Téma: Nové MX a Enduro modely 2010-jsou už?
 
13.5.2009 v 21:41
Čau rideři,chci se zeptat,jestli nevíte,zda jsou už nové modely pro rok 2010?? kdyžtak sem palte odkazy,dík

1 reakcí na tento příspěvek Nové MX a Enduro modely 2010-jsou už?

20.8.2009 v 15:50 | Nahoru | #1
mikulas-JJ> na www.motoverte.com/site/scoop-le-futur-du-2t-selon-ktm--43239.html

Naposledy editováno 20.08.2009 15:51:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové MX a Enduro modely 2010-jsou už?

20.8.2009 v 16:53 | Nahoru | #2

y797>mikulas-JJ> na www.motoverte.com/site/scoop-le-futur-du-2t-selon-ktm--43239.html




Exkluzivně, tady je 2030 KTM 125 XCH! © DR

Úžasné, nepochopitelný, tady je to co do budoucna může vypadat 2T KTM v roce 2015, 2020 nebo 2030? To je otázka ... Do doby, než o tom, zda je projekt reálný, nebo ne, můžete uvést na jakém směru se inženýři pracují. Některá technická řešení jsou překvapivé ...

To ilustruje velmi realistické KTM Nové Hybridním Zdvihový "nesoucí název orazítkována 125 XCH vinobraní 2030 přichází nepochybně R & D Mattighoffen. A nejméně můžeme říci je, že je skutečně překvapivé, z několika důvodů. Mezi originální technická řešení navržené byly následující:

MOTOR
* 125 2-mrtvice přímé vstřikování duální (paliva a oleje) pro elektrárny oznámil 35-45 bhp.
(Opět jeden zázraky, pokud by nebyla chyba, protože moc v bhp - tepelné energie slouží například k napájení kotle - nikoli hp. Nicméně, konverze dává drtivých 460 HP (koňská síla). To je hodně! Užívání bhp 3.5, se dostaneme do 46 koňských sil, který je rozumný. technici mají-li své stanovisko v této věci, ale neváhejte a kontaktujte nás částí, ...)

* Katalytické tlumičem výfuku nepřesahuje 92 dB.

* GREEN Trakční baterie - Ni-MH Quick nabíječka s "inteligentním".

* Ovládání elektronické plynů. (Jak na elektrické motorky!)

* Jednolůžkový zářič.

PODVOZEK
* Pozastavení zadní listové pružiny uhlíku (stejné na jedné vyvinuté Yamaha v roce 1995 a testovány v závodech Yves Demaria au GP de France à Ifendic)

* Brakes regenerativní energie o výkonu 8 kw. (Používaný v F1 dnes)

* Skořepina karoserie.

* Tank pod sedadlem (totéž KTM 690 Enduro)

* Ráfky kompozitní hole a flexibilní. (Již testováno v minulosti TT, ale nikdy spokojen).

* TUBELESS Pneumatiky.

* Obalí v bio-rozložitelného plastu

* Hmotnost 96,6 kg suché hlášeny. (To se zdá být velmi přesné a stroj expérimentalle!)

Zajímavé, ne? Jednoduché na delirium nebo skutečné návrhář linie vyšetřování ... A ty, co si o tom myslíte?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist