Téma: Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
 
17.6.2009 v 18:33
Ahoj,

tak v návaznosti na popis reklamace u MCH píši i popis reklamace v BikersCrownu. Už se nedivim že se tomu říká motorkářský Lidl, i když to bych firmě Lidl křivdil.

Kalhoty BikersCrown Praha Braník
Během 15 minut si mě nikdo ani nevšiml. Maňánismus, kecárna s babama… Po 20 minutách procházení regály se mi začal věnovat prodejce. Docela poradil. Koupil jsem Nazran Fighter II. A teď k porovnání. Při svlékání jsem si všiml utrženého “ stahování pasu” a to po 14ti dnech . Je to oproti Fighter I řešeno plastovým páskem a sponou. Jsem blbec, že jsem tomu věřil. Prostě to držet nemůže a ani na nových , co jsem si v BC prohlížel, to není moc pevné. Vyrazil jsem reklamovat ještě ten den. Přijel do BC a první co jsem slyšel bylo, že to trvá vždycky měsíc. No co nadělám , řekl jsem si. Vynutil jsem si , že chci zapsat do protokolu žádost o nové kalhoty i když na to prý nemám nárok a oni rozhodnou. Po 14ti dnech jsem se v BC stavil. Prodavač se podíval do počítače a řekl, že reklamaci zatím v Chlumci ani neřeší ( trochu rozpor s : Obchodník musí reklamaci řešit bez zbytečného odkladu ). Poté mi bylo řečeno, že nemám nárok na výběr řešení reklamace ( v OZ je toto jasně napsáno ). Pokud bude zájem, tak mohu dopsat jak jsem dopadl. Nehodlám to vzdát. V případě neuznání jdu z znalcem v oboru textilních materiálů. Všude čtu, jak v BC s reklamacemi lidi válčí,tak uvidím.

Tak už vííím...

Dnes mi přišla po 23 dnech SMS že mam reklamaci k vyzvednutí. Vyrazil jsem tam. Místo požadovaného nového zboží zde byly mé kalhoty, opravené. Oprava znamenala znovunanýtování přezky. Materiál byl pod nýt nastrkán a nedržel vůbec. Dle reklamačního protokolu došlo k výměně spony,ale spona byla původní ( poškrábaná, opotřebovaná ). Chtěl jsem vysvětlení,ale prý není na prodejně nikdo,kdo by byl za reklamace zodpovědný ( první nezákonost ).jen jsem dostal číslo kamsi do Chlumce ať si to tam vyřešim,že s tím nemají nic společného ( další chyba lávky prodejce ). Volal jsem na Sdružení obrany spotřebytele a mohu požadovat vrácení peněz. Prodejce se o tom nehodlá bavit. Dnes jsem proto poslal žádost na Hospodářskou komoru o mimosoudní řešení sporu. Prý jsem v právu a budou to se mnou a prodejce řešit. Zítra,pokud se z BC nikdo neozve s řešením, posílám celou dokumentaci na ČOI. Ty už jim pokutku rádi daj.

Pro názornost přikládám fotky jak vypadají opravené kalhoty by BikersCrown. Od dnešní reklamace jsem je nepoužil. Je to jak jsem je dostal. Je vidět že se to trhá.

[URL= jsou hodně v detailu,tak si to otevřete. Chvilku to trvá,než se otevřou ( cca 2MB/obrázek )

doplnění...

dnes mi přišla odpověď na stížnost do BC

Dobrý den,
ohledně Vaší stížnosti nebylo z naší strany učiněno nic protizákonného. Vámi reklamovaná vada byla odstraněna a věci nebrání nic dalšímu užívání.
Z Vaší stížnosti není patrné co požadujete, pokud nejste spokojen s vyřízením Vaší reklamace máte možnost vrátit reklamované zboží zpět přímo do reklamačního oddělení firmy Bikers Crown k opětovnému posouzení a nebo postupovat dle zákonných možností.

S pozdravem

Iva Bráborcová
Bikers Crown s.r.o.
V Lipkách 78/II
503 51 Chlumec nad Cidlinou

Tel.:+420 495 484 255
Fax.:+420 495 484 256
Mob.:+420 604 255 414

Krásné....

BTW: Proč asi mají na dveřích zákaz pořizování audio a video záznamu na prodejnách?

Naposledy editováno 30.06.2009 17:23:52
Anketa: Jak jste na tom v BC Vy?
Reklamace na výbornou
5%
5
Reklamace vyřizují dle zákona
2%
2
Nikdy více BC
92%
84

3 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 20:38 | Nahoru | #1
Všechno je to o lidech. Znám lidi z celýho BC, včetně vedení, je pravda, že ve Vrbovce se to dost střídá, ono obecně v Praze lidi dost fluktujou, ale Karlovarská je jiný kafe, to samý Chlumec. Věřte, že si majitelé třeba tuhle debatu přečtou a že je to mrzí, jak se někteří zaměstnanci chovají a že z toho i vyvozují důsledky. Ale i prodavači jsou lidi a někdy člověk prostě nemá náladu a každej ho ten den sere Jinak pokud mohu za sebe, já s BC nikdy neměl problém, kupoval jsem tam kombi od Spyke a helmu Shoei, na karlovarské příkladný přístup a ochota vyhovět maximální. Rukavice mám už přes rok od Nazranu a nic se mi netrhá, vypadají tak, ja by měly po roce a 10tis km vypadat. Čímž nechci říct, že je to top kvalita, ale jak se k těm věcem člověk chová, tak ty věci podle toho pak vypadají.

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 20:40 | Nahoru | #2

MilanM3>Všechno je to o lidech. Znám lidi z celýho BC, včetně vedení, je pravda, že ve Vrbovce se to dost střídá, ono obecně v Praze lidi dost fluktujou, ale Karlovarská je jiný kafe, to samý Chlumec. Věřte, že si majitelé třeba tuhle debatu přečtou a že je to mrzí, jak se někteří zaměstnanci chovají a že z toho i vyvozují důsledky. Ale i prodavači jsou lidi a někdy člověk prostě nemá náladu a každej ho ten den sere Jinak pokud mohu za sebe, já s BC nikdy neměl problém, kupoval jsem tam kombi od Spyke a helmu Shoei, na karlovarské příkladný přístup a ochota vyhovět maximální. Rukavice mám už přes rok od Nazranu a nic se mi netrhá, vypadají tak, ja by měly po roce a 10tis km vypadat. Čímž nechci říct, že je to top kvalita, ale jak se k těm věcem člověk chová, tak ty věci podle toho pak vypadají.



S tou Karlovarskou souhlasím. Jak už jsem psala výše, ochota byla na místě a helma bez škrábanců.
Jinak zdravím Žichlínek! Bydlí tam můj brácha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

17.6.2009 v 22:44 | Nahoru | #3
MilanM3> s většinou souhlasim, kromě "Ale i prodavači jsou lidi a někdy člověk prostě nemá náladu a každej ho ten den sere".

To chápu, ať mě jako zákazníka v duchu třeba posílá doprd*le, jen co mě uvidí ve dveřích, ale na tváři musí mít zářivej úsměv, protože prodavač je primárně herec kterej mě musí přesvědčit, že právě u něj si mám danou věc koupit a ještě líp, abych si to koupil, řekl kamarádům jaký na mě byli fanfároví a abych tam jel znova a rád nakupovat příště. Protože už je tady docela velká konkurence a mě jako zákazníkovi nedělá problém se tam už neukázat a podělit se s kamarádama o špatnou zkušenost a nakoupit jinde. Prodavač si nemůže říct jednoho sem odradil, přijde další.. Takhle to nefunguje. Takovýho prodavače bych jako zaměstnavatel poslal sviňskym krokem o dům dál, protože za dveřma, zvlášť v Praze, čekají další, který ten zářivej úsměv mít budou a kvalifikace na tuhle práci (relativně) nijak náročná není. Přístup koupils to, tim můj zájem o tebe končí je možná v čechcách typickej, ale doufám, že se to časem zlepší. To myslim obecně, ne jen BC ve vrbovce..
No a moje zkušenost s BC je, i když se to možná nezdá, relativně pozitivní. Možná proto, že jsem tam nemusel řešit reklamaci.. Ale jako k potencionálnímu zákazníkovi se ke mě chovali velmi dobře, byli kluci nahoře i holky dole ochota sama a snažili se poradit a pomoct.
Ovšem v Yacomi pod kopcem byli ještě o level ochotnější, abych řekl pravdu. No ale nakupoval jsem v BC i Yacomi a kromě negativních ohlasů tady na fóru zatim nemám důvod tam nejet znova. Každopádně mě docela překvapuje, kolik negativních zkušeností se tady vždycky ukáže, jakmile se v nějakym tématu objeví "BC z vrbovky". To přece musí o něčem vypovídat
Kdo to celý přečetl má malé a bezvýznamné plus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

18.6.2009 v 10:20 | Nahoru | #4

MilanM3>Všechno je to o lidech. Znám lidi z celýho BC, včetně vedení, je pravda, že ve Vrbovce se to dost střídá, ono obecně v Praze lidi dost fluktujou, ale Karlovarská je jiný kafe, to samý Chlumec. Věřte, že si majitelé třeba tuhle debatu přečtou a že je to mrzí, jak se někteří zaměstnanci chovají a že z toho i vyvozují důsledky. Ale i prodavači jsou lidi a někdy člověk prostě nemá náladu a každej ho ten den sere Jinak pokud mohu za sebe, já s BC nikdy neměl problém, kupoval jsem tam kombi od Spyke a helmu Shoei, na karlovarské příkladný přístup a ochota vyhovět maximální. Rukavice mám už přes rok od Nazranu a nic se mi netrhá, vypadají tak, ja by měly po roce a 10tis km vypadat. Čímž nechci říct, že je to top kvalita, ale jak se k těm věcem člověk chová, tak ty věci podle toho pak vypadají.



Proto jsem jim dal šanci ještě do dnešního oběda, než dokumentaci pošlu na ČOI. Zaslal jsem jim to emailem včera,ale kontakt na někoho z vedení nikde neni.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist