S kámošem se pořád v práci bavíme o endurkách, jak jinak, máme už něco nalítanýho na XTkách, TTkách, kroskách atd, prostě+ bahňáci :P a nedalo nám, zjistit, co je TR zač.
Takže, byl jsem u Dealera Yukin, a měli zrovna skladem TR 200, předváděčka, sem tam se na tom někdo sveze.
Projel jsem to. Zde moje postřehy - "závady" neboli nedostatky :
1. Přední tlumiče absolutně mrtvý a měkký
2. Zadní centrála taky moc měká
3. Zadní buben mrtvej
4. Nefunkční tachometr při 65km
5. Přední blatník zbytečně dlouhý a za jízdy se moc klepe
6. Největší kámen úrazu, a to jako bez "prdele" extrémně malý úhel řízení - REJT!
7. Sériovej řetez je bláto - nutná výměna za kvalitnější!
Tyto nedostatky jdou jednoduše odstranit, kdo je tochu kutil a vyhraje si s tím, tak pro něj nebude problém dát tvrdší pružiny do předku a jiný olej. Zadní centrála se nechá taky přitvrdit, pokud by to nestačilo, dá se s tím též vyhrát *yes*
Nefunkční tacho - nevím co se stím stalo, ale to je pro mě detail, i to se nechá vylepšit je to pak nesmrtelný...
Zadní buben nic moc - ale vzhledem k počut najetých KM, si ani nemohli stihnout "sednout" pakny, ale i buben se nechá pěkně poladit aby fatk brzdil *yes*
Největší problém je malý rejt!!! Opravdu to je vo držku, taky jsem se málem "vysekal" když jsem to otáčel. Jediný řešení jak vylepši rejt, je posunout nádrž zhruba o 2cm a zmenčit dorazy na krku řízení, pak to bude OK *yes* Ale bude stím práce!!
Teď co se mi hodně líbilo *yes*
1. Má to otáčkoměr
2. Má to LED displej - ukazuje zařazenou rychlost, sice taková blbůstka, ale potěší
3. Má to el. startér - chyta opravdu špičkově, prostě no problem - spokojenost
4. Endurko je velmi lehoučké *yes* Až mě to překvapilo! Nekoukejte na papírových 125kg nebo kolik, ale "pocitově" tak 100kg *yes* Zkrátka tady není co řešit!
5. Teď pozor - zvuk ze sériového výfuku - nádhera, hodně mě to překvapilo!
6. Motor kopie Suzuki 200 DR *yes*
7. Výkon - jak se to veme, je to hodně příjemný, na volnoběh sikrásně přede, na přidání plynu okamžitě vystřelí... za jízdy pěkný průběh.
8. Plasty - prakticky nezničitelné a na první dojem kvalitní!
Když to shrnu. Motorka má celkem dost nedostatků, ale i tak se mi opravdu líbí! Na obyčejný ježděníčko do přírody a blbnutí stačí v pohodě. Motor má potenciál a nechá se ještě vyladit průběh motoru - odstranit EURO 3 na výfuku, a vyladit karbec + sání - hned to pojede líp!
Za 60t.kč to je opravdu solidní stroj *yes*
Berte to vše trochu s rezervou, je to přeci jen čína, však jsem do teď čínou opovrhoval, ale po dnešku musím říct, že mě to opravdu překvapilo :/
Jsem "rozmazlenej" z krosáren, taky Yamaha TT 600 R, Honda XR 600, a chtěl jsem zkusit, co je TR zač.. proto tyto moje postřehy, třeba se to někomu hodí!
Na závěr - kdo je šikovný, plno věcí si vyladí/vylepší doma, jen mě hodně zklamalo řízení, rejt, s tím se bude špatně bojovat.
Můžou bejt námitky, že proč bych si měl doma upravovat to a to na nový motorce, jasně, t oej pravda, ale já to beru vzhledem k ceně, že za ty peníze, je opravdu hodně muziky, ať si tvrdí každý co chce, je to tak *yes* Momentálně mě nenapadá konkurence k Yuki 200 TR. Opravdu nic není, kormě jednoho stroje, BETA ALP 200, má stejný motor, ale taky stojí jednou tolik!
2 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
Pořád koumám nad tím, z čeho to je motor v Cross 200/TR 200. Na pohled je to samozřejmně Suzuki DR 200 bez debat, ale co uvnitř, to by mě zajímalo, jeslti mají číňani svoje střeva. Myslím tím jako, jestli mají licenci jako takovou od Suzuki a vyrábí si svůj motor, nebo jen okopírovali motor bez vědomí suzuki... ale dost se píše na netu že to je motor licence Suzuki, a verze s motorem 125 je od hondy. A co sjem koukal na ůzný náhradní díly na Cross 200, tak ty ceny odpovídají tomu, že b to mělo být hodně kvalitní, když např. za rozvoďák chtějí přes 2t.kč ( tolik nestojí ani na TT600R), nebo spojková sada skoro 2t.kč. Takže podle toho usuzuji, že motor bude opravdu licence DR 200, a díly by měli být shodné stejně kvalitní *yes* a nebo jsem uplně mimo... no halvně, když motor maká :P
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
S tím rejdem opravdu nevím, ale zkusím to ;)
1 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
na HF zprva dávali 15/47 si mysleli že by to větší zátěž neutáhlo, ale od 05 tam dávaj 17/47 a naprostá spokojenost.....akcelerace furt dobrá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
Takže u XT a Cross opravdu žádný rozdíl v rejdu?? *yes* TRko musí být stejný, páč zas tolik změn nedělali, jsou sice jiný plasty, a pár věcí pozměněno, jinak to je pořád Cross 200. Taak nevím, ještě by to chtělo jednou pořádně se svézt, nebo to byl nějaký dobitý paskvil ta jejich předváděčka, přemýšlím, že zajedu k jinýmu prodejci a tam odzkouším jiný kus a pak bude jasno *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
nevím jestli sem blbej nebo jak :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
Co jsem zjišťoval, tak si nikdo nestěžoval na rejt u TR a Cross kromě nás - já a kámoš, sme TRko projížděli, a opravdu se nám zdál malej rejt... tak nevím no, by to chtělo déle pojezdit. Takže rejt prozatím házím za hlavu :/ TRko se mi líbí čím dál víc.. *yes*
Máš pravdu, že za nosič se dá taky chytit a vytáhnout, ale co se dá dělat.... když bude hodně potřeba, nechá se vyrobit :P
Ty ceny dílů bych zas tolik neřešil, taky jsem na to koukal, TR a Cross jsou uplně stejný motorky, jak motorově tak i rám je stejný, jen TRko je sem tam v něčem vylepšený, má širší řetěz, lepší centrálu, jiný budíky.... Ty ceny můžou být taky vyšší kvůli tomu, že to ej novinak, můžou to brát jako lepší stroj než Cross a podle toho si nadhodí ceny.. Takže já to beru jen jako úprava cen *yes*
Jinak co má Cross lepší, je rozhodně přední blatník, u TRka je tak divně tvarovaný a za jízdy se šíleně klepe, působí to hodně lacině *no* a když sem zkoumal přední blatník u Cross, je lepší...
nekoukal si dnes na Automotorevue?? Testovali TR 200, jsem to neviděl ksakru, to tam prý chválili *yes*
1 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
3 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
že prej se číňani výrazně zlepšili - chválili rám,plasty, motor i tlumiče. Jediný co
vlastně zkritizovali byl špatný výhled v zrcátkách, ale to je vlastně neduh 80% všech
vyráběných motorek. Podle těch záběrů jí tam dávali docela v terénu čouda a
to mělo sériový gumy. O rejdu nepadlo ani slovo, tak si myslím, že to s ním nebude
tak horký.
Popravdě to TR se mi líbí čímdál víc.