Naposledy editováno 25.08.2009 21:17:20
2 reakcí na tento příspěvek Broušení podložek na magnetce...proč ne ?
1 reakcí na tento příspěvek Broušení podložek na magnetce...proč ne ?
Brousit je to prasárna k tomu človéku co to bude seřizovat po tobě.
Při ceně 300Kč za tu velkou nadhrníčkovou podložku nebo 100Kč při výměně nepoškozené podložky za jinou u autorizovaného prodejce, nemá smysl se trápit s magnetkou, nebo dokonce řešit povrchovou úpravu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Broušení podložek na magnetce...proč ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Broušení podložek na magnetce...proč ne ?
Ale jinak máš pravdu, povrch by musel být potom leštěný.
RUTAN>mateSAS> joo mně na cbr stojí 340,-Kč. Na tvoje gixero stojí 4 kila:)
co to meles? :D
jukni semka - tuto jsou origo japonsky podlozky, ktery byvaji uz v prvovyrobe...
1 reakcí na tento příspěvek Broušení podložek na magnetce...proč ne ?
dík za link:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Broušení podložek na magnetce...proč ne ?
RUTAN>Deadman> No jo, ty se ale bavíš o přežitém řešení z dob GS 750 atd..tohle řešení se už pěkně dlouho nepoužívá.
Toto "přežité" řešení ze 70-tých let se používá na nejedné dodnes vyráběné motorce, například Sůza GS 500. Výhoda oproti rozšířenější variantě s podložkama mezi hrníčkem a ventilem je v tom, že při seřizování nevyndaváš hrníček a tedy nemusíš sundávat vačku.
Jiné "přežité" řešení běžně používané už před válkou - klasické vahadlo se šroubem - se používá dodnes na 20% motorek. Nevýhodu v podobě 2x častější potřeby seřízení oproti podložkám vyvažuje vysloveně snadné seřízení šroubovákem a klíčem kdekoliv uprostřed pole, bez potřeby jakéhokoli dílu nebo nástroje. Mimo "civilizaci" velmi výhodné.
Zato zcela nejpokrokovější řešení nevyžadující žádnou údržbu po celou dobu životnosti motoru - hydroštely - dnes používá 95% aut - nenajdeš dnes v téměř žádné motorce, přestože v 80-tých letech ho Honda poměrně hodně používala v motorech CB750/CB900 a motorech VT, Suzuki v 90-tých letech v Intruderu 1400. Dnes bohužel hydroštely v Hondách nenajdeš, přestože byly (narozdíl od těch v Intruderu) zcela bezproblémové a majitelé byli spokojeni.
Asi prodražovali výrobu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Broušení podložek na magnetce...proč ne ?
Deadman>Toto "přežité" řešení ze 70-tých let se používá na nejedné dodnes vyráběné motorce, například Sůza GS 500. Výhoda oproti rozšířenější variantě s podložkama mezi hrníčkem a ventilem je v tom, že při seřizování nevyndaváš hrníček a tedy nemusíš sundávat vačku.
Jiné "přežité" řešení běžně používané už před válkou - klasické vahadlo se šroubem - se používá dodnes na 20% motorek. Nevýhodu v podobě 2x častější potřeby seřízení oproti podložkám vyvažuje vysloveně snadné seřízení šroubovákem a klíčem kdekoliv uprostřed pole, bez potřeby jakéhokoli dílu nebo nástroje. Mimo "civilizaci" velmi výhodné.
Zato zcela nejpokrokovější řešení nevyžadující žádnou údržbu po celou dobu životnosti motoru - hydroštely - dnes používá 95% aut - nenajdeš dnes v téměř žádné motorce, přestože v 80-tých letech ho Honda poměrně hodně používala v motorech CB750/CB900 a motorech VT, Suzuki v 90-tých letech v Intruderu 1400. Dnes bohužel hydroštely v Hondách nenajdeš, přestože byly (narozdíl od těch v Intruderu) zcela bezproblémové a majitelé byli spokojeni.
Asi prodražovali výrobu.
no tak přežité ho považuju právě proto, že se používá už jenom na jedné mašině. Navíc je to nepoužitelné na dnešní vyhoněné moderní motory. Vem si z jakých dob je koncepce GS 500?! ten stroj se za těch možná 15 let co se dělá skoro vůbec nezměnil. Ta seřiditelnost bez sundávání vaček má svoje výhody, ale vzhledem k nutnosti seřizovat jednou za cca 30.000km to považuju už za detail a kolikrát normální člověk potřebuje seřizovat ventily někde v terénu..?. Vahadla nepovažuju za přežitá, holt se ale nehodí na vysoobrátkové motory, tak s nimi jedou dodnes.
RUTAN>no tak přežité ho považuju právě proto, že se používá už jenom na jedné mašině. Navíc je to nepoužitelné na dnešní vyhoněné moderní motory. Vem si z jakých dob je koncepce GS 500?! ten stroj se za těch možná 15 let co se dělá skoro vůbec nezměnil. Ta seřiditelnost bez sundávání vaček má svoje výhody, ale vzhledem k nutnosti seřizovat jednou za cca 30.000km to považuju už za detail a kolikrát normální člověk potřebuje seřizovat ventily někde v terénu..?. Vahadla nepovažuju za přežitá, holt se ale nehodí na vysoobrátkové motory, tak s nimi jedou dodnes.
vahadla jsou ideální na nízkootáčkové twiny velkého objemu, třeba Guzzi a pod. Na čopry taky super. Seříditelnost a snadnost údržby uplně luxusní! A pokud opravdu nepotřebuješ točit pěticifernou hodnotu otáček tak je to levné, spolehlivé a účinné řešení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Broušení podložek na magnetce...proč ne ?
pětikilo mi je všechny obrousili
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Broušení podložek na magnetce...proč ne ?
Pepa GSX-R>mateSAS> Když jsem dělal hlavu,potřeboval jsem všech šestnáct!Spočítej si to a za
pětikilo mi je všechny obrousili
Neříkej, že nešlo některý prohodit???
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou z těchto dvou motorek [1, 2] Honda CBF 250, Honda VTR 250 | matej20 | 35 | 27.10.2023 v 16:12 Oki |
aku moto na zaciatok pre nizsiu zen... [1, 2] Honda CBF 250, Honda CBF 125 | J-Girl | 37 | 1.9.2023 v 11:24 Metric |
W5 suché mazivo na řetězy z Lidlu Honda CBF 250 | Mike70 | 20 | 3.6.2023 v 09:08 Jerry_jr |
CBF 250 zvuk motoru Honda CBF 250 | nenazranej | 13 | 9.9.2022 v 22:43 nenazranej |
CBF 250 kontrola napínáku Honda CBF 250 | nenazranej | 6 | 25.8.2022 v 10:28 nenazranej |