1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 nebo V-Strom 650
1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 nebo V-Strom 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 nebo V-Strom 650
Váňa>TDM-ku nebrat...
souhlasím..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 nebo V-Strom 650
tobig>Váňa>TDM-ku nebrat...
souhlasím..
tobigu že zrovna ty radíš nebrat. Ten který na ni pěje chválu všude kde chodí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 nebo V-Strom 650
Deutschmann>tobig>Váňa>TDM-ku nebrat...
souhlasím..
tobigu že zrovna ty radíš nebrat. Ten který na ni pěje chválu všude kde chodí.
jj - schizofrenie je hrozná nemoc..
Naposledy editováno 07.03.2009 21:25:58
Ale asi se rozhodnu pro V-Stroma - pač sem tu o něm pročetl snad všechno a podle toho, co se tu o něm psalo se mi líbí víc - tím ale nechci říct, že TDM je špatný, taky se mi líbí strašně moc.
Nejlepší by asi bylo vidět je někde vedle sebe a moci ozkoušet
Problém ale taky je, že v bazarech (tipmoto, motoinzerce) moc kusů na prodej není
1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 nebo V-Strom 650
1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 nebo V-Strom 650
má zkušenost za dva roky ježedění na TDM (850)900 je jen novější, je to dobrá motorka, výkonově ve dvou a plně naložený (3xkufr)jsem schopen uhánět dost rychle (205) na cestování je taky dobrá, dostanete se s ní všude, jen je trochu těžká ale motokros s ní jezdit nebudete, jinak lesní , polní cesty tohle vše zvládá,co se týče jizdních vlastnostní tak kde jakého sporta v zatáčce posereš, drží krásně stopu i v náklonech které by málokdo čekal ale na rovince už chybí síla, a je strašně hodná můžeš brát za plný plyn a nějaké zvedání na zadní se neděje.
mám s ni něco už nalítané, je to spolehlivý stroj ale jako každá motorka potřebuje nějakou pravidelnou péči.
dost chvály na TDM ale chci se trochu poposunout a pojit k litrovému DL 1000 V -STROM, je to trochu větší motorka i výkonově je živější a novější, jit do 900kila by nemělo cenu je to skoro identické s TDM 850
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 nebo V-Strom 650
Kokos>Zdravím
dost chvály na TDM ale chci se trochu poposunout a pojit k litrovému DL 1000 V -STROM, je to trochu větší motorka i výkonově je živější a novější, jit do 900kila by nemělo cenu je to skoro identické s TDM 850
TDM 850 a 900 jsou dost jiné mašiny.
Když V-stroma tak jednoznačně 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 nebo V-Strom 650
1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 nebo V-Strom 650
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 nebo V-Strom 650
Seikos>Pokud tedy V-Strom 1000 versus TDM, tak tedy TDM má nižší spotřebu, má nižší hmotnost, má vyšší maximálku (ačkoliv je slabší), má větší zrychlení. Do terénu je u TDM (i u Stromu) limit pneumatiky, nikoliv stavba motorky. Častá výtka že V-Strom má lepší ochranu jezdce proti větru lze říci jen to, že i na TDM se dá bez problému a levně koupit větší plexi.
Dovolím si tě doplnit, stran terénu a TDM. Nejen pneu je limitující faktor pro jízdu terénem. Jednak tě omezí i malé zdvihy odpružení a je i moc tvrdé. Dále převodovka, dlouhá jedníčka... taky na prd... malé přední kolo... ale hlavně ty svody pod motorem!!!! a absence šusplechu, o tom žádná. Běžnou šotolinku, polní a lesní cestu projedeš. Avšak to fakt terénu to kluci opravdu není.....
A nakonec vyšší plexi - úplně na pikaču, turbulence jak kráva (mám MRA touring) zlaté plexi originální...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 nebo V-Strom 650
Do terénu samozřejmě TDM není a snad si ho nikdo proboha na "off" nekupuje. MRA nevím, ale givi je nesrovnatelně lepší než origo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 nebo V-Strom 650
tobig>Dovolím si tě doplnit, stran terénu a TDM. Nejen pneu je limitující faktor pro jízdu terénem. Jednak tě omezí i malé zdvihy odpružení a je i moc tvrdé. Dále převodovka, dlouhá jedníčka... taky na prd... malé přední kolo... ale hlavně ty svody pod motorem!!!! a absence šusplechu, o tom žádná. Běžnou šotolinku, polní a lesní cestu projedeš. Avšak to fakt terénu to kluci opravdu není.....
A nakonec vyšší plexi - úplně na pikaču, turbulence jak kráva (mám MRA touring) zlaté plexi originální...
Ano, na šotolinu, polní a lesní cestu, na to TDM v pohodě je, stejně tak jako V-Strom. Nikam víc obě motorky vzít nemůžeš. Zdvih dejme tomu předního kola má TDM 150mm, což je pouze o 10mm méně než V-Strom. Obě ty motorky mimo silnici jsou spíše o řidiči, než o motorce. TDM má dole svody, ale V-Strom zase olejovy chladič Vyber si. Já beru promáčklý svody
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 9 | 14.8.2024 v 10:16 Weisner |
TDM 900 - při sepnuti ventilatoru t... Yamaha TDM 900 | 8632 | 10 | 11.7.2024 v 19:34 MILOS61 |
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 | Sidonius78 | 25 | 2.6.2024 v 10:37 combust |
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 | Valpen | 9 | 30.1.2024 v 18:44 rtin |
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 | Valpen | 7 | 29.12.2023 v 20:06 StB |