá...Nejsou schopni dodat návod k obsluze a údržbě protože ho prostě nemaj a prej je na netu v angličtině?????????Reklamace už druhá a nic neodstranily.Sem se naštval a jestli nevrátí peníze tak vše pošlu na ČOI a hotovo.

3 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 20:38 | Nahoru | #16
Všechno je to o lidech. Znám lidi z celýho BC, včetně vedení, je pravda, že ve Vrbovce se to dost střídá, ono obecně v Praze lidi dost fluktujou, ale Karlovarská je jiný kafe, to samý Chlumec. Věřte, že si majitelé třeba tuhle debatu přečtou a že je to mrzí, jak se někteří zaměstnanci chovají a že z toho i vyvozují důsledky. Ale i prodavači jsou lidi a někdy člověk prostě nemá náladu a každej ho ten den sere Jinak pokud mohu za sebe, já s BC nikdy neměl problém, kupoval jsem tam kombi od Spyke a helmu Shoei, na karlovarské příkladný přístup a ochota vyhovět maximální. Rukavice mám už přes rok od Nazranu a nic se mi netrhá, vypadají tak, ja by měly po roce a 10tis km vypadat. Čímž nechci říct, že je to top kvalita, ale jak se k těm věcem člověk chová, tak ty věci podle toho pak vypadají.

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 20:40 | Nahoru | #17

MilanM3>Všechno je to o lidech. Znám lidi z celýho BC, včetně vedení, je pravda, že ve Vrbovce se to dost střídá, ono obecně v Praze lidi dost fluktujou, ale Karlovarská je jiný kafe, to samý Chlumec. Věřte, že si majitelé třeba tuhle debatu přečtou a že je to mrzí, jak se někteří zaměstnanci chovají a že z toho i vyvozují důsledky. Ale i prodavači jsou lidi a někdy člověk prostě nemá náladu a každej ho ten den sere Jinak pokud mohu za sebe, já s BC nikdy neměl problém, kupoval jsem tam kombi od Spyke a helmu Shoei, na karlovarské příkladný přístup a ochota vyhovět maximální. Rukavice mám už přes rok od Nazranu a nic se mi netrhá, vypadají tak, ja by měly po roce a 10tis km vypadat. Čímž nechci říct, že je to top kvalita, ale jak se k těm věcem člověk chová, tak ty věci podle toho pak vypadají.



S tou Karlovarskou souhlasím. Jak už jsem psala výše, ochota byla na místě a helma bez škrábanců.
Jinak zdravím Žichlínek! Bydlí tam můj brácha

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 21:01 | Nahoru | #18
taky Nazran, MBW, Biker a podobné značky sou pro děti na hřiště aby neměli lišej od asfaltu ale ne pro motorkáře holt se nesmíte pak divit...gatě za 800 kupodivu nevydržej jízdu prdelí po betonu...čím to asi může být? asi bych se nebál koupit si tam Spyke bo něco na ten způsob, ale ty sračky za 800 ani náhodou, ani kdyby mi to dávali zadarmo, už sem se taky párkrát projel po asfaltu a vim jak rychle mizí textil...Psí rulezzz

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 21:03 | Nahoru | #19
lidl je lepsi!!!!!!!! do crownu uz nejdu zlodeji zas**ný,takovy picovina a oni ze me udelali kokota

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 22:03 | Nahoru | #20
no zas těm drahejm značkám tolik nefanděte, Bering za 6tis a po měsíci sem zjistil, že mám děravou kapsu, prostě blbě přišitý. jet 70km reklamovat se mi kvůli takový blbosti zrovna dvakrát nechce.

v BC v liberci jsme reklamovali helmu, taky sem čekal rychlejší vyřízení a možná i rovnou novej kus,ale budiž, nakonec jsme se dočkali a helma byla taky opravená, nikoli novej kus.

a věnování se prodavačů - jdu nakupovat a vím, co chci, když se budu chtít zeptat, zeptám se. co mi vadí a určitě i spoustě dalších, když vejdu a hned se lepí někdo, kdo mi chce snýst modrý z nebe a nenechá mě pořádně si to promyslet a pokoukat.

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 22:11 | Nahoru | #21
Hiffson> odřenou snad vidíš, když jí kupuješ - to je tvůj problém, máš koukat

a odřený jsem viděl ve více krámech, tedy spíš poškrábaných - si to vem jaký lidi jsou prasata a než to koupí tak se s tím neserou...

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 22:25 | Nahoru | #22
Kamoš výrobky od BC prodává a že by to tam lidi nějak moc chodili reklamovat se mi nezdá. Sám od nich mám bundu 5 let a jediný co se na ní posralo je to,že lehce vybledla...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 22:44 | Nahoru | #23
MilanM3> s většinou souhlasim, kromě "Ale i prodavači jsou lidi a někdy člověk prostě nemá náladu a každej ho ten den sere".

To chápu, ať mě jako zákazníka v duchu třeba posílá doprd*le, jen co mě uvidí ve dveřích, ale na tváři musí mít zářivej úsměv, protože prodavač je primárně herec kterej mě musí přesvědčit, že právě u něj si mám danou věc koupit a ještě líp, abych si to koupil, řekl kamarádům jaký na mě byli fanfároví a abych tam jel znova a rád nakupovat příště. Protože už je tady docela velká konkurence a mě jako zákazníkovi nedělá problém se tam už neukázat a podělit se s kamarádama o špatnou zkušenost a nakoupit jinde. Prodavač si nemůže říct jednoho sem odradil, přijde další.. Takhle to nefunguje. Takovýho prodavače bych jako zaměstnavatel poslal sviňskym krokem o dům dál, protože za dveřma, zvlášť v Praze, čekají další, který ten zářivej úsměv mít budou a kvalifikace na tuhle práci (relativně) nijak náročná není. Přístup koupils to, tim můj zájem o tebe končí je možná v čechcách typickej, ale doufám, že se to časem zlepší. To myslim obecně, ne jen BC ve vrbovce..
No a moje zkušenost s BC je, i když se to možná nezdá, relativně pozitivní. Možná proto, že jsem tam nemusel řešit reklamaci.. Ale jako k potencionálnímu zákazníkovi se ke mě chovali velmi dobře, byli kluci nahoře i holky dole ochota sama a snažili se poradit a pomoct.
Ovšem v Yacomi pod kopcem byli ještě o level ochotnější, abych řekl pravdu. No ale nakupoval jsem v BC i Yacomi a kromě negativních ohlasů tady na fóru zatim nemám důvod tam nejet znova. Každopádně mě docela překvapuje, kolik negativních zkušeností se tady vždycky ukáže, jakmile se v nějakym tématu objeví "BC z vrbovky". To přece musí o něčem vypovídat
Kdo to celý přečetl má malé a bezvýznamné plus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 22:59 | Nahoru | #24

Michal_N>MilanM3> s většinou souhlasim, kromě "Ale i prodavači jsou lidi a někdy člověk prostě nemá náladu a každej ho ten den sere".

To chápu, ať mě jako zákazníka v duchu třeba posílá doprd*le, jen co mě uvidí ve dveřích, ale na tváři musí mít zářivej úsměv, protože prodavač je primárně herec



Jojo, jenže víš jak - když se o chování prodejců nadřízení nedoví, nemůžou s tím nic dělat. Osobně si myslím, že není cílem vedení každýmu v republice jen jednou něco prodat, to by byla krátkozraká strategie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 23:17 | Nahoru | #25

MilanM3>Michal_N>MilanM3> s většinou souhlasim, kromě "Ale i prodavači jsou lidi a někdy člověk prostě nemá náladu a každej ho ten den sere".

To chápu, ať mě jako zákazníka v duchu třeba posílá doprd*le, jen co mě uvidí ve dveřích, ale na tváři musí mít zářivej úsměv, protože prodavač je primárně herec

Jojo, jenže víš jak - když se o chování prodejců nadřízení nedoví, nemůžou s tím nic dělat. Osobně si myslím, že není cílem vedení každýmu v republice jen jednou něco prodat, to by byla krátkozraká strategie.



Já vim, to klidně podepíšu
Podle mě v tomhle případě chybí dvě věci- snaha nejen prodat, ale i zákazníka si udržet a zpětná vazba od zákazníků až k vedení. A zase to platí (zvlášť v čechách) obecně :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 23:24 | Nahoru | #26

Michal_N>Podle mě v tomhle případě chybí dvě věci- snaha nejen prodat, ale i zákazníka si udržet a zpětná vazba od zákazníků až k vedení. A zase to platí (zvlášť v čechách) obecně :\



V tom bude možná ta chyba, že nejsou prodejci zainteresovaní na obratu nebo zisku. Jestli prodají nebo neprodají je jim u prdele, plat je stejnej, takže proč se snažit, že jo... Jinak co se týče mne, tak jsem ve Vrbovce problém neměl, věnovali se mi, dokonce po mně tam jedna nová prodavačka i jela Sice nevím, co na starým páprdovi s břichem viděla, asi jsem jí učaroval svojí inteligencí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 23:33 | Nahoru | #27
MilanM3> Já myslim, že nějak lehce zainteresovaní jsou, když jsem tam kupoval bundu nebo s kamarádkou přilbu, vždy jsme dostali kartičku se jmeném a kódem prodavače co se nám věnoval a dole na pokladně si to někam zadávali do databáze.. Tak třeba nějakej šesták z toho kucí mají, ale očividně ne tak motivující, aby byli příjemní úplně na všechny. Nebo za to mají jen plusový body do soutěže o prodavače týdne avšichni už několikrát vyhráli, tak je to nebere
Tak jsme asi jediní dva co mají pozitivní zkušenost.
No a slečně jsi buď učaroval tou inteligencí, nebo ti nakoukla do portmonky a nebo to je novej druh péče o zákazníka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 23:40 | Nahoru | #28

Michal_N>No a slečně jsi buď učaroval tou inteligencí, nebo ti nakoukla do portmonky a nebo to je novej druh péče o zákazníka



Do portmonky mi neviděla, tu sem vytahoval o patro níž

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 23:43 | Nahoru | #29
MilanM3> tak je to ta přirozená inteligence

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

18.6.2009 v 07:17 | Nahoru | #30
némám z BC nic z výstroje ani vybavení motorky,protože když sem viděl jak ty věci vypadaj po chvilce služby u kamarádů tak sem se poučil předem(před 4mi lety)
plně souhlasim stim co píše teamwhd o značkovém zboží.....
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist