kámoš na pitbiku to měl taky tak.... na šlápnutí nešla ani za mák ale na roztlačení chytla hned a jela normálně (i když on to měl vykurvený tak že měl ve válci všude vůle minimálně milimetr )
1 reakcí na tento příspěvek WR450F - střílí a nejde na volnoběch.
Měl by být vyšroubovanej v rozezí 1-2,5 otáčky od dorazu, jestli bude v tomhle rozmezí tak ho vrať do původní polohy (tu si zaznamenej)
Potom může být voda nebo bordel v karburátoru - vyčistit
V jednom z milionu případů se může uvolnit nebo zlomit jehla
Potom to taky může někde přisávat vzduch - zkontroluj všechny hadičky, příruby a šroubky mezi válcem a karburátorem
1 reakcí na tento příspěvek WR450F - střílí a nejde na volnoběch.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.
novej>assassin> Ale to by asi nestřílelo ne?????
jo strili to kdyz je to chude, kdyz to bude mit priucpanou volnobeznou trysku tak tam pujde malo paliva a bude to strilet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.
novej>assassin> Teď mne tak napadlo že já to nezkoušel na sitič. Kdyby to na sitič jelo tak by to asi ventili nebyli co?
jo sytic otevre vzduch/benal navic... takze by to na nej melo jet ...
pokud by byly ventily tak ko ze to neudrzi volnobeh tak bys asi slysel ve vyfuku jak uchazi kdyz bys motorem otocil do komprese... tak bys to poznal kdyz bys zmeril kompresni tlak...
ja tipuju spis na ten ucpanej karbec...
1. vyndat svicku, zmerit kompresi, pokud ok - postupovat dal, pokud ne - fpici ventil/y
2. pri vyndany svicce vrazit do valce tenky dlouhy sroubovak a najit skutecnou horni uvrat pistu, pak vyndat dekliky v levym krytu a zkontrolovat zda se nerozhodilo magneto. Mj se da sundat i ventilviko a zkontrolovat cely rozvody
3. vyndat karbec, a cely podle manualu rozebrat a prekontrolovat
4. zkontrolovat preskokove napeti zapalovani
Nic vic to byt nemuze
Naposledy editováno 02.09.2009 20:19:39
1 reakcí na tento příspěvek WR450F - střílí a nejde na volnoběch.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.
v patek sem po dlouhym vahani dovez taky wr450 a libi se mi jakyho mas lufta s tech ventilu, sme na tom stejne:) ale dneska mi mechanik rikal ze se tam daj i naky ventily zamenit za ocelaky, takze by se i usetrilo , jinak jak psal assasin tak souhlas, taky me hned napad karbik, i kdyz treba takova svicka by v tom tak mohla hrat roli.. no nevim no, chce to urcite oko znalce, ty sam poznas a vypatras hovno spis tomu jeste prilozis..
0.novoá svíčka stojí 180,-a bude to jistota!
1. ventily: jestli měříš řádně ventilové vůle, tak bys měl být v klidu. protože, špatná ventilová vůle je první předpoklad-nikoli jediný-podpálení ventilů. takže změř si dle manuálu ventilové vůle,a jestli tam jsou "vůle" a nejdou ventily bez vůle=na tvrdo-veltily by to NEMĚLY(!) být, a wr má titanové...záměna za ocel? proč, secho? kolik vydrží ocelové, když titan od yamahy 200MTH? ventilové vůle na wr jsou jednoduché jak facka-není na tom co zkazit-věř mi.
asi bude špatné složení směsi.
2.nečistota karbec: vypust benál z karbecu tím vypouštěcím imbusem-nejnižší šroub,povoluje se ze str.sytiče, do čisté nádoby,abys viděl, jestli tam nebyla voda, pak vyndej i tu vypouštěcí maticí dole na víku plovákové komory(klíč nějak 19 nebo 22) a to proto, že ti ta matka spadne do ruky a uvidíš, jesti byl v karbecu bordel!, když takto vypuštěný karburátor(při sumdaném sedle a nádrži=6ks šroubů) jen povolíš na objímkách airboxu a sání-vytočíš ho vpravo-uvidíš přes tu vyndanou matku plovákové komory, jestli náhodou nemáš ucpanou hlavní trysku a dále, jestli ti chodí jehla karburátoru se šoupátkem, a nemusíš vyndat karbec!!!kdyby byla ucpaná hl.tryska povolíš jí přes ten otvor-vyčistíš, kdyby ti "visela"=nechodící hl.jehla, tak jí vyndáš vrchem přes šoupátko,(napiši osobně/kdyby teda/, tam je finta na vyndání té jehly,abys nemusel vyndat celé šoupátko).
3.dále banalita(!): zkontroluj si, jestli máš plně funkční odvzdušnovací ventil ve víku nádrže, kdyby nedával vzduch do nádrže,bude téct málo benzínu do karb., máš to chudé a bude střílet do laufu(ale i bohatá směs střílí,spaluje se mnoho benzínu až ve výfuku,když se spojí se vzdušným kyslíkem).
4.další úkony, jestli to nepojede, jsou na delší psaní a jednalo by se o kontrolu a vyčištění vzdušníků a trysek v karbecu,ale to až by ti nejelo, ještě po tom. Hlavní vzdušník ze str. airboxu je můj osobní klíč k jízdě tvého WR-jak píše už přede mnou Vespa, ten jde taky vyndat a dotáhnot snadno,postup ti napíšu, jestli by ti to ještě stále nejelo a měl bys zájem.
5.dále šroub bohatosti směsi-je to zespoda na ústí karburátoru do válce, ale do toho zatím nevrtej,když to jelo dosud, ten šroub bohatosti je na pružině a s těsněním,tak se "sám" asi nehne.
6.pak by to samozřejmě mohlo být taky v netěsnosti karburace, v AIS-systému a "kurvítku sání", které tam máš a já s ním nemám žádné zkušenosti, protože je tam nemám a dále v elektrice.
1 reakcí na tento příspěvek WR450F - střílí a nejde na volnoběch.
1 reakcí na tento příspěvek WR450F - střílí a nejde na volnoběch.
M6>65 tisíc je na WR450/04 myslim velmi slušná cena... je to bezpapírák?
jestli byla otazka polozena mne, tak je to pekna cena, s tim souhlasim a je to s TP a jeste bezhrazd riditkama, koncovkou RAAS, prepinacem map v zapalovani.. velmi pekny stroj za velmi peknou cenu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.
Mě přijde že seš z tý motorky strašně na nervy a hledáš jen záminky k nespokojenosti - vedle jsem četl že už jsi plánoval nový ventily :)
Chce to trochu míň pesimismu a nevztekat se nad problémy ale řešit je, často bývá řešení jednodušší než by se zdálo, například ty tvrdý vidle se dají se základním nářadím přestavět že budou měkký jak na XR.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.
Jo a ověř že máš dobře nastavenou směs (aby svíčka nebyla bílá - mimochodem moc chudá směs způsobuje i to cukání a přehřívání) Jestli to chceš mít ťip ťop tak ze zkušeností mých kamarádů můžu doporučit si to nechat poladit od RSWR (www.rsracing.cz) a můžeš být klidnej že ti to šlape na 100%
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Karburator Yamaha WR 450F | Milda79 | 0 | 18.9.2024 v 17:44 Milda79 |
Yamaha wr450f 2008 Yamaha WR 450F | Milda79 | 4 | 16.9.2024 v 20:52 Kohlstein |
Vymena motorky Yamaha WR 450F | Evzem | 18 | 2.8.2024 v 13:50 Ivos |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Yamaha wr 450f omezovač otačok Yamaha WR 450F | Yamahawr | 10 | 19.7.2023 v 21:28 Jenecek |