1 reakcí na tento příspěvek Nové MX a Enduro modely 2010-jsou už?
EDIT: Tak VM Racing
EDIT:
V sobotu 6.6.2009 sa na MKP v Senci prvý krát na Slovensku predstaví VM MOTO. Kto je zvedavý na motokrosové kladivo s obsahom 610 ccm, pružením Öhlins a motorom od svetoznámeho výrobcu motokárových motorov VM MOTO, tak v Senci si ho môže prísť pozrieť, podebatovať s tímom, prípadne teoreticky aj vyskúšať (majiteľ VM MOTO neodporúča kvôli strašnej sile motora), tak má možnosť. Členovia tímu sú pripravení odpovedať na všetky otázky ohľadom motorky, ktorá bola pôvodne stavaná ako menej finančne náročná náhrada súťažných špeciálov. Minulý rok však štartovala na českých tratiach a nestrácala sa na posledných priečkach. V Senci je pekne prerobená a upravená trať, príďte sa pozrieť ako si s ňou VM-ka poradí.
Naposledy editováno 04.08.2009 22:35:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové MX a Enduro modely 2010-jsou už?
BK>Chci.
Byl jsem chvilku mimo, ale 300EXC £6,545,-.
To jsou 6D...
125EXC £5,545,-
250EXC £6,245,-
250EXC-F £6,995,-
450EXC £7,145,-
530EXC £7,295.-
Naposledy editováno 05.08.2009 17:14:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové MX a Enduro modely 2010-jsou už?
530_argumentů>Byl jsem chvilku mimo, ale 300EXC £6,545, -.
To jsou 6D...
125EXC £5,545,-
250EXC £6,245,-
250EXC-F £6,995,-
450EXC £7,145,-
530EXC £7,295.-
ještě loni byla za £6095,- SD verze
1 reakcí na tento příspěvek Nové MX a Enduro modely 2010-jsou už?
Naposledy editováno 05.08.2009 20:23:42
1 reakcí na tento příspěvek Nové MX a Enduro modely 2010-jsou už?
Driffter>Dneska jsem jezdil na TM 450 od Romana Heinricha a musím, říct, že na lepší motorce jsem nikdy nejel... přední cartrige ohlins a zadní ttx dělají divy, super bylo že Roman váží stejně jako já a o motoru se ani nebaví, nádhera! Takže teď zvažuji, jestli koupit seriovou novou 2010 nebo upravenou TM...
Safra tak na te bych se taky rád svezl :) hele a nemá tma náhodou předky Marzochi ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové MX a Enduro modely 2010-jsou už?
BK>To je o 30 míň, nehcceš mi jednu poslat?
Jasné, adresu máš BK road 1, Bora Bora??
Prodejné budou od září, kamoš si jednu 300 veze, jestli to myslíš vážně...
1 reakcí na tento příspěvek Nové MX a Enduro modely 2010-jsou už?
Naposledy editováno 10.08.2009 14:16:29
1 reakcí na tento příspěvek Nové MX a Enduro modely 2010-jsou už?
1 reakcí na tento příspěvek Nové MX a Enduro modely 2010-jsou už?
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Nové MX a Enduro modely 2010-jsou už?
Naposledy editováno 20.08.2009 15:51:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové MX a Enduro modely 2010-jsou už?
y797>mikulas-JJ> na www.motoverte.com/site/scoop-le-futur-du-2t-selon-ktm--43239.html
Exkluzivně, tady je 2030 KTM 125 XCH! © DR
Úžasné, nepochopitelný, tady je to co do budoucna může vypadat 2T KTM v roce 2015, 2020 nebo 2030? To je otázka ... Do doby, než o tom, zda je projekt reálný, nebo ne, můžete uvést na jakém směru se inženýři pracují. Některá technická řešení jsou překvapivé ...
To ilustruje velmi realistické KTM Nové Hybridním Zdvihový "nesoucí název orazítkována 125 XCH vinobraní 2030 přichází nepochybně R & D Mattighoffen. A nejméně můžeme říci je, že je skutečně překvapivé, z několika důvodů. Mezi originální technická řešení navržené byly následující:
MOTOR
* 125 2-mrtvice přímé vstřikování duální (paliva a oleje) pro elektrárny oznámil 35-45 bhp.
(Opět jeden zázraky, pokud by nebyla chyba, protože moc v bhp - tepelné energie slouží například k napájení kotle - nikoli hp. Nicméně, konverze dává drtivých 460 HP (koňská síla). To je hodně! Užívání bhp 3.5, se dostaneme do 46 koňských sil, který je rozumný. technici mají-li své stanovisko v této věci, ale neváhejte a kontaktujte nás částí, ...)
* Katalytické tlumičem výfuku nepřesahuje 92 dB.
* GREEN Trakční baterie - Ni-MH Quick nabíječka s "inteligentním".
* Ovládání elektronické plynů. (Jak na elektrické motorky!)
* Jednolůžkový zářič.
PODVOZEK
* Pozastavení zadní listové pružiny uhlíku (stejné na jedné vyvinuté Yamaha v roce 1995 a testovány v závodech Yves Demaria au GP de France à Ifendic)
* Brakes regenerativní energie o výkonu 8 kw. (Používaný v F1 dnes)
* Skořepina karoserie.
* Tank pod sedadlem (totéž KTM 690 Enduro)
* Ráfky kompozitní hole a flexibilní. (Již testováno v minulosti TT, ale nikdy spokojen).
* TUBELESS Pneumatiky.
* Obalí v bio-rozložitelného plastu
* Hmotnost 96,6 kg suché hlášeny. (To se zdá být velmi přesné a stroj expérimentalle!)
Zajímavé, ne? Jednoduché na delirium nebo skutečné návrhář linie vyšetřování ... A ty, co si o tom myslíte?